Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****

19 September 2014

Panorama Bungalows Resort El Gouna****
Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****
El Gouna, Red Sea, 84513, El Gouna

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Then have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, written by other travelers.
Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna scores a 7.8 out of 10, based on 492 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 562 vacation photos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Panorama Bungalows Resort El Gouna**** El Gouna. You can be the first to add a review.

There are 492 reviews of Panorama Bungalows Resort El Gouna****

6.7
Friends, July 2013
"Top vakantie"translate
Youri Vermij

08/16/2013 Als eerste: Let niet zo op die reacties van mierenneukerige Nederlanders die overal om klagen. Blijf dan lekker thuis zeg. Ik geef toe, het eten werd saai na een aantal dagen, maar het bleef opzich prima. De kamers waren prima, ookal hebben ze een aantal gebreken. Vaak proberen ze alles direct op te lossen. Waardeer dat eens in plaats van alleen maar te zeiken als een verwende volgevreten Hollander.

Nee, geweldige tijd beleefd hier. El Gouna is prachtig en vriendelijk. In het hotel zijn ze nog vriendelijker, wat een een top personeel. Alleen de baas en zijn zoon gedragen zich arrogant en zijn irritant. Je moet het er ook vooral zelf leuk maken, veel animatie is er niet. Paar geweldige mensen ontmoet dus was niet erg. Ook geweldige Russen. Wat zeuren mensen daar altijd over? Heb veel liever Russen dan Nederlanders, veel socialer en behulpzamer dan Nederlanders.

Tot slot: tip voor mevrouw die klaagt over anders behandeld worden: maak eens een praatje of geef eens een fooitje...

With partner, July 2013
"Dit nooit meer"translate
Nicolien
2.0

07/24/2013 Dit hotel heeft meer minpunten dan pluspunten. Het eten is erg slecht en elke dag exact hetzelfde. Het personeel levert weinig inspanning voor de gasten als het nodig is bij bijvoorbeeld een kapotte airco. Wij moesten 2 maal van kamer wisselen omdat ze het niet gingen maken. De ligging is goed maar het hotel is zeker geen 4 sterren waard.

Family with older children, July 2013
"Dit nooit meer."translate
A.K.

08/08/2013 Ik ben hier met mijn zoon van 14 geweest. Dit resort is absoluut geen 4* resort. Het allerergste vond ik dat gasten verschillend behandeld worden. Je wordt in de watten gelegd als je (om onduidelijke redenen) een 'vriend' bent van de barman. Ben je dat niet dan word je behandeld alsof je een derderangs gast bent. Toen mijn zoon samen met de dochter van een 'vriend' een drankje ging halen werd hij zelfs op dat moment anders behandeld (de dochter van de vriend kreeg haar drankje, zoals altijd, in een glas met een rietje en ijsblokjes en mijn zoon kreeg zijn drankje, ook zoals altijd, in een plastic beker zonder rietje en zonder ijsklontjes). Voor degenen die nu denken 'Waar maakt ze zich druk om?': wacht maar tot het om jouw kind gaat. Zo ging het 11 dagen lang. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat vooral de barmannen dat onderscheid maakten. In het restaurant was het personeel aardig.

With partner, July 2013
"Goede prijs/kwaliteit"translate
rorymonster

08/02/2013 Net terug van 10 dagen Panorama Bungalows. Als eerste wil ik reageren op voorgaande recensies. Natuurlijk is het zo dat de kamers wat verouderd zijn en het eten geen top kwaliteit is, maar absoluut voldoende. Soms wordt er door vooral de Nederlanders 'vergeten' dat je in Egypte bent. Nee,hier krijg je geen patat, logisch want dat eten ze daar niet, krijg je bijna nergens in Egypte, dan moet je echt ergens anders heen. Het belangrijkste is dat het gaar was,goed warm, en inderdaad na 10 dagen heb je het wel gezien.
Verder is de service van het personeel echt prima, ze weten dat het hotel wat ouder is en zijn echt blij dat je zeker nu naar Egypte komt. Wat ik heel positief vind is dat de frisdranken niet worden aangemaakt, zoals in andere resorts wel gebeurt, maar gewoon rechtstreeks uit de originele flessen worden ingeschonken. Animatie stelt niet veel voor,maar daar kom je hier niet voor. Kortom je kan hier prima relaxen voor een dag of 10 en bedenk dat je in Egypte bent.

With partner, June 2013
"Geweldig leuk hotel voor golfers"translate
dick

06/27/2013 Het hotel ligt recht tegenover de golfbaan .u loopt recht vanaf de receptie zo de baan op.zeer scherpe prijs kwaliteit verhouding zeker tov de de veel duurdere movenpick en.andere hotels .ideaal voor golftrips .u

Family with older children, June 2013
"Heerlijk hotel met wel wat minpuntjes"translate
kooij

06/24/2013 Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie. Het hotel is prima, personeel doet zijn best. verwennen je zover ze dat kunnen.Niks opdringerig. omgeving prachtig, Door dat er een wind staat over El Gouna heen is het in de warmte goed uit te houden aan het strand en zwembad. Minpuntjes zijn er helaas wel. Toen wij er waren zijn ze begonnen met het renoveren o.a van het terras voor het restaurant tegels uit hakken. veroorzaakte veel herrie en overlast te weinig tafeltjes buiten met eten en aan het zwembad niet rustig liggen. Of je in een bouwput ligt. Ook heb ik een voedselinfectie opgelopen. Denk je oke egypte staat erom bekent. Maar wat wij minder vonden is dat er een vette bruine rat door de eetzaal aan het rennen was. Geloof me dan ga je wel iets anders denken. Muisje oke maar een rat gatver. Op zich is het een prima hotel prijs kwaliteit. Wij hadden een huisje aan het strand dan droom je je helemaal in het paradijs.

With partner, 2013
"Fantastisch"translate
vera scheffer

06/03/2013 we zijn al weer 5 wkn terug maar kunnen niet wachten op de volgende vakantie.we zijn al een paar keer geweest en worden als familie verwelkomt en behandeld.vriendelijk en net personeel behandel daarom deze hardwerkende mensen ook zo vooral in drukke periode daar ze ook hun familie veel moeten missen.je ziet elkekeer weer wat verbeteren maar zo zijn de kamers netjes en schoon,het eten goed en het personeel vriendelijk en je bent meer buiten dan binnen.down town is ook gezellig met winkeltjes en barretjes .ga het met eigen ogen zien.
we zijn ook weer mensen van een paar jaar geleden tegengekomen .

With partner, May 2013
"Nigdy więcej"translate
adrian
1.0

05/30/2013 Witam - do wszystkich urlopowiczów w Grecji taki hotel to max 900 zł. i normalne temperatury . Jeśli ktos się wybiera obecnie czyli czerwiec lipiep to pomyłka całehgo regiou . Wracając do hotelu , to b asen to wielka wanna, na plaże trzeba dojechać bo ta przy plaży to nic innego jak maleńka rzeczka, pomyłka zdjęcia powiększone . Brak kilimy to znak firmowy obecnego miejsca .Ogólnie nie polecam El Gouny (tylko Marsa albo oczywiście Shharm El ..... )brak ogrodzeń w hotelach powoduje zaniepokojenie i słusznie komuś coś tam ukradli. Jak zrobiliśmy wycieczkę po okolicy to wszystkie hotele są nie ogrodzone i mają bardzo małe baseny plaża słaba wrażenie jeziora . Odradzam miejsce gdyż niema nic wspólnego z prawdziwym Egiptem Hotele w miejscowe to nic innego jak baza noclegowa dla kitesurfrrów i nurków Pozdr. Adrian

Family with older children, May 2013
"Geweldige ervaring"translate
w_steegh

06/03/2013 We gingen voor een weekje relaxen maar het is zoveel meer geworden. Kamers zijn basic maar wel ontzettend ruim en dagelijks schoonmaak. Nog nooit zo'n vriendelijk en behulpzaam personeel meegemaakt. Je wordt op handen gedragen. Een fooi geef je heel graag en is een zeer welkome aanvulling op het lage inkomen.Je merkt aan alles dat het team zeer hecht is en goed samenwerkt. De buffetten zijn gevarieerd en vers. Een avond naar het oude centrum van Hurghada was een geweldige ervaring en snorkelen met Camel ( naar hem vragen in het blauwe boothuisje) is super. Met een beetje geluk ga je zwemmen met dolfijnen ! en je ziet geweldig mooi koraal / vissen. We hebben een dagtocht naar de woestijn gemaakt met quad, sandbuggy en kameel rijden , vervoer per taxi en jeep en dan eindigt de dag met een show en BBQ, alles perfect geregeld. Super veilig resort en omgeving ( Downtown , ook 's avonds) Leuk strand bereikbaar met gratis pendelboot. Kortom perfecte locatie om te genieten van de zon en rust.

Family with young children, May 2013
"Heerlijk eenvoudig veilig resort"translate
Scarlett

08/23/2013 In mei 2013 voor de 2e keer geweest. Fijne bediening, alles netjes. Eten simpel maar toch wat variatie. Met bootje naar strand, of bij hotel aan de lagune blijven. Dagje zwembad ook aan te raden. Dan 's avonds naar "Down Town" oftewel stadje El Gouna. Ook een aanrader en volkomen veilig ook als vrouw(en)alleen. Wij zijn de 2e keer met kleine kinderen geweest en die hebben zich goed vermaakt. Wij gaan zeker weer terug. December is al geboekt, mits reisadviezen weer goed zijn. Maar aan ons zal het niet liggen!

What is most important to you when choosing a city break?