Reviews Holiday park De Lage Kempen***

4 September 2014

De Lage Kempen***
Reviews Holiday park De Lage Kempen***
Kiefhoekstraat 19, B-3941, Hechtel / Eksel

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park De Lage Kempen***? Then have a look at the reviews of Holiday park De Lage Kempen*** in Hechtel / Eksel, written by other travelers.
Holiday park De Lage Kempen scores a 7.8 out of 10, based on 121 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park De Lage Kempen***? Have a look at the reviews of Holiday park De Lage Kempen*** in Hechtel / Eksel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 112 vacation photos of Holiday park De Lage Kempen*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for De Lage Kempen*** Hechtel / Eksel. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, August 2014
"Redelijk, maar niet weer."translate
rvanmastrigt
Restaurants

08/22/2014 Capming is prima, maar het huisje (6 persoons ) viel van ellende uit elkaar. Deuren en ramen sloten amper, veren staken door de matrassen heen en bij een beetje wind schudde het hele huisje. Onderhoud is hard nodig!
Dan was er bij de entertaiment een meisje die tijdens de kinderactiviteiten continu met een sigaret haar mond haar 'werk' deed. Haar bejegening naar de kinderen en haar mentaliteit schrok ik direct zo van dat ik mijn zoontje niet naar de activiteiten gebracht heb.

Family with young children, August 2014
"Leuk park, leuke omgeving"translate
Lin
Restaurants

08/15/2014 Van tevoren op Zoover gekeken en wat huiverig over de reacties over het huisje. Het is inderdaad ietwat gedateerd, maar nog in prima staat dus waarom zou je het veranderen? Zie foto's. Ik vond het schoon, miste alleen wel dingen. Er is geen vaatwasser, oventje of magnetron. Maar dat maakte mij niet uit. Wat ik wel echt miste was een vriezertje.
Het park biedt genoeg voor kinderen: mooie speeltuin, zwembad (koud, ondanks 'verwarmd'), springkussen, gratis skelters en een animatieteam. Vooral voor de wat oudere kinderen (6+) is dit een leuk park!
Minpuntje is de bediening van het restaurant en terras. Leuk al die jonge mensen (stagiares?), maar neem voor de bar/terras/restaurant echte horecamensen aan! En de openingstijden kunnen beter, pas 13:15 open en pas vanaf 17:00 uit de keuken bestellen.

Hele leuke vakantie gehad en als onze zoon ouder is, zal ik er zeker nog eens terugkomen.

Oh ja, de wifi op het park is duur, maar bij het restaurant prima gratis wifi mogen gebruiken.

Family with young children, July 2014
"Hele fijne camping"translate
Ilona
Restaurants

08/10/2014 Wij zijn hier van 19-7 tm 2-8 geweest met onze caravan. Heerlijk weer gehad, heerlijke dagen.

Schoon sanitair, leuke animatie en voor ieder wat wils jongens of meiden., groot of klein. Geweldig zwembad, met toezicht. Wij merkten wel dat de jongens een duikbril nodig hadden, ze hadden last van hun ogen.

Snackbar is aardig, taverne vonden wij minder er is de hele week 1 gerecht verkrijgbaar, patat was oke.

Wel wat geluiden gehoord van het militair terrein, maar wij vonden niet storend.

Voor ons wel een plek om terug te keren, leuke omgeving, leuke dingen te doen in de omgeving en heerlijk Belgisch eten.

Family with older children, July 2014
"Gewoonweg genieten!"translate
Marinda
Restaurants

08/17/2014 Het is gewoon weer thuiskomen. Na er drie jaar gewerkt te hebben, nu lekker zelf op vakantie. Het is een camping waar je gewoon naar terug moet komen! Vriendelijk personeel dat direct helpt bij problemen, leuke activiteiten voor jong en oud (van voetbal tot duiken, van knutselen tot loomen) en veel te doen in de omgeving. Een echte aanrader!

Ook dieren zijn van harte welkom, helemaal top!

Family with young children, July 2014
"Fantastiche Camping"translate
marcovanlenten
Restaurants

07/20/2014 wij komen net terug van een mega vakantie, bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen door Mark en Connie, de camping is klein maar fijn, ons huisje was schoon bij binnenkomst en alles aanwezig , een leuk animatie team voor de kids van s morgens tot in de avond en een mega gaaf zwembad met toezicht een gezellige taverne met een mooi terras waar je lekker kan eten met uitzicht op een speeltuin voor de kids, Elke morgen verse broodjes en HEERLIJKE VLAAIEN, het winkeltje bied genoeg aan voor de dagelijkse boodschappen, Mark en Connie doen er echt alles aan om elk gezin een top vakantie te bezorgen. Mark en Connie bedank voor de goede service en de leuke vakantie bij jullie op de camping, En wij komen zeker volgend jaar terug.

With partner, June 2014
"Zeer goed"translate
jager
Restaurants

08/28/2014 lage kempen zeer goed klant vriedelijk. omgeving goed voor wandelaars en fietsers. sanitair proper .prijs voor en na seizoen gunstig pracht ver warmt zwembad en een woordt toppie.

Family with older children, August 2013
"Geweldige camping"translate
back
Activities

08/31/2013 We waren van 18 tot 24 aug op de lage kempen.
Wat een mooie,gezellige en knusse camping, we hebben er van genoten.
We waren met 4 volw en 2 kinderen 1 van 16 jaar en een van 2 jaar oud.
Op de site stond dat de animatie tot 17 aug zou zijn. dus onze zoon van 16 moest zich zelf vermaken, maar bij aankomst bleek dat de animatie team er nog een week was vanwege het mooie weer.en dat er nog veel kinderen waren.De camping en het sanitair waren super schoon.
Als je het zwembad binnen stapt denk je dat je in Spanje zit. Ook de glijbanen zijn super.De kinderen konden gratis gebruik maken van de skelters. We hebben een grote caravan maar ruimte genoeg om deze daar neer te zetten. En van het militair oefenterrein hebben wij totaal gelast van gehad.
Je hoort het amper. Naar deze camping gaan wij graag nog eens terug.

With partner, August 2013
"Klein, maar fijn"translate
Jeroen en Chantal
Restaurants

09/11/2013 Wij hebben twee weken genoten van onze vakantie op de Lage Kempen. Elke ochtend (behalve 1 dag in de week) waren er verse broodjes en er waren veel marktjes om te bezoeken. We lazen van tevoren dat er een militair oefenterrein in de buurt was, maar daar hebben we geen last van gehad. Er vliegen straaljagers over en je hoort wat knalletjes, maar dat vonden wij geen probleem.
Kleine minpuntjes:
- De douches waren prima, maar staan afgesteld op 6 minuten. Daar tussendoor mag je 2 x 2 minuten pauzeren, dus in totaal kan je 10 minuten douchen. Daarna blokkeert hij 5 minuten. Wij stonden dus ingezeept en wel 5 minuten te wachten tot hij het weer deed.
- Er waren op 1 dag in de week geen broodjes. De eerste week was dat op maandag, dus we gingen er vanuit dat dat ook de tweede week zo zou zijn. Helaas bleek dat toen op woensdag te zijn en daar hadden we dus geen rekening mee gehouden
- De campingplekken niet allemaal afgeschermd met een struikje. In principe staan er 2 gezinnen op 1 plek.

With partner, July 2013
"Toffe camping!"translate
Marie-Claire en And...
Restaurants

07/16/2013 Deze camping heeft alles om er een fijne vakantie door te brengen,kinderen hoeven zich hier geen moment te vervelen.Prachtig zwembad.
Toffe en behulpzame uitbaters.

July 2013
"Wederom een supervakantie gehad"translate
ingrid altena
Restaurants

07/21/2013 Net weer een nachtje in mijn eigen bed geslapen maar wat hebben we een leuke vakantie gehad op De Lage Kempen, ik zou zo weer terug gaan. We stonden op een ruime plek met onze caravan en een klein tentje erbij. De kinderen hebben elke dag gezwommen en het leukste volgens hun was het moment dat er na de bingo nog even (bij wijze van uitzondering) gezwommen mocht worden, dit was om 23.00 uur. Een heel mooi zwembad met 4 super glijbanen. Als de jongens niet aan het zwemmen waren was er ergens wel een skelter vrij of ze waren aan het springen op het springkussen. Aardig personeel, erg gastvrij.
Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: