Arrival date
Departure date
From € 65
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Villa Christina****
Reviews Hotel Villa Christina****
STAD, B-3930 , Hamont

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Villa Christina****? Then have a look at the reviews of Hotel Villa Christina**** in Hamont, written by other travelers.
Hotel Villa Christina scores a 8.6 out of 10, based on 18 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Villa Christina****? Have a look at the reviews of Hotel Villa Christina**** in Hamont, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 20 vacation photos of Hotel Villa Christina**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Villa Christina**** Hamont. You can be the first to add a review.

1 2 next

9.1
With partner, October 2013
"Prachtige B&B"translate
Vanderhaeghen

10/30/2013 Zeer vriendelijke uitbaters, prachtige kamers in de B&B, lekker ontbijt

With partner, 2013
"Dit nooit meer"translate
Rennie
1.0

10/01/2013 Nog nooit een hotel meegemaakt waar in hetzelfde gebouw als de kamers zijn een disco is. Tot 1.00 uur was de herrie zo erg dat we geen oog dichtgedaan hebben. Bij de opmerking dat dit niet kan kreeg ik geen echt antwoord alleen de rekening van € 115,-
Ontbijt was niet op de afgesproken plaats en erg karig en onvolledig qua bestek.

Zaakvoerder Frank, 11/08/2013
Owner says::  Sorry wij laten ons niet chanteren, het was duidelijk enkel om een gratis overnachting te doen.

With partner, August 2013
"Zeer aangenaam verblijf"translate
Mark

09/02/2013 zeer vriendelijk onthaal
alles wordt tot in de detail uitgelegd
het bijhorende restaurant is voor ons "sterwaardig"
huur van elektrische fietsen ging heel vlot en was heel aangenaam

Find more information about Hotel Villa Christina**** at:

Friends, August 2012
"Persoonlijke service"translate
marc possemiers

08/10/2012 Perfecte ligging, ideale omgeving voor het maken van heerlijke fietstochten. Hierbij krijg je zeer goed advies van het management. Zij ontvangen je op een aangename en persoonlijke manier. De kamers in het herenhuis zijn klassiek ingericht en zeer proper. Het ontbijt (samen met andere gasten aan een grote tafel) is gewoon maar goed. Het avondeten in het tegenoverliggende gezellige restaurant is zeer verfijnd en lekker. Klein minpuntje: voor grote eters is de hoofdschotel iets te weinig. De patron staat je bij in de keuze van de wijnen. Een aanrader voor fietstoeristen.

Friends, June 2012
"Voor herhaling vatbaar ' Super !"translate
Van Reeth

06/18/2012 Villa Christina echt een aanrader, super "team" geen enkele opmerking !

Friends, June 2012
"Voor herhaling vatbaar"translate
Matysen Marina

06/17/2012 Net terug van een weekendje bij Willy, Louis en Frank. Mooie B&B met prachtige kamers in Italiaanse stijl. Zeer vriendelijke gastheren die elk voor zich hun taak ter harte nemen. Uitgebreide info van Louis omtrent fietsen, wandelen en bezienswaardigheden. Leuke babbel met Willy en Frank over Italië en nog veel meer. Hun motto "bij ons moet je je thuis voelen" maken ze zeker waar. Heerlijk ontbijt aan een grote tafel met de andere gasten is een aparte ervaring voor,ons maar dat viel heel goed mee. Lekker gegeten aan de overkant in het hotel/restaurant waar ze mee samenwerken. Kortom een leuk weekend achter de rug.

With partner, May 2011
"Super sympathieke B&B !!!!"translate
Els C.

05/15/2011 Eerder per toeval kwamen we bij "Villa Christina" terecht, we hebben énorm van ons verblijf genoten !! Het pràchtig gerestaureerde pand, het gezellige onthaal, de ruime kamer ( met kitchinette !! ) en het zéér verzorgde ontbijt !!!! Willy, Frank en Louis staan altijd voor je klaar !! Voor wie dat wil, zijn er fietsen te huur. Recht tegenover de B&B hebben ze een eigen restaurant waar er ONGELOOFLIJK lekker kan gegeten worden !! Dat de eigenaren van deze B&B van Italië houden, is aan alles te merken !
Wij gaan er 100% zeker terug !!!!

With partner, May 2011
"Voor herhaling vatbaar"translate
Pieter

07/05/2011 Het weekendje Villa Christina was nog even perfect als twee jaar geleden. Gastheerschap, ontvangst met een drankje en hapje, inrichting van de kamer, ontbijtbuffet: alles was meer dan goed. Een bijkomende verrassing was dat nu het restaurant geheel klaar was. Dit bevindt zich nu in een stijlvolle villa aan de overkant van de straat. Voor liefhebbers van een goed diner is het 5 -gangen arrangement een aanrader. De totale accommodatie is wat groter geworden, omdat het restaurant ook over enkele hotelkamers beschikt. Men heeft nu de keuze uit kamers in de villa, het koetshuis of het hotel.

Group trip, January 2011
"Prachtig herenhuis"translate
chantal peerbooms

01/23/2011 Afgelopen weekend met een groep vrienden verbleven in het Herenhuis Villa Christina. In 1 woord: fantastisch! Een erg vriendelijke ontvangst door de gastheren met een heerlijke prosecco en hapjes. De kamers zijn schitterend ingericht en ook erg netjes. We konden gebruik maken van de salon waar we heerlijk rustig konden borrelen. Er zijn prachtige Italiaanse wijnen aanwezig. Een echte aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!

With partner, November 2010
"Zeer aparte B&B hotel met een historie"translate
Boerderij Hazenveld

03/27/2011 De eigenaren van Villa Christina hebben een hele duidelijke filosofie over hoe een oud Teutenhuis te renoveren tot een B&B hotel met eigen sfeer.
Bij een drankje en een hapje krijg je desgewenst een enthousiaste uitleg met rondleiding.

1 2 next