Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****

2 September 2014

Panorama Bungalows Resort El Gouna****
Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****
El Gouna, Red Sea, 84513, El Gouna

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Then have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, written by other travelers.
Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna scores a 7.7 out of 10, based on 488 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 545 vacation photos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Panorama Bungalows Resort El Gouna**** El Gouna. You can be the first to add a review.

There are 488 reviews of Panorama Bungalows Resort El Gouna****

6.7
With partner, July 2013
"Goede prijs/kwaliteit"translate
rorymonster

08/02/2013 Net terug van 10 dagen Panorama Bungalows. Als eerste wil ik reageren op voorgaande recensies. Natuurlijk is het zo dat de kamers wat verouderd zijn en het eten geen top kwaliteit is, maar absoluut voldoende. Soms wordt er door vooral de Nederlanders 'vergeten' dat je in Egypte bent. Nee,hier krijg je geen patat, logisch want dat eten ze daar niet, krijg je bijna nergens in Egypte, dan moet je echt ergens anders heen. Het belangrijkste is dat het gaar was,goed warm, en inderdaad na 10 dagen heb je het wel gezien.
Verder is de service van het personeel echt prima, ze weten dat het hotel wat ouder is en zijn echt blij dat je zeker nu naar Egypte komt. Wat ik heel positief vind is dat de frisdranken niet worden aangemaakt, zoals in andere resorts wel gebeurt, maar gewoon rechtstreeks uit de originele flessen worden ingeschonken. Animatie stelt niet veel voor,maar daar kom je hier niet voor. Kortom je kan hier prima relaxen voor een dag of 10 en bedenk dat je in Egypte bent.

With partner, June 2013
"Geweldig leuk hotel voor golfers"translate
dick

06/27/2013 Het hotel ligt recht tegenover de golfbaan .u loopt recht vanaf de receptie zo de baan op.zeer scherpe prijs kwaliteit verhouding zeker tov de de veel duurdere movenpick en.andere hotels .ideaal voor golftrips .u

Family with older children, June 2013
"Heerlijk hotel met wel wat minpuntjes"translate
kooij

06/24/2013 Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie. Het hotel is prima, personeel doet zijn best. verwennen je zover ze dat kunnen.Niks opdringerig. omgeving prachtig, Door dat er een wind staat over El Gouna heen is het in de warmte goed uit te houden aan het strand en zwembad. Minpuntjes zijn er helaas wel. Toen wij er waren zijn ze begonnen met het renoveren o.a van het terras voor het restaurant tegels uit hakken. veroorzaakte veel herrie en overlast te weinig tafeltjes buiten met eten en aan het zwembad niet rustig liggen. Of je in een bouwput ligt. Ook heb ik een voedselinfectie opgelopen. Denk je oke egypte staat erom bekent. Maar wat wij minder vonden is dat er een vette bruine rat door de eetzaal aan het rennen was. Geloof me dan ga je wel iets anders denken. Muisje oke maar een rat gatver. Op zich is het een prima hotel prijs kwaliteit. Wij hadden een huisje aan het strand dan droom je je helemaal in het paradijs.

With partner, 2013
"Fantastisch"translate
vera scheffer

06/03/2013 we zijn al weer 5 wkn terug maar kunnen niet wachten op de volgende vakantie.we zijn al een paar keer geweest en worden als familie verwelkomt en behandeld.vriendelijk en net personeel behandel daarom deze hardwerkende mensen ook zo vooral in drukke periode daar ze ook hun familie veel moeten missen.je ziet elkekeer weer wat verbeteren maar zo zijn de kamers netjes en schoon,het eten goed en het personeel vriendelijk en je bent meer buiten dan binnen.down town is ook gezellig met winkeltjes en barretjes .ga het met eigen ogen zien.
we zijn ook weer mensen van een paar jaar geleden tegengekomen .

With partner, May 2013
"Nigdy więcej"translate
adrian
2.0
1.0

05/30/2013 Witam - do wszystkich urlopowiczów w Grecji taki hotel to max 900 zł. i normalne temperatury . Jeśli ktos się wybiera obecnie czyli czerwiec lipiep to pomyłka całehgo regiou . Wracając do hotelu , to b asen to wielka wanna, na plaże trzeba dojechać bo ta przy plaży to nic innego jak maleńka rzeczka, pomyłka zdjęcia powiększone . Brak kilimy to znak firmowy obecnego miejsca .Ogólnie nie polecam El Gouny (tylko Marsa albo oczywiście Shharm El ..... )brak ogrodzeń w hotelach powoduje zaniepokojenie i słusznie komuś coś tam ukradli. Jak zrobiliśmy wycieczkę po okolicy to wszystkie hotele są nie ogrodzone i mają bardzo małe baseny plaża słaba wrażenie jeziora . Odradzam miejsce gdyż niema nic wspólnego z prawdziwym Egiptem Hotele w miejscowe to nic innego jak baza noclegowa dla kitesurfrrów i nurków Pozdr. Adrian

Family with older children, May 2013
"Geweldige ervaring"translate
w_steegh

06/03/2013 We gingen voor een weekje relaxen maar het is zoveel meer geworden. Kamers zijn basic maar wel ontzettend ruim en dagelijks schoonmaak. Nog nooit zo'n vriendelijk en behulpzaam personeel meegemaakt. Je wordt op handen gedragen. Een fooi geef je heel graag en is een zeer welkome aanvulling op het lage inkomen.Je merkt aan alles dat het team zeer hecht is en goed samenwerkt. De buffetten zijn gevarieerd en vers. Een avond naar het oude centrum van Hurghada was een geweldige ervaring en snorkelen met Camel ( naar hem vragen in het blauwe boothuisje) is super. Met een beetje geluk ga je zwemmen met dolfijnen ! en je ziet geweldig mooi koraal / vissen. We hebben een dagtocht naar de woestijn gemaakt met quad, sandbuggy en kameel rijden , vervoer per taxi en jeep en dan eindigt de dag met een show en BBQ, alles perfect geregeld. Super veilig resort en omgeving ( Downtown , ook 's avonds) Leuk strand bereikbaar met gratis pendelboot. Kortom perfecte locatie om te genieten van de zon en rust.

Family with young children, May 2013
"Heerlijk eenvoudig veilig resort"translate
Scarlett

08/23/2013 In mei 2013 voor de 2e keer geweest. Fijne bediening, alles netjes. Eten simpel maar toch wat variatie. Met bootje naar strand, of bij hotel aan de lagune blijven. Dagje zwembad ook aan te raden. Dan 's avonds naar "Down Town" oftewel stadje El Gouna. Ook een aanrader en volkomen veilig ook als vrouw(en)alleen. Wij zijn de 2e keer met kleine kinderen geweest en die hebben zich goed vermaakt. Wij gaan zeker weer terug. December is al geboekt, mits reisadviezen weer goed zijn. Maar aan ons zal het niet liggen!

With partner, May 2013
"Geweldig thuiskomen"translate
nel

06/06/2013 Panorama is voor ons thuiskomen. El Gouna is een heel mooi dorpje waar je rustig kunt lopen en winkelen en een terrasje pakken. Prachtige jachthaven met op vrijdag muziek.
Panorama is een gezellig hotel, personeel en staf zijn heel aardig en behulpzaam.

With partner, April 2013
"Leuk complex wel aan renovatie toe!"translate
H2O
3.0

04/22/2013 Panorama Bungalows Resort is hard aan een opknapbeurt toe. Lege gasflessen op het dak ( kamers 320 e.v.) worden door de wind over het dak geblazen en houden je uit de slaap. Kamers zijn gedateerd. Ramen en deuren vertonen kieren en veel tochtgaten.Schoonmaak prima. Let op! Integenstelling tot wat er in de reisbrochure staat vermeld je vind hier geen fitnessruimte. Als je onderhandelt omdat je je kamer langer wilt aanhouden krijg je in ruil voor een mooi zoover rapport van jouw kant korting. De prijs van 25 euro daalt dan naar 12 euro. De pedicure en massage jongens en de parfum verkoper zijn opdringerig.
Personeel is uiterst vriendelijk en als je ze beloond met een tip dan staan zij extra voor je klaar. Het eten is van goede kwaliteit de variatie is niet groot. Mooi strand leuk eplek om te snorkelen aan het eind van de pier. El Gouna is een prachting rustig kunstmatig aangelegd dorpje geheel ingericht om heerlijk je vakantie te kunnen beleven zonder dat je erop uit hoeft.

With partner, April 2013
"Fijne vakantie"translate
Nicole

05/06/2013 We hebben een fijne vakantie gehad in april. We hadden een bungalow en pas prima, niet erg groot en gedateerd, maar je leeft daar toch buiten. Zwembad koud, maar personeel is super. Na een tip doen ze alles voor je en iedereen kent je. Eten was niet gevarieerd dus dat viel tegen als je all inclusive Turkije gewend bent.

Parfum verkoper irritant opdringerig en onbeleefd, massage van Achmed heerlijk, maar hou het bij een massage en geen Cleopatra pakket. Vieze ruimtes en zonde van je geld.... De pedicure, manicure en scheren bij Magmut (ofzoiets) NIET DOEN! Pedicure is niet goed, knipt nagels te kort (ik zit nu met ingegroeide teennagel!), lak is oud en vijlt op de huid. Scheren doet ze langzaam en 3 mannen hebben enorme uitslag hiervan gekregen.

Alles wat je wil kopen kan je minstens voor de helft krijgen, wees brutaal en alles kan je afdingen! en betaal in ponden, dan ben je goedkoper uit!

Resort heeft goede locatie, strand is heerlijk en eten à la Carte op het strand is top!

You’ll find the friendliest people in: