Arrival date
Departure date
From € 50
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****
Reviews Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****
Gijzenveldstraat 75, B-3690, Zutendaal

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****? Then have a look at the reviews of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** in Zutendaal, written by other travelers.
Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal scores a 7.7 out of 10, based on 531 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****? Have a look at the reviews of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** in Zutendaal, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 267 vacation photos of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaal*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Narvik HomeParc Mooi Zutendaal***** Zutendaal. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

7.2
"Geweldig mooi park"translate
fam. de Jongh
Restaurants

08/26/2014 hebben 2 weken in lux narvik huis gezeten(704) mooi schoon, zaten gelijk aan de overkant van speeltuin/zwembad, huis was geweldig, heel vriendelijk personeel van receptie tot technische dienst, voor jongere kinderen is er volop te doen. Echt een aanradig, ookal hadden we veel buien gehad kun je er nog genoeg beleven in de omgeving van Valkenburg tot Maastricht zijn fam. met 2 jongere kinderen en onze honden

Group trip, August 2014
"Aangenaam park met enkele minpunten."translate
struyven cindy
3.0

08/29/2014 Het was een mooi park en verzorgd park. Onze villa was proper maar verouderd.Er waren veel mankementen in onze villa die niet hersteld konden worden. Zoals de terrasdeur zodat we nooit rechtstreeks naar ons terras konden.Er stonden buiten maar 10 terrasstoelen terwijl we met een groep van 12 waren.
Het zwembad was klein maar proper en aangenaam.
Nooit gourmet bestellen. Sommige stukken vlees hadden een zeer vieze smaak. We zijn met vlees dat verkleurd was terug gegaan en hebben van 1 portie het geld teruggekregen. Later bleek dat ook stukken van het andere vlees vies smaakten.
Gelegen in een mooie omgeving. Leuke activiteiten in de omgeving. Het blote voetenpad is een aanrader. Spijtig dat er voor volwassenen weinig activiteiten op het park zijn.
Al bij al toch een leuke vakantie gehad. We zullen zeker nog eens kiezen voor een roompotvakantie.

"Goed vakantieadres"translate
Michelheikamp
Restaurants

08/26/2014 Het was een fijne vakantie op mooizutendaal. De huisjes zijn mooi gelegen en is er een mooi centrale speeltuin voor jonge kinderen. De binnenspeeltuin is niet heel erg groot, maar voldoende voor even plezier. Jammer dat hier geen terras bij zit net als bij de speeltuin.
(Basis) Zwembad ok, 2 baby/kinderbaden.
Accommodatie 312 comfort is een net 6 persoons huisje. Niet zeer luxe maar voldoende. De douchecabine zou wat ons betreft moderner kunnen en het was jammer dat er rondom het huisje ook veel zand lag ipv gras.
Meubeliair redelijk tot goed, bedden konden beter. Enkele matrassen waren 'doorgelegen'. Persoonlijk houd ik niet van vloerbedekking (boven).

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Find more information about Holiday park Narvik HomeParc Mooi Zutendaa...

"Erg mooi park"translate
Sylvia de Wolf
Restaurants

08/11/2014 Wij hebben in het welness huis van Jan des Bouvrie (811) gezeten. Prachtig huis, mooie ligging, alleen wat problemen met deuren en ramen(is bekend bij technische dienst). Zeer mooi park, genoeg gelegenheid voor de kinderen om te spelen. Zwembaden zijn prima. Assortiment in de supermarkt vrij beperkt, maar is een grote supermarkt in het dorp. In de omgeving genoeg te doen. Een absolute aanrader voor (zeker) jong en oud.

"Beoordeling kindervilla luxe"translate
Karin
Restaurants

08/25/2014 Wij hebben 2 weken de kindervilla luxe geboekt, huisje 712.
Onze vakantie was heerlijk.
Wij zijn al jaren Landal fan, maar nu ook Narvik fan.
Het park beschikt over chalets en villa's.
Indien je van ruimte en comfort houdt kies dan voor de villa.
Er is veel te doen in de omgeving. Een leuke omgeving ook voor de kids.
De negatieve beoordelingen op zoover herkennen wij niet.
Onze villa was schoon. De WiFi verbinding is traag maar dat geldt ook voor 3G.
Echt een aanrader!

"Te hoge verwachtingen"translate
jeroen pouseele
Restaurants

08/10/2014 Deze zomer verbleven we in een 12 persoons de luxe narvik villa. Deze kon niet voldoen aan de verwachtingen die wij hadden na het zien van de website en brochures. Een defecte vaatwasser en 'gamele' douchecabines pasten niet in een 'deluxe' bungalow. De buitentafels hebben we zelf wat aangeschroefd om ze terug stabiel te maken, de parasols hadden ook al betere tijden gekend. De ligging van de bungalow was wel in orde, grote tuin en veel zon. Ook binnen was er voldoende ruimte. Helaas worden er bungalows gebouwd tussen de reeds bestaande bungalows. Dat beperkt de ruimte op het park. De verschillen tss de diverse types bungalows zijn te groot, een wellness de bouvries sluit niet echt aan bij een chalet van de camping. Ons eerste restaurantbezoek was OK, het diner op de laatste avond was een fiasco. (ondanks reservering). Conclusie: er zijn zeker goeie punten aan het park maar helaas komt niet alles tot zijn recht, gebrek aan professionele leiding/visie? Te veel onervaren jobstudenten?

With partner, July 2014
"Fantastische aanrader"translate
Michelle
Housing

08/03/2014 Vorige week een midweek verbleven in een luxe wellnessvilla, ontworpen
door Jan des Bouvrie. Je voelt je hier direkt thuis. Prachtig aan de bosrand gelegen royale woning. Vanuit de heerlijke box spring bedden keken we uit op het bos, hoe heerlijk relaxed is dat... Mocht er nog meer rust gewenst zijn dan kun je je in het prive wellness gedeelte naar hartelust ontspannen. Als klap op de vuurpijl de super luxe jacuzzi met zalige jet streams en rustgevende led verlichting gelegen in de achtertuin met ook hier uitzicht op het bos. Bubble plezier voor vier. De villa is van alle gemakken voorzien, schoon en gelegen in een prachtig park. Uitstapjes in de buurt zijn er in overvloed dus wij vinden deze toplocatie een echte aanrader! Puur genieten dus...

"Basis Chalet voor 4 tot 6 personen"translate
meneer Roman
Housing

08/05/2014 Veel geld voor een chalet met te weinig bergruimte en een kleine televisie.Toch een fijne vakantie gehad want kinderen hebben zich prima vermaakt.

Marketing medewerker Receptioniste, 08/10/2014
Owner says::  Beste, hartelijk dank voor uw Zoover reactie. Jammer dat uw verblijf niet geheel naar wens is verlopen. Onze chalets zijn inderdaad 24m² totale oppervlakte. Wij bieden ook mooie Narvik Villa's aan die wel veel ruimte hebben. Misschien een optie voor de volgende keer.

"2de keer mooi zutendaal"translate
Will
Restaurants

07/29/2014 Wij zijn afgelopen week voor de 2de keer op de camping geweest hier. Bij aankomst kregen we de sleuteltjes voor de waterkranen op onze kampeerplek. Ook zouden we een inrijkaart voor de auto krijgen voor het park. Dit is na herhaaldelijk vragen na een paar dagen opgelost door dat een personeelslid ons haar pasje had gegeven. Dit was toch wel irritant want als je van het park af moest met de auto moest je voor 18.00 terug zijn en anders kon je de auto dus niet oprijden. Verder hadden wij ideale kampeerplekken. Nr 59 en 60. deze lagen meteen op het eerste veldje aan de speeltuin vast. Kortom de kinderen konden zo vanuit de tent naar de speeltuin. Verder was het wederom een geslaagde vakantie. Volgend jaar zullen we zeker weer terug gaan.
En voor de mensen die zo klagen over de prijzen in het winkeltje.... Gebruik je navigatie en rij naar de Lidl in lanaken of als je graag in NL boodschappen wil doen navigeer op maastricht. Het is normaal dat een campingwinkel zulke prijzen heeft.

"Wat een tegenvaller"translate
fam joldersma
3.0

07/28/2014 Hele hoge verwachtingen van mooi Zutendaal,maar wat valt dat tegen gelukkig zaten wij op een mooie plek,maar onze chalet Narvik 6 persoons 422 wat was die vies overal spinnerag en hondenhaar. Onze matrassen waren verschimmeld maar kregen na klagen wel nieuwe matrassen. De snackbar eten is echt niet te eten en mega duur, het restaurant en super glad bij vies weer, het winkeltje is vreselijk duur 4 blikjes Heineken 10 euro pakje maandverband 7 euro plakjes kaas van de lidle 5 euro enz enz... De winkels in omstreken niet veel goedkoper duo ships 6 euro en de rest niet veel goedkoper, vieze volle winkels in de buurt,zwembad om 20.15 al dicht en de kampeerplekken zeker niet aan te bevelen vies vies vies en de sanitair ook,de stacaravans komen niet over wat een asobende,mocht je toch willen gaan boek dan een plekje tegenover de speeltuin. Maar voor ons geen Zutendaal meer...

Marketing medewerker Receptioniste, 08/10/2014
Owner says::  Hartelijk dank voor uw zoover reactie. We vinden het jammer dat uw verblijf niet verlopen is zoals u verwacht had. Uiteraard moet de woning wel proper zijn. We hebben dit doorgegeven aan onze verantwoordelijke van de poetsploeg zodat we dit in de toekomst kunnen vermijden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: