Reviews Holiday park Center Parcs Erperheide****

25 July 2014

Center Parcs Erperheide****
Reviews Holiday park Center Parcs Erperheide****
Erperheidestraat 2, 3990, Peer

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Center Parcs Erperheide****? Then have a look at the reviews of Holiday park Center Parcs Erperheide**** in Peer, written by other travelers.
Holiday park Center Parcs Erperheide scores a 8.1 out of 10, based on 976 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Center Parcs Erperheide****? Have a look at the reviews of Holiday park Center Parcs Erperheide**** in Peer, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 1078 vacation photos of Holiday park Center Parcs Erperheide**** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Holiday park Center Parcs Erperheide****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Center Parcs Erperheide**** Peer. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

"Prima faciliteiten beroerd huisje"translate
bjorn
3.0
Restaurants

06/24/2014 gezin met 2 jonge kinderen. Zwembad, speelparadijs, kinderboerderij, speeltuintjes allemaal in goede conditie en de kinderen hebben zich kostelijk geamuseerd.
De kindercottage was zeer vochtig. In de kinderkamer was de vloerbedekking gewoon nat. Volgens werknemers een bekend en veel voorkomend probleem. We kregen het naast gelegen huisje toegewezen maar hier was sprake van hetzelfde probleem

With partner, June 2014
"Geweldige week gehad"translate
van Dijk
Restaurants

07/11/2014 Met mijn man een week in een VIP huisje gezeten. Erg leuk aan het water. Allemaal diertjes op bezoek. Een prima huisje, leuk zwembad en lekker gegeten. Wij zouden graag terug gaan.

"Weekje Erperheide, niks mis mee!"translate
YvePL
Restaurants

07/07/2014 Eind juni zijn wij met ons dochtertje van net 1 jaar een weekje in een 4 pers. premium cottage geweest. We hebben ons prima vermaakt. Huisje was schoon en modern maar was blij dat we er niet met 4 volwassenen zaten. Faciliteiten genoeg, alleen was ons dochtertje voor het meeste nog net te klein. Het zwembad vond ze prachtig alleen vonden wij het zwemwater wel aan de koude kant voor haar.. Ook in het peuterbadje..
Restaurants en winkels op het park voorzien in alle gemakken.. Wel erg duur maar dat schrijven al meer mensen en dat weet je als je op een vakantiepark gebruik maakt van dat soort faciliteiten. Ook boodschappen gedaan in Peer bij de Delhaize. Veel voordeliger en nog geen 5 minuutjes rijden. Zit ook een Kruidvat trouwens!
Groot minpunt: Betaalde Wifi. Is niet van deze tijd en zeker niet op een duur park als Center Parcs. Sowieso kloppen de prijzen niet met de 'luxe' van het park, je betaalt echt de naam. Wij gaan een volgende keer voor een midweekje, vinden we lang genoeg :)

Family with older children, 2014
"Ervaring met honden"translate
Ingrid Huizer

06/20/2014 Wij gaan eind juli naar dit park met onze hond.
Graag horen we of we in de omgeving kunnen wandelen met een LOSlopende hond.

"Leuk met kleuters"translate
eva
Restaurants

06/16/2014 Leuk voor de kleuters: Baluba grote binnenspeeltuin - apart kleuterbad met glijbanen in Aqua Mundo (voor de peuters en baby's is er ook nog een apart badje) - ponybelevenis (pony's verzorgen + rit door het park) - ponyritjes - verschillende speeltuintjes - knutselactiviteiten - Ory & Friends show + voorleesverhaaltje - Wannabe kleuteractiviteiten.

"Excellent séjour"translate
Eloi
Housing

06/13/2014 Le prix peut sembler élevé, mais c'est un paradis pour les enfants (et les grands). Le plus apprécié : la piscine avec beaucoup de variété, l'hébergement en pleine nature (contact avec les animaux:canards, poules d'eau, moutons,écureuils, rouge-gorges et même un lièvre), les 'toppings'(dont le pédalo et le minigolf).
Tout petit bémol: le resto de la piscine : hamburgers, frites, paninis industriels. Un peu de nourriture plus 'diététique', plus saine serait appréciable

Family with young children, 2014
"Geweldig vakantiepark, zeker met (jonge) kinderen!"translate
I-en-J
Restaurants

06/13/2014 Vandaag terug gekomen van een week Erperheide. We hebben een geweldige vakantie gehad! Het park is ruim en vol natuur, zoals we gewend zijn van centerparcs. Een grote indoor speelhal met veel glijbanen en een 'schietbaan' met ballen, goed voor uren plezier! Het zwembad is ruim en divers, een peuterbad voor de kleinste kindjes in de hoek, ervoor een kleuterbad maar ook prima voor jongere kids (met zandbakken!). Ook een grote kinderboerderij en veel leuke speeltuinen (1 speeltuin was af te sluiten).
Wij hadden een 5-persoons kindercottage comfort, dit was ruim! Kinderstoel, wipstoel, 2 houten babybedjes (box/bed), speelgoed (stel je er niet teveel van voor) en dvd-speler aanwezig.
Alles was prima, soms wat verouderd. Het enige wat echt verbeterd moet worden zijn de matrassen! Totaal doorgezakt!

Family with young children, June 2014
"Zeer leuk park vooral met jonge kids"translate
roffamama
Restaurants

06/16/2014 Wij hebben een week verbleven in een VIP huisje. Huisje was netjes en schoon met hier en daar wat veroudering maar dit was niet storend. De sauna is in het vip huisje gescheiden van de badkamer. Bij het sauna gedeelte zit aparte douche wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Verder is het een heerljjk park voor jongere ( onze zoon is 1,5) kinderen baluba is echt n groot pluspunt ook het zwembad was een groot succes. Wij komen zeker nog een keer terug

"Kindvriendelijk park, accomodaties verouderd"translate
Mrbean
Restaurants

07/03/2014 Bosrijk, rustig en kindvriendelijk park. Een marketdome met diverse horeca en winkels. (wat prijzig) Ook het zwembad aquamundo is hier. Fraai aangelegd, schoon en onder toezicht. Baluba speelparadijs is een leuke plek voor de kinderen. Zo ook een kinderboerderij en diverse speeltuinen. voor de oudere kids, een goed cool factor programma en klimtoren. Al deze faciliteiten zijn prima.
Cottage, 5 persoons premium... bij aankomst niet geheel schoon. donker en ingesloten gelegen. Geen zonlichtRamen nog vies, stof overal, webben en regelmatig overlast van spinnen, muggen en andere beestjes. Matrassen bedden zijn doorgezakt. Het is er vochtig en klam. Kleding en dekbed voelt klam en vochtig aan.

Verlichting op het park mag wat beter worden. Je wandelt via vijvers, bospaden rustig naar centrum park.
Receptie: vriendelijke en behulpzame medewerkers!
Prijs/kwaliteit vinden wij niet in balans. Faciliteiten zijn prima, maar de cottages verdienen echt nog wat aandacht.

Family with young children, May 2014
"Ideaal voor kinderen"translate
raph kes
Restaurants

06/06/2014 Week Erperheide. Premium cottage met arrangement half pension. Goed en gevarieerd eten in Evergreenz restaurant. Fuego ook prima alleen iets te lange zit voor jonge kinderen (onder de 10). Baluba ideaal voorbde kinderen en het zwembad is zeer mooi, schoon en vooral veilig. Het park goed onderhouden en premium cottage schoon en ruim. Enig minpunt is dat behalve in de VIP cottage geen gratis wifi is. Voor het geld wat men moet betalen voor CP is WiFi geen overbodige luxe. Voor de rest prima park.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next