Reviews Hotel Club Amigo Mayanabo***

29 July 2014

Club Amigo Mayanabo***
Reviews Hotel Club Amigo Mayanabo***
PLAYA SANTA LUCIA, NUEVITAS, 23882-3203, Covarrubias

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Club Amigo Mayanabo***? Then have a look at the reviews of Hotel Club Amigo Mayanabo*** in Covarrubias, written by other travelers.
Hotel Club Amigo Mayanabo scores a 6.5 out of 10, based on 15 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Club Amigo Mayanabo***? Have a look at the reviews of Hotel Club Amigo Mayanabo*** in Covarrubias, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 15 vacation photos of Hotel Club Amigo Mayanabo*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Club Amigo Mayanabo*** Covarrubias. You can be the first to add a review.

1 2 next

"Vermijd dit hotel"translate
VLONK JAN
3.0
1.0

08/09/2013 Op rondreis door Cuba hebben wij 5 en 4 sterren bezocht Dit was ons toegewezen 3 sterren hotel tijdens onze reis. Dit hotel is eigenlijk zelf geen 1 ster waard. Ontvangst nul een wellicht wegens slechts 2 nachten verblijf kamers achteraan toegewezen met geblindeerde half bestickerde ramen , piepkleine kamers , schimmel, verroeste kranen , half geschilderde betonnen muren , kramikkige meubels , slepende hoteldeur, kortom niks maar ook nis goed.

With partner
"Hotel ligt aan een prachtig strand!"translate
nan

04/09/2010 Wij zijn hier in 1995 geweest en hebben een fantastische vakantie gehad!
Het gezellige hotel ligt rustig aan een bountystrand. Kamers zijn redelijk (wel last van kakkerlakken gehad; maar dat heb je met verre reizen vaak)
Ontbijt viel tegen; avondeten was redelijk,en men dronk toen drankjes uit plasic bekers .Animatie Spaanse les was leuk.We hebben veel excursies gemaakt ook met een vliegtuig, Trinidad, Camaquey enz. S Avonds werd er toen doorgefeest op de straat voor dit hotel met vele Cubanen. TOP!! Voor een 3 sterrenhotel is dit echt een aanrader!

Friends, March 2010
"J'y retourne c'est sûr!!!"translate
Manon Bordeleau

04/16/2010 C'est un hotel super bien entretenu le site est superbe et les employer sont sympatique j'y retournerai sans hésiter.Vie nocturne très animé a l'exterieur de l'hotel.Seul point négatif il y a beaucoup de prostitution aux discothèque mais ils ne sont pas dérangant.

With partner, March 2008
Sandra Meijer

03/18/2008 Prima all inclusive hotel, mede door de ligging en het feit dat het grotendeels gerenoveerd is. Helaas zaten wij in het nog te renoveren gedeelte tussen de dakpannen op het terras van onze kamer. Het eten was echter prima, de mensen vriendelijk, een leuk amusementsprogramma en een heerlijk zwembad en strand! Ondanks mijn afkeer van all inclusive, was dit toch een leuke ervaring. TIP: rij of loop naar La Boca, een dorpje vlakbij. Daar is het mooiste strand van de hele omgeving!

Ester

07/13/2006 Aangezien het enige backpackers-hotel in Santa Lucia vol zat, maar naar het goedkoopste (all-inclusive) hotel gegaan. Beetje gedateerd, muffe kamers, prima sanitair. Het eten was weinig afwisselend. Gelegen aan het (niet echt mooie) strand, geen parasols aan het strand. Bovendien voor backpackers nagenoeg onbereikbaar vanuit Holguin of Camaguey! Opvallend veel Canadezen!

With partner, May 2006
Bart

05/24/2006 Leuk resort. Om 18.00 kun je dansen met het animatieteam bij levende muziek. Prettige mensen en het lijkt foor de archtectuur een beetje intiem. prachtig visrestaurantje op houten pier (zie foto) Het is vanaf het vliegveld vrij ver maar ik was er drie dagen tijdens een rondreis. Heerlijk in de sauna gezeten ook.

Joske

08/13/2005 Ik ben er in '97 geweest.
De beste vakantie tot nu toe!
Vriendelijke mensen, goede service

Cor en Ria

07/24/2005 Het is een heel familair hotel. Wij komen hier nog steeds elk jaar, dat wil dus al genoeg zeggen wat wij van dit hotel vinden. De mensen zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam.De kamers zijn netjes. En het strand is fantistisch mooi.Aanrader voor mensen die ook van rust houden.

chrichri

06/05/2005 tof hotel.super vriendelijke mensen.zeker een echte aanrader

Claudia

05/05/2005 We zijn hier in januari 1999 geweest. We hebben een top-vakantie gehad. De hotel omgeving was prachtig, móói strand. Het hotel was toen best wel aan renovatie toe, maar de basis was goed, er valt best wat van te maken. Het à la carte restaurant cq disco op de pier (zoals in gids vermeld stond) bleek een pier met een bouwval. De kamer was muf, het zwembad nix bijzonders, het eten oké maar niet verbluffend goed, de drankvoorziening was èrg goed: heerlijke cocktails, de hele dag. Wat hebben we enorm veel lol gehad, echt een super vakantie.

1 2 next