Reviews Apartment Haus Brügge****

31 July 2014

Haus Brügge****
Reviews Apartment Haus Brügge****
Bermellen 361, A-6881, Mellau

Would you like to know what to expect on your vacation in Apartment Haus Brügge****? Then have a look at the reviews of Apartment Haus Brügge**** in Mellau, written by other travelers.
Apartment Haus Brügge scores a 9.7 out of 10, based on 15 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Apartment Haus Brügge****? Have a look at the reviews of Apartment Haus Brügge**** in Mellau, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 11 vacation photos of Apartment Haus Brügge**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Haus Brügge**** Mellau. You can be the first to add a review.

1 2 next

There are 15 reviews of Haus Brügge****

9.6
Group trip, 2012
"Een fantastische reis"translate
Jens Desmet
Proximity to pistes

10/31/2012 Haus Brugge bied mooie, ruime en propere appartementen. Een super voordeel is dat de gastvrouw nederlands praat en je overal in eigen taal wegwijs kan maken. Je kan er elke ochtend lekker ontbijten om dan te beginnen aan een dag vol plezier!

Family with older children, July 2012
"Fantastische locatie"translate
Proot Paul
Space

01/20/2013 Appartement Haus Brügge bevalt ons zeer goed.
Ruimte genoeg in het appartement, alles aanwezig. Indien iets nodig kan men dit steeds vragen aan de gastvrouw.
Mooie rustige ligging, mooie tuin.
Ontbijt in orde en het avondmaal bij Sandro super. Alles is even lekker.
Kortom een aanrader

Family with older children, August 2011
"Zeer goed vakantie adres"translate
Familie steukers
Space

09/12/2011 Christiane (belgische) en Erich zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen.
Het appartement was zeer mooi; de keuken was mooi ingericht en er waren 2 slaapkamers met elk een badkamer en een toilet, wat zeker een groot pluspunt is (we waren met 2 volwassenen en 3 jongeren).
De absolute topper van dit appartement is het terras dat er bij hoort. Dit is zeer groot en er staat een grote eettafel en een salon op. Door het mooie weer hebben we heel de week op het terras geleefd.
Het huis ligt zeer dichtbij het centrum, waar heel wat mogelijkheden zijn om te eten (Hotel Engel was onze favoriet). Je kan ook ontbijten in het huis en in de Spar in het centrum hebben ze een heel uitgebreid aanbod aan broodjes.
Je kon met al je vragen terecht bij Christiane en Erich; ze stonden steeds paraat met raad en daad. Ze namen ons zelfs mee op uitstap.
Dus als je op zoek bent naar een zeer mooi en leuk vakantie adres bij zeer toffe mensen in Vorarlberg, dit is er zeker eentje.

Friends, Febuary 2011
"Mooi luxueus appartement!"translate
Christoph Desmet
Proximity to pistes

03/03/2011 We zijn al een aantal keer naar Haus Brügge geweest, zowel in de zomer als in de winter. Het zijn ruime en mooie appartementen. Leuk meegenomen is dat de gastvrouw nederlandstalig is, en ons de nodige advies en tips kan geven. Het ontbijt is steeds lekker en verzorgd. De pistes liggen in de nabije buurt. +/- een kwartiertje stappen, maar er stopt ook een gratis skibus om de hoek. In het centrum van Mellau zijn er verschillende restaurants. Wij vonden het in De Engel zeer lekker. Haus Brügge is een echte aanrader!

With partner
"Super goed"translate
ronny en tine
Proximity to pistes

06/28/2010 Net terug van Haus brügge, is een zeer mooie bestemming in de zomer. is er zeer mooi en je kan al de bergliften, zwembaden en bussen gratis gebruiken met je gratis te verkrijgen bregenzerkaart vanaf 3 overnachtingen.zeer mooie en luxeappartementen met zeer ruime terassen met tafel en ligstoelen.zeer gastvrije eigenaars waar je zich direct thuis voelt.

With partner, Febuary 2010
"Zeer prettige ruime kamer"translate
Marg
Proximity to pistes

06/16/2010 De kamer in Haus Brugge was zeer ruim en voor Oostenrijkse begrippen modern. Wij vonden dat erg prettig. Eigenaresse is een Belgische dame en dat verklaart waarschijnlijk het een en ander.
Daarnaast is het een prettige bijkomstigheid dat er Nederlands gesproken wordt.

With partner
"Fantastisch"translate
Ronny en Tine
Proximity to pistes

01/09/2010 In haus brügge wordt je altijd goed ontvangen door de eigenaars. Mooie kamers en een lekker ontbijt. Je voelt je er direct thuis daar je altijd op je pantoffels mag lopen. Het avondeten in andere restaurant is ook lekker en je hebt een uitgebreid keuzemenu.Zeer mooie streek en zeer goed voor de skiers.Zeker voor herhaling vatbaar!

Friends, August 2009
"één woord voor Haus Brügge: TOPPER"translate
Pierre en Roos
Space

08/27/2009 We verbleven in een ruim appartement met een optimaal comfort en zeer verzorgd.
De ligging is uitstekend in een rustig dorpje op wandelafstand van restaurants, een supermarkt, winkeltjes, een openluchtzwembad en de kabellift.
De mooie tuin, waarvan elke huurder gebruik kan maken, geeft uit op een riviertje. Ligzetels zijn ter beschikking. De eigenaars zijn vriendelijke mensen bij wie je steeds terecht kunt voor inlichtngen. Christiane, de gastvrouw, is belg en spreekt nog steeds een aardig mondje "Brugs".
De door hen georganiseerde wandeling was de topper van onze vakantie. Samen met hen kwamen we langs paadjes waar we als toerist nooit zouden komen en genoten er van de prachtige natuur.
Kortom, we beleefden er een fantastische vakantie en voelden er ons thuis.
Haus Brügge is een absolute aanrader voor een geslaagde vakantie.
We hopen er volgend jaar terug te gaan.

Family with older children, August 2009
"Heel zeker een aanrader"translate
Jan De Jongh
Space

08/18/2009 In Haus Brugge verbleven wij in een ruim en verzorgd appartement. Er is een voldoende grote living, twee ruime slaapkamers (elk met eigen badkamer: toilet, douche lavabo), een keukentje en een zeer groot terras. De gastvrouw is een vriendelijke, Vlaamse dame waarbij je steeds met allerlei vragen (in het Nederlands) terecht kan. Ze laat je volkomen vrij de keuze te maken tussen enkel appartement of de combinatie met ontbijt en/of halfpension. Wij namen er enkel deel aan de grillavond. Het moet gezegd, het was lekker. Ook de gastheer is een heel vriendelijke man. Bij een verblijf van min. 3 nachten wordt de Bregenzerwaldkarte aangeboden. Deze kaart biedt meteen veel mogelijkheden om de streek uitgebreid te verkennen. Haus Brugge ligt op 5 min. van het mooie dorpscentrum en op slechts 100 m van het open zwembad, wat voor onze jeugd zeker een extra pluspunt was. Wij verbleven er voor de derde maal. De kans is zeer groot dat Christiane en Erich ons nog tot hun gasten zullen mogen rekenen

With partner, August 2009
"Een echte aanrader,een machtige omgeving."translate
Gertie en Hannie
Space

08/10/2009 Wat de vorige persoon hier over schrijft,klopt in onze ogen niet.
Wij komen net terug van een fantastische vakantie in huis Brugge.
Het is een super appartement met zeer vriendelijke eigenaren.
Over het eten hadden wij niets te klagen het was zeer gevarieerd,gewoon goed.
Halfpension is niet verplicht,je kunt per dag je keuze maken.
Wij komen hier zeker nog eens terug.

1 2 next