Reviews Hotel Zamangspitze****

30 July 2014

Zamangspitze****
Reviews Hotel Zamangspitze****
Ziggamweg 227, A-6791, St. Gallenkirch / Gaschurn

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Zamangspitze****? Then have a look at the reviews of Hotel Zamangspitze**** in St. Gallenkirch / Gaschurn, written by other travelers.
Hotel Zamangspitze scores a 9.0 out of 10, based on 17 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Zamangspitze****? Have a look at the reviews of Hotel Zamangspitze**** in St. Gallenkirch / Gaschurn, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 44 vacation photos of Hotel Zamangspitze**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Hotel Zamangspitze****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Zamangspitze**** St. Gallenkirch / Gaschurn. You can be the first to add a review.

1 2 next

There are 17 reviews of Zamangspitze****

8.8
8.9
9.8
With partner, August 2013
"Fantastisch hotel, gelegen in een mooie omgeving"translate
Harry en Alinda Bag...
Proximity to pistes

09/06/2013 Hotel Zamangspitze in Sankt Gallenkirch, Oostenrijk.
Vanaf het hotel een prachtig uitzicht over het dal van Sankt Gallenkirch.
Fantastisch hotel, compleet, heerlijk eten, geweldig wellness bereik, super service, TOP
Heel mooie omgeving, prima om in de zomer te wandelen en in de winter te skieën.
Uitermate vriendelijk personeel, niemand uitgezonderd.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.

With partner, September 2012
"Benaderd de perfectie"translate
Robert Neuts

09/11/2012 Een prachtig , zeer goed gelegen hotel, verzorg tot en met. Het is prima onderhouden. Als je aankomt valt het je direct op dat deze accommodatie kraaknet is en netheid uitstraalt.Bovendien is het prachtig iets wat hoger gelegen met een mooi uitzicht over de vallei.Het hotel is op wandelafstand van het centrum van het dorpje Sank Gallenkirch.Bij het inchecken krijg je al een bewijs van de enorme klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.Het restaurant is zeer mooi en verzorgd.Het restaurant personeel is geweldig efficiënt en charmant.Het avondeten is van uitmuntende kwaliteit.Het ontbijt is zeer uitgebreid en alle producten zijn zeer vers.Onze kamer, met balkon, werd elke dag mooi opgeruimd en was steeds kraaknet. Alles was aanwezig:badjassen, slippers, minibar, safe, draadloos internet (gratis).Prijs/kwaliteit een echte topper.

With partner, August 2012
"Echt een heel mooi hotel op een prachtige plek!"translate
Yorrie

09/02/2012 We zijn al veel vaker in het Montafon op vakantie geweest, maar hadden nog nooit zo'n mooi hotel als deze keer. Alles klopt aan Hotel Zamangspitze: het vrije uitzicht over het dal door de hogere ligging, de mooie hotelkamers, het uitgebreide ontbijtbuffet, de heerlijke wellnessfaciliteiten en Tot slot de sfeer. Wij zaten in het nieuwste gedeelte van het hotel, waar we genoten van een prachtige kamer met ruim balkon en een apart toilet naast de mooie badkamer. Via de lift stonden we in enkele stappen in het prachtige ruime "Wellnessbereich" met diverse sauna's en een heerlijk zwembad. Het zeer vriendelijke personeel in dit hotel staat altijd voor je klaar en zal er alles aan doen om je verblijf tot een succes te maken. Eén groot nadeel, volgens ons, is dat er geen a-la-carte dinermogelijkheid in het hotel is. Daardoor aten wij elke avond "buiten de deur". Geen straf overigens met zoveel goede restaurants binnen handbereik. Al met al: een aanrader in het mooie Montafon!

Find more information about Hotel Zamangspitze**** at:

With partner, October 2011
"Oostenrijkse vriendelijkheid"translate
alex van den berg

10/24/2011 zeer vriendelijk, uitstekend hotel, zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt,avondmaaltijd zeer gevarieerd, goede betaalbare wijnkaart,
reeds 3 x bezocht en nog steeds tevreden

With partner, September 2011
"Genieten!"translate
Van der Aa - Andrie...

09/18/2011 Fantastisch hotel en dit op alle vlakken. Gaan volgend jaar voor de 3de keer terug. Veel verscheidenheid in wandelingen en een prachtige natuur!!

With partner, July 2011
"Schlechter Service"translate
Steffi

07/24/2011 Einchecken: Kein Hinweis auf noch andauernde Baustelle
Unser Zimmer: direkt unter der Baustelle
Wecker: Morgens ab 7 Uhr durch die Bauarbeiten (Bohrer etc.).
Balkon und Zimmer: Wegen Bauarbeiten tagsüber nicht nutzbar.
Massage: Entspannung nur unter erschwerten Bedingungen möglich (Baulärm). Sogar die Mitarbeiterin dreht die Entspannungsmusik laut auf, weil sie es nicht mehr hören kann....
Vorzeitiger Abreise: Keine Nachrage, warum man früher abreisen möchte.
Bei Zahlung: Hier nun doch die Frage, warum man denn schon abreisen möchte. Nach der Erklärung, dass Baulärm ab 8 Uhr und Wellness-Urlaub nicht zusammenpassen, die dreiste Aussage: Das haben wir ja gar nicht gewusst. (!)
Rechnung: Unsere Anzahlung wurde weggelassen und wir sollten nochmal den vollen Betrag zahlen.
Es gibt es keinen Nachlass, keine Entschuldigung wegen der Unannehmlichkeiten. Auf einen Beschwerdebrief gibt es keine Reaktion.
Sauberkeit in den Toiletten im Hoteleingang: Seife und Handtücher werden nicht n

Family with young children, July 2011
"Uitstekend hotel TOPPER"translate
anoniem

08/14/2011 We waren met 2 volwassenen en 3 kinderen (6,7 en 9 jaar).
De aankomst was hartelijk door de receptioniste en de bazin (Silke) haarzelf.
Onze kamer: 1 2-persoonsbed (slaapzetel) en daarboven een verdieping met een 2-persoonsbed en een enkel bed.
Elke ochtend werden de drankjes in de kamer aangevuld (water (bruis en plat), soort appelsap, en een soort ice-tea. Deze moesten niet bijbetaald worden.
Royaal ontbijt in buffetvorm.'s Middags 1 menu (voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessert) in buffetvorm. 's Avonds vaste plaats en vriendelijke bediening aan tafel. Het eten was heerlijk en ook voor de kinderen speciale kindermenu's.
Toen wij daar waren was het zeer kalm (helft van de kamers bezet door merendeel belgen).
De omgeving is er ook prachtig met vele wandelroutes ook voor kinderen.
Op +/- 10 min met auto gratis (met Gästekarte) Activ Park Montafon met meerdere openluchtzwembaden. Zwembad in hotel wel wat aan de koude kant. 2x per week met de kinderen de sauna en wellnes gedaan.

Family with young children, July 2010
"Zalig hotel !!!"translate
Fam.Vereekce uit Aa...

08/22/2010 Hoewel er geen kinderclub en maar een kleine speelruimte is, is dit een heel kindvriendelijk hotel. Let op: wellness is slechts toegankelijk vanaf 14 jaar, maar dit is net naast het zwembad en zo wisselden mijn man en ik eens af: terwijl de één in de wellness ging genieten, ravotte de andere met de kinderen in het binnenzwembad. Alles heel erg netjes, adembenemend zicht vanop de kamer (het is aangeraden kamer met balkon en zicht op de bergen te vragen), ook een prachtig zonneterras (wij hebben het geluk gehad de ganse week hoogzomerweer te hebben) en een heel lekkere en verzorgde keuken. Ik was jarig tijdens mijn verblijf en werd die dag nog extra verwend: kamer versierd, tafel speciaal gedekt, ... Vergeet dit wel niet door te geven aan het reisbureau. Ook een prachtige omgeving voor uitstappen: Gargellen (heel toffe bergroute voor kinderen), Golm, Silvretta, ... Op 19 minuutjes van het hotel was er ook een prachtig openluchtzwembad waar we als gasten gratis toegang kregen.

Family with young children, July 2010
"Fantastisch wellnesshotel voor families"translate
Familie De Meyer
Proximity to pistes

07/12/2010 Zamangspitze is een prachtig gelegen en uiterst verzorgd hotel. Hier vinden koppels hun gading in de fantastische wellnessfaciliteiten en in de voortreffelijke keuken. De bediening is persoonlijk en op hoogstaand niveau.
Ook families zijn bijzonder welkom. Het hotel is het best geschikt voor gezinnen met kinderen die zich zelfstandig kunnen bezighouden in het mooie, verwarmde binnenzwembad, terwijl de ouders uitgebreid kunnen genieten van de prachtige sauna-infrastructuur en de uitstekende verzorgende behandelingen. Sauna enkel toegankelijk vanaf 14 jaar (uitgezonderd 3 keer per week (10.00-12.00) familiesauna).
Een echte aanrader !

With partner
"Zeer vriendelijk personeel"translate
ada en henk

05/26/2009 super hotel,zeer goede keuken en een
prachtig wellnes afdeling.
wij hadden wel gekozen voor luxe kamer
met balkon op zuiden.
bezocht mei 2009