Arrival date
Departure date
From € 99
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Sunparks Ardennen***
Reviews Holiday park Sunparks Ardennen***
Rue de la Grotte 12, B-6690, Vielsalm

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Sunparks Ardennen***? Then have a look at the reviews of Holiday park Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, written by other travelers.
Holiday park Sunparks Ardennen scores a 6.4 out of 10, based on 992 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Sunparks Ardennen***? Have a look at the reviews of Holiday park Sunparks Ardennen*** in Vielsalm, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 585 vacation photos of Holiday park Sunparks Ardennen*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Sunparks Ardennen***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Sunparks Ardennen*** Vielsalm. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with older children, 2014
"Un chouette week-end !"translate
Valérie Cardinal
Restaurants

04/14/2014 Nous avons partagé une villa à 4 et nous nous sommes à la fois amusés et relaxés tout en profitant de la nature et de la région. Les villas sont bien conçues, pratiques, bien chauffées, et l'intimité des occupants est sauvegardée par rapport aux voisins.

Group trip, 2014
"Een blamage in de Ardennen."translate
Frans
1.0

04/09/2014 Dit park is het slechtste park waar ik ooit geweest ben. Huisje stinkt, zodra je de deur open doet, komt er een rioolwalm op je af. Banken zitten slecht, bedden zijn veels te zacht en veroorzaakt rugklachten. Bediening in restaurant is bizar slecht, er is bijna geen keuze om iets normaal te eten. Waren van plan fietsen te huren, maar na 8 fietsen geprobeerd te hebben, was er geen één in goede staat. Staat van onderhoud van de bungalows en faciliteiten is van bedenkelijk niveau.

With partner, April 2014
"Heerlijke midweek gehad"translate
wjehermsen
Restaurants

04/13/2014 Wij hadden villanr 114 en gingen een midweek. We hebben het erg leuk gehad. Mooie omgeving en heel vriendelijk personeel! Ook de technische dienst was goed. We hadden een kapotte waterkoker en nog dezelfde dag stond er ee gloednieuwe waterkoker in doos in onze villa.
Onze villa zag er goed uit, behalve op de badkamer wat afbladderende verf, maar dat heeft mijn vakantie niet verziekt.
Wij hebben 1x gegeten in het buffetrestaurant op het park en dit was iets minder van kwaliteit dan we verwachtten.
Jammer dat hier zoveel negatieve reacties zijn, is mijns inziens onnodig!

Find more information about Holiday park Sunparks Ardennen*** at:

Group trip, April 2014
"Nooit meer, zonde van je geld"translate
ilse86
2.0

04/09/2014 Huisjes stinken verschrikkelijk naar de openhaard, geur is met geen mogelijkheid te verdrijven. Bedden zeer slecht, vering komt er dwars door heen. Huisjes stinken ook naar riolering. In de badkamers staat ook volop schimmel. Keuken valt val ellende uit elkaar. Ook de banken zitten voor geen meter. Ook het dak kraakte met regelmaat, net of het dak ieder moment naar beneden kwam zetten.
En 1 sleutel voor een 8 persoonshuisje is erg weinig, een 2de sleutel was niet mogelijk.
We zijn zelfs eerder naar huis gegaan.
Voor ons dit park echt nooit meer!!!!

Group trip, April 2014
"Wij zullen hier nooit terugkomen!!!"translate
Jolie
1.0

04/08/2014 Voor ons niks anders dan een slechte beoordeling! met 4 stellen in een huisje uit jaar 0! nr.523Alles onder de schimmel,koelkast kapot en vol schimmel,douch kapot,vloeren met gaten,wat er dan al in de kastjes stond was ronduit smerig met schimmel en de glazen allemaal gebroken.Geen beloofde oven,geen vaatwasser.Wij hadden luxe comfort en hebben 600 betaald.na klagen werden we ineens in ander huisje geplaatst. weer alles over verhuizen maar er kon geen excuus vanaf.
Dit huisje was ook niets!! matrassen waar de veren uitsteken! wat een ongelofelijke rotzooi!! Wij zullen hier nooit meer komen.Wij dachten na het lezen..t zal wel mee vallen.Nou nee..wij zijn echt geen zeikerds!maar dit slaat alles! Gelukkig hadden we mooi weer en waren we veel buiten, de omgeving maakt een hoop goed. voor de omgeving willen wij wel terug, maar nooit meer op dit park! er lag op tafel een kaartje met schoon gemaakt op...juist ja..28 oktober!! en wij kwamen dus 4 april. Een dikke 0 van ons!

With partner, March 2014
"Heerlijk om te wandelen"translate
Vaders
Restaurants

04/09/2014 Een park met een mooie ligging, heerlijk gewandeld in de bossen met de hond. Maar verwacht niet teveel luxe in de huisjes. Huisje heeft alleen stopcontacten voor de tv en koelkast. En wel 1 enkele stopcontact in de keuken voor de koffiezetter of waterkoker. Bedden zijn veel te zacht en de bank zit voor geen meter. Alles is verder een beetje met de Franse slag gedaan. Ook het eten. We hebben in het stadje zelf maar een restaurant genomen en heerlijk gegeten. Dus als je geen luxe nodig hebt en verder weinig verwachtingen, dan kun je daar lekker genieten van de bossen en de natuur.

Group trip, March 2014
"Sunparks word hem niet meer voor ons"translate
Mark
2.0

04/06/2014 Voor vertrek hadden wij behoorlijke verwachtingen van dit park. De check-in ging super snel en dat was dan ook wel het enige wat snel verliep. Service is verder zeer traag met als dieptepunt de service in het restaurant. Daar liep soms gerust 10-15 minuten geen bediening rond. Erg storend! Tevens waren en op het park veel dingen slecht onderhouden. Ook in de villa waren er een hoop punten van irritatie. Losse tegels, slecht schoongemaakt enz. Wij hadden voor 300 euro een weekend een select huisje maar hadden voor dit geld liever bij park van andere keten gezeten!

Family with young children, Febuary 2014
"Les gens peuvent changer la couleur du ciel"translate
Patrick Malka
Restaurants

03/20/2014 Merveilleux, bon c'est vrai que le temps était grisonnant et c'est de la montagne, alors pour les vélos c'est super en décentes mais les montées, aie.!! Le reste, la piscine( dommage manque de toboggans), les activités, resto,... c'est bien. Par contre, ce qui m'a épaté, ce sont les gens de qui travaillent. J'avoue avoir été tenté de les titiller, (pour plaisanter, bien sûr), mais incroyable, ils étaient tous souriants. J’ai retenu quelques noms comme Delphine ou Manu à la piscine, Virginie à l'accueil, et il y en avait d'autres… En bref rien que pour l'agréabilité de toutes ces personnes, leurs sourires, leurs gentillesses, leurs dévouements et leurs patiences. (Faite-moi confiance : j'ai testé.) ça vaut le coup d'y séjourner pour passer un bon moment. Alors a toute l'équipe, Delphine, Manu, Virginie…., BRAVO !
Patrick

Family with young children, Febuary 2014
"Heerlijke plek!"translate
Annette Schreuder
Restaurants

02/21/2014 Wij zijn voor de vierde keer in dit park geweest. Ook dit keer was het weer heerlijk. Mooie omgeving. Heerlijk wandelen. Lekker zwemmen. In Vielsalm zitten leuke restaurants. Spa is ook dichtbij. De natuur is top! De accommodatie was ook prima. Wij hebben nog nooit klachten gehad over onze vakanties bij Sunparks Ardennen. Onze kraan zat los in de keuken en is dezelfde dag nog gerepareerd. Personeel is vriendelijk. De vijfde keer naar Sunparks komt ook nog gauw hopen we.

Group trip, Febuary 2014
"Aangename verrassing!"translate
Familie dreessen
Housing

02/18/2014 Wij (opa, oma, moeder en zoontje van 3) zijn voor een midweek in het exclusieve huisje 546 geweest. Dit huisje is recent gerenoveerd en daardoor in uitstekende staat. Toen wij binnenkwamen rook het lekker en er was grondig gepoetst. Alles zag er goed uit, wat een luxe, in tegenstelling wat ik had verwacht vanwege de vele negatieve recensies!

De receptie was zeer vriendelijk, en kon prima uit de voeten met de nederlandse taal. Mijn hond kon niet mee op vakantie, en ik heb het geld voor de hond gewoon in waardebonnen teruggekregen om te besteden in het centrum. Daarnaast zijn ze behulpzaam geweest met mijn vragen over uitstapjes in de buurt. Prima service!

Het zwembad was prima, niet te klein. De badmeesters zijn erg oplettend (heel erg, soms teveel van het goede). De meesten spreken geen nederlands. Er was genoeg te doen in het zwembad voor mijn zoon. Voor oudere kinderen zal het zwembad wellicht te beperkt zijn.

Het centrum is klein, maar een prima prijs/ kwaliteit verhouding!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?