Arrival date
Departure date
From € 163
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Sirena***
Reviews Campsite Sirena***
Skverska 8, HR-52466, Novigrad

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Sirena***? Then have a look at the reviews of Campsite Sirena*** in Novigrad, written by other travelers.
Campsite Sirena scores a 7.7 out of 10, based on 59 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Sirena***? Have a look at the reviews of Campsite Sirena*** in Novigrad, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 60 vacation photos of Campsite Sirena*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Sirena*** Novigrad. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

There are 59 reviews of Sirena***

8.2
7.6
Restaurants
Sanitary
8.2
Family with young children, July 2013
"Zeer mooie en rustige camping"translate
b.legters

08/10/2013 We hebben ruim twee weken met de caravan op camping Sirena gestaan. Wij vonden het een geweldige camping. Onze plaats was vlak aan het strand. Deze comfortplekken daar zijn erg ruim en voorzien van stroom, water, afvoer en zelfs TV signaal met o.a. BVN. De camping ligt vlak bij Novigrad en je kunt daar met een treintje naar toe. Novigrad is niet groot maar wel gezellig. De camping ligt naast een steengroeve en af en toe komt er een schip stenen laden. Maar dit is niet hinderlijk. Verder was de camping na 24 uur stil en werd er goed op toegezien. Verder was de zee geweldig en erg mooi om in te snorkelen. Het sanitair was uitstekend en werd de gehele dag schoon gehouden. Samenvattend een supercamping.

With partner, July 2013
"Camping Sirena "Premium Mare""translate
Schürmann
2.0
1.0

07/24/2013 Campingplatz war eigentlich schön angelegt,
Personal sehr freundlich.
Preis war aufgrund des Drecks und des Lärms bei der Schiffsverladung, Steinbruch auf keinen Fall gerechtfertigt.
Wir wollten eigentlich ca drei Wochen bleiben. Nach 1 1/2 Wochen wollten wir wechseln aber nicht zu weit. Haben aber in dem Zeitraum nichts mehr bekommen ( Hauptsaison). Dann nach ca 2 Wochen aus Kroatien abgehauen und den Rest des Urlaubs in Bayern verbracht.
Wir hatten von den 2 Wochen etwa 3Tage etwas " Ruhe" sonst nur Schiffsverladung oder Vorbereitung zum verladen vom " stillgelegten" Steinbruch. Hatten uns mehrfach beschwert , aber sie konnten nichts machen. Und das bei den teuersten ( Premium Mare") Stellplätzen.
Sollange es den Anleger gibt, kommen wir nicht wieder

With partner, September 2012
"1 keer en nooit meer."translate
Hans Van de Zande

01/04/2013 De tekst en uitleg op de website van de Duits namige touroperator komen niet overeen met de werkelijkheid aldaar.
- Zo staat er dat dit een kleinschalige camping moet zijn, niets is waar hele grote camping zelfs.
- Rustig gelegen camping, wij hebben 14 dagen van 7.00u tot 19.00u niets anders gehoord dan het laden van schepen met rotsblokken, er is namelijk op nog geen 200mtr. een steendepot, leuk!!!
- Er moest volgens de brochure een koffiezetapp. + kluis en magnetron in de mobilhome aanwezig zijn, volgens mij moeten ze die nu nog gaan bestellen! Als je dit dan aan de receptie vraagt wijzen ze dit van de hand en verder moet je niet zeuren.
Hebben direct (sept.2012) thuis een klacht ingediend, touroperator zou ons binnen 10 weken iets laten weten, tot op heden nog niets vernomen, hier boek ik langs zal ze leven geen reis meer bij.

Positieve:
-Vrij nieuwe Mobilhome en schoon.
-Novigrad leuke plaats.

Find more information about Campsite Sirena*** at:

Family with young children, August 2012
"Heerlijke vakantie"translate
Miriam

08/25/2012 Wij zaten in mobile home 402, mooie schone stacaravan en voldeed aan onze verwachtingen/eisen. Goeie airco, basic keuken, genoeg opbergruimte en een mooie philips tv met diverse ingangen (USB/AV/HDMI etc.), tevens BVN ontvangst.
Novigrad leuk stadje om naar toe te lopen, er gaat ook een treintje. Het was de hele week 30graden, we hebben rustig aan gedaan en veel gezwommen (zee, strandje en in zwembad van hotel laguna). Er komen helaas bijna dagelijks "verkopers" over de camping om toeristen allerlei bootexcursies te verkopen...
Er zijn diverse supermarkten in de buurt, het is te lopen maar met 30graden is het raadzaam om de auto of (de gehuurde) fiets te pakken.

With partner, August 2012
"Leuk!"translate
luc

09/04/2012 Goeie camping,
Veel ruime plekken met name de superior mare plekken, en ook veel schaduw dankzij de bomen. Ideaal dat de zee lekker dichtbij is en ook het stadje is op een geschikte loopafstand. Het sanitair is ronduit geweldig en heb het nooit ergens beter onderhouden gezien als hier! werkelijk waar hotel kwaliteit!
Als dan toch een mini minpunt genoemd moet worden dan ist de vuilniswagen die om 0700 voorbij dendert.
Verders absoluut een leuke camping (ook voor stelletjes)

"Mooie plek"translate
Annemiek

08/29/2012 Zelfs in het hoogseizoen, zonder te reserveren, plaats op deze camping. Wel op het open gedeelte maar tenslotte komen we toch voor het mooie weer daar. Heerlijk aan zee, wel waterschoenen aanbevolen, broodjes waren er zelfs op de camping te halen, voorbij receptie richting hotel, stond iedere morgen een kraampje, winkel inderdaad iets verderop maar grote supermarkt in de buurt. Novigrad leuke plaats en heerlijke eetgelegenheden.

Family with young children, July 2012
"Even wennen"translate
Sandra

08/19/2012 Wij hadden geboekt bij een TO, 2 plekken naast elkaar, aangekomen waren de plekken bezet, 2 andere plekken gekregen zonder bijbetaling bijna direct aan zee onder de bomen.
Op zich hebben we ons goed vermaakt al moesten we even "wennen" in het begin.
Minpunt is het groffe grind wat op de plekken ligt, haringen gaan er moeilijk in en voor kleine kinderen niet leuk.
Ook het strand voor vonden we gevaarlijk voor kleine kinderen, dan kun je beter iets verder voorbij het restaurant lopen waar een mooi aangelegd strandje is, wel kleine plekjes dan want de meest plek is ingenomen door bedden die je moet huren.
Ook een minpunt voonden we echt de campingwinkel... niet op de camping maar een km lopen en ontzettend duur.
Wij waren in een tijd dat er geen regen is gevallen, al sinds de pinksterdagen niet dus alles was dor en droog.
Ook een echt minpunt is dat er geen eigen zwembad is! Als je kleine kinderen bij je hebt is dat wel fijner.
Buiten dat een leuke camping maar zeer ongeorganiseerd.

"Ontzettend mooi gelegen camping"translate
Peter van Kruining

07/20/2012 Wij hebben 2 weken op camping Sirena gestaan met 2 volwassenen en onze zoon van 13. Volgens ons een mooie camping met bovengemiddelde sanitaire voorzieningen. Wel heeft de camping heel veel vaste plaatsen voor voornamelijk Sloveense gasten en voor kinderen wordt weinig tot niets georgaiseerd. Wij gaan absoluut nog een keer terug.

"Heerlijk!"translate
Monique

08/04/2012 Wij stonden 13 dagen op deze heerlijke camping met 3 tieners, die zich 24 uur konden vermaken.
Als je wat te mauwen wilt hebben.....ja, dan kan dat altijd.... luidruchtige Slovenen..?!?!? We stonden er midden tussen, maar ik heb er geen last van gehad (wèl een lieve buurman die een toetje voor na de bbq kwam brengen :))
De toiletgebouwen worden van 06.00 tot 22.00 uur schoongemaakt. Bij de heren een dame en bij de dames een dame. Onder het douchen (krachtige warme straal) schijnen de lampen diverse kleuren, ik vond het een belevenis. Alles was schoon, ik heb geen enkele keer moeten terugdeinzen om een ander "hokje" te kiezen!
Nogmaals: als je je wilt ergeren, dan kan dat altijd en overal!
Hier was weinig op aan te merken: de zee op loopafstand en heerlijke schaduw van de bomen. Perfect!
1 héél klein minpuntje: de "kampwinkel" bevindt zich op een paar honderd meter... lekker stukkie lopen :)

With partner, June 2012
"Uitstekendeplek"translate
Frits

08/19/2012 Camping, wanneer je in het voorseizoen de mogelijk hebt om de wat duurdere plekken te kiezen, sta je ruim met schaduw en de zee in beeld. Ik zou voor het prijsverschil niet op het open veld willen staan. Vriendelijke bediening, zowel op de receptie als restaurant. Novigrad is slechts 20 minuten lopen waar je een veelvoud hebt van leuke terrassen en restaurants, ik ga hier meer komen maar wel in voor of naseizoen. Super sanitair, vernieuwd in 2012. Broodjes halen op de fiets in novigrad of bij de kleine winkel aan de weg. Geld pinnen in hotel. Plodine supermark binnen 3 km.

1 2 3 4 5 6 next