Arrival date
Departure date
From € 95
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Sunparks Ardennen***
Reviews Holiday park Sunparks Ardennen***
Rue de la Grotte 12, B-6690, Vielsalm

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Sunparks Ardennen***? Then have a look at the reviews of Holiday park Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, written by other travelers.
Holiday park Sunparks Ardennen scores a 6.5 out of 10, based on 1039 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Sunparks Ardennen***? Have a look at the reviews of Holiday park Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 592 vacation photos of Holiday park Sunparks Ardennen*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Sunparks Ardennen***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Sunparks Ardennen*** Vielsalm. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, August 2014
"Heel slechte huisjes"translate
Geboers
Restaurants

08/09/2014 wat een slecht onderhouden huisjes! alles is kapot of er zit schimmel op. wij hadden huisje nr 260 en die is echt aan renovatie toe!
uitzicht en omgeving is prachtig. wij zijn ook heel veel van het park af geweest. personeel is zeer kortaf en chagrijnig! zwembad is ook erg aan renovatie toe!

Family with young children, August 2014
"Dit nooit meer"translate
A vd Linden
1.0

08/08/2014 Qua ligging zeer mooie omgeving en dan heb je het wel een beetje gehad. Wij hadden huisje 543, gaten in muren en plafond, , afgebroken regenpijpen, lekkende toilet, schimmel in broodmandje, scheuren in muren, lekkende koelkast en een koelkastdeur die zo erg piepte als je hem opendeed dat de kinderen er wakker van werden, rottende plaat in keukenkastje, afgebroken badkamertegels, een naar riool ruikende toilet, kussens in de bank vol vlekken en ga zo maar door. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het zwembad en de buitensportaccommodatie. Met name de laatste was in zo´n slechte conditie dat je moest uitkijken dat je je enkels niet bezeerde.

Uiteraard hierover een klacht ingediend. Werden overigens netjes geholpen. Personeel was wat dat betreft zeer behulpzaam. Kregen uiteindelijk een geldbedrag terug.

Zoals gezegd, qua omgeving een prachtige plek maar voor ons geen Sunparks Ardennen meer.

With partner, July 2014
"Mooi park voor een goede prijs"translate
Bianca
Housing

07/30/2014 Wij hebben het op dit park erg naar onze zin gehad. Het huisje was erg schoon en netjes. Alle nodige voorzieningen waren aanwezig. Het personeel was heel erg vriendelijk en professioneel. We hebben in het huisje geen achterstallig onderhoud of gebreken gezien. Wel mag er wat extra snoeiwerk gedaan worden aan de struiken en bomen. Verder was het jammer dat maar drie van de acht bubbelbaden in het zwembad het deden. Over het algemeen waren wij erg tevreden. Een mooi park voor deze prijs.

Find more information about Holiday park Sunparks Ardennen*** at:

July 2014
"Dubbel gevoel"translate
Mevr. Hop
Restaurants

08/09/2014 Erg tegen gevallen.Uitzicht hadden wij niet.Wij zaten achter parkeer plaats en voor keken wij op de weg.Personeel doet zn best maar zijn met te weinig. Interieur was slecht. Slechte bedden ,kussens, bad kraan kapot .Hygiene ook slecht in aqua mundo. Vieze vloeren bij de kleed ruimtes. Lange wachtijden bij cafe,bakkerij.. Prijs vonden wij het niet waard.. 8 pers. huisje geboekt maar met 6 net genoeg ruimte. Ook voor onze hond geen honden toilet aanwezig. Mijn advies grondig renoveren daar.

"Geweldige vakantie gehad."translate
3 personen
Restaurants

08/04/2014 Het huisje was schoon, ruim genoeg (4 persoons huisje), geen vieze kitranden of dergelijke. Rook heerlijk fris toen wij binnen kwamen, mooie ligging, privacy. Banken wel aan vervanging toe maar ik weet niet of dat komt door slijtage of het gebruik van bep. mensen, wc was defect, werd meteen gemaakt, alleen waren er wat veel Franse tv zenders (had liever rtl 4 en sbs6 erbij gehad). Park was netjes (buiten vuilniszakken die gasten soms op een parkeer plaats achterlieten), zwembad was prima in orde, zag allemaal netjes uit, bij de kleedhokjes werd de vloer ook constant schoon gehouden. In de supermarkt is heel veel te krijgen, duurder dan in winkels maar dat is normaal op parken, in het restaurant was het eten prima (wij hebben gegourmet) werd ook constant bijgevuld. Personeel was super vriendelijk en heel erg behulpzaam. Supermooie omgeving.

"Fijne vakantieweek"translate
Mieke
Restaurants

08/02/2014 Wij hebben een heerlijke vakantieweek gehad. Wij mochten onze auto bij het huisje laten staan. Moesten anders iedere dag met de wandelwagen en kindje van 6 maanden trap op en trap af. Nu konden we alles in de auto laten liggen. Personeel was erg behulpzaam!
Helaas was het water in het zwembad erg koud! Onze dochter is een echte waterrad, alleen kon ze nu echter alleen maar huilen omdat ze het koud had. (blauwe beentjes tot gevolg) Alleen de jaccuzi was warm en vond ze fijn. Helaas waren er hier 5 van de 8 kapot. Jammer!! Bewust voor een sunparks gekozen voor het zwembad en jammer genoeg was dit geen succes!
Voor de rest een super vakantie gehad. Mooie plaats!

Group trip, July 2014
"Dit nooit meer"translate
Els Wassink

07/28/2014 zowel huisje als aquafun zijn vergane glorie

Group trip, July 2014
"Omgeving mooi, vakantiepark dramatisch"translate
mrnl1972
3.0

07/25/2014 Niet de eerste keer dat we hier zijn geweest maar na al die jaren is er blijkbaar geen onderhoud aan de huisjes uitgevoerd. Vochtige huisjes, schimmel, kitranden zijn af, bedden af, bankstel af, keukeninrichting niet compleet en verouders/kapot enz.
Ook het park kan een onderhoudsbeurt gebruiken (bijvoorbeeld het groen rondom de marketdome), de marketdome zelf is aan een grondige opknapbeurt toe en in het zwembad missen oa. tegeltjes, werken de toegangspoorten niet goed, 5 van de 8 bubbelbaden waren defect.

Personeel deed zijn werk, een aantal vriendelijk en klant/servicegericht maar een aantal (ook managers) ook niet (bijvoorbeeld, ondanks herhaaldelijk roepen, niet geholpen worden aan de bar terwijl ze zien dat je er staat en anderen wel helpen).
Voor het zelfde geld zijn er echt veel betere parken in de Ardennen dus denk goed na.

Family with young children, July 2014
"Mooie plek maar zeer slecht onderhouden park"translate
L.Wijk
Restaurants

07/28/2014 sunparks ligt op een geweldige plek . onze luxe villa was echter verre van luxe, slecht onderhouden , schimmel , losse voegen en doorgezakt , oud meubilair. onder aan de kussens op de rieten bank zat ook schimmel. het zwembad vertoonde ook veel achterstallig onderhoud. de eetgelegenheden waren ook niet echt goed te noemen, in het dorpje wel heel lekker gegeten.

With partner, July 2014
"Hier zullen we niet rap terugkeren"translate
Wittevrongel
3.0

07/25/2014 Exclusive villa , oud , klein , niet echt exclusief , infrarood waar lichtjes uithingen , vlooien in het huisje want hadden constant jeuk en beten .. Zwembad , klein , water redelijk koud voor als je met een baby zit van 1 jaar. Maar 3 kleedkamers voor mensen met baby's. Die werden dan nog eens ingepalmd door mensen zonder kinderen . Veel douches die niet werkten . Shop al om 18 uur gesloten , en smiddags maar 1 restaurant waar je kon eten . Savonds is het daar zo dood . Niets meer te beleven dan . Buffet niet de moeite waard , sochtends eieren koud , spek niet uitgebakken . En savonds zeer weinig keur ook en niet echt lekker. Wij zullen hier niet meer terugkeren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: