Arrival date
Departure date
From 115 AUD
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Geelong
reviews Geelong

Would you like to know what other people thought of their holiday in Geelong? Then take look on this page at the reviews written by other travelers. Did you spend your holiday in Geelong? Then you can add your review here.
Geelong scores a 7.4 out of 10, based on 2 reviews
Are you curious about what other people thought of their holiday in Geelong? Have a look at the reviews of other travellers about Geelong on this page. Were you on a holiday in Geelong yourself? Make sure to add you review here. - - - -
Unfortunately no reviews have been added regarding destination Geelong. You can post a review regarding destination Geelong if you like.

Did you visit this destination?

There are 2 reviews of Geelong

With partner, January 2013
"Niet overtuigt"translate
Linsey
Atmosphere

02/03/2013 Onze camping stond 3.5km verderop en we hebben wandeling gemaakt naar centrum via redelijk drukke, vuile baan. In het centrum zijn er veel winkel en is er genoeg mogelijkheid tot eten. Is al een redelijk grote stad. De kustlijn kon ons niet echt betoveren maar waarschijnlijk vinden veel andere mensen het hier wel leuk vertoeven. Wij verbleven hier ook maar 1 nacht als start voor de Great Ocean Road.

John van den Hoek
Nightlife
Culture
Surroundings

09/26/2005 geelong is een stad waar veel te doen is musea`s,artgalerie`s en veel golfcourses en een groot winkel centrum.verder heeft geelong een goed afgeschermd zwemgedeelte in de baai.
het is een goede uitval basis voor veel kust plaatsen zoals torque/oceangrove/qeensclif,en niet te vergeten,de great trip along ``great ocean road naar anglesea en lorne.
Geelong wordt in de volksmond ,,sleepy hollow``genoemd.maar naar mijn mening is dat iets te overdreven.
Er zijn genoeg hotels en hostels voor elke beurs.have nice time.