Arrival date
Departure date
From € 89
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Sunparks Ardennen***
Reviews Holiday park Sunparks Ardennen***
Rue de la Grotte 12, B-6690, Vielsalm

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Sunparks Ardennen***? Then have a look at the reviews of Holiday park Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, written by other travelers.
Holiday park Sunparks Ardennen scores a 6.4 out of 10, based on 1051 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Sunparks Ardennen***? Have a look at the reviews of Holiday park Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 617 vacation photos of Holiday park Sunparks Ardennen*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Sunparks Ardennen***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Sunparks Ardennen*** Vielsalm. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 1051 reviews of Sunparks Ardennen***

6.8
6.2
6.6
6.1
5.6
Family with young children, September 2014
"Ideaal park als je uitstapjes wil doen."translate
Bjorn
Restaurants

09/15/2014 Wij hadden een standaard 8-persoons huisje, de huisjes voldoen nog.
Het park is wel niet aan te raden als je met jonge kinderen bent, erg stijle hellingen en binnen ook veel trappen voor je aan het zwembad bent.
Plopsa Coo is dichtbij en kreeg de indruk dat bijna het hele park daarheen trekt.
Het zwembad is zwaar verouderd en dringend aan renovatie toe. Veel roest, afbladderende verf, half kapotte kleedhokjes. De douches waren wel vernieuwd, lekker warm en werkten goed.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam ook al zijn ze onderbemand. Op zondag was er maar 1 iemand om zowel de receptie als het winkeltje draaiende te houden.

With partner, September 2014
"Viel zwaar tegen"translate
trozema
2.0
Restaurants

09/15/2014 Op de foto s lijken de huisjes veel mooier dan in werkelijkheid, ze ijn oud en gedateerd,prijs 230 euro voor een weekend staat in geen verhouding voor de kwaliteit.
Wel een hele mooie omgeving

Group trip, September 2014
"Dit nooit meer!"translate
Marion
Restaurants

09/15/2014 Vakantie Park Ardennen Vielsalm.
Exclusieve Accommodatie voldeed geheel niet aan de verwachting.
Er was geen sprake van exclusieve.
De prijs/kwaliteitsverhouding was veel te hoog.
Geen parkeerplaats bij de accommodatie, dus slepen met de bagage.

Find more information about Holiday park Sunparks Ardennen*** at:

Family with young children, September 2014
"Exceptionnel"translate
SIMON

09/02/2014 complexe exceptionnel de bien-être
adapté au sportif (quel que soit le domaine choisi)
propice à la détente, à la rando
idéalement situé pour visiter cette belle région

personnel responsable dans son département, et toujours souriant

cottage propre et adapté,

seul point sombre, la moquette dans la chambre (il se peut que ce ne soit pas le cas dans toutes les chambres)

Family with young children, August 2014
"Prima gezinsvakantie gehad!!"translate
Ronald
Restaurants

09/04/2014 Na onze boeking lazen we alle reacties en we hielden ons hart al vast waar we naar toe gingen. We zaten in een exclusive villa 552, dit viel ons enorm mee! Het rook overal schoon en fris toen we binnen kwamen, geen schimmels of andere rare zaken waar veel over te lezen is. Positief verrast door de aanwezigheid van traphekjes (Was niet vermeld) Ruim 6 persoons huisje voor 2 volwassenen en 2 kinderen van 3,5 en 1,5 jaar. Wat erg belangrijk is om te weten is dat je veel trappen moet lopen en het dus met een buggy bijna niet te doen is. Ook in het hoofdgebouw veel trappen en je mag niet gebruik maken van de invalidenlift. Het zwembad was voor de kinderen ook prima. Medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.

De auto mag je niet bij het huisje parkeren, wat wel erg vervelend was ivm de buggy en de trappen. Het eten in het park is ok, maar extreem duur voor datgeen wat je krijgt. €30.- voor 2 simpele pizza's is wel erg veel.

With partner, August 2014
"Dit nooit meer"translate
Mirella
Restaurants

09/16/2014 1 matig. 2 matig onderhouden.3 het franse buurt. 4 nee niet echt wij spraken geen frans of duits. 5 vrij duur geen service. 6.zwak.7 het heeft 2 restaurants maar weinig personeel.8 1 keer in de week als je weg gaat.9. nee deze niet trap is gevaarlijk.

With partner, August 2014
"Nooit meer!"translate
Roger
1.0

09/02/2014 De TV had een grote vlek in het scherm.
Op de muren, plafon en schilderij zaten nog plakband resten van een kinderfeestje. Wie weet hoe lang dit hier al vast geplakt zit.
Heel de badkamer zat vol met schimmel, dit zat tussen de tegelvoegen, op het bad meubel, tussen de kitranden en bij de wastafel.
De spiegel was besmeurd met sappen waar we koude rillingen van kregen en waarvan we niet eens willen weten wat het precies was.
De stof pluimen hingen boven de badkamer deur.
Overal in het huisje zaten spinnen en beestjes. Deze zijn met de schoonmaak niet weggehaald.
Schimmel in de gang.
.slaapkamer -> Achter het bed ten breedte van de gehele muur was het één grote natte boel vol met schimmel. De condens droop letterlijk naar beneden, heel de vloer was er drijf nat. Op de zijmuur waar het raam zich bevind zat een stuk behang los, ook hier zat schimmel en bij het kozijn.

With partner, 2014
"Perfect rustpunt!"translate
Maureen
Restaurants

08/20/2014 Ik en mijn vriend zijn samen naar Sunpark gegaan, in een tweepersoons huisje. Op zoover stonden veel negatieve reacties over het park, maar we besloten er toch heen te gaan. En ik ben blij dat we dat gedaan hebben. Ons huisje was schoon, veel ruimte voor twee personen en alle basisapparaten waren present. Wij hebben geen kinderen maar achter ons huisje was een grote speeltuin en ook het zwembad bood genoeg faciliteiten. De prijs is goedkoper dan bij Centerparks en dat merk je aan vooral aan de inrichting van het huisje, maar dit was voor ons geen enkel probleem. Het park ligt op een berg, en de plaza ligt onder aan de berg. Voor ons was het geen probleem om naar beneden/omhoog te lopen, maar als voor mensen die slecht ter been zijn zou ik dit park niet aanraden. Het is zonde dat dit park zoveel slechte beoordelingen heeft, want wij hebben er enorm van genoten!

August 2014
"Prijs kwaliteit veel te duur!"translate
goutry-bruneel
2.0
1.0

08/23/2014 De select villa's veel te duur en afgeleefd,heel dringend aan vernieuwing toe! Badkamers,slapkamers en bedden zijn allesbehalve! in en rond de villa's niet proper onderhouden.Zwembad was gewoontjes maar oke, personeel was vriendelijk

Family with young children, August 2014
"Veel verbeterpunten voor dit park"translate
Renske Guijt - de B...
3.0

08/22/2014 Helaas een huisje (428) geboekt waarvan de staat van onderhoud slecht was. Loszittende badkamertegels, schimmel in badkamer/keukenkastje, kapotte haard. Onveilige ramen voor de kinderen, niet op de kiep maar in zijn geheel te openen... Smerige afzuigkap in de keuken, voegen die ontbraken tussen de plavuizen in de kamer en een enorme kier onder de voordeur. Een enorme horizontale scheur in de muur v.d. woonkamer. Slecht onderhouden paden naar de huisjes toe...
Voor de rest wel een leuke vakantie gehad, maar helaas niet echt omdat we op zo'n geweldig park zaten...
Zwembadwater koud, bowlingbaan triest en de helft v.d. spelapparatuur was stuk... het buffet was uiterst triest, maar je betaald er best veel voor. Er zou van dit park echt wat leukers kunnen worden gemaakt! Het personeel doet wel zijn best om het je naar de zin te maken!
Er is trouwens wel een leuke speeltuin voor de kids, het zwembad vonden de kinderen wel erg leuk maar koud. Het bowlen is ook leuk, maar slechte baan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?