Arrival date
Departure date
From € 79
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Sunparks Ardennen***
Reviews Holiday park Sunparks Ardennen***
Rue de la Grotte 12, B-6690, Vielsalm

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Sunparks Ardennen***? Then have a look at the reviews of Holiday park Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, written by other travelers.
Holiday park Sunparks Ardennen scores a 6.5 out of 10, based on 1058 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Sunparks Ardennen***? Have a look at the reviews of Holiday park Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 629 vacation photos of Holiday park Sunparks Ardennen*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Sunparks Ardennen***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Sunparks Ardennen*** Vielsalm. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with older children, October 2014
"Prima midweek met 3 kinderen(last minute)"translate
Herman Drenth
Restaurants

10/17/2014 Prima park mooie omgeving huisje voldeed prima 5 persoons 455 met hond, prima bedden, vaatwasser en open haard lekker na flinke wandeling. Huisje was bij binnenkomst prima schoon gemaakt. Hier en daar een spinneweb dat hoort bij zo'n huisje. In de badkamer werkte een kraan niet en in woonkamer gordijn half uit de rails, dit heeft echter geen invloed gehad op onze vakantie daarvoor was de rest echt prima in orde, vriendelijk personeel, we zaten boven in het park, dat waren idd pittige klimmetjes echter bij aangeven dat mijn vrouw last had van haar rug mocht de auto bij het huisje prima opgelost!! prijzen voor eten vonden wij duur maargoed zelf boodschappen gedaan en lekker gekookt. Dichtbij het park is een Spar waar je prima je boodschappen kunt doen. De cafetaria er naast lijkt wat oud maar daar kun je goed terecht !!!!!! wandelingen direct vanaf het park vonden wij erg mooi. De omgeving richting Stavelot is ook erg mooi. En dit voor de lastminute prijs van 270,-

Family with young children, 2014
"Dringend aan vernieuwing toe"translate
michelraeymaekers1
3.0
Restaurants

10/04/2014 Dit vakantiepark is nochtans gelegen in een mooie omgeving maar zowel zwembad als bungalow voldeden niet aan onze normen. Schimmel aan dichting van de ijskast, behangpapier komt los in het toilet, vloerbekleding in de slaapkamer hangt los, krakende stabilisé eronder. Afgeleefde accommodatie.
Hopelijk doet Sunparks hier iets aan!

Group trip, October 2014
"Gewoon goed voor de prijs"translate
Rick
Restaurants

10/06/2014 Afgelopen weekend geweest met ons jaarlijkse "kameradenweekend" allemaaal dertigers, wij hadden huisje 303. Ondanks alle mindere berichten, hadden wij niks te klagen, Het huisje was niet nieuw meer, maar alles was schoon, bedden goed, dus voor deze prijs uitstekend. Zwembad was ook gewoon netjes. Alleen de horeca kan beter, tov van de prijs, Dan kun je beter even de stad inlopen. Wel stevige klimmetjes :)

Find more information about Holiday park Sunparks Ardennen*** at:

With partner, September 2014
"Jaren 60 park"translate
H en J
Restaurants

09/27/2014 Het gevoel bij dit park was een oud jaren 60 park waar sindsdien niets meer aan is gedaan. Op papier een mooi park, maar onderhoud is toch wel nodig om het mooi te houden. Zo was de midgetgolfbaan onder een laag blad verdwenen, deden 5 van de 8 bubbelbaden het niet meer en had onze 'villa' een zeer ouderwets en muf ruikend interieur. Zeker niet vergelijkbaar met andere vakantieparken, maar daarom ook iets goedkoper.

"Mooi park"translate
Emily
Housing

09/22/2014 Na veel lezen op Zoover over dit park hadden we wel onze zorgen.
Gelukkig viel het allemaal mee. Wij hadden een exclusief huisje nummer 542. Alles was zeer goed schoongemaakt, rook lekker fris binnen.
Het zag er allemaal netjes uit op een paar versleten dingen na was het allemaal prima. Op de tv maar 1 echte Nederlandse zender, maar wel een bluerayspeler.
De keuken is voorzien van een Senseo en een gewoon koffiezetapparaat en een magnetron van 500 watt dus even wachten voor het warm is.
Alleen de tuin lag helemaal vol met hondenpoep, hier meteen een melding van gemaakt en ze waren er binnen No Time om het op te ruimen. Dus over het huisje wel tevreden.
Het zwembad was ook goed maar inderdaad de kleedhokjes zouden wel beter en vaker schoongemaakt mogen worden. Vergeleken met een centerparc’s is het wel kleiner en een minder luxe zwembad.
In het park center kun je gebruik maken van wifi die in het na seizoen in ieder geval goed werkt.
Ze hebben er ook een leuke binnenspeeltuin.

Family with young children, September 2014
"Ideaal park als je uitstapjes wil doen."translate
Bjorn
Restaurants

09/15/2014 Wij hadden een standaard 8-persoons huisje, de huisjes voldoen nog.
Het park is wel niet aan te raden als je met jonge kinderen bent, erg stijle hellingen en binnen ook veel trappen voor je aan het zwembad bent.
Plopsa Coo is dichtbij en kreeg de indruk dat bijna het hele park daarheen trekt.
Het zwembad is zwaar verouderd en dringend aan renovatie toe. Veel roest, afbladderende verf, half kapotte kleedhokjes. De douches waren wel vernieuwd, lekker warm en werkten goed.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam ook al zijn ze onderbemand. Op zondag was er maar 1 iemand om zowel de receptie als het winkeltje draaiende te houden.

With partner, September 2014
"Viel zwaar tegen"translate
trozema
2.0
3.0
Restaurants

09/15/2014 Op de foto s lijken de huisjes veel mooier dan in werkelijkheid, ze ijn oud en gedateerd,prijs 230 euro voor een weekend staat in geen verhouding voor de kwaliteit.
Wel een hele mooie omgeving

Group trip, September 2014
"Dit nooit meer!"translate
Marion
1.0
1.0
Restaurants

09/15/2014 Vakantie Park Ardennen Vielsalm.
Exclusieve Accommodatie voldeed geheel niet aan de verwachting.
Er was geen sprake van exclusieve.
De prijs/kwaliteitsverhouding was veel te hoog.
Geen parkeerplaats bij de accommodatie, dus slepen met de bagage.

"Exceptionnel"translate
SIMON

09/02/2014 complexe exceptionnel de bien-être
adapté au sportif (quel que soit le domaine choisi)
propice à la détente, à la rando
idéalement situé pour visiter cette belle région

personnel responsable dans son département, et toujours souriant

cottage propre et adapté,

seul point sombre, la moquette dans la chambre (il se peut que ce ne soit pas le cas dans toutes les chambres)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Which country do you prefer driving in?