Arrival date
Departure date
From € 200
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****
Reviews Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****
Gijzenveldstraat 75, B-3690, Zutendaal

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** in Zutendaal, written by other travelers.
Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal scores a 7.7 out of 10, based on 511 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****? Have a look at the reviews of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** in Zutendaal, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 220 vacation photos of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** Zutendaal. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

With partner, July 2014
"Camping is slecht."translate
Richard en Anja
Restaurants

07/14/2014 De camping is slecht. In het toiletgebouw zijn veel dingen stuk of werken gewoon niet. Er zijn 5 heren wc's waarvan er 2 afgesloten zijn en 2 er geen licht hebben. Het overgebleven toilet heeft regelmatig geen toiletpapier. Van de 4 afwasbakken doen er maar 2 het en dan nog zonder warm water. Uit vrijwel alle kranen komt meer water uit de onderdelen dan uit de kraan zelf. Dat geldt ook voor de kraan bij de leegplaats voor het chemisch toilet. Drukknoppen voor de urinoirs blijven hangen en in de herendouches zitten de knoppen voor water en temperatuur in grote onafgewerkte gaten. Wij kwamen spontaan aan de poort voor een kampeerplaats en moesten toch reserveringskosten betalen, die we voldaan moesten hebben op een dag eerder, toen we nog nooit van de camping gehoord hadden. Personeel zei dat als je komt en een plaats wil voor een paar dagen dat dat ook een reservering is. Het komt er dus op neer dat iedere bezoeker 15 euro extra uit de zak geklopt wordt.

Family with young children, 2014
"Wij hebben genoten!"translate
Jessica
Housing

07/06/2014 Wij hebben afgelopen week een midweek verbleven in een Narvik 6 chalet. De accomodatie is gedateerd maar deze was erg schoon t.o.v. andere duurdere parken waar wij eerder verbleven. Nu hadden wij geluk qua ligging, naar onze mening de beste ligging op het park tegenover speeltuin en zwembad, met vrij uitzicht en hier geen last van de bouwwerkzaamheden. Het gehele park vonden wij zeer netjes, ook de zwembaden fijn en schoon. Al was de watertemperatuur van het buitenzwembad voor kleintjes zelfs op een hete dag veel te koud. Speelgelegenheden erg leuk, ook voor hele kleine kinderen. Wij kunnen dit park zeker aanraden voor mensen met kinderen, wij hebben een heerlijke week gehad, al hadden wij ook het weer nog meezitten.

Family with young children, June 2014
"Kindvriendelijk, gezellig"translate
stijn schwachofer
Restaurants

07/12/2014 In een prachtige omgeving, zeer luxe accommodaties. Personeel zeer vriendelijk. Voor een gezin met kleinere kinderen erg geschikt. Het park is niet te groot dus kinderen kunnen zichzelf prima redden, spelen in de speeltuinen en het overdekte speelparadijs. Onze dochter van vier en zoon van acht hebben zich hier prima vermaakt.

Find more information about Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaa...

With partner, June 2014
"Mooi park"translate
Am van Galen de Waa...
3.0

07/04/2014 Het park is mooi, de omgeving ook. Wij hadden een chalet gehuurd voor 1 week, goed ingericht alleen niet goed onderhouden. Er miste veel van de inventaris, de kussen en dekbedden waren zeer vies, er was in gerookt, de douchecabine was beschimmeld en ventilatieroosters zeer vies. Het zeil was overal stuk en de ijskast stond ontzettend hard te brommen zodat wij hem s'nachts moesten uitdoen. De parasolvoet was stuk dus konden de parasol niet plaatsen terwijl het erg warm was. Ook miste een fluitketel of waterkoker en was de snijplank te vies om aan te pakken. De meubelbekleding was zeer gedateerd en vies. Gelukkig was het mooi weer en waren we veel weg ook omdat er elke dag van 8.30 tot 18.30 uur werd getimmerd aan nieuwe huisjes en bomen met veel lawaai werden gekapt en versnipperd. Wij bezoeken elk jaar zeker 4 van dit soort parken en hebben nog niet zo'n verwaarloost huisje meegemaakt. Het personeel in het winkeltje zijn erg vriendelijk!

Friends, June 2014
"Maakt verwachtingen niet waar."translate
Tjibbe de Jong
Restaurants

07/16/2014 Top locatie qua ligging. Een paradijs voor de fietser. We hadden geboekt samen met een bevriend stel een Narvik Villa de luxe o.a. omdat we dan 2 badkamers zouden hebben. Nou ja 1e teleurstelling 1 badkamer en een douchecabine beneden (bij de sauna). We wisten dat er werkzaamheden op het park werden uitgevoerd, maar tot 21.00 uur 's avonds (start vaak al om 07.00-07.30 uur) en op zaterdag? Enkele gebreken aan het huisje (nr 704) direct gemeld, maar er moest een vakman langs komen. Nooit gezien ook niet na een herhaalde melding. Gebreken zoals schuifdeur wou niet open. Kamer en douche deur kunnen niet dicht. Slaapkamerdeur niet dicht trekken want dan kom je er niet meer uit....een hele waslijst. Onze ervaring was dan ook dat de bouw werkzaamheden centraal staan in plaats van de klant. Jammer......want het ligt werkelijk in een mooie omgeving en had zo mooi kunnen zijn. Tip, de Roeler, restaurant naast het park top.... Wifi op het park is top maar veel te duur (19,95 voor 1 week?)

Family with young children, June 2014
"Prima park (als je tegen bouwgeluiden kunt)"translate
Ons Prive
Restaurants

07/09/2014 Het is echt een prachtig park maar de komende 5 jaren zullen ze ons niet meer terug zien. In de folder spreken ze over het geluid van een specht wat je hoort, nou, die moet behoorlijk zijn best doen wil die boven het geluid van een motorkettingzaag die op 20m naast het huisje staat uitkomen en tot 20.00 uur doorging! O ja, en de volgende ochtend om 08.30 uur weer begon. Er wordt namelijk vollop gebouwd en de bouwactiviteiten vinden plaats tussen de bestaande huisjes. Uiteraard geklaagd en men probeert wel met je mee te denken maar het echte probleem kunnen de mensen aan de balie ook niet oplossen. Zoals gezegd, het gaat nog 5 jaar duren en dan zijn alle stacaravans vervangen door chalets. Wat mij nog het meeste stoort is dat niemand ons vooraf iets gezegd heeft over geluidsoverlast. De excuus komt pas als je eenmaal in je huisje zit.

Family with young children, May 2014
"Geweldig park!"translate
Belg
Restaurants

05/23/2014 Bij ons in de buurt van Brussel kenden we het nog niet, maar via vrienden hebben wij het bestaan van dit park ontdekt. Wij hebben een zalig verblijf gehad in dit park. Leuke, gezellige chalets. Zeer kindvriendelijk! Ook heel vriendelijk personeel!

Family with young children, May 2014
"Leuk park."translate
Rob
Restaurants

05/25/2014 Zaten een week in dit leuke park, nog wel in aanbouw. Vriendelijke receptie. Hele leuke kinderspeeltuin. Glijbaan komen binnenkort in alle twee de verzorgde zwembaden. Kort om een super week.

With partner, May 2014
"Fantastische plek"translate
de_jager_tim
Restaurants

05/12/2014 Super mooie huizen. Luxe wellness villa geboekt. Alles er op en eraan. Minpunt was dat de WiFi niet goed werkte.

Friends, May 2014
"Een aanradertje"translate
Johan Neggers
Restaurants

06/02/2014 Met de Heren Biljartclub tijdens het Hemelvaartweekend op dit Park vertoefd. Goede ontvangst en verblijf. Gebruik gemaakt van de mogelijkheid om te gourmetten en aan het boogschieten deelgenomen. Vooral de service en klantvriendelijkheid van zowel de receptie als van het restaurant was in 1 woord geweldig; en ook de gasten die het boogschieten verzorgden hadden een heel goede feeling met onze groep. Als ik al iets op kan merken over het verblijf is het dat ik in de keuken graag iets meer licht zou zien en dat het 2-persoons bed wat aan de smalle kant is voor 2 volwassen heren, maar voor de rest echt een aanrader!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next