Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****

22 December 2014

Panorama Bungalows Resort El Gouna****
Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****
El Gouna, Red Sea, 84513, El Gouna

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Then have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, written by other travelers.
Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna scores a 7.8 out of 10, based on 506 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 573 vacation photos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Panorama Bungalows Resort El Gouna**** El Gouna. You can be the first to add a review.

There are 506 reviews of Panorama Bungalows Resort El Gouna****

7.2
7.3
6.7
Friends, January 2014
"Gewoon goed"translate
adriana

02/06/2014 Het is absoluut aan renofatie toe!
Er zijn hele oude kamers, donker groene muren in de hallen en gangen niet echt een uitnodigende lobby.
Maar de nieuwe kamers zien er top uit! wij mochten ook verhuizen en hebben heerlijk gehad ,het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken,,niets is hen teveel .
Het eten is er heerlijk niet altijd even warm maar wel erg lekker !!
Al met al een fijne plek om naartoe te gaan ik ga er ook zeker nog een keer terug.

With partner, January 2014
"Heerlijk hotel !!"translate
Rob en Karin

02/08/2014 Weer een fantastische vakantie gehad in Panorama Bungalows!! Een grote pluim voor het personeel. Ze staan altijd voor je klaar! Ze zijn nu druk aan het renoveren en het resultaat is prachtig! Van de zomer gaan we zeker weer.

With partner, December 2013
"Een compliment"translate
Geert Kissen

12/29/2013 Panorama bungalows hotel is een goed hotel waar de tevredenheid van de gasten zeker voorop staat.
Het eten is prima en met het kerstdiner hebben de koks en de bediening zichzelf zeker overtroffen!!! Wij hebben er een geweldige herrinering aan en zijn ervan overtuigd dat we hier niet voor de laatste keer geweest zijn !!! Het hotel wordt op dit moment gerenoveerd en de opgeknapte kamers zien er fantastisch uit. Enige minpunt was de temperatuur van het zwembadwater dit mocht warmer maar de service van alle personeelsleden maakt dit zondermeer goed!!! een grote pluim voor alle medewerkers en hopelijk tot snel
Wat ik een minpunt vondt waren een groepje brabanders die dachten dat ze overal geld uit kunnen slaan 80 euro terugvragen voor een koud zwembad gaat mij iets te ver en de snackbar en fitness waren inderdaad in een verbouwing maar dat is om de toekomst van dit mooie en gezellige hotel veilig te stellen maar begrip is hier niet voor!

With partner, December 2013
"Goede prijs kwaliteit verhouding"translate
Frank en Hanneke va...

12/28/2013 Kleinschalig resort, uitstekend gelegen op drie minuten lopen van el Gouda of met een taxi of tuk tuk voor een euro. Kamers zijn sterk aan renovatie toe en daar is men druk mee bezig, overigens geen last van gehad. Service is super goed, is er iets meteen aangeven en men lost het meteen op. Uitstekende plek voor rustzoekers. Weinig variatie in de maaltijden, dat kan echt beter. Erg leuk om met de boot naar het privé strand te gaan. Vaart elk uur en is erg leuk en ook kleinschalig met een barretje en winkeltjes op het strand. Animatie is slecht tot niet aanwezig. Geen grote luxe lobby maar dat is ook niet nodig. Oudere kinderen kunnen naar de disco in el gouna. Erg veilig en geen enkel probleem bevolking meer dan aardig en behulpzaam. Opvallend super service gericht om het naar de zin te maken op alle plaatsen van het resort . Prijs kwaliteit prima.

Friends, November 2013
"Wederom goed"translate
Peter & Bjorn

12/02/2013 19-11-2013 Na bezoek in april wederom gekozen voor Panorama. Wij vonden dit hotel gezellig en goed. Niet zo massaal, lekkere koffie en heerlijke loungestoelen op het terras. sommige dingen zijn wat verouderd, maar niets is vuil, ze zijn ook druk bezig met renovatie.
Wij hebben genoten! Strand is heerlijk. Geen gezeur over massages. Bij aankomst word je gevraagd of je wil en daarna komen ze een praatje maken.
Maar al met al een leuke week gehad. Vooral de bediening is echt geweldig.
ook de duikschool is erg goed, kortom voor ons een echtte aanrader.

Travelling alone, November 2013
"Fijn hotel, kleinschalig en gezellig"translate
josephine

11/22/2013 in eerste instantie dacht ik dat het tegenviel maar uiteindelijk blijkt het een supergezellig hotel te zijn met fijn personeel, goede service. Ik heb er een fijne tijd gehad en zou er zeker terug gaan, Dec en januari 2013/2014 gaan ze alles renoveren. Vooral de bungalows zijn een aanrader

With partner, November 2013
"Heerlijk om tot rust te komen"translate
Whitefarmers

11/26/2013 Onze bungalowkamer was top; met een groot tweepersoonsbed, een zitje, veel opbergmogelijkheden, douche en ligbad en gratis gebruik van privé-kluisje. Plus een heerlijk eigen terrasje met ligbedden. De kamer wordt dagelijks schoongemaakt en je krijgt iedere dag schone handdoeken en een grote fles water. Het hotel is kleinschalig en wat gedateerd, maar men is druk bezig met moderniseren. Er is gratis wifi in de lobby. Het eten is prima en ruim voldoende. Het hotel ligt in een lagune en heeft een eigen strandje. Het strand aan de zee met all-in restaurant is zowel gratis per boot (5 min) als te voet (10 min) te bereiken. Je komt hier echt om tot rust te komen; voor een spannend nachtleven of animatieprogramma moet je naar Hurghada. We zijn zeker luxer gewend, maar het personeel maakt alles goed. Je hoeft maar iets te vragen of het is al met een glimlach geregeld. Het is voor ons de eerste keer dat we overwegen terug te gaan naar hetzelfde hotel, dus in sha alla we'll see you in 2014!

Family with older children, August 2013
"Uitstekend!"translate
Sven-Olav

09/04/2013 Prima plek voor gezinnen met grote en kleine kinderen!.
Rustige locatie, goed onderhouden en verzorgd.
Gastvrij personeel.

Friends, July 2013
"Prima hotel!"translate
Gino

08/16/2013 Het is een prima hotel om 2 weken te verblijven. De locatie is super, je kunt lekker zwemmen in de prachtige zee. Ook ligt het vlakbij Downtown, leuk om 1x te zien. De service is prima, je wordt altijd vriendelijk geholpen door het personeel. Mensen die hierover zeuren (bijv. dat de 1 wel glazen krijgt en de ander niet en hierover een klacht gaat indienen), doe niet zo sneu.
Het eten is wel minder. De eerste week is het nog te doen, maar daarna heb je er al weer genoeg van. Vaak is het ook het vlees rood van binnen, beetje jammer. Dan verlang je echt naar de Mac Doonald. Animatie is leuk als ie er is, vaak lag hij volgens mij overdag te slapen en was hij nergens te vinden. De kamer is ook wel prima, alleen jammer dat de douchestraal zo verrekte zacht was. Al me al een prima hotel om te verblijven en zou er zo weer naar toe gaan.

With partner, July 2013
"Prima plek, goede prijs kwaliteit verhouding"translate
Ben

07/19/2013 Goede plek, niet te duur maar goede service en prima eten.

What annoys you the most on the ski slopes?