Reviews Holiday park De Lage Kempen***

24 July 2014

De Lage Kempen***
Reviews Holiday park De Lage Kempen***
Kiefhoekstraat 19, B-3941, Hechtel / Eksel

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park De Lage Kempen***? Then have a look at the reviews of Holiday park De Lage Kempen*** in Hechtel / Eksel, written by other travelers.
Holiday park De Lage Kempen scores a 7.8 out of 10, based on 116 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park De Lage Kempen***? Have a look at the reviews of Holiday park De Lage Kempen*** in Hechtel / Eksel, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 110 vacation photos of Holiday park De Lage Kempen*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for De Lage Kempen*** Hechtel / Eksel. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, July 2014
"Fantastiche Camping"translate
marcovanlenten
Restaurants

07/20/2014 wij komen net terug van een mega vakantie, bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen door Mark en Connie, de camping is klein maar fijn, ons huisje was schoon bij binnenkomst en alles aanwezig , een leuk animatie team voor de kids van s morgens tot in de avond en een mega gaaf zwembad met toezicht een gezellige taverne met een mooi terras waar je lekker kan eten met uitzicht op een speeltuin voor de kids, Elke morgen verse broodjes en HEERLIJKE VLAAIEN, het winkeltje bied genoeg aan voor de dagelijkse boodschappen, Mark en Connie doen er echt alles aan om elk gezin een top vakantie te bezorgen. Mark en Connie bedank voor de goede service en de leuke vakantie bij jullie op de camping, En wij komen zeker volgend jaar terug.

Family with older children, August 2013
"Geweldige camping"translate
back
Activities

08/31/2013 We waren van 18 tot 24 aug op de lage kempen.
Wat een mooie,gezellige en knusse camping, we hebben er van genoten.
We waren met 4 volw en 2 kinderen 1 van 16 jaar en een van 2 jaar oud.
Op de site stond dat de animatie tot 17 aug zou zijn. dus onze zoon van 16 moest zich zelf vermaken, maar bij aankomst bleek dat de animatie team er nog een week was vanwege het mooie weer.en dat er nog veel kinderen waren.De camping en het sanitair waren super schoon.
Als je het zwembad binnen stapt denk je dat je in Spanje zit. Ook de glijbanen zijn super.De kinderen konden gratis gebruik maken van de skelters. We hebben een grote caravan maar ruimte genoeg om deze daar neer te zetten. En van het militair oefenterrein hebben wij totaal gelast van gehad.
Je hoort het amper. Naar deze camping gaan wij graag nog eens terug.

With partner, August 2013
"Klein, maar fijn"translate
Jeroen en Chantal
Restaurants

09/11/2013 Wij hebben twee weken genoten van onze vakantie op de Lage Kempen. Elke ochtend (behalve 1 dag in de week) waren er verse broodjes en er waren veel marktjes om te bezoeken. We lazen van tevoren dat er een militair oefenterrein in de buurt was, maar daar hebben we geen last van gehad. Er vliegen straaljagers over en je hoort wat knalletjes, maar dat vonden wij geen probleem.
Kleine minpuntjes:
- De douches waren prima, maar staan afgesteld op 6 minuten. Daar tussendoor mag je 2 x 2 minuten pauzeren, dus in totaal kan je 10 minuten douchen. Daarna blokkeert hij 5 minuten. Wij stonden dus ingezeept en wel 5 minuten te wachten tot hij het weer deed.
- Er waren op 1 dag in de week geen broodjes. De eerste week was dat op maandag, dus we gingen er vanuit dat dat ook de tweede week zo zou zijn. Helaas bleek dat toen op woensdag te zijn en daar hadden we dus geen rekening mee gehouden
- De campingplekken niet allemaal afgeschermd met een struikje. In principe staan er 2 gezinnen op 1 plek.

With partner, July 2013
"Toffe camping!"translate
Marie-Claire en And...
Restaurants

07/16/2013 Deze camping heeft alles om er een fijne vakantie door te brengen,kinderen hoeven zich hier geen moment te vervelen.Prachtig zwembad.
Toffe en behulpzame uitbaters.

July 2013
"Wederom een supervakantie gehad"translate
ingrid altena
Restaurants

07/21/2013 Net weer een nachtje in mijn eigen bed geslapen maar wat hebben we een leuke vakantie gehad op De Lage Kempen, ik zou zo weer terug gaan. We stonden op een ruime plek met onze caravan en een klein tentje erbij. De kinderen hebben elke dag gezwommen en het leukste volgens hun was het moment dat er na de bingo nog even (bij wijze van uitzondering) gezwommen mocht worden, dit was om 23.00 uur. Een heel mooi zwembad met 4 super glijbanen. Als de jongens niet aan het zwemmen waren was er ergens wel een skelter vrij of ze waren aan het springen op het springkussen. Aardig personeel, erg gastvrij.
Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij.

Family with young children, July 2013
"Super park, ruim en net huisje prachtig zwembad!"translate
Els
Restaurants

07/02/2013 We zijn gisteren aangekomen op bij de lage kempen, bij aankomst werden hartelijk ontvangen, de kinderen gingen direct in de speeltuin spelen. Na het inchecken zijn we even een drankje gaan doen op het terras naast de prachtige speeltuin. De kinderen waren er helemaal weg van waardoor wij ook een heerlijke start van de vakantie hadden. Toen we na een uurtje naar het huisje gingen werden we weer aangenaam verrast, ons huisje nr. 23 was heel erg ruim (zie foto's) en ook schoon. Geen stof te bekennen en voorzien van een welkomst pakketje met schone koelkast, nette keuken kortom super! Wat we ook een pre vonden was het terras met 6 fijne stoelen en lekkere zachte banken om in de avond op te relaxen. Dan het zwembad, dit is echt een paradijs voor de kinderen en voor de ouders! Op het park zie je ook de hele dag mensen rondlopen die klein klusje op knappen. Je ziet echt dat ze veel aandacht besteden aan het netjes houden van de huisjes en het park. Super!

Group trip, 2012
"(De lage kempen) was zeker LAAG!!"translate
Bassieman
1.0

12/26/2012 Als je een camping zoekt boek hem dan nooit! wij zaten daar een week en we waren het echt helemaal ZAT!. de camping is totaal niet kindvriendelijk en de speeltuin is voor kinderen voor 3 jaar, dat gaat niet zo goed met een zoon van 12 en een dochten van 11. de camping zelf was ook een ramp, je kon bv niet gezellig met zijn allen alleen op een teras gaan zitten zonder dat iedereen naar je zat te kijken, er was maar 1 meter ruimte tussen de camping plekken. er was wel een positief iets aan de camping dat was het zwembad het is een mooi en groot bad. tot slot hebben wij maar een uitslag over deze camping. Het is slecht!

Family with young children, 2012
"Top!!! en super gastvrij!!!"translate
eric
Restaurants

11/03/2012 in de herfstvakantie een chalet gehuurd en daarvoor ook op de camping gestaan. plaatsjes wat klein maar ze zijn echt heel gastvrij!!! chalet eenvoudig maar gezellig, schoon en netjes. het paardrijden in de buurt was erg leuk ookal hadden we geen ervaring. gonnie en marc bedankt voor een top vakantien

Family with young children, 2012
"Vies, vies en nog eens vies"translate
JD
1.0

09/09/2012 Als ik sommige verslagen hiervoor lees, lijkt het wel ze op een ander park geweest zijn! Nog nooit heb ik in zo'n vies vakantiehuisje gezien. Het begon al met een raam dat met ducttape geplakt was. Dat zou al vervangen moeten zjin. Er was ruimte genoeg op het park dus waarom geen ander huisje? Na een uiterst kille ontvangst, het huisje: Dekbedden en moltons met vieze vlekken, rolgordijntje in de keuken dat te ranzig was voor woorden, doorgelegen matrassen, vuile ramen, plakkerige muren, tafels en deurkrukken, brandplekken in de badkamer, vieze lucht in het toilet, schimmelplekken in de douche, overal stof en het rook onfris. Dat het interieur 30 jaar oud is maakt me niets uit maar het was gewoon te smerig. Zwembad gesloten terwijl het 26 graden was. Dat mooie kleurige speeltuintje stond er niet hoor! Op de foto's komt het mooier over dan het is in mijn optiek! Was blij dat ik mijn Dettol spray mee had! ;-). We hadden supergoed weer dus we zijn er lekker op uit getrokken gelukkig!

Group trip, August 2012
"Wat een oude troep"translate
gelske
Restaurants

08/28/2012 Wij hadden een 6 persoonshuisje ivm tweeling van 9 weken. Toen we aankwamen begon het al. We mochten niet met 2 auto's het terrein op om alles uit te laden. Nee, want dan lieten wij hem toch staan werd ons verteld! Tuurlijk zul je mensen hebben die dit doen, maar om gelijk iedereen over 1 kam te scheren. In het huisje was het erg vies, de klinken van deuren en ramen werkten niet , de afvoer was verstopt en het vet droop uit de kastjes. Na dit gemeld te hebben werd er weinig aan gedaan, we kregen een ontstopper voor de gootsteen maar dat was het. Er waren geen koffiekopjes, drink maar uit glazen zeiden ze! Verder hing de regenpijp met plakband aan elkaar en stroomde over. Deze zat ook helemaal verstopt door plantengroei. Tot overmaat van ramp liepen er bij familie een huisje verder op gewoon muizen door de kamer! En ook wij hadden last van vlooienbeten. Prima dat ze er een nieuw restaurant neer hebben gezet maar had liever de huisjes opgeknapt want het is 1 ranzige bende.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next