Arrival date
Departure date
From € 55
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****
Reviews Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****
Gijzenveldstraat 75, B-3690, Zutendaal

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** in Zutendaal, written by other travelers.
Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal scores a 7.7 out of 10, based on 527 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****? Have a look at the reviews of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** in Zutendaal, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 262 vacation photos of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** Zutendaal. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, August 2014
"Erg mooi park"translate
Sylvia de Wolf
Restaurants

08/11/2014 Wij hebben in het welness huis van Jan des Bouvrie (811) gezeten. Prachtig huis, mooie ligging, alleen wat problemen met deuren en ramen(is bekend bij technische dienst). Zeer mooi park, genoeg gelegenheid voor de kinderen om te spelen. Zwembaden zijn prima. Assortiment in de supermarkt vrij beperkt, maar is een grote supermarkt in het dorp. In de omgeving genoeg te doen. Een absolute aanrader voor (zeker) jong en oud.

Family with young children, August 2014
"Te hoge verwachtingen"translate
jeroen pouseele
Restaurants

08/10/2014 Deze zomer verbleven we in een 12 persoons de luxe narvik villa. Deze kon niet voldoen aan de verwachtingen die wij hadden na het zien van de website en brochures. Een defecte vaatwasser en 'gamele' douchecabines pasten niet in een 'deluxe' bungalow. De buitentafels hebben we zelf wat aangeschroefd om ze terug stabiel te maken, de parasols hadden ook al betere tijden gekend. De ligging van de bungalow was wel in orde, grote tuin en veel zon. Ook binnen was er voldoende ruimte. Helaas worden er bungalows gebouwd tussen de reeds bestaande bungalows. Dat beperkt de ruimte op het park. De verschillen tss de diverse types bungalows zijn te groot, een wellness de bouvries sluit niet echt aan bij een chalet van de camping. Ons eerste restaurantbezoek was OK, het diner op de laatste avond was een fiasco. (ondanks reservering). Conclusie: er zijn zeker goeie punten aan het park maar helaas komt niet alles tot zijn recht, gebrek aan professionele leiding/visie? Te veel onervaren jobstudenten?

With partner, July 2014
"Fantastische aanrader"translate
Michelle
Housing

08/03/2014 Vorige week een midweek verbleven in een luxe wellnessvilla, ontworpen
door Jan des Bouvrie. Je voelt je hier direkt thuis. Prachtig aan de bosrand gelegen royale woning. Vanuit de heerlijke box spring bedden keken we uit op het bos, hoe heerlijk relaxed is dat... Mocht er nog meer rust gewenst zijn dan kun je je in het prive wellness gedeelte naar hartelust ontspannen. Als klap op de vuurpijl de super luxe jacuzzi met zalige jet streams en rustgevende led verlichting gelegen in de achtertuin met ook hier uitzicht op het bos. Bubble plezier voor vier. De villa is van alle gemakken voorzien, schoon en gelegen in een prachtig park. Uitstapjes in de buurt zijn er in overvloed dus wij vinden deze toplocatie een echte aanrader! Puur genieten dus...

Find more information about Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaa...

"Basis Chalet voor 4 tot 6 personen"translate
meneer Roman
Housing

08/05/2014 Veel geld voor een chalet met te weinig bergruimte en een kleine televisie.Toch een fijne vakantie gehad want kinderen hebben zich prima vermaakt.

Marketing medewerker Receptioniste, 08/10/2014
Owner says::  Beste, hartelijk dank voor uw Zoover reactie. Jammer dat uw verblijf niet geheel naar wens is verlopen. Onze chalets zijn inderdaad 24m² totale oppervlakte. Wij bieden ook mooie Narvik Villa's aan die wel veel ruimte hebben. Misschien een optie voor de volgende keer.

"2de keer mooi zutendaal"translate
Will
Restaurants

07/29/2014 Wij zijn afgelopen week voor de 2de keer op de camping geweest hier. Bij aankomst kregen we de sleuteltjes voor de waterkranen op onze kampeerplek. Ook zouden we een inrijkaart voor de auto krijgen voor het park. Dit is na herhaaldelijk vragen na een paar dagen opgelost door dat een personeelslid ons haar pasje had gegeven. Dit was toch wel irritant want als je van het park af moest met de auto moest je voor 18.00 terug zijn en anders kon je de auto dus niet oprijden. Verder hadden wij ideale kampeerplekken. Nr 59 en 60. deze lagen meteen op het eerste veldje aan de speeltuin vast. Kortom de kinderen konden zo vanuit de tent naar de speeltuin. Verder was het wederom een geslaagde vakantie. Volgend jaar zullen we zeker weer terug gaan.
En voor de mensen die zo klagen over de prijzen in het winkeltje.... Gebruik je navigatie en rij naar de Lidl in lanaken of als je graag in NL boodschappen wil doen navigeer op maastricht. Het is normaal dat een campingwinkel zulke prijzen heeft.

"Wat een tegenvaller"translate
fam joldersma
3.0

07/28/2014 Hele hoge verwachtingen van mooi Zutendaal,maar wat valt dat tegen gelukkig zaten wij op een mooie plek,maar onze chalet Narvik 6 persoons 422 wat was die vies overal spinnerag en hondenhaar. Onze matrassen waren verschimmeld maar kregen na klagen wel nieuwe matrassen. De snackbar eten is echt niet te eten en mega duur, het restaurant en super glad bij vies weer, het winkeltje is vreselijk duur 4 blikjes Heineken 10 euro pakje maandverband 7 euro plakjes kaas van de lidle 5 euro enz enz... De winkels in omstreken niet veel goedkoper duo ships 6 euro en de rest niet veel goedkoper, vieze volle winkels in de buurt,zwembad om 20.15 al dicht en de kampeerplekken zeker niet aan te bevelen vies vies vies en de sanitair ook,de stacaravans komen niet over wat een asobende,mocht je toch willen gaan boek dan een plekje tegenover de speeltuin. Maar voor ons geen Zutendaal meer...

Marketing medewerker Receptioniste, 08/10/2014
Owner says::  Hartelijk dank voor uw zoover reactie. We vinden het jammer dat uw verblijf niet verlopen is zoals u verwacht had. Uiteraard moet de woning wel proper zijn. We hebben dit doorgegeven aan onze verantwoordelijke van de poetsploeg zodat we dit in de toekomst kunnen vermijden.

"2 geweldige weken @ mooi Zutendaal"translate
Herco eijkelboom
Restaurants

08/03/2014 Net terug van twee heerlijke weken.
Het park is superschoon en prima onderhouden
Wij haden een Narvik chalet nr423 met uitzicht op het parkhart met speeltuin zwembad en andere voorzieningen
Erg vriendelijk personeel
Wij hebben echt genoten van het animatie team storm,Sterre , Yannick ,Nathalie , Justin, Niels en chayenne jullie waren echt geweldig

Wij hopen gouw weer terug te zijn op dit geweldige park

"Mooi zutendaal"translate
mevrouw Tesselaar
Restaurants

07/27/2014 prachtig mooi park mooi zwembad Wij hebben een geweldige week gehad met twee klein kinderen

With partner, July 2014
"Camping is slecht."translate
Richard en Anja
Restaurants

07/14/2014 De camping is slecht. In het toiletgebouw zijn veel dingen stuk of werken gewoon niet. Er zijn 5 heren wc's waarvan er 2 afgesloten zijn en 2 er geen licht hebben. Het overgebleven toilet heeft regelmatig geen toiletpapier. Van de 4 afwasbakken doen er maar 2 het en dan nog zonder warm water. Uit vrijwel alle kranen komt meer water uit de onderdelen dan uit de kraan zelf. Dat geldt ook voor de kraan bij de leegplaats voor het chemisch toilet. Drukknoppen voor de urinoirs blijven hangen en in de herendouches zitten de knoppen voor water en temperatuur in grote onafgewerkte gaten. Wij kwamen spontaan aan de poort voor een kampeerplaats en moesten toch reserveringskosten betalen, die we voldaan moesten hebben op een dag eerder, toen we nog nooit van de camping gehoord hadden. Personeel zei dat als je komt en een plaats wil voor een paar dagen dat dat ook een reservering is. Het komt er dus op neer dat iedere bezoeker 15 euro extra uit de zak geklopt wordt.

Family with young children, July 2014
"Mooi park maar niet af"translate
Danielle siegert
Restaurants

08/08/2014 Mooi park, voldoende te doen in de omgeving, mooie speeltuin voor de kinderen. Huisjes ogen mooi van buiten maar zijn van binnen niet af. Park is nog in aanbouw waardoor je weinig privacy hebt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: