reviews Sønderho

17 September 2014

Sønderho
1 Review
reviews Sønderho

Would you like to know what other people thought of their holiday in Sønderho? Then take look on this page at the reviews written by other travelers. Did you spend your holiday in Sønderho? Then you can add your review here.
Sønderho scores a 8.0 out of 10, based on 1 reviews
Are you curious about what other people thought of their holiday in Sønderho? Have a look at the reviews of other travellers about Sønderho on this page. Were you on a holiday in Sønderho yourself? Make sure to add you review here. - - - -
Unfortunately no reviews have been added regarding destination Sønderho. You can post a review regarding destination Sønderho if you like.

Did you visit this destination?

1 Review in Sønderho

1 Review
Family with young children, May 2006
"Vakantiehuisje via Sol og Strand"translate
Mary-Ann Vermeulen
Beaches

07/29/2009 Eind april, begin mei 2006 hebben wij een vakantie huisje geboekt via Sol og Strand. Op het waddeneiland Fano, bij Sonderho. Het huisje was prachtig (met zwembad) met alles erop en eraan. De omgeving is prachtig. s'Avonds zag je de reeën langs je huis lopen, hebben zelfs een vosje gezien. Aan het eind van onze week moesten wij zelf de stroom e.d afrekenen. Het geld werd niet eens nageteld ! De eerste dag was het heel koud, daarna goed weer gehad en waren we veel op het (auto)strand te vinden.

What is most important to you when choosing a city break?