Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****

22 August 2014

Panorama Bungalows Resort El Gouna****
Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****
El Gouna, Red Sea, 84513, El Gouna

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Then have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, written by other travelers.
Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna scores a 7.7 out of 10, based on 483 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 528 vacation photos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Panorama Bungalows Resort El Gouna**** El Gouna. You can be the first to add a review.

There are 483 reviews of Panorama Bungalows Resort El Gouna****

With partner, May 2013
"Nigdy więcej"translate
adrian
1.0

05/30/2013 Witam - do wszystkich urlopowiczów w Grecji taki hotel to max 900 zł. i normalne temperatury . Jeśli ktos się wybiera obecnie czyli czerwiec lipiep to pomyłka całehgo regiou . Wracając do hotelu , to b asen to wielka wanna, na plaże trzeba dojechać bo ta przy plaży to nic innego jak maleńka rzeczka, pomyłka zdjęcia powiększone . Brak kilimy to znak firmowy obecnego miejsca .Ogólnie nie polecam El Gouny (tylko Marsa albo oczywiście Shharm El ..... )brak ogrodzeń w hotelach powoduje zaniepokojenie i słusznie komuś coś tam ukradli. Jak zrobiliśmy wycieczkę po okolicy to wszystkie hotele są nie ogrodzone i mają bardzo małe baseny plaża słaba wrażenie jeziora . Odradzam miejsce gdyż niema nic wspólnego z prawdziwym Egiptem Hotele w miejscowe to nic innego jak baza noclegowa dla kitesurfrrów i nurków Pozdr. Adrian

Family with older children, May 2013
"Geweldige ervaring"translate
w_steegh

06/03/2013 We gingen voor een weekje relaxen maar het is zoveel meer geworden. Kamers zijn basic maar wel ontzettend ruim en dagelijks schoonmaak. Nog nooit zo'n vriendelijk en behulpzaam personeel meegemaakt. Je wordt op handen gedragen. Een fooi geef je heel graag en is een zeer welkome aanvulling op het lage inkomen.Je merkt aan alles dat het team zeer hecht is en goed samenwerkt. De buffetten zijn gevarieerd en vers. Een avond naar het oude centrum van Hurghada was een geweldige ervaring en snorkelen met Camel ( naar hem vragen in het blauwe boothuisje) is super. Met een beetje geluk ga je zwemmen met dolfijnen ! en je ziet geweldig mooi koraal / vissen. We hebben een dagtocht naar de woestijn gemaakt met quad, sandbuggy en kameel rijden , vervoer per taxi en jeep en dan eindigt de dag met een show en BBQ, alles perfect geregeld. Super veilig resort en omgeving ( Downtown , ook 's avonds) Leuk strand bereikbaar met gratis pendelboot. Kortom perfecte locatie om te genieten van de zon en rust.

Family with young children, May 2013
"Heerlijk eenvoudig veilig resort"translate
Scarlett

08/23/2013 In mei 2013 voor de 2e keer geweest. Fijne bediening, alles netjes. Eten simpel maar toch wat variatie. Met bootje naar strand, of bij hotel aan de lagune blijven. Dagje zwembad ook aan te raden. Dan 's avonds naar "Down Town" oftewel stadje El Gouna. Ook een aanrader en volkomen veilig ook als vrouw(en)alleen. Wij zijn de 2e keer met kleine kinderen geweest en die hebben zich goed vermaakt. Wij gaan zeker weer terug. December is al geboekt, mits reisadviezen weer goed zijn. Maar aan ons zal het niet liggen!

With partner, May 2013
"Geweldig thuiskomen"translate
nel

06/06/2013 Panorama is voor ons thuiskomen. El Gouna is een heel mooi dorpje waar je rustig kunt lopen en winkelen en een terrasje pakken. Prachtige jachthaven met op vrijdag muziek.
Panorama is een gezellig hotel, personeel en staf zijn heel aardig en behulpzaam.

With partner, April 2013
"Leuk complex wel aan renovatie toe!"translate
H2O
3.0

04/22/2013 Panorama Bungalows Resort is hard aan een opknapbeurt toe. Lege gasflessen op het dak ( kamers 320 e.v.) worden door de wind over het dak geblazen en houden je uit de slaap. Kamers zijn gedateerd. Ramen en deuren vertonen kieren en veel tochtgaten.Schoonmaak prima. Let op! Integenstelling tot wat er in de reisbrochure staat vermeld je vind hier geen fitnessruimte. Als je onderhandelt omdat je je kamer langer wilt aanhouden krijg je in ruil voor een mooi zoover rapport van jouw kant korting. De prijs van 25 euro daalt dan naar 12 euro. De pedicure en massage jongens en de parfum verkoper zijn opdringerig.
Personeel is uiterst vriendelijk en als je ze beloond met een tip dan staan zij extra voor je klaar. Het eten is van goede kwaliteit de variatie is niet groot. Mooi strand leuk eplek om te snorkelen aan het eind van de pier. El Gouna is een prachting rustig kunstmatig aangelegd dorpje geheel ingericht om heerlijk je vakantie te kunnen beleven zonder dat je erop uit hoeft.

With partner, April 2013
"Fijne vakantie"translate
Nicole

05/06/2013 We hebben een fijne vakantie gehad in april. We hadden een bungalow en pas prima, niet erg groot en gedateerd, maar je leeft daar toch buiten. Zwembad koud, maar personeel is super. Na een tip doen ze alles voor je en iedereen kent je. Eten was niet gevarieerd dus dat viel tegen als je all inclusive Turkije gewend bent.

Parfum verkoper irritant opdringerig en onbeleefd, massage van Achmed heerlijk, maar hou het bij een massage en geen Cleopatra pakket. Vieze ruimtes en zonde van je geld.... De pedicure, manicure en scheren bij Magmut (ofzoiets) NIET DOEN! Pedicure is niet goed, knipt nagels te kort (ik zit nu met ingegroeide teennagel!), lak is oud en vijlt op de huid. Scheren doet ze langzaam en 3 mannen hebben enorme uitslag hiervan gekregen.

Alles wat je wil kopen kan je minstens voor de helft krijgen, wees brutaal en alles kan je afdingen! en betaal in ponden, dan ben je goedkoper uit!

Resort heeft goede locatie, strand is heerlijk en eten à la Carte op het strand is top!

With partner, 2013
"Chilling at Panorama"translate
Carl

03/26/2014 We never visit the same place twice but we're returning to Panorama after 4 months because we loved it so much.
The staff are so friendly; they really can't do enough to make your stay enjoyable.

With partner, March 2013
"Nooit meer, 4 sterren ???"translate
PLUYS MARIO
2.0

04/05/2013 Wat een zooitje, vuil, vies oud versleten accommodatie. Schimmels in de badkamer. Tv stuk. Afstandsbediening stuk. Pleister valt van de muur. 2 dagen geen warm water. 1 dag geen electriciteit. Soms geen handdoeken. In restaurant plastieken bekers, altijd zelfde eten. Geen fruit, warme drankjes. Geen koffie, enkel oploskofie. Vieze bar met versleten lounge waar een geurtje hing. Erg basic maar dan oud en versleten vies. Helemaal geen aanrader ! Enkel het personeel viel wel mee. Dat is het enige positieve. Slechtste vakantie ooit gehad. Ik wist niet dat dit nog werd aangeboden door belgische en nederlandse touroperator. Wij gingen met touroperator en werden in de bus naar het hotel opgelicht voor 50 euro. Dit zou zogezegd voor het visum voor Egypte zijn !!!!! En anders zouden we onze hotelkamer niet kunnen krijgen. Schandalig en dit door de mensen van touroperator zelf !!!

With partner, Febuary 2013
"We komen hier zeker vaker terug"translate
femke59

04/17/2013 het is een hele fijne accommodatie ,alles is netjes verzorgd , ligt dicht bij een gezellige plaatsje waar je je eigen zeer veilig voelt zonder opdringerige verkopers, het personeel van t hotel zorgt ervoor dat je een echt vakantiegevoel hebt .
wij hadden niet zo 'n prettige ervaringen na een eerder gemaakte reis naar Egypte vooral de opdringerige manier waarop de Egyptenaren ons benaderde gaf bij ons een vervelende nasmaak, deze vakantieplek heeft ons op andere gedachten gebracht en komen hier zeker terug

Family with older children, Febuary 2013
"We gaan zeker terug!"translate
Scarlett

03/02/2013 Heerlijk resort, gemoedelijk, familiar, eenvoudig maar schoon. Personeel zo vriendelijk als jij dat ook bent. Veel excursies gemaakt oa snorkelen en dolfijnenjacht. Het eten is prima, geen michelin waard maar dat kan je voor de prijs ook niet verwachten. Het personeel doet er alles aan om het naar de zin te maken. Niet opdringerig, op de "ronselaars" voor massage, pedicure, gidsbegeleiding etc. na. Ruime, reine kamer met waterkoker dus zelf op je kamer koffie/thee maken. Lagune mooi, strand vonden wij minder. Lekker relaxen bij zwembad. Kortom nergens aan hoeven te denken zoals een vakantie hoort. Downtown ook leuk voor Europeanen, even een uitje dichtbij. Voor ons was dit een super vakantie en gaan zeker proberen terug te komen!

You’ll find the friendliest people in: