Arrival date
Departure date
From € 145
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Sunparks Ardennen***
Reviews Holiday park Sunparks Ardennen***
Rue de la Grotte 12, B-6690, Vielsalm

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Sunparks Ardennen***? Then have a look at the reviews of Holiday park Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, written by other travelers.
Holiday park Sunparks Ardennen scores a 6.5 out of 10, based on 1028 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Sunparks Ardennen***? Have a look at the reviews of Holiday park Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 592 vacation photos of Holiday park Sunparks Ardennen*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Sunparks Ardennen***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Sunparks Ardennen*** Vielsalm. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 1028 reviews of Sunparks Ardennen***

6.8
6.3
6.7
6.1
5.6
With partner, July 2014
"Mooi park voor een goede prijs"translate
Bianca
Housing

07/30/2014 Wij hebben het op dit park erg naar onze zin gehad. Het huisje was erg schoon en netjes. Alle nodige voorzieningen waren aanwezig. Het personeel was heel erg vriendelijk en professioneel. We hebben in het huisje geen achterstallig onderhoud of gebreken gezien. Wel mag er wat extra snoeiwerk gedaan worden aan de struiken en bomen. Verder was het jammer dat maar drie van de acht bubbelbaden in het zwembad het deden. Over het algemeen waren wij erg tevreden. Een mooi park voor deze prijs.

Group trip, July 2014
"Dit nooit meer"translate
Els Wassink

07/28/2014 zowel huisje als aquafun zijn vergane glorie

Group trip, July 2014
"Omgeving mooi, vakantiepark dramatisch"translate
mrnl1972
3.0

07/25/2014 Niet de eerste keer dat we hier zijn geweest maar na al die jaren is er blijkbaar geen onderhoud aan de huisjes uitgevoerd. Vochtige huisjes, schimmel, kitranden zijn af, bedden af, bankstel af, keukeninrichting niet compleet en verouders/kapot enz.
Ook het park kan een onderhoudsbeurt gebruiken (bijvoorbeeld het groen rondom de marketdome), de marketdome zelf is aan een grondige opknapbeurt toe en in het zwembad missen oa. tegeltjes, werken de toegangspoorten niet goed, 5 van de 8 bubbelbaden waren defect.

Personeel deed zijn werk, een aantal vriendelijk en klant/servicegericht maar een aantal (ook managers) ook niet (bijvoorbeeld, ondanks herhaaldelijk roepen, niet geholpen worden aan de bar terwijl ze zien dat je er staat en anderen wel helpen).
Voor het zelfde geld zijn er echt veel betere parken in de Ardennen dus denk goed na.

Find more information about Holiday park Sunparks Ardennen*** at:

Family with young children, July 2014
"Mooie plek maar zeer slecht onderhouden park"translate
L.Wijk
Restaurants

07/28/2014 sunparks ligt op een geweldige plek . onze luxe villa was echter verre van luxe, slecht onderhouden , schimmel , losse voegen en doorgezakt , oud meubilair. onder aan de kussens op de rieten bank zat ook schimmel. het zwembad vertoonde ook veel achterstallig onderhoud. de eetgelegenheden waren ook niet echt goed te noemen, in het dorpje wel heel lekker gegeten.

With partner, July 2014
"Hier zullen we niet rap terugkeren"translate
Wittevrongel
2.0
3.0

07/25/2014 Exclusive villa , oud , klein , niet echt exclusief , infrarood waar lichtjes uithingen , vlooien in het huisje want hadden constant jeuk en beten .. Zwembad , klein , water redelijk koud voor als je met een baby zit van 1 jaar. Maar 3 kleedkamers voor mensen met baby's. Die werden dan nog eens ingepalmd door mensen zonder kinderen . Veel douches die niet werkten . Shop al om 18 uur gesloten , en smiddags maar 1 restaurant waar je kon eten . Savonds is het daar zo dood . Niets meer te beleven dan . Buffet niet de moeite waard , sochtends eieren koud , spek niet uitgebakken . En savonds zeer weinig keur ook en niet echt lekker. Wij zullen hier niet meer terugkeren.

Family with young children, July 2014
"Mooi park en erg vriendelijk personeel"translate
Sandra
Restaurants

07/21/2014 Wij zijn met twee gezinnen in een 8 persoons huisje geweest. Huisje was oud en een aantal dingetjes zijn wel aan vervanging toe maar het huisje rook super fris bij aankomst en was heel erg schoon. witte kitranden bij het bad beneden, dat kom je niet vaak meer tegen. Doordat we pech hadden met een can de auto's werdt gratis aangeboden dat we tot 12 uur in de bungalow mochten blijven. Top service! Voor lekker eten moet je even het park af maar er is genoeg in de omgeving te vinden!

"Leuk voor 1 keer"translate
de joode
Housing

07/15/2014 huisjes zeer verouderd vochtplekken schimmel slecht afgewerkt kit kieren badkamer /wc muffe geur.
vloer verouderd niet op blote voetjes lopen voor de kids.
Bank huiskamer verouderd doorgezakt zit niet lekker
tv zenders weinig alles frans

omgeving buiten om huisje park mooi, zwembad super mooi leuk voor kids en ook echt top hoe ze hun best doen om het continu schoon te houden. sportvelden zeer slecht onderhouden kun je nog weinig mee helemaal gerenoveerd worden. even hun best doen en de puntjes op de i wat betreft onderhoudt huisjes, sportvelden en centrum park. schilderwerk en onderhoud is het weer e top park met super uitzicht en rust. met geweldig vriendelijk personeel die in vele talen spreken.

Family with young children, 2014
"Mooie uitzichten"translate
rebecca van de wall...
Housing

07/05/2014 het vakantiepark is ideaal gelegen voor de kids: plopsa coo heel dichtbij!!!!

With partner, June 2014
"Leuke midweek in Sunparks Ardennen"translate
VV
Restaurants

06/24/2014 Voor het vertrek had ik veel negatieve reviews had gelezen, dit heeft mij wat afgeschrikt maar het verblijf in Sunparks is super goed meegevallen. Er waren minder faciliteiten dan in park van andere keten maar alles was heel proper, de chalets perfect, de omgeving zeer mooi. Het personeel in het zwembad was alert, vriendelijk en professioneel. Alhoewel er te weinig personeel was in de horeca en zij het duidelijk heel druk hadden, bleven zij altijd vriendelijk en behulpzaam. De prijs/kwaliteit is super. Wij gaan zeker terug.

With partner, June 2014
"Prachtig park en zeer goede accommodatie"translate
dinkies
Housing

06/24/2014 Wij verbleven met tweeën in een 4-persoons exclusive vakantiehuis. Deze was van alle gemakken voorzien. Helemaal op en top schoon en fris. Het park was goed onderhouden. De grasvelden vers gemaaid. Wij hebben
genoten van de vergezichten en mooie wandelingen gemaakt. Malmédy, La Roche-en-Ardenne en Bastogne zijn een bezoekje waard. Een weekje was te kort voor ons.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next