Reviews Beijing Zoo

20 September 2014

Beijing Zoo
Reviews Beijing Zoo
Xizhimenwai Dajie, Beijing (Peking)

Beijing Zoo scores a 6.4 out of 10, based on 12 reviews
Would you like to know what other people thought of Beijing Zoo in Beijing (Peking)? Have a look at the reviews of Beijing Zoo on this page. You can look at 37 vacation photos van Beijing Zoo. - - -

1 2 next

There are 12 reviews of Beijing Zoo

With partner, July 2012
"Met gemengde gevoelens"translate
chris

08/11/2012 Ik zou terug moeten de keuze krijgen ga ik er niet heen, maar ja de panda's staan zo mooi overal in de boekjes maar echt waar de beestjes zitten echt in verouderde kooien ... Dit is echt niet leuk... Ik had op een bepaald moment de tranen in de ogen.. neen ik stond versteld dat de onderkomens van de dieren er zo verwaarloosd uitzagen kijk naar de foto's en je weet genoeg

Business trip, March 2012
"Viel wat tegen"translate
Persfoto_com

04/02/2012 Oud en eigenlijk alleen gegaan voor de panda.
Prijs is leuk ongeveer 5 euro

Group trip, January 2012
"Swietne miejsce"translate
gienia

08/03/2012 bardzo mi sie podobalo tam

With partner, December 2011
"Leuk"translate
Mar

01/17/2012 Zijn niet veel panda's, maar wel een bezoekje de moeite waard.

With partner, 2011
"Pandaberen te zien!"translate
jessicaromein

11/19/2011 Hier zijn dus pandaberen te zien.. De beesten hadden, viel mij alles mee, flink de ruimte om te leven..

Friends, June 2011
"Nooit naar toe gaan!"translate
Marjan
1.0

07/16/2011 Gisteren heen geweest, het was 35 graden buiten. Veel dieren zagen er gestrest en slecht uit en hadden geen drinkwater. Bij de beren schrok ik het meest. Deze zaten in een betonnen bak en hadden ook geen drinkwater of eten. De beren waren aan het smeken om water en voedsel. Mensen laten hun flesjes drinkwater leeglopen in de bekken van de beren.

Family with young children, May 2011
"Nähtävyys!"translate
Jan Fröberg

06/05/2011 Täytyy nähdä PANDA. Muutenkin puistossa kuluu päivä mukavasti. Vesistöjä sekä vihreyttä riittämiin. Puisto niin iso ettei ihmismäärä haittaa.

With partner, July 2010
"Królestwo Pand"translate
Łukasz

09/02/2011 Zoo nastawione jest przede wszystkim na pandy, 2 pawilony z tymi sympatycznymi stworzeniami znajdują się niedaleko głównego wejścia. Reszta zwierząt ma dosyć średnie warunki i przy ich klatkach nie kłębi się już taki tłum jak przy czarno-białych misiach. Pamiątki z zoo to oczywiście też pandy we wszystkich możliwych formach i zastosowaniach. Kupując je w zoo przepłaca się dwu, trzykrotnie niż w innych częściach Pekinu.

Group trip, June 2010
"Gewone dierentuin ??"translate
R.v.S.

01/02/2011 Alvorens wij naar Xian zouden vliegen was er nog tijd over om de dierentuin van Peking te bezoeken.
Alle dieren die je in Artis tegenkomt zijn ook hier vertegenwoordigd op die ene uitzondering na "de Pandabeer".
De ruimte voor de pandaberen is centraal in het park ingericht en is ruim van opzet er is een Fokprogramma aan de gang, en binnen in de kooien achter het glas zijn de pasgeborene te aanschouwen.
Buiten zie je de volwassen Panda's als een mens zittend op de billen en met het eten in de hand op hun gemak de bamboe scheuten van uit de hand oppeuzelen.
Het dieren park is niet om te gillen maar de panda's maken een heleboel goed.

Group trip, May 2006
"Reuzenpanda's"translate
Jan

06/23/2012 De dierentuin stelt niet veel voor is eigenlijk helemaal niks. Het enige waar wij voor gingen waren de Reuzenpanda's en die hebben we wel gezien.

1 2 next

What is most important to you when choosing a city break?