Reviews Hotel Moulin de Boiron***

22 August 2014

Moulin de Boiron***
Reviews Hotel Moulin de Boiron***
Moulin de Boiron 128, B-5575, Gedinne

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Moulin de Boiron***? Then have a look at the reviews of Hotel Moulin de Boiron*** in Gedinne, written by other travelers.
Hotel Moulin de Boiron scores a 7.6 out of 10, based on 129 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Moulin de Boiron***? Have a look at the reviews of Hotel Moulin de Boiron*** in Gedinne, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 128 vacation photos of Hotel Moulin de Boiron*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Moulin de Boiron*** Gedinne. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 129 reviews of Moulin de Boiron***

7.8
7.5
7.2
With partner, August 2014
"Fraaie lokatie met bijzonder wandelgebied"translate
bremerjan

08/11/2014 De kamer was netjes, we hadden een kamer op de zolderetage. Door mijn lengte van 193 cm moest ik wel bukken om onder de deuropening door te komen. Ook de bedden zijn niet afgestemd op mannen van mijn lengte. Maar dat is een algemene kwaal in België.
Het ontbijt was sober maar goed. Het is met name de directe omgeving die deze locatie zo aantrekkelijk maakt.

With partner, 2014
"Prachtig rustig gelegen hotel"translate
S.Lindeman
3.0

07/12/2014 Mooi gelegen hotel,schone kamers,lekker eten,vriendelijke meisjes in de bediening,maar de eigenaar van het hotel mag wel eens een cursus "gastvrijheid " gaan volgen bij een horeca opleiding!! Bij aankomst ronduit ongeinteresseerd en tamelijk onvriendelijk. We hadden 2 nachten gereserveerd en die waren al betaald ,ook de hapjes en drankjes van de 1e dag waren al afgerekend, maar mijnheer rende na de 1e nacht ons al achterna op de parkeer plaats, toen we in de auto stapte(gewoon zonder koffers); hij dacht dat we zomaar zonder te betalen vertrokken. Dus de administratie is bij hem kennelijk slecht bijgehouden.Ook bij het vertrek wilde hij geen nota printen,want die velletjes papier zouden meer kosten dan het hele verblijf!! Zonder deze persoon zou de gelegenheid van ons een 10 krijgen.
We hebben zelf 40 jaar een restaurant gehad en weten dus hoe je met klanten moet opgaan.

With partner, June 2014
"Heerlijk relaxen en prachtige ligging"translate
Pieter Vandierendon...

06/05/2014 Net terug en wat was dit relaxen!

Vanaf de aankomst zeer vriendelijk ontvangen door juffrouw aan de receptie (Charlotte). Kamer zeer keurig en mooie ligging aan de tuin met uitzicht op zeer rustgevend meer...
In ons arrangement zat een 3 gangen maaltijd. Correct geportioneerde borden, smakelijke gerechten en een vriendelijke bediening.
Ruime keuze aan verscheidene alcoholische en niet alcoholische dranken, voor ieder wat wils.
Een puntje die ik zou willen meegeven maar die zeker niet als minpunt of kiritiekpunt dient is dat de eigenaars mss iets kunnen vinden op de matrassen die verschuiven als je veel beweegt in je slaap. Ik vermoed dat het een koudschuimlaag is die bovenop de boxspringbedden ligt? Maar kwaliteit van de bedden zijn zeker goed. Dus laat je zeker niet afleiden door dit laatste puntje! Als je een rustig weekend in alle kalmte wilt doorbrengen op een prachtig domein in een hotel met vriendelijke mensen, kom dan zeker naar Le moulin de boiron in Gedinne!

With partner, May 2014
"Leuk hotel waar verbetering nodig is."translate
Junior_Recencent

05/11/2014 Het hotel en de kamer stralen het warme charme van de ardennen uit. Je voelt je meteen thuis. Je wordt bediend door vriendelijk personeel. De gastheer is net iets minder vriendelijk. In bar kan genieten van lokale dranken zoals bieren, Belgian Whiskey, lokale likeur,enz... Voor het avondeten hadden wij het 3 gangen menu dat in het arrangement zat. Die viel wel wat tegen. Eten werd opgewarmd voor het werd opgediend. Groeten bij het hoofdgerecht zijn ver te zoeken en niet een keer een lokaal streekproduct verwerkt in het voorgerecht, hoofdgerecht of dessert. Bij het ontbijt had ik net datzelfde gevoel. Er was een basis ontbijt dat ok was. Niet meer en niet minder. Maar weer geen streekproducten. Croissant of pistolet was zeer kleine hoeveelheid aanwezig zodat je snel moest zijn als je er één wou eten. Eind conclusie: Mooi hotel met prachte omgeving en leuke wandelingen. Het eten en het ontbijt kan best nog aan gewerkt worden. Het haalt de totaalervaring naar beneden.

With partner, 2014
"Ik blijf er graag komen!"translate
Chris Spooren

05/07/2014 Mijn vrouw en ik komen er al jaren (niet elk jaar) en wat ons betreft een aanrader. De eigenaar is bevlogen en doet in onze beleving alles om het iedereen naar de zin te maken. Het eten is goed en het restaurant heeft een mooie wijnkaart. De bediening is goed en ook al spreekt men soms alleen Frans men probeert toch goed te communiceren met de klanten.
Dit jaar gaan we weer en we laten ons graag weer verwennen. Ik hoop alleen dat de vis ook een beetje wil bijten......

April 2014
"Supergastvrij"translate
Arkie

05/01/2014 Afgelopen week heb ik 4 dagen op het Domain mogen genieten van de gastvrijheid en vele vissen die we hebben gevangen in de kleine vijver. Het was wederom een top verblijf. We komen zeker nog een keer terug dat wordt dan de 3e keer.

With partner, November 2013
"Heerlijk onthaasten"translate
Dirk

11/17/2013 Vriendelijk en warm onthaal door gastheer.
Goede en correcte bediening weliswaar in een kalme periode.
Lekker eten voor een correcte prijs.
Kamers waren netjes maar wat uitgeleefd, zeer goede bedden.

Family with young children, 2013
"Hoe moeilijk is het?"translate
Marco
2.0
1.0

09/08/2013 Wij kwamen alleen wat lunchen. We wilden lekker aan het water gaan zitten. Na 10 minuten wachten, ben ik gaan vragen of er geen bediening op het terras was. Jawel, maar als we wilden lunchen moesten we dichter bij komen zitten.
.Na 45 minuten waren eindelijk onze gerechten daar! Er zaten op dat moment 2 andere mensen te eten op het terras.De tosti was prima, volgens zoonlief. De sandwich was echter niet meer dan 2 witte boterhammen belegd met ham en kaas en besmeerd met mayonaise. Nog tot daar aan toe, maar onze uitsmijters waren bijna koud!
Ik heb daarop gezegd aan de serveerster dat ik niet van plan was koude gebakken eieren te gaan zitten eten. Waarop zij zei dat de kok wel nieuwe uitsmijters zou bakken, want dat duurt maar 10 minuten(?) . Nee dank u.
Ik vroeg de baas te mogen spreken, maar die liet bij monde van zijn onervaren serveerster weten dat hij niet van plan was mijn klacht in ontvangst te nemen.

directeur Eigenaar M. Wevers, 11/06/2013
Owner says::  Allereerst wil ik u bedanken voor uw feedback, Uw klacht is dezelfde middag nog besproken. Het klopt we hebben 2 terrasen. de ene ligt naast de brasserie waar gegeten en gedronken kan worden, op de andere aan het water, 40 meter van de keuken hebben wij een terras aan het strand, daar kunnen de gasten drinken en genieten van ijs en kleine snacks. Ik als eigenaar was op dat moment door een vervelende situatie niet aanwezig. let wel, op dat moment was het binnen erg druk 30/40 personen restaurant en brasserie. en was de wachttijd inderdaad iets langer. Echter gaan wij voor kwaliteit en en niet voorsnelheid. Door de afgelegen ligging kunnen wij moeilijk inschatten wat het aantal passanten zijn. Het is een groot verschil tussen de dicht bevolkte gebieden en de unieke afgelegen restaurants en hôtels in de natuurgebieden.

With partner, July 2013
"Mooie plek maar eten is veel te duur"translate
patrick.schoofs1
3.0

08/02/2013 Maar goed dat we voor één overnachting hadden geboekt. Kamer was niet perfect. Personeel maar uiterst vriendelijk en doen hun job, echter met té weinig. Het grote probleem is als je een menu besteld voor 's avonds. Menu per persoon 30 euro, wat betaalbaar is, echter toeslag van 20 euro per persoon omdat je een steak ipv vis of kip neemt... onaarvaardbaar. Tenslotte 50 euro per persoon. Voorgerecht en desert voortreffelijk, maar alles samen veel te duur.

With partner, July 2013
"Je moet geluk hebben"translate
Frans van den Berg

07/19/2013 Wij hadden kamer nummer 25 en deze kamer is zeker aan onderhoud toe. TV had geen afstandsbediening meer en veel vochtdoorslag door de muren. Toen we dit laatste aan de eigenaar lieten zien (met schimmel in de kast) krijgen we gelijk een andere kamer want hij had dit zelf nog niet gezien. De eigenaar gaf aan dat de kamers aan groot onderhoud toe zijn en dat dit in het najaar zou plaatsvinden.
Er wordt gesuggereerd dat er ook Nederlands gesproken kan worden. Met de eigenaar en zijn vrouw wel, maar met het personeel moet je geluk hebben. Er waren dagen bij dat Frans alleen de taal was die gesproken kon worden.
Als je het keuzediner neemt en om 18.30 uur gaat eten dan heb je vlug je eten op tafel. Eet je later en kies je a la carte dan kan de wachttijd oplopen tot 1 uur of meer. .Er is een Griek in het dorp (2 km). Op de weg naar Beauring (4 km) is op de splitsing een goede eetgelegenheid (tegenover een garage).

directeur Eigenaar M. Wevers, 11/06/2013
Owner says::  bij deze willen bedanken voor de reactie. Wat betreft de Nederlandse taal proberen wij zo optimaal mogelijk tussen 8:30 en 17:30 de gasten aan de receptie in 4 talen te ontvangen. Echter liggen wij in een franstalig gebied en is het personeel niet voorhanden die goed 2 talen spreekt. wij suggeren alleen dat het ontvangst in het Nederlands is, zoals u aangaf in uw feedback. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld wat andereen over ons suggeren. Wat wij hebben geconstateerd was ik als eigenaar ook echt niet tevreden over en heb de procédures aangepast. Wat betreft de renovatie kan ik u melden dat de kamers gerenoveerd zijn en geen achterstallig onderhoud en oude meubels hebben.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: