Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****

25 July 2014

Panorama Bungalows Resort El Gouna****
Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****
El Gouna, Red Sea, 84513, El Gouna

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Then have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, written by other travelers.
Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna scores a 7.7 out of 10, based on 476 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 527 vacation photos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Panorama Bungalows Resort El Gouna**** El Gouna. You can be the first to add a review.

There are 476 reviews of Panorama Bungalows Resort El Gouna****

8.5
8.4
7.2
6.7
With partner, 2013
"Chilling at Panorama"translate
Carl

03/26/2014 We never visit the same place twice but we're returning to Panorama after 4 months because we loved it so much.
The staff are so friendly; they really can't do enough to make your stay enjoyable.

With partner, March 2013
"Nooit meer, 4 sterren ???"translate
PLUYS MARIO
2.0

04/05/2013 Wat een zooitje, vuil, vies oud versleten accommodatie. Schimmels in de badkamer. Tv stuk. Afstandsbediening stuk. Pleister valt van de muur. 2 dagen geen warm water. 1 dag geen electriciteit. Soms geen handdoeken. In restaurant plastieken bekers, altijd zelfde eten. Geen fruit, warme drankjes. Geen koffie, enkel oploskofie. Vieze bar met versleten lounge waar een geurtje hing. Erg basic maar dan oud en versleten vies. Helemaal geen aanrader ! Enkel het personeel viel wel mee. Dat is het enige positieve. Slechtste vakantie ooit gehad. Ik wist niet dat dit nog werd aangeboden door belgische en nederlandse touroperator. Wij gingen met touroperator en werden in de bus naar het hotel opgelicht voor 50 euro. Dit zou zogezegd voor het visum voor Egypte zijn !!!!! En anders zouden we onze hotelkamer niet kunnen krijgen. Schandalig en dit door de mensen van touroperator zelf !!!

With partner, Febuary 2013
"We komen hier zeker vaker terug"translate
femke59

04/17/2013 het is een hele fijne accommodatie ,alles is netjes verzorgd , ligt dicht bij een gezellige plaatsje waar je je eigen zeer veilig voelt zonder opdringerige verkopers, het personeel van t hotel zorgt ervoor dat je een echt vakantiegevoel hebt .
wij hadden niet zo 'n prettige ervaringen na een eerder gemaakte reis naar Egypte vooral de opdringerige manier waarop de Egyptenaren ons benaderde gaf bij ons een vervelende nasmaak, deze vakantieplek heeft ons op andere gedachten gebracht en komen hier zeker terug

Family with older children, Febuary 2013
"We gaan zeker terug!"translate
Scarlett

03/02/2013 Heerlijk resort, gemoedelijk, familiar, eenvoudig maar schoon. Personeel zo vriendelijk als jij dat ook bent. Veel excursies gemaakt oa snorkelen en dolfijnenjacht. Het eten is prima, geen michelin waard maar dat kan je voor de prijs ook niet verwachten. Het personeel doet er alles aan om het naar de zin te maken. Niet opdringerig, op de "ronselaars" voor massage, pedicure, gidsbegeleiding etc. na. Ruime, reine kamer met waterkoker dus zelf op je kamer koffie/thee maken. Lagune mooi, strand vonden wij minder. Lekker relaxen bij zwembad. Kortom nergens aan hoeven te denken zoals een vakantie hoort. Downtown ook leuk voor Europeanen, even een uitje dichtbij. Voor ons was dit een super vakantie en gaan zeker proberen terug te komen!

Febuary 2013
"Absoluut geweldig"translate
Anna Pruijn

02/28/2013 Mijn zus en ik hebben hier in februari een week verbleven. Wat hebben wij een geweldig verblijf gehad! Al het personeel is zeer professioneel en vriendelijk, het eten is goed en de bungalows zijn fantastisch! Het dorpje El Gouna is erg gezellig om 's avonds wat te gaan eten/drinken en de mensen zijn totaal niet opdringerig. Een echte aanrader!

Family with older children, Febuary 2013
"Top vakantie!"translate
Inge

02/24/2013 Kleinschalig (eenvoudig) resort met super vriendelijk personeel!! Zeker na een paar dagen als je elkaar kent is het contact erg leuk en willen ze alles voor je doen. (een tip wordt zeer op prijs gesteld als aanvulling op hun schamele loon)
Het eten was erg goed en gevarieerd.
Binnen een paar minuten loop je Down Town in met kleine winkeltjes. Als je nog wat verder loopt kom je op een mooi groot plein met leuke terrasjes. Ook Abu Tig Marina is erg gezellig om (met tuk tuk - 1 euro pp) naartoe te gaan. Wij vonden het leuk om daar bij Moods te zitten, maar er zijn vele leuke plekjes voor een drankje, hapje of waterpijp.
Op Zeytouna beach is het goed vertoeven. Aan het einde van de pier kun je snorkelen. De lunch op het strand is eenvoudig. Vraag aan de bar wat de snack is. Denk o.a. aan een broodje kip shoarma of hamburger. Smakelijk voor de kleine trek. Maar je kunt ook even op en neer met de boot naar het resort voor de lunch.
Kamer was eenvoudig maar schoon!

"Relaxen in optima forma !!!"translate
Frans, Hanny, Jeann...

02/14/2013 Prima week gehad; Kamer was schoon; Bedden goed.
Lekkage gehad in de badkamer: werd direct hersteld.
Eten was gevarieerd; elke dag iets extra's.
Drinken werd zelfs 1 keer op de kamer gebracht.
Personeel was vriendelijk en niet opdringerig.
Bootje naar strand was prettig, alleen de lunch op het strand was minder.

"In 1 woord heerlijk!!"translate
Willeke

03/05/2013 El Gouna is een mooie plaats om je vakantie door te brengen. Prachtige strandjes, de lagunes zijn geweldig mooi. Erg schoon plaatsje met een leuk en gemoedelijk centrum "Down Town". Egyptische cultuur, behalve een waterpijpje, is hier niet te vinden, maar dat was de insteek ook niet voor mij van deze vakantie. De Russische cultuur kom je helaas wel tegen, wat een sjagrijnig volkje, maar daar moet je je niks van aantrekken ze zitten tegenwoordig door heel Europa. Zon zee, uitrusten kan prima in "Panorama", een ruim op gezet resort waar ze alle moeite voor je doen om je een onvergetelijke tijd te bezorgen.
Natuurlijk valt er eea op te knappen, maar dit is wel Afrika natuurlijk. Eten is heerlijk en met veel zorg bereid. Kortom een zalige vakantie gehad, en volgend jaar sta ik te trappelen om terug te gaan!!

Febuary 2013
"Volgend jaar weer!"translate
Iris

03/04/2013 Echt een leuke vakantie gehad. Prima groot hotel. Bedden niet te hard. Elke dag schone handdoeken. Elke dag schone badhanddoeken.
Eten is heerlijk alles goed gaar. Kip wordt eerst voor gekookt en dan gebakken of op de bbq gelegt.
Het personeel is top, heel beleefd. Ze doen echt veel voor je.

Enig minpuntje: Mensen die flinke fooien geven aan de handdoekenmannen. Wij die om 9 uur het bootje namen naar het strandje konden onze handdoeken niet neer leggen omdat er flinke fooien zijn gegeven voor de gene die 2 a 3 uur later kwamen. in plaats van 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' Uiteindelijk is het goed gekomen.

5 min lopen dan ben je in Downtown waar je leuk kan winkelen, cocktail kan drinken en een waterpijp proberen. (leuk voor de ervaring)
Geen vuiltje op de grond. Prachtig gelegen, midden in de lagunes.
De sfeer is fantastisch. Je bent hier echt op vakantie.
Volgend jaar ga ik zeker terug. Hele leuke vakantie gehad. TOP!

"Uitstekende vakantiebestemming"translate
F. Dijkstra

02/16/2013 Panorama Resort blinkt uit in vreindelijkheid.
Het eten is gavarieerd; elke dag iets extra's.
Kamers zijn wat gedateerd maar worden goed schoongehouden.
Elk uur vaart er een gratis bootje naar het strand.