Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****

24 November 2014

Panorama Bungalows Resort El Gouna****
Reviews Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****
El Gouna, Red Sea, 84513, El Gouna

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Then have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, written by other travelers.
Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna scores a 7.8 out of 10, based on 503 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****? Have a look at the reviews of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** in El Gouna, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 573 vacation photos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna**** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel Panorama Bungalows Resort El Gouna****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Panorama Bungalows Resort El Gouna**** El Gouna. You can be the first to add a review.

There are 503 reviews of Panorama Bungalows Resort El Gouna****

7.1
7.3
6.7
With partner, December 2013
"Goede prijs kwaliteit verhouding"translate
Frank en Hanneke va...

12/28/2013 Kleinschalig resort, uitstekend gelegen op drie minuten lopen van el Gouda of met een taxi of tuk tuk voor een euro. Kamers zijn sterk aan renovatie toe en daar is men druk mee bezig, overigens geen last van gehad. Service is super goed, is er iets meteen aangeven en men lost het meteen op. Uitstekende plek voor rustzoekers. Weinig variatie in de maaltijden, dat kan echt beter. Erg leuk om met de boot naar het privé strand te gaan. Vaart elk uur en is erg leuk en ook kleinschalig met een barretje en winkeltjes op het strand. Animatie is slecht tot niet aanwezig. Geen grote luxe lobby maar dat is ook niet nodig. Oudere kinderen kunnen naar de disco in el gouna. Erg veilig en geen enkel probleem bevolking meer dan aardig en behulpzaam. Opvallend super service gericht om het naar de zin te maken op alle plaatsen van het resort . Prijs kwaliteit prima.

Friends, November 2013
"Wederom goed"translate
Peter & Bjorn

12/02/2013 19-11-2013 Na bezoek in april wederom gekozen voor Panorama. Wij vonden dit hotel gezellig en goed. Niet zo massaal, lekkere koffie en heerlijke loungestoelen op het terras. sommige dingen zijn wat verouderd, maar niets is vuil, ze zijn ook druk bezig met renovatie.
Wij hebben genoten! Strand is heerlijk. Geen gezeur over massages. Bij aankomst word je gevraagd of je wil en daarna komen ze een praatje maken.
Maar al met al een leuke week gehad. Vooral de bediening is echt geweldig.
ook de duikschool is erg goed, kortom voor ons een echtte aanrader.

Travelling alone, November 2013
"Fijn hotel, kleinschalig en gezellig"translate
josephine

11/22/2013 in eerste instantie dacht ik dat het tegenviel maar uiteindelijk blijkt het een supergezellig hotel te zijn met fijn personeel, goede service. Ik heb er een fijne tijd gehad en zou er zeker terug gaan, Dec en januari 2013/2014 gaan ze alles renoveren. Vooral de bungalows zijn een aanrader

With partner, November 2013
"Heerlijk om tot rust te komen"translate
Whitefarmers

11/26/2013 Onze bungalowkamer was top; met een groot tweepersoonsbed, een zitje, veel opbergmogelijkheden, douche en ligbad en gratis gebruik van privé-kluisje. Plus een heerlijk eigen terrasje met ligbedden. De kamer wordt dagelijks schoongemaakt en je krijgt iedere dag schone handdoeken en een grote fles water. Het hotel is kleinschalig en wat gedateerd, maar men is druk bezig met moderniseren. Er is gratis wifi in de lobby. Het eten is prima en ruim voldoende. Het hotel ligt in een lagune en heeft een eigen strandje. Het strand aan de zee met all-in restaurant is zowel gratis per boot (5 min) als te voet (10 min) te bereiken. Je komt hier echt om tot rust te komen; voor een spannend nachtleven of animatieprogramma moet je naar Hurghada. We zijn zeker luxer gewend, maar het personeel maakt alles goed. Je hoeft maar iets te vragen of het is al met een glimlach geregeld. Het is voor ons de eerste keer dat we overwegen terug te gaan naar hetzelfde hotel, dus in sha alla we'll see you in 2014!

Family with older children, August 2013
"Uitstekend!"translate
Sven-Olav

09/04/2013 Prima plek voor gezinnen met grote en kleine kinderen!.
Rustige locatie, goed onderhouden en verzorgd.
Gastvrij personeel.

Friends, July 2013
"Prima hotel!"translate
Gino

08/16/2013 Het is een prima hotel om 2 weken te verblijven. De locatie is super, je kunt lekker zwemmen in de prachtige zee. Ook ligt het vlakbij Downtown, leuk om 1x te zien. De service is prima, je wordt altijd vriendelijk geholpen door het personeel. Mensen die hierover zeuren (bijv. dat de 1 wel glazen krijgt en de ander niet en hierover een klacht gaat indienen), doe niet zo sneu.
Het eten is wel minder. De eerste week is het nog te doen, maar daarna heb je er al weer genoeg van. Vaak is het ook het vlees rood van binnen, beetje jammer. Dan verlang je echt naar de Mac Doonald. Animatie is leuk als ie er is, vaak lag hij volgens mij overdag te slapen en was hij nergens te vinden. De kamer is ook wel prima, alleen jammer dat de douchestraal zo verrekte zacht was. Al me al een prima hotel om te verblijven en zou er zo weer naar toe gaan.

With partner, July 2013
"Prima plek, goede prijs kwaliteit verhouding"translate
Ben

07/19/2013 Goede plek, niet te duur maar goede service en prima eten.

July 2013
"1x nooit meer"translate
Cindy
1.0

07/29/2013 Ik ben naar dit resort met mijn moeder geweest en dit is het slechtste resort wat wij ooit meegemaakt hebben.
Het begon bij ons al de eerste nacht met een kamer waarvan de koelkast en de airco niet werkte dus de eerste nacht niet geslapen. De volgende dag was dit gelukkig gemaakt maar de 3e dag ging de airco weer kapot. na het bij de receptie gemeld te hebben zou het binnen een uur opgelost zijn maar het werkte nog niet terug naar de receptie en kregen we een garden villa met airco.De kamers zijn niet schoon en de dekens hebben vlekken. Het water wat je besteld aan de bar is smerig dus wij waren genoodzaakt flessen water te kopen omdat een literfles niet genoeg voor ons was.
Het eten is elke dag hetzelfde kip,beef en vis met altijd hetzelfde smaakje.
Er was geen patat alleen maar half rauwe aardappels of rijst.
Het personeel is echt super vriendelijk en was het er ook mee eens dat dit een slecht hotel is.

July 2013
"Wat een afknapper"translate
lenie
2.0
3.0
1.0

07/29/2013 ben nog nooit zo blij geweest om naar huis te gaan het is geen 4* waard hooguit 2/3 het was oud vies goor ,eten eentonig ,bedden keihard ,vlekken op de muren en de dekens , alleen ik moet toegeven het personeel wil het wel naar je zin maken ,het was echt iets voor red mijn vakantie animatie team bestond uit 1 persoon hij kwam wanneer het hem uitkwam om te aquarobic en waterpolo en kei harde muziek bij het zwembad je kon niet echt een tukje doen of lekker lezen zo hard was het laatste 3 dagen uit eten geweest bij een Grieks restaurant in Down Town heerlijk voor een goede prijs nooit meer!!!!!

Family with older children, July 2013
"Locatie super,kamers toe aan een opknapbeurt"translate
Martine

07/24/2013 Wij hebben dit hotel 1 dag van tevoren geboekt ,had weinig verwacht (was een koopje..) .Het zwembad is mooi, wordt goed schoongemaakt en er zijn voldoende bedjes en de bijbehorende badhanddoeken. Elk uur gaat er een bootje naar het strandje,Zeytouna Beach.Wij hadden een hotelkamer (er zijn ook bungalowtjes).De kamers zijn ruim ,badkamer ook.Verwacht geen luxe,het interieur is vrij sober.Balkon was prima.De bedden waren slecht,heb hier meerdere malen over geklaagd. Uiteindelijk zelf de lattenboden (losse planken) herschikt en het matras omgedraaid. De douche was af en toe koud ,en niet echt een harde straal.De schoonmakers doen enorm hun best,klasse.Het eten was prima,zeker als je veel lust,zit je hier goed.Mijn zoon vond het niks(want geen patat en snacks..),heb meer mensen horen klagen,maar persoonlijk was ik tevreden.Het personeel in het restaurant en de bar ,dikke pluim! Helaas geen Wifi in de kamers ,wel in de lobby (vrij traag en vaak storing).

Do you spend the Christmas holidays with family?