Reviews Hotel Blau Costa Verde Beach Resort****

20 April 2014

Blau Costa Verde Beach Resort****
Reviews Hotel Blau Costa Verde Beach Resort****
Rafael Freyre Holguin, 71109-6512, Playa Pesquero

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Blau Costa Verde Beach Resort****? Then have a look at the reviews of Hotel Blau Costa Verde Beach Resort**** in Playa Pesquero, written by other travelers.
Hotel Blau Costa Verde Beach Resort scores a 8.1 out of 10, based on 38 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Blau Costa Verde Beach Resort****? Have a look at the reviews of Hotel Blau Costa Verde Beach Resort**** in Playa Pesquero, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 53 vacation photos of Hotel Blau Costa Verde Beach Resort**** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel Blau Costa Verde Beach Resort****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Blau Costa Verde Beach Resort**** Playa Pesquero. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

There are 38 reviews of Blau Costa Verde Beach Resort****

8.2
8.4
7.8
With partner, March 2013
"Prima hotel"translate
N Kooijman

03/27/2013 Hotel ligt samen met 2 andere hotels in een prachtige baai, buiten het hotel is er niets!
er wordt wel veel gedaan aan animatie - s'avonds bv shows -op het terrein zelf.De kamers zijn simpel maar netjes op dit moment wordt het hotel enorm uitgebreid dus vanuit blok 6 buitenkant kijk je op een bouwterrein met bijbehorend geluid! De mensen die er werken zijn ontzettend vriendelijk het eten heerlijk dus echt een aanrader.

With partner, March 2013
"'Erg tegen gevallen'"translate
Kruger
3.0

03/16/2013 Ondanks goede recenties is dit hotel erg tegen gevallen. De service was slecht, doordat er te weinig personeel aanwezig was. Je moest vaak lang wachten voordat je een drankje bij de bar kon bestellen. Verder was het buffet eentonig en vaak koud. Het servies en de glazen waren vaak onvoldoende aanwezig en niet schoon.
Het hotel wordt momenteel met 400 kamers uitgebreid, maar het is voor ons niet duidelijk of zij dit wel aankunnen met de aanwezige facaliteiten, zoals het strand.
Wij zijn in verband met bovenstaande door touroperator overgeplaatst naar hotel Playa Pesquero ***** in dezelfde baai. De vier sterren van Blau Costa Verde zijn het in onze ogen niet waard en de prijs/kwaliteitverhouding ligt hiermee erg scheef.

Friends, April 2012
"Fatastisch hotel"translate
Ziepzeerder

05/15/2012 Hotel Blau Costa Verde Beach Resort is een heel goed hotel, heerlijk eten.
We kregen ook vouches voor a la Carte eten, maar het buffet was zo goed en uitgebreid dat we er geen gebruik van hebben gemaakt.
Heerlijk zwembad, strand heel dichtbij (bruggetje over), prima service.
Schone kamer, lekker grote bedden en leuk balkon.
's avonds prachtige shows.
Minpuntjes: te weinig liften en veel trouwerijen waardoor de gasten niet in de strandbar mochten.

With partner, September 2010
"Werkelijk fantastisch, paradijsje op aarde"translate
M.A. van Barneveld

09/25/2010 Bijzonder goed hotel, kamers zijn voldoende groot en worden erg goed schoongehouden maar verwacht geen super de luxe kamers. Personeel is bijzonder vriendelijk en probeert werkelijk alles om het je naar de zin te maken, geen moeite is te groot voor ze. Werkelijk heerlijk eten, als je hier niet iets lust dan lust je echt helemaal niets. Er zit voor echt iedereen wel wat tussen. Van kreeft tot hamburger.
Heerlijk strand en zwembad met voldoende activiteiten.
Excusrsies in deze omgeving zijn bijzonder leuk en een eye-opener voor ons nederlanders!
Wij gaan zeer zeker terug naar dit hotel op Cuba.

Family with older children, May 2010
"Heerlijk resort"translate
Cynthia

07/29/2010 Prima resort, Heerlijke plek om tot rust te komen. De kamers zijn niet superdelux maar wel goed en schoon! All inclusive formule is perfect, echt bijna alles zit er in en 24 uur per dag eten en drinken!! veel dingen op sportief gebied te doen. iHeerlijk zwembad, mooi strand! avondentertainment wordt vaak van buitenaf ingehuurd en is echt de moeite waard! Je hoeft niet weg, maar aan te raden is wel een excurise te doen of zelf een bus te pakken om wat meer van de omgeving te zien. Bij hotelentertainmentteam kun je ook excursiesboeken!
merendeel Canadezen, meest engelstalig. Eten was afwisselend, voldoende keuze en goed tot heel erg lekker!

Family with young children, Febuary 2010
"Great Place"translate
peter

02/25/2010 We stayed there for one week. Well, I don't think I have been in a better place before. Rooms big and clean. Service was A+++++. We had 8 month old baby with us, and I could not ask for a better service. We had a blast. Going back next year for 2 weeks

Beach is A++++ if you love to check out fishes. Lots of sand but also lots of corals. Have water shoes. We had ours and used it once cause we always forgot to take them from the room ( too lazy to go back for them lol) but they are very handy.

Lots of shows for kids and adults. Lots to do like archery, dancing scuba, volleyball, ping pong, pool tables. You name it they have it. Babysitting is also available at extra charge.

Lots of excursions (have extra cash for those) especially swimming with Dolphins.

With partner, October 2009
"Wuivende palmbomen, hagelwit strand!!!"translate
Steef & Sheer

12/30/2009 Fantastische ligging! Je loopt zo het hagelwitte strand op. Prachtige azuurblauwe zee en kraakhelder. Voor snorkelen en diverse watersport activiteiten de ideale plek. Wij hebben een catamarantocht gemaakt en windsurflessen genomen. Personeel is heel vriendelijk. All-inclusive formule betreft tevens alle watersportactiviteiten, strand is voorzien van een beachbar, hotel heeft drie a-la-carte restaurants en een poolbar. Het eten is top en de keuze is reuze als je geen moeilijke eter bent. De kamers waren iets minder, wat vervallen en duidelijk aan een opknapbeurt toe. Schoonmaak is prima. Deze plek is wel bestemd voor een relaxt vakantie. Uitgaansleven of grote steden zitten niet in de directe omgeving, wel zijn er diverse excursies te boeken! Het zwemmen met dolfijnen is aan te raden voor de liefhebber(s). Kortom, voor ons voor herhaling vatbaar!!!

Friends, October 2009
"Mooie plaats om tot rust te komen"translate
BJB

11/09/2009 Alles goed geregeld in dit hotel, wat wel enigzins ver van de bewoonde wereld ligt. Prima hotel, met een heel mooi strand voor de deur (heel goed snorkelen) en een goede service, met gezien de prijsstelling prima eten. Niet heengaan als je hele nachten wil stappen, want het dichstbijzijnde dorpje is 18 km en daar bruist het ook niet echt. Wil je gewoon strand en rust en een leuke accomodatie (met overigens een eigen buiten bardisco tot een uur of 02.00) dan is dit een prima plek voor een zeer redelijk prijs.

With partner, August 2009
"Prachtig!"translate
Veer

08/13/2009 Net terug van een weekje Blau Costa Verde. Prachtig strand!!!!
Buiten het hotel niet veel te doen, dan moet je toch echt een excursie boeken...
Veel gesnorkeld! aan het strand kun je gewoon snorkelsetjes lenen.
Vooral heel erg tevreden over het italiaanse restaurantje.
Het eten A la carte was ook prima!
Dit is vooral een plaats om lekker tot rust te komen!!

With partner, July 2009
"Fantastische plek"translate
Monika Smid

08/06/2009 Na een rondreis van dik 2 weken is dit een geweldige plek om even uit te rusten. Het eten is heerlijk, vers en voldoende. De kamers zijn netjes en schoon. En dan het personeel.............wat een vriendelijke mensen. Maar dan ook echt gemeend vriendelijk en niet omdat het moet. Heel erg leuk resort!

1 2 3 4 next

What do you think of in-flight food?