Reviews Bed and Breakfast Casa Roman****

30 July 2014

Casa Roman****
Reviews Bed and Breakfast Casa Roman****
Herestraat 72, 3520, Zonhoven

Would you like to know what to expect on your vacation in Bed and Breakfast Casa Roman****? Then have a look at the reviews of Bed and Breakfast Casa Roman**** in Zonhoven, written by other travelers.
Bed and Breakfast Casa Roman scores a 9.6 out of 10, based on 94 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Bed and Breakfast Casa Roman****? Have a look at the reviews of Bed and Breakfast Casa Roman**** in Zonhoven, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 53 vacation photos of Bed and Breakfast Casa Roman**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Casa Roman**** Zonhoven. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 94 reviews of Casa Roman****

9.3
9.5
With partner, July 2014
"Ons verblijf was TOP!"translate
Linda en Hugo Volka...

07/09/2014 Fijne B&B met verzorgde kamers en lekker ontbijt. Er heerst een aangename ontspannen sfeer. Mooie en piekfijn onderhouden tuin met zwembad en zeer vriendelijke en gastvrije mensen waardoor we besloten om ons verblijf nog met een nacht te verlengen! Dat zegt wel genoeg over onze ervaring! Nadia, Giacomo en Marijke, doe zo verder!

"Un petit paradis"translate
termote

06/20/2014 petit coin relaxant , adapté aux personnes à mobilité réduite ce qui est vraiment un plus . La maitresse des lieux est très agréable et présente à tout moments . un petit cocon familial où il fait bon vivre . De plus , l hôtel est très bien entretenu et les extérieurs d autant plus par son époux , animaux en tout genre rythme vos journées dans un lieu tranquille .
Rebecca (genoux) et Patrick ( Le Roeulx)

"Eier von eigenen Hühnern"translate
Thomas Brückl

06/03/2014 Es ist sehr sauber, die Zimmer sind angenehm groß, die Minibar gut gefüllt, die Betten weder zu weich noch zu hart. Die Betreiber sind sehr nett, immer ansprechbar und sprechen auch Deutsch.
Besonders lobend muss man definitiv den Garten hervorheben, wo man abends am Pool sitzend den Tag ausklingen lassen und ein Auge auf die Hühner werfen kann, deren Eier man am nächsten Morgen zum Frühstück isst.

Business trip, May 2014
"Casa Roman: la casa che vorrei!"translate
Cristian Beltrame

06/13/2014 Mi trovavo in Belgio per lavoro e, dopo aver soggiornato in una serie di alberghi impersonali seppur 4 stelle, decisi di trascorrere una notte a Casa Roman. Chiamai la signora Nadia, precedentemente conosciuta ad una degustazione dei miei vini, e prenotai. Non appena varcato il portone di Casa Roman mi sentii a casa mia. Una struttura elegante e finemente curata. Ad accogliermi non c'era la signora Nadia, in quanto in Italia, ma una sua collaboratrice gentilissima che fece di tutto per farmi respirare l'aria di casa mia. La struttura è composta da poche camere, sapientemente arredate, pulitissime, spaziosissime, con tutti i comfort e con un grande bagno. La colazione del mattino è abbondante e ricca di cibi deliziosi, dai formaggi agli affettati, dalle uova al salmone passando attraverso i croissant e le marmellate. Infine il prezzo, una gran bella sorpresa, veramente ottimo il rapporto qualità/prezzo. Il prossimo soggiorno sarà di sicuro più lungo e sfrutterò anche la piscina esterna.

"B&b casa roman"translate
Fache Jean-claude &...

05/04/2014 voor de 1e maal bij giacommo en nadia, wat een super onthaal. we waanden ons echt in bella Italia, de gastvrouw is super. het voelde net aan of we er al jaren vriend aan huis waren. Het menu op zijn italiaans was enorm lekker, het ontbijt meer dan verzorgd. We hadden ons hondje mee en die was zeker meer dan welkom. Is zeker een b&b om iedereen aan te bevelen. Het namiddagje met de vespa is onvergetelijk, twas voor ons dan ook een heel mooi weekend
grtjs j-cl & ch uit Ieper

With partner, April 2014
"Prachtige B&B"translate
Depla Dany

04/18/2014 De ontvangst was zeer familiaal , rustig en oprecht gemeend
waardoor je je direct op uw gemak voel
mooie ruime kamers , zeer proper en een mooie ruime badkamer
Mooie tuin
met zwembad waar het bij goed weer zeker heel aangenaam vertoeven is
Deze Italiaanse B&B heeft een selectie van goede Italiaanse wijnen Zeer gezellig 's avonds om dit bij mooi weer aan het zwembad te consumeren
De kamers zijn groot genoeg om 2 stapelbedden op de kamer bij te plaatsen voor gezinnen met 2 kinderen .
De ligging is perfect gelegen op kleine afstand van vele mooie uitstappen.
De gastvrouw Nadia heeft een prachtige map uitgewerkt met mooie uitstappen , bezienswaardigheden , restaurants etc... Een geruststelling voor wie niet voorbereid vertrekt
Gratis koffie , thee .De stilte en de rust die is hier formidabel
Gastvrouw Nadia is speciaal ons komen uitwuiven ondanks haar persoonlijke problemen, klasse . Nadia, Marijke hartelijk dank voor deze v prachtige dagen . Veel succes en doe zo verder

Friends, April 2014
"Fantastische plek"translate
Carine Ghekiere

06/11/2014 Je wordt er verwend door gastvrijheid, de gezellige inrichting, in een ambiance waarin u zich direct In den Zevende Hemel waant EN je eet er rijstpap met gouden lepeltjes.

With partner, March 2014
"Een echte aanrader"translate
Lemmens Gaston

03/10/2014 We hebben genoten van de gastvrije bediening zowel door Giacomo als Nadia.
Het lekkere ontbijt was tevens zeer gezellig dankzij de gulle lach van onze gastvrouw. Iemand die slechtgezind binnenkomt gaat er goed gezind buiten.

March 2014
"Super leuke Bed en Breakfast"translate
Danielle

03/11/2014 Zeer leuke B&B in Zonhoven. Vrij rustige plek maar genoeg te beleven in de omgeving. Ontbijt was heerlijk en de mensen zijn heel gastbrij. Je voelt je er gewoon welkom en thuis. Echt een aanrader voor iedereen!!!

With partner, December 2013
"Gewoon en eenvoudige b&b"translate
Rosselle

01/12/2014 Simpele bed &breakfast.propere kamer, ontbijtruimte te druk ingericht. Vriendelijke gastvrouw. Eenvoudig ontbijt. Prijs/kwaliteit klopt niet. Geen aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next