Reviews Holiday home Cermak

6.5

26 July 2014

Unfortunately no photos available Add the first photo
Reviews Holiday home Cermak
Bezerovice

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday home Cermak? Then have a look at the reviews of Holiday home Cermak in Bezerovice, written by other travelers.
Holiday home Cermak scores a 7.0 out of 10, based on 2 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday home Cermak? Have a look at the reviews of Holiday home Cermak in Bezerovice, placed by other travellers. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Cermak Bezerovice. You can be the first to add a review.

There are 2 reviews of Cermak

6.5
Family, July 2008
"Omschrijving klopt niet"translate
m.mast
Space

08/21/2008 in de omschrijving stond een beekje voor het huis, maar die lag 10 meter diep door de stijle afgrond kon je er niet komen.ook het meertje is erg moeilijk bereikbaar en nodigt niet uit om in te zwemmen.de ontvangst van de verhuurder was erg kort en we kregen dus geen uitleg over apparaten of omgeving. en er was een wespennest en ik heb nog nooit zulke grote wespen gezien.de omschrijving hoe je er moet komen is ook erg onduidelijk als je het dorp de verkeerde kant in rijd.maar al met al wel een leuke week gehad.

Fam. Jacobs

07/17/2006 Zeer luxe huisje met vaatwasser, magnetron, koffiezetapp., wasmachine. Leuk terras met barbeque + overdekt terras, grote tuin. Rivier Lucnize op 150 m. Het roeibootje konden we niet gebruiken de rivier stroomt te hard en ook zwemmen is voor kinderen in de rivier te gevaarlijk nu. Het huisje ligt aan de rand van een vakantiewoningenwijkje. klein beekje langs het huis, hele stijle kant. Wij hebben het er prima naar onze zin gehad en raden het aan voor mensen met wat grotere kinderen die veel van de natuur houden. Bechyne,leuk stadje met wat winkeltjes, keramiekmuzeum, kasteel, kerkjes, mooi uitzicht op Luznice. Veel kastelen en burchten in de omgeving. Mooie beekjes om doorheen te waden.Zwembaden in omgeving. Veel plekjes om te vissen. Div.meren in de buurt. Kortom wij hebben genoten van een heerlijke vakantie, veel rust en natuur en een mooie en comfortabele woning.