Reviews Holiday park Center Parcs Erperheide****

28 August 2014

Center Parcs Erperheide****
Reviews Holiday park Center Parcs Erperheide****
Erperheidestraat 2, 3990, Peer

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Center Parcs Erperheide****? Then have a look at the reviews of Holiday park Center Parcs Erperheide**** in Peer, written by other travelers.
Holiday park Center Parcs Erperheide scores a 8.1 out of 10, based on 1003 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Center Parcs Erperheide****? Have a look at the reviews of Holiday park Center Parcs Erperheide**** in Peer, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 1078 vacation photos of Holiday park Center Parcs Erperheide**** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Holiday park Center Parcs Erperheide****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Center Parcs Erperheide**** Peer. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 1003 reviews of Center Parcs Erperheide****

8.2
7.2
8.3
7.4
7.5
Family with young children, August 2014
"Dit park heeft een probleem!"translate
Ruud
Restaurants

08/25/2014 Overdags werden honderden NIET parkgasten toegelaten tot het zwembad. In de middag hadden de parkgasten niet eens een stoeltje meer om in het zwembad te zitten. Pletterdruk!

Als je het buffet restaurant vergelijkt met dat van andere parken mogen we Erperheide ronduit slecht noemen.

Wij hadden een comfort cottage. Deze heeft GEEN comfort meer anno 2014. Een oude vervallen Glasbak TV, aanrecht totaal versleten, een zitbank met lossen kussens op houten planken. Kussens hadden totaal geen kracht meer. Cottages (5pers) veel te klein! Geen aparte WC, dus als 1 van de 5 lekker in bad lag kon de rest wachten om naar de WC te gaan….comfort?. Bedden geen 90 breed, en slaapkamers heel klein.

Internet max 2mbit 25 euro voor 4 dagen. Een week internet kennen ze niet?!

Geen kluisje!!!!!! De manager geeft aan dat dat CP geen enkele verantwoordelijkheid draagt bij diefstal, en je maar geen waardevolle spullen moet achter laten. Natuurlijk manager, m’n tablet neem ik maar mee het zwembad in.

Family with older children, August 2014
"Mooi park maar echt veels te duur"translate
elly
3.0
1.0
1.0
Restaurants

08/13/2014 Veels te duur dit park vochtige huisje zelfde gevoel als een tent .
Alles is belachelijk duur je moet overal voor betalen
Zwembad is mooi

Family with young children, August 2014
"Superleuk voor kinderen"translate
van Rooijen
Restaurants

08/08/2014 Kinderactiviteiten, show, en vooral aquamundo echt helemaal super voor kinderen. Je weet wat je krijgt bij centerparcs, en dat is voor de kleintjes super. Wel ben ik zelf na een week slappe patat en Orry wel toe aan wat anders. Het is voor een weldenkende volwassene allemaal wat te kunstmatig. Vijf persoons comforthuisje was wel lekker centraal maar erg klein en toch best duur, weinig luxe. Wel schoon maar geen beddengoed en dekbedden en kussen gewoon klam. Bah.

With partner, 2014
"Niet meer"translate
willem
2.0
Restaurants

08/02/2014 2 persoons appartement dicht bij centrum was wel leuk maar om 07.00 uur wakker omdat alles dan bevoorraad word,(vrachtauto,s)
Wij gaan wel weer ergens anders heen.
In het plaatsje Peer of Bree genoeg leuke restaurantjes.

"Geen goede prijs/kwaliteitverhouding"translate
Sandra
Restaurants

07/31/2014 Een heel leuk park voor kinderen, zowel jong als iets ouder. Er zijn voldoende activiteiten om zich een hele week bezig te houden.
De cottages zijn verouderd, en onze cottage was echt niet proper bij aankomst. Het leek alsof hij zelfs niet gepoetst was.
Alles op het park is ook heel duur, en commercieel gericht.
Voor de prijs die we voor ons verblijf betaald hebben, hadden we toch meer verwacht.
Eerste ervaring voor ons met Centerparcs, en waarschijnlijk ook de laatste.

July 2014
"Mooi park alleen alles een stuk kleiner"translate
anja
Restaurants

07/27/2014 Het is een mooi park alleen is alles een stuk kleiner dan ik gewend ben van center park. En ook de huisje was erg klein maar een wc en ik vind het een nadeel dat als je de voordeur open doet je meteen in de woonkamer staat. En 1 kamer was wel erg klein en daar stond zelfs een kinderbedje in.

With partner, July 2014
"Elke keer weer geweldig"translate
Myriam
Restaurants

07/28/2014 Wij zijn al minstens 15 keer op dit park geweest. Eerst met kinderen en nu voor het eerst zonder de kinderen en daarom in een 2 pers. huisje. Dit was groot genoeg voor ons tweeën. En prima voorzien van wat je nodig hebt. Er zat een terrasje bij met als uitzicht een heel groot grasveld met bomen. We kregen veel vogels, eekhoorns en watervogels op bezoek. Heel dicht bij de market dome (2 minuutjes) Alleen maar vriendelijk en behulpzaam personeel, prima restaurants. Het lijkt duur, maar als je ergens anders uit eten gaat betaal je al gauw dezelfde prijzen. Wij vonden het eten bij Fuego erg lekker. We vonden de manier waarop je naar je tafel gewezen werd erg leuk.
Het zwembad is prima en het bubbelbad buiten is lekker groot, zeker in vergelijking met bubbelbaden bij andere parken. Wij gaan hier zeker nog veel vaker naar toe.

Family with young children, July 2014
"Leuk, maar aan opfrissing toe"translate
raxi
Restaurants

08/07/2014 Wij hebben gelogeerd in een 6P comfort bungalow.
Dit met twee volwassenen en twee kinderen(6 en 9). De bungalow is eerder aan wat opfrissing toe, maar over het algemeen was alles ok, geen defecten of zo.
Een vaatwas had wel gemogen.
De aquamundo is heel ruim en heel mooi onderhouden. De lockers zijn misschien wat aan de kleine kant.
Op het park zelf zijn er heel wat activiteiten voor de kinderen. Vooral het klimmen op de klimmuur en het touwenparcours zijn een aanrader. De begeleiding is vriendelijk en professioneel te noemen.
Het binnenspeelplein is heel ruim.
Verder zijn de sportaccomodaties in orde.
Eten op het park is wat aan de duurdere kant, maar dat geldt voor ieder bungalowpark. Het buffet is ruim en toch wel zijn geld waard(aangezien kinderen gratis kunnen aanschuiven).
Het personeel is heel behulpzaam.
Enig echt minpunt is misschien de shop in het park. Daar zijn de producten eerder 'hollands' en prijzig.

"Ideale kindervakantie"translate
Guus
Restaurants

08/04/2014 Fantastisch park voor kinderen.
4p VIP; vochtig huisje, maar had ook veel geregend. Hierdoor rook het wat muf. Goede bedden. Geen ruimte voor kinderbedje, is wel aanwezig?! Broodjes werden rond 8 uur gebracht. Elke dag verschillend. 3 pp.
Zwembad: geweldig! Alleen klein peuterbadje voor heel veel baby's met ouders. Kleine lockers. En weinig grote verkleedhokjes.
Baluba is ook geweldig. Uren speelplezier. Nadeel, de kinderen willen niet meer weg.
Niet doen; eten bij fuego met kleine kinderen. Duurt te lang. Eten was lekker totdat wij een dode kakkerlak zagen liggen!

Family with young children, June 2014
"Prima faciliteiten beroerd huisje"translate
bjorn
3.0
Restaurants

06/24/2014 gezin met 2 jonge kinderen. Zwembad, speelparadijs, kinderboerderij, speeltuintjes allemaal in goede conditie en de kinderen hebben zich kostelijk geamuseerd.
De kindercottage was zeer vochtig. In de kinderkamer was de vloerbedekking gewoon nat. Volgens werknemers een bekend en veel voorkomend probleem. We kregen het naast gelegen huisje toegewezen maar hier was sprake van hetzelfde probleem

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: