Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****

16 April 2014

Panorama Bungalows Resort El Gouna****
Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****
El Gouna, Red Sea, 84513, El Gouna

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Then have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, written by other travelers.
Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna scores a 7.7 out of 10, based on 464 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 483 vacation photos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Panorama Bungalows Resort El Gouna**** El Gouna. You can be the first to add a review.

There are 464 reviews of Panorama Bungalows Resort El Gouna****

8.5
8.4
7.1
7.2
6.6
7.9
With partner, January 2013
"Wij komen snel weer terug!"translate
Marleen

01/30/2013 De accommodatie doet in eerste instantie erg simpel aan, maar snel wil je al niks anders meer! Het eten is goed, de ligging perfect en de kamers zijn simpel maar schoon. Een minder punt is de douche, hier kwam een kleine straal uit, wel altijd warm water!

Het eten is prima en volgens ons was er zat keuze.
Een dikke pluim voor alle personeelsleden... wat een aardige jongens allemaal, lief en geinteresseerd! We missen ze nu al!

Het hotel ligt op loopafstand van downtown, wat zo schoon is, je ziet er geen vuiltje op straat... daar kunnen wij hier in Nederland nog wat van leren! Leuke winkeltjes en terrasjes. Geen opdringerige verkopers. Je kan er makkelijk om 00:00 's nachts nog met z'n tweetjes over straat.

Wij komen heel snel weer terug en raden iedereen El Gouna en Panorama aan!

Voor mensen die veel luxe willen en altijd wel iets te klagen hebben, kunnen hier misschien beter niet heen gaan.

Family with older children, January 2013
"Volgende keer weer????"translate
De Graaf/Versluis

02/17/2013 Het hotel zelf was wel o.k.Jammer dat er veel dingen stuk waren,zoals bedjes op strand .Deze waren toe aan opknapbeurt,en zo nog meer dingen.Lunch op strandje moet je doen met een broodje of iets kopen(frites).De excursies geboekt bij reisleider touroperator. Moesten elke keer €5 p.p.extra betalen voor het vervoer erheen.(voelden ons dus in de maling genomen)Duikboot excursie niet aan te raden Te duur en weinig/geen mooie vissen te zien.De vissen die je ziet in het troebele water kwamen af op het brood van de duiker.Zelf met snorkel het water in bij de stranden of van de dolfijnen boot dan zie je wel veel moois.

With partner, January 2013
"Super fijne tijd gehad en gaan zeker terug"translate
Lydia

01/27/2013 Het hotel is gedateerd en de lounge zou rook vrij moeten zijn.De eigenaar zou dit gaan regelen.
Het uitzicht is prachtig en de omgeving en mensen zijn super vriendelijk en we zijn volledig verwent.
Dit hotel is 5 minuten van douwtoun en daar kun je heerlijk eten bij de Tai voor ongeveer 12 euro en subliem eten bij Upstairs voor ongeveer 30 a 40 euro maar dan heb je dan ook heerlijk gegeten.

Het personeel is zeer vriendelijk en zijn dan ook blij als je een fooitje geeft. Wij gaven ongeveer 4 euro per dag uit. Zwembad/restaurant/de gene die de kamerschoon maakte en de bar.
Wij gaan zeker terug en hebben het nog nooit zo fijn gehad in Egypte als in El Gouna. Weliswaar is het opgezet, maar om bij te komen de juiste plek.
De prijs en kwaliteit die we hebben gekregen was goed, zeker als je ook buiten het hotel gaat eten. Het is ook belangrijk dat de restaurants nog wat kunnen verdienen.
Wij zijn tevreden en voor andere de moeite waard, als je van kleinschalig houdt.

Friends, January 2013
"Superplek onder de zon!"translate
Roel Bolier

01/26/2013 Tophotel op beste locatie in El Gouna. Waanzinnig vriendelijke mensen. Schoon. Opgeruimd. Weinig russen. Acceptabel eten(blijft Egypte).
Mijn vrouw en ik hebben, samen met vrienden, werkelijk een fantastische week vakantie gevierd in dit hotel. Prijs versus kwaliteit is 10 punten. Het hotel ligt zeer centraal tov. Down town. Hier kan je heerlijk eten. Ook Abu Tig marina kun je makkelijk en goedkoop per tuk tuk bereiken. Wij gaan zeker terug. Aagaa, Mohammed, Mustafa enz...een hele dikke chokran.

Zachbie

"Een aanrader"translate
Hermine Robert

02/10/2013 Het hotel is niet nieuw maar alles volledig in orde. Eten en service all in heel goed. Al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het healt center in het hotel is heel goed . Ook moet je de parfum winkel eens bezoeken. Spijtig dat het grote zwembad niet verwarmd was in de winter. Maar je kan aan het prive strand ook zwemmen. El Gouna is heel mooi voor te wandelen. De haven is ook de moeite voor te bezoeken.

"Voor de 7e keer. SUPER"translate
Mister Jan and Elly

01/25/2013 Het is weer thuis komen bij onze vrienden in Panorama. Als vanouds geweldig. Het hotel is op veel fronten opgeknapt, zoals de lobby en het terras rond het zwembad ( zie foto) er is nu een jacuzzi gekomen bij de pool... Het is een kleinschalig complex wat bij ons de voorkeur heeft. De staff leer je hierdoor snel kennen en omgekeerd ook.. De staff is in een woord geweldig, hebben alle tijd voor je en staan met problemen voor je klaar. Wij willen onze Panorama family bedanken voor alles. met name Ali, Bahaa, Mo, Koko, Alaa, Abdou, abdou, enz. enz...
Per bootje kan je elk uur naar Zeytouna beach waar het hotel een eigen restaurant heeft. Je kan er je lunch gebruiken maar je kan ook voor weinig ponden van de kaart eten. Koko de kok kan heerlijk kokkerellen en niets is te veel.
El Gouna is een klein dorpje waar het heerlijk is om s'avonds rond te lopen, Leuke winkeltjes, terrasjes en heerlijke restaurants zoals Hedra.restaurant.
er is kleine bazaar op het Tamar Henna (plein)..

Family with older children, December 2012
"Super!!"translate
Brigitte van Rijswi...

12/30/2012 Echt een super vakantie gehad! Het personeel is supervriendelijk en ondanks het all-incl. is zijn ze zeker niet zuinig met het bijvullen van je glas. Ze zijn ook allemaal erg attent en weten in korte tijd vaak al je naam, bij wie je hoort en wat je drinkt. Het zijn wel allemaal top charmeurs, maar niet op een vervelende opdringerige manier en als je aangeeft of laat merken dat je dit niet prettig vind dan houden ze gewoon op (het zal ook wel aan de cultuur liggen, en wij nuchtere nederlanders zijn dat ook niet zo gewend) Wel wordt je meteen na aankomst vrij snel aangesproken door 2 mannen die binnen het resort massage of beauty arragementen willen verkopen. Dit kun je best doen, wij vonden het wel leuk zelfs maar ga zeker onderhandelen over de prijs! Ik was (vrouw) samen met mijn 15 jarige dochter maar we konden gewoon s'avonds alleen naar downtown en hebben ons geen moment onveilig gevoeld! Zwembad was helaas niet verwarmd, jacuzzi wel.

Friends, December 2012
"Lekker relaxen onder de zon..."translate
S. Dekker

01/05/2013 Wij zijn net terug van een weekje uitrusten in hotel Panorama in El Gouna. We hebben genoten! Prima hotel (misschien niet zo luxe als andere resorts, maar wel gemoedelijker en kleinschalig!), aardige mensen, heerlijk eten. Het hotel ligt aan een lagune, waarover je in 5 minuten met een (gratis) bootshuttle naar het strandje wordt gebracht. Dorp en hotel = niet hoger dan 3 verdiepingen, Arabische bouwstijl.

Vriendelijke mensen, veel minder opdringerig dan op sommige andere plaatsen in Egypte. Wij konden er zonder problemen als vrouw over straat.
Het personeel van Panorama staat altijd voor je klaar in het restaurant, op het strand, bij het zwembad en ook de schoonmaker houdt rekening met je wensen. Wij kregen elke dag een ander kunstwerk in de kamer, gevouwen van een schone handdoek.

Het eten is in buffetvorm, prima, vers, volop keuze. Belangrijk: geen Delhi-belly opgelopen :)!

With partner, November 2012
"Alles behalve een 4 sterren resort"translate
witteveen
2.0

12/05/2012 De eerste kamer die wij aangeboden kregen(416) was erg smerig,muren die door vocht afbladerden,badkamer was erg vies(ontlasting zat nog in en om de wc),uitzicht was op het dak van het afval hok,bedden waar je op een plank lag.Later wel een andere kamer gekregen en de volgende morgen bij touroperator geklaagt. Dit hotel krijgt een goede waardering,door het "kopen"van goede reakties. Als je s,middags vertrekt en je wil de kamer nog wat lager houden,kost dit 25 euro,maar schrijf je een goede reaktie kost deze maar 12 euro.Zo kan ik ook wel een prijs winnen en ophangen bij de receptie.De gehele complex is aan een grote onderhoudsbeurt toe.Drie dagen koud water,kranen die moeilijk op temperatuur te krijgen waren,koud water in het zwembad,het meubeliar wat afgeschreven is en met grote bouten nog bij elkaar gehouden word,een biertje uit een plaktic beker .Het personeel doet zijn uiterst best. Ligging is mooi,personeel is prima.Hoe komen resort in Egypte aan sterren,dat wilen wij graag weten.

With partner, 2012
"Geweldig."translate
nici_1

11/12/2012 Net terug van een weekje Panarama Bungalows in El Gouna. Nu voor de derde keer en weer was het geweldig. Het was heel leuk onze Egyptische vrienden weer te zien. Het was echt thuiskomen. Heerlijk ontspannen.

What do you think of in-flight food?