Arrival date
Departure date
From $ 57
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Barcelo Puerto Plata ****
Reviews Hotel Barcelo Puerto Plata ****
Playa Dorada Complex, 547, Puerto Plata - Playa Dorada

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Barcelo Puerto Plata ****? Then have a look at the reviews of Hotel Barcelo Puerto Plata **** in Puerto Plata - Playa Dorada, written by other travelers.
Hotel Barcelo Puerto Plata scores a 7.6 out of 10, based on 58 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Barcelo Puerto Plata ****? Have a look at the reviews of Hotel Barcelo Puerto Plata **** in Puerto Plata - Playa Dorada, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 12 vacation photos of Hotel Barcelo Puerto Plata **** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Barcelo Puerto Plata **** Puerto Plata - Playa Dorada. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

7.3
With partner, May 2014
"Niet meer !!"translate
Erika

05/25/2014 Vorig jaar sept. geweest, was super, mei 2014 geweest, service, eten viel erg tegen. In de weekenden kwamen de Dominicanen en hadden de overhand, er was voor ons zelfs geen eten, de Dominicanen gingen voor, we hadden Premium Club geboekt, zelfs de privileges gingen naar de Dominicanen toe. Eten was aanzienlijk minder dan vorig jaar in variatijd, 4 personen zijn 4 dagen ziek geweest, overgeven en diarree, 1 persoon heeft na 1 week na thuiskomst nog steeds diarree. Kortom we gaan er nooit meer terug. Dan de verkopers op het strand, ze lopen wel 40x per dag langs je bed, en 40x moet je neen zeggen, om moe van te worden.

With partner, Febuary 2014
"Kamers aan renovatie toe,eten matig"translate
L Jacobs

02/17/2014 mooi complex/strand, kamers aan renovatie toe, eten alleen goed in specialiteiten restaurants, ontbijtbuffet te klein, staat 10 min in rij te wachten op omelet, receptie spreekt gebrekkig engels, prima entertainment, super band s'avonds

With partner, December 2013
"Super vakantie gehad !!!!"translate
Joke

01/25/2014 Wij zijn met 3 personen (2 mannen en 1 vrouw) 3 weken hier geweest en het is ons uitstekend bevallen. We sliepen op 1 kamer met 3 twijfelaars, dus hadden meer dan genoeg slaapruimte ;-)De accommodatie is goed, wel wat verouderde inrichting, maar schoon. Het lijkt wat muf te ruiken, maar dit komt door het schoonmaakmiddel wat men gebruikt, daar hier iets inzit tegen insecten. Airco werkt prima, zelfs af en toe te koud, maar goed je kan hem aan of uit zetten, temperatuur iets minder goed regelbaar.

De prijs is goed, maar let op dit kan veel schelen, afhankelijk via welke reisorganisatie je boekt, kan dit oplopen tot 800 euro per persoon verschil !!! Bij ons was boeken via touroperator het goedkoopste ;-)
Personeel is erg vriendelijk en zeker als je af en toe een fooitje geeft, lopen ze hard voor je. Internet vonden we wel erg duur, maar hadden het nodig i.v.m. contact bedrijf.Zwembad en strand zijn perfect, voldoende ligbedjes en voldoende handdoeken, iedere dag een schone, dus prima.

Find more information about Hotel Barcelo Puerto Plata **** at:

With partner, September 2013
"Super hotel !"translate
Erika

10/20/2013 We hebben het super naar ons zin gehad, we hadden premium club, je werd daar echt in de watten gelegd, en kwam je niets te kort. Restauarants zijn heerlijk, enig minpunt was wel Braziliaans restaurant, eten was lekker alleen ging dat in een hoog tempo, zodat je binnen 45 min. weer buiten stond. We hadden een suite wat goed schoon was, voldoende handdoeken, koelkast goed gevuld. Op strand was het heerlijk vertoeven alleen veel verkopers, maar zei je 1x nee, dan drongen ze zich ook niet op, wel een pluspunt. Wil je trips boeken doe dat dan op strand, kan je zo 20 USD pp per trip schelen ! Wij hebben city tour, jeep safari, paarrijden en watervallen van Damajagua gedaan, was goed geregeld. Dus zeker een aanrader !!!!

Friends, September 2013
"Heel goed resort."translate
Theo van Hontem

09/24/2013 Eten is goed en veel keuze in restaurants. Op het strand is een gezellige strandbar met vanaf 11uur een klein buffet met koude en warme gerechten plus Dominicaanse muziek. Prachtig uitzicht over de baai met in de verte de vliegtuigen die landen. Zwembad wordt heel goed schoongemaakt en gecontroleerd op waterkwaliteit. Als je van strandverkopers houdt dan moet je zeker hiernaartoe want er lopen er zo'n 25 rond maar zijn niet opdringerig. Een keer no gracias is voldoende. In het weekend zijn er heel veel Dominicaanse families. Ze praten iets harder dan wij maar wij hebben ons er niet aan gestoord. Al met al is het een resort om terug te komen. Truce en Theo.

Family with older children, June 2013
"Bepaalde periodes een aanrader"translate
Lee

07/09/2014 Complex is naar blijkt van jan.t/m maart het best te doen, geen locals en S-Trip Canadeesjes welke zich om 10.00uur al vol laten lopen met alcohol en het zwembad en restaurant onderkotsen. Een schande dat ze honderden van deze lui tussen de overige gasten stoppen, verder laten ze teveel gasten toe voor de faciliteiten die ze hebben....erg jammer want het meeste personeel is super vriendelijk en heel behulpzaam en snappen ook dit probleem.

With partner, November 2012
"Heerlijk hotel in de winterzon"translate
dia_hendriks

12/06/2012 Goed onderhouden hotel. Ruime kamers, idd gedateerd, maar wel correct werden schoongehouden. Buffetrestaurant erg goed en gevarieerd. De 7 restaurants waren niet tegelijk open en reserveren is een lachertje. De Braziliaan (grill) is echt slecht en heeft geen keuze menu. Orientaal en seafood erg goed, Itiliaan kleine kaart en deels ook bijbetalen. Zwembaden ruim en handdoekenservice goed. Genoeg bedden zowel aan zwembad als strand. Onder de bomen goed te liggen en lekker schaduw. Veel dezelfde "venters" aan het strand, dus wel gezelligheid. Excursies aan strand goed te boeken. Met de Catamaran goed de kust vanaf het water te zien en kun je ook snorkelen, niet al te veel te zien. In weekend veel dominicanen op visite, brengt ook gezelligheid met zich mee. Prijs/kwaliteit is dus hier goed. Toen wij (in nov/dec) er waren veel rotzooi (hout/takjes) in water en op het strand, maar dit werd elke dag weggehaald. Deze periode was het wel warm maar veel bewolking en ook regen.

Family with older children, May 2012
"Een zeer leuke hotel"translate
Olga

11/30/2012 Het is een zeer leuke hotel, goede service. Strandlakens op iedere moment te wisselen, eten is lekker en gevarieerd. Kamers zijn beetje gedateerd, maar ruim.

In weekend komen veel weekend mensen (Dominicanen zelf) en kan best druk zijn. Strand is prachtig en zeer schoon. Er zijn heel veel bedjes, maar weinig parasols. Zee is fantastisch!

Wij zijn ook een paar uurtjes wezen paardrijden. Een aanrader. Andere uitstapjes zijn best prijzig (rond 100 dollar) omdat daar veel Amerikanen en Canadezen komen.

With partner
"Prima hotel"translate
Van Roekel

03/24/2010 Prima hotel, goed odnerhouden, mooie kamers, goede ligging. A la carte restaurants zijn ideaal en lekker eten. Genoeg afwisseling. Kortom heerlijke vakanantiestek

Travelling alone
"Puur genieten"translate
Jan Sollewijn

01/02/2010 In december 2009 was ik 16 dagen in Barceló. Moet je ook doen als je voor weinig geld een fijne vakantie wil hebben. Het ressort was prachtig versierd voor kerstmis. Alles was goed. Het allermooiste was de live music. Tien muzikanten, twee zangeressen en een geweldige zanger. Puur genieten.
Ga er heen. Je zal er nooit spijt van krijgen.

1 2 3 4 5 6 next

What is most important to you when choosing a city break?