Arrival date
Departure date
From € 71
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Holiday Inn Express Hasselt***
Reviews Hotel Holiday Inn Express Hasselt***
Thonissenlaan 37, 3500, Hasselt

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Holiday Inn Express Hasselt***? Then have a look at the reviews of Hotel Holiday Inn Express Hasselt*** in Hasselt, written by other travelers.
Hotel Holiday Inn Express Hasselt scores a 7.8 out of 10, based on 36 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Holiday Inn Express Hasselt***? Have a look at the reviews of Hotel Holiday Inn Express Hasselt*** in Hasselt, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 22 vacation photos of Hotel Holiday Inn Express Hasselt*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Holiday Inn Express Hasselt*** Hasselt. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

7.3
Family with young children, January 2014
"Fijn weekend gehad"translate
Rachel19

01/13/2014 Wij boekten het Plopsa arrangement.
Heer aan de receptie was zéér vriendelijk, en gaf meer dan voldoende uitleg. Propere kamer, lekker ontbijt.
Hotel ligt op wandelafstand van de winkelstraten.

MANAGEMENT ASSISTANT Filip Caluwaert - General Manager, 01/21/2014
Owner says::  Hartelijk dank om ons te laten weten dat u een leuk verblijf bij ons had en tevreden was over de service van ons personeel. Tot een volgend bezoek aan Hasselt

With partner, July 2013
"Ideaal voor een shoppingweekendje!"translate
Evelien

05/27/2014 Kleine kamers, basic, maar met supergoed ontbijt. Prijs kwaliteit waar voor je geld!

Friends, August 2011
"Niet echt heel tevreden"translate
Anoniem

08/06/2011 Wij hadden het Versuz arr., hierbij kregen wij een Versuz inkomkaartje en een voucher voor een glas Champagne.
Aankomend in de Versuz bleek dat die Champagne met de voucher alleen op zaterdag en maandag te krijgen was, belachelijk! Voor deze ene keer dat we in de Versuz komen mogen ze ook wel eens 2 glaasjes Champagne geven, in het hotel wisten ze van niks hierover, duidt op erg slechte communicatie onderling.
De kamer ging wel, de badkamer was niks: veel te klein, stinkend putje bij wasbak en de douche loopt niet goed door waardoor je na 1 minuut al met je voeten onder water staat, dit kan beter onderhouden worden!

Find more information about Hotel Holiday Inn Express Hasselt*** at:

With partner, July 2011
"Dichtbij station en centrum"translate
sanels1972

08/02/2011 positief : kort bij het station en centrum,lekker ontbijtbuffet (wel kleine eetruimte,ontbijten tot 11u in WE),mooie kamer (queenroom met sofa),waterkoker met thee/koffie aanwezig,kleine maar functionele badkamer,gratis drankje in de bar aangeboden,70 euro/2p/1N K/O

negatief : kamer pas om 14u beschikbaar,veel lawaai van aanwezige jongeren tijdens ons verblijf (ook 's nachts,kan het hotel niet aan doen),vrij harde matrassen

Business trip, March 2011
"Prima voor een kort verblijf!"translate
Linda

03/02/2011 Ik ben hier (as we speak zit ik op de kamer te typen) voor een kort zakelijk verblijf in een standaard kamer. Parkeerplaats is vlakbij, dus dat is prettig. Ook zijn winkels en eetgelegenheden nabij, ligt echt aan de rand van het centrum. De kamer is volledig en beschikt over internet, dat was voor mij een vereiste, dat werkt prima. Er is een tv, en als je iets vergeten bent mee te nemen, kun je altijd bellen voor oa scheerspullen, tandenborstel etc. Gratis! Prima bed, keus uit zachte of watstevigere kussens. Een kleine maar volledige badkamer (geen bad trouwens, maar ja) en een flatscreen tv waar je ook nederland 1,2,3, kunt ontvangen en koffie- en theefaciliteiten zijn aanwezig, een sandwich, drankje of snack kun nje bij de receptie halen en het ontbijt is vers en uitgebreid met fruit, broodjes, vleeswaren, etc. Al met al een simpel maar prima hotel, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding.

Family with young children, December 2010
"Ideale ligging"translate
Familie Feenstra

12/29/2010 Prima ligging t.o.v autovrije centrum. Goed ontbijt en prima kamers (prijs/kwaliteit). Onze dochter van vijf jaar sliep op de omgebouwde sofa. Deze was net zo groot als ons 2persoons bed. Fijn hotel voor 2 nachten.

Family with young children, December 2010
"Goede prijs/kwaliteitsverhouding"translate
Tom

01/04/2011 Eén nacht geweest. Kamers zijn basis ingericht. Smalle 2 persoonsbedden. Badkamer in orde. Kamer wel wat gehorig.
Ontbijt uitstekend, zeker voor de prijs. Wij betaalde voor 2 volwassen en een kind 80 euro, waar via Weekend Company nog eens 20 euro korting vanaf ging door een actie.

With partner, 2010

With partner, September 2010
"Gewoon goed"translate
GP1890

09/19/2010 Prima hotel.
- kamer goede grootte en schoon
- advies laat ramen 's nachts dicht veel lawaai van de straat
- douche geeft een veel te kleine straal
- ligging prima
- prijs kwaliteit goed
- ontbijt heel eenvoudig maar ruim voldoende

Family with young children, August 2010
"Geen slecht hotel, maar ook niet super!"translate
Familie Laurier
1.0

08/10/2010 Het hotel was zeker niet slecht, maar ook niet WOW!
Wij waren er hoofdzakelijk om Plopsa Indoor te bezoeken.

Even opsommen:
- per personeelslid wisselt de vriendelijkheid, kregen van sommige nooit een goeiedag!
- ontbijt is pover: eerder diepgevroren producten, ei zag blauw, wel redelijk veel met vlees, kaas, vers fruit, koffie, chocolademelk, cornflakes, yoghurt, noem maar op, ...
- nette kamers
- verluchting in badkamer maakte wel veel lawaai 's nachts
- ruime kamer en het kinderbedje stond klaar bij aankomst
- ligging: ideaal gelegen in het centrum van Hasselt. Ideaal om te gaan shoppen of lekker te gaan eten.
- proper hotel, lift aanwezig, douchekop mocht wel eens ontkalkt worden, ...
- personeel geeft geen uitleg betreffende ploparrangement

1 2 3 4 next

You’ll find the friendliest people in: