Reviews Holiday park Center Parcs Erperheide****

1 August 2014

Center Parcs Erperheide****
Reviews Holiday park Center Parcs Erperheide****
Erperheidestraat 2, 3990, Peer

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Center Parcs Erperheide****? Then have a look at the reviews of Holiday park Center Parcs Erperheide**** in Peer, written by other travelers.
Holiday park Center Parcs Erperheide scores a 8.1 out of 10, based on 979 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Center Parcs Erperheide****? Have a look at the reviews of Holiday park Center Parcs Erperheide**** in Peer, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 1078 vacation photos of Holiday park Center Parcs Erperheide**** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Holiday park Center Parcs Erperheide****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Center Parcs Erperheide**** Peer. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, July 2014
"Geen goede prijs/kwaliteitverhouding"translate
Sandra
Restaurants

07/31/2014 Een heel leuk park voor kinderen, zowel jong als iets ouder. Er zijn voldoende activiteiten om zich een hele week bezig te houden.
De cottages zijn verouderd, en onze cottage was echt niet proper bij aankomst. Het leek alsof hij zelfs niet gepoetst was.
Alles op het park is ook heel duur, en commercieel gericht.
Voor de prijs die we voor ons verblijf betaald hebben, hadden we toch meer verwacht.
Eerste ervaring voor ons met Centerparcs, en waarschijnlijk ook de laatste.

July 2014
"Mooi park alleen alles een stuk kleiner"translate
anja
Restaurants

07/27/2014 Het is een mooi park alleen is alles een stuk kleiner dan ik gewend ben van center park. En ook de huisje was erg klein maar een wc en ik vind het een nadeel dat als je de voordeur open doet je meteen in de woonkamer staat. En 1 kamer was wel erg klein en daar stond zelfs een kinderbedje in.

With partner, July 2014
"Elke keer weer geweldig"translate
Myriam
Restaurants

07/28/2014 Wij zijn al minstens 15 keer op dit park geweest. Eerst met kinderen en nu voor het eerst zonder de kinderen en daarom in een 2 pers. huisje. Dit was groot genoeg voor ons tweeën. En prima voorzien van wat je nodig hebt. Er zat een terrasje bij met als uitzicht een heel groot grasveld met bomen. We kregen veel vogels, eekhoorns en watervogels op bezoek. Heel dicht bij de market dome (2 minuutjes) Alleen maar vriendelijk en behulpzaam personeel, prima restaurants. Het lijkt duur, maar als je ergens anders uit eten gaat betaal je al gauw dezelfde prijzen. Wij vonden het eten bij Fuego erg lekker. We vonden de manier waarop je naar je tafel gewezen werd erg leuk.
Het zwembad is prima en het bubbelbad buiten is lekker groot, zeker in vergelijking met bubbelbaden bij andere parken. Wij gaan hier zeker nog veel vaker naar toe.

"Prima faciliteiten beroerd huisje"translate
bjorn
3.0
Restaurants

06/24/2014 gezin met 2 jonge kinderen. Zwembad, speelparadijs, kinderboerderij, speeltuintjes allemaal in goede conditie en de kinderen hebben zich kostelijk geamuseerd.
De kindercottage was zeer vochtig. In de kinderkamer was de vloerbedekking gewoon nat. Volgens werknemers een bekend en veel voorkomend probleem. We kregen het naast gelegen huisje toegewezen maar hier was sprake van hetzelfde probleem

With partner, June 2014
"Geweldige week gehad"translate
van Dijk
Restaurants

07/11/2014 Met mijn man een week in een VIP huisje gezeten. Erg leuk aan het water. Allemaal diertjes op bezoek. Een prima huisje, leuk zwembad en lekker gegeten. Wij zouden graag terug gaan.

"Weekje Erperheide, niks mis mee!"translate
YvePL
Restaurants

07/07/2014 Eind juni zijn wij met ons dochtertje van net 1 jaar een weekje in een 4 pers. premium cottage geweest. We hebben ons prima vermaakt. Huisje was schoon en modern maar was blij dat we er niet met 4 volwassenen zaten. Faciliteiten genoeg, alleen was ons dochtertje voor het meeste nog net te klein. Het zwembad vond ze prachtig alleen vonden wij het zwemwater wel aan de koude kant voor haar.. Ook in het peuterbadje..
Restaurants en winkels op het park voorzien in alle gemakken.. Wel erg duur maar dat schrijven al meer mensen en dat weet je als je op een vakantiepark gebruik maakt van dat soort faciliteiten. Ook boodschappen gedaan in Peer bij de Delhaize. Veel voordeliger en nog geen 5 minuutjes rijden. Zit ook een Kruidvat trouwens!
Groot minpunt: Betaalde Wifi. Is niet van deze tijd en zeker niet op een duur park als Center Parcs. Sowieso kloppen de prijzen niet met de 'luxe' van het park, je betaalt echt de naam. Wij gaan een volgende keer voor een midweekje, vinden we lang genoeg :)

Family with older children, 2014
"Ervaring met honden"translate
Ingrid Huizer

06/20/2014 Wij gaan eind juli naar dit park met onze hond.
Graag horen we of we in de omgeving kunnen wandelen met een LOSlopende hond.

"Leuk met kleuters"translate
eva
Restaurants

06/16/2014 Leuk voor de kleuters: Baluba grote binnenspeeltuin - apart kleuterbad met glijbanen in Aqua Mundo (voor de peuters en baby's is er ook nog een apart badje) - ponybelevenis (pony's verzorgen + rit door het park) - ponyritjes - verschillende speeltuintjes - knutselactiviteiten - Ory & Friends show + voorleesverhaaltje - Wannabe kleuteractiviteiten.

"Excellent séjour"translate
Eloi
Housing

06/13/2014 Le prix peut sembler élevé, mais c'est un paradis pour les enfants (et les grands). Le plus apprécié : la piscine avec beaucoup de variété, l'hébergement en pleine nature (contact avec les animaux:canards, poules d'eau, moutons,écureuils, rouge-gorges et même un lièvre), les 'toppings'(dont le pédalo et le minigolf).
Tout petit bémol: le resto de la piscine : hamburgers, frites, paninis industriels. Un peu de nourriture plus 'diététique', plus saine serait appréciable

Family with young children, 2014
"Geweldig vakantiepark, zeker met (jonge) kinderen!"translate
I-en-J
Restaurants

06/13/2014 Vandaag terug gekomen van een week Erperheide. We hebben een geweldige vakantie gehad! Het park is ruim en vol natuur, zoals we gewend zijn van centerparcs. Een grote indoor speelhal met veel glijbanen en een 'schietbaan' met ballen, goed voor uren plezier! Het zwembad is ruim en divers, een peuterbad voor de kleinste kindjes in de hoek, ervoor een kleuterbad maar ook prima voor jongere kids (met zandbakken!). Ook een grote kinderboerderij en veel leuke speeltuinen (1 speeltuin was af te sluiten).
Wij hadden een 5-persoons kindercottage comfort, dit was ruim! Kinderstoel, wipstoel, 2 houten babybedjes (box/bed), speelgoed (stel je er niet teveel van voor) en dvd-speler aanwezig.
Alles was prima, soms wat verouderd. Het enige wat echt verbeterd moet worden zijn de matrassen! Totaal doorgezakt!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next