Reviews Hotel Casa Ciolina*****

1 August 2014

Casa Ciolina*****
Reviews Hotel Casa Ciolina*****
Zavelstraat 17, B-3990, Peer

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Casa Ciolina*****? Then have a look at the reviews of Hotel Casa Ciolina***** in Peer, written by other travelers.
Hotel Casa Ciolina scores a 8.8 out of 10, based on 20 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Casa Ciolina*****? Have a look at the reviews of Hotel Casa Ciolina***** in Peer, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 14 vacation photos of Hotel Casa Ciolina***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Casa Ciolina***** Peer. You can be the first to add a review.

1 2 next

7.5
With partner, January 2014
"Prachtige B&B met kanttekening"translate
Familie De Groot

01/21/2014 Landelijke ingerichte B&B.Verbleven in mooie Loft,groot bed,luxe bad,helaas geen douche.Waterkoker op kamer zou prettig zijn.Hadden 2 uur privéwelness, mooi zwembad (temperatuur mag iets hoger),sauna,Turks stoombad.Jammer dat jacuzzi stuk was. Na lekker relaxen terug naar de kamer,waar we beiden vaag maar aanwezig sigarettengeur roken.NB er mag niet worden gerookt op de kamers,een B&B dient rookvrij te zijn.Voor uit eten wilden we iets drinken in de bar (faciliteit voor de gasten),stond blauw van de rook afkomstig van de eigenaren.Zijn maar met drankje in de huiskamer gaan zitten.De eigenaar nodigde ons uit voor personeelsfeestje dat ’s avonds in de bar zou plaatsvinden,zagen wij gezien de enorme rooklucht natuurlijk niet zitten.Hebben bij terugkomst van etentje nog maar drankje op de kamer gedronken.Rooklucht trekt in dit oude huis overal doorheen,ook naar boven.Op eerste verdieping staan de deuren naar de kamers open als deze niet in gebruik zijn,beter deuren dicht en ramen open.

With partner, August 2013
"Prachtige en stijlvolle B & B !!"translate
Wout en Sarina

08/30/2013 We hebben genoten in Casa Ciolina ! Deze verbouwde boerenhoeve is met veel gevoel voor stijl ingericht, waarbij oude details intact zijn gebleven. Zwembad, sauna, Turks stoombad en jacuzzi zijn ook aanwezig.
De ontvangst door gastheer Enrico was prima (hij reserveerde meteen een tafeltje in restaurant in Neerpelt) en het ontbijt was zelfs topklasse, met o.a. zelfgemaakte jam.

With partner, 2013
"Mij zie je hier niet meer terug!"translate
Rik Janssen
1.0

07/14/2014 Wat mij tegenviel waren de eigenaars vd B&B... rasechte hollanders. Nu heb ik op zich niks tegen Nederlanders, maar bij hun was het wel storend. Veel blablabla... en ze waren helemaal vol van hun eigen B&B.

Een andere tegenvaller tijdens ons verblijf was dat ik met mijn hoofd gestoten had tegen een van de balken. Het is namelijk een oud gebouw en dat heeft als gevolg dat de balken op ooghoogte hangen. Levensgevaarlijk als je het mij vraagt!

Het gevolg was dat ik hoofdsnede van 4 a 5 cm had, die gehecht is moeten worden. De eigenaars probeerden het te minimaliseren... het was maar een schrammetje :-) Bij het uitchecken deden ze een geste om het goed te maken... ze lieten namelijk 2 cola's (4 euro) die we op kamer genuttigd hadden wegvallen. Doe dan niks he! :-)

De welness is mooi... maar het wordt heel veel prive verhuurd waardoor je er als hotelgast bijna geen gebruik van kan maken. En al zeker niet op de uren die je graag zou willen, midden op de dag is er meestal wel plaats.

Friends, September 2012
"Geweldig! Ongekende gastvrijheid"translate
Marcella Lupescu

09/10/2012 Niets is te veel voor het echtpaar Maria en Enrico.
De casa is geweldig, ambiance, inrichting en wellness, alles met veel aandacht voor detail.
Super ontbijt.
Het is gewoon even uit de gewone wereld stappen.

With partner, 2012
"Teleurstelling"translate
Hannaahtje

02/11/2013 In de omgeving is niet zo heel veel te beleven, tenzij je natuurlijk van het platteland houdt. De kamers zien er op het eerste zicht net zo mooi uit als op de foto's, maar al snel stel je vast dat er redelijk wat achterstallig onderhoud is.... klemmende deuren, lampjes die het niet meer doen, amateuristische afwerking.

De welness faciliteiten op zich zijn prima... maar als hotelgast kan je er niet veel gebruik van maken, tenzij je het natuurlijk prive afhuurd maar dan moet er wel nog plaats zijn aangezien het ook aan niet hotelgasten wordt verhuurd.

Wat ik het meest storende vind aan deze B&B is dat er binnenshuis gewoon gerookt mag worden en als niet roker wordt je daar natuurlijk niet blij van. De eigenaar vroeg ons zelfs of dat we rookten... en toen we nee zeiden, stak hij gewoon doodleuk een sigaret voor onze neus op. Het schuifraam staat wel op een kiertje, maar dat is puur om in orde te zijn met de wet.

Conclusie: Voor dit geld heb ik zeker al betere B&B's/Hotels gehad.

Family with young children, December 2011
"Verborgen oase van rust en ontressen"translate
regina

12/29/2011 BB Casa Ciolina is een mooie en bijzondere ontstresslocatie,welke veel gastvrijheid en luxe kent op een natuurlijke manier.

With partner, May 2011
"Super weekend gehad met me aanstaande vrouw!"translate
Jeremy

05/23/2011 Ik had de Bovenkamer gehuurd voor het weekend 20 Mei 2011 en alle verwachtingen kwamen uit. Bij aankomst was de eigenaar de buurman effe aan het helpen, maar stond meteen voor ons klaar en deed de onvangst zoals alleen hun dat kunnen super gastvrij!

Tevens had dit weekend een speciaal tintje door mijn huwelijksaanzoek.

Maria en Enrico hebben mij hierin volledig gesteund en super romantisch weekend verzorgd!

Nogmaal super bedankt voor een bijzonder weekend!

Jeremy

With partner, April 2011
"Heerlijk zoning weekend in Casa Ciolina gehad"translate
Hilde Beathe

04/10/2011 Om mijn verjaardag te vieren kozen we dit jaar voor een lang weekend in België. De eerste 2 nachten hebben we in de Casa Ciolina overnacht, in de lichtblauwe kamer FEELING. We vonden het allebei nog mooier dan de foto’s! ;-) Ook de wellnessruimte, het zwembad en de sauna was heel sfeervol! Alleen de jacuzzi ligt een beetje verloren erbij op een ongezellig ligweide. De rest van de tuin is echter prachtig! Zo ook de andere openbare kamers! Verder hebben we zaterdag heerlijk in de zon door de omgeving gefietst! Peer en Hasselt is heel gezellig maar verder is er niet zoveel natuurschoon als ik had verwacht. Maar Casa Ciolina kan ik van harte aanbevelen!!! Met dank aan Maria en Enrico voor hun inzet!

With partner, 2010
"Heerlijk verblijf gehad"translate
G & W

10/19/2010 Zeer goede service en absoluut een prachtige B&B. Er hangt gewoon een unieke, gezellige sfeer die je vanaf het moment dat de deuren voor je open gaan ervaart. Omgeving is niet de meest spectaculaire maar er valt zeker wat van te maken...en ach...met alle mogelijkheden binnen deze B&B hoef je de deur eigenlijk niet uit!

With partner, 2010
"Geweldige B & B, goede en vriendelijke service."translate
Miriam

06/26/2010 We zijn er pinksteren geweest, we hadden goed weer.
We verbleven in de kamer "Feeling", was zeer ruim op gezet, een heerlijk bed, kortom een heerlijk verblijf gehad. Het mooie wat wij ervan vonden is dat het kleinschalig is en huiselijk aan voelt. We komen zeker nog een keertje terug.

1 2 next