Reviews Forrestia

Forrestia
Reviews Forrestia
563 Rue Fond Marie, B-4910, Theux

Forrestia scores a 8.5 out of 10, based on 9 reviews
Would you like to know what other people thought of Forrestia in Theux? Have a look at the reviews of Forrestia on this page. You can look at 51 vacation photos van Forrestia. - - -

There are 9 reviews of Forrestia

Family with young children, June 2013
"Leuke middag uit"translate
Marleen

06/13/2013 Leuk dierenpark in prachtige bosrijke omgeving. Paden zijn soms erg steil en daarom pittig met een buggy. Horeca gelegenheid was dicht tijdens ons bezoek maar het zag er netjes uit, toiletten waren ook schoon en netjes. Gratis parkeren op groot terrein.
Er zit een grote verscheidenheid aan dieren maar verwacht geen zoo dieren. Meer wolven, zwijnen, herten etc.
Daarnaast nog toegang tot het klimpark. Er is vanaf 2 jaar een klimparcours, erg leuk gedaan. Maar uiteraard ook voor grotere kinderen en volwassenen. Dat hebben we zelf niet gedaan maar het zag er top uit.
Mooi uitstapje maar je bent er met een middagje wel doorheen tenzij je uitgebreid door het klimpark gaat.

Family with young children, August 2012
"Beetje spannend en daardoor juist zo leuk!"translate
Bartvanderlinden65@...

03/05/2013 Professionele begeleiding, leek gevaarlijk maar was het juist niet.

Family with older children, July 2012
"Avontuur"translate
VERHAERTY

08/10/2012 spannend, onvergetelijk voor groot en klein

Family with young children, July 2012
"Uitdagend"translate
Mireille Van Stipho...

09/04/2012 in de boomen hangen met een touw

Family with young children, July 2012
"Met goed weer leuke attractie"translate
Lodewijk Olthof

08/02/2012 Wij kwamen tijdens een natte periode en dat merk je. Het was rustig, maar de paden waren ook wel nattig. Blijft wel een leuke attractie met veel dieren.

Family with young children, June 2012
"Beoeken en meedoen...kijken en genieten"translate
Hanssens Dirk

07/11/2012 klimmen en vallen...beestenboel met veeeeel planten

With partner, April 2012
"Groot bebost park, maar het is nog in opbouw."translate
luc

05/01/2012 Ze moeten het doen zonder subsidies. Je mag er bepaalde dieren voederen en de mais is er te koop voor een habbekrats. Vooral Europese dieren aldaar. Bepaalde runderen zoals de Belgische witblauwe stier, Europese buffel zijn indrukwekkend. Heel wat diverse soorten herten, mouflons,...Ook enkele beren, lynxen, ...Dit park verdient onze steun alhoewel het nog niet kan tippen aan Le Monde Sauvage in Aywalle. Het is wel groot en dus een eindje wandelen. Er zijn weinig toiletten, dus voor je het terrein verkent met de kinderen, eventje langsgaan. Ik deed niet mee aan het avonturenpark maar gezien de drukte aldaar , leek het me een succes te zijn.

Family with young children, August 2011
"Prachtig dierenpark"translate
karin

08/16/2011 Forrestia is een groot bosgebied waarin bezoekers de dieren in hun natuurlijke habitat kunnen zien. Dus geen tijgers en leeuwen, maar bosdieren, zoals everzwijnen, herten en wolven. De route door het park is schitterend en duurt ongeveer een uur. Ook goed te doen met buggy. De dieren zien er ontspannen en verzorgd uit. Na de parkroute hebben wij een biertje (of twee) gedronken bij het schone restaurant met vriendelijke bediening, terwijl de kinderen in de uitdagende speeltuin speelden. We hebben allemaal een prima middag gehad. Een aanrader!

Family with young children, August 2010
"Een avonturenpark om vaker te bezoeken"translate
Rob

01/31/2011 Het avonturengedeelte heeft 7 klimroetes tussen de bomen met in het totaal 82 hindernissen. Ik ben hier inmiddels 3 keer geweest (2 keer tijdens de vakantie en 1 keer vanuit nederland op en neer gereden). Wij zijn er dan als het opengaat en we gaan tegen sluitingstijd pas weer weg.
Er is genoeg afwisseling. Hoe groter je bent hoe leuker het is. Afhankelijk van de leeftijd en lengte ga je steeds hoger tussen de bomen.
Tip: Koop fietshandschoenen als je lang gaat blijven. Op het einde van de dag gaan ze toch een beetje pijn doen.
Uitrusting is daar te leen (gratis) en er zit geen tijdslimiet op het verblijf.

Het dierenpark is een park met bescheiden variant aan dieren. De meeste dieren hebben genoeg ruimte en beschutting. Geen Artis o.i.d. maar wel aardig voor een keer.