Reviews Campsite Les Peneyrals*****

9.1

19 April 2014

Les Peneyrals*****
Reviews Campsite Les Peneyrals*****
F-24590, St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Les Peneyrals*****? Then have a look at the reviews of Campsite Les Peneyrals***** in St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne), written by other travelers.
Campsite Les Peneyrals scores a 8.8 out of 10, based on 235 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Les Peneyrals*****? Have a look at the reviews of Campsite Les Peneyrals***** in St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 183 vacation photos of Campsite Les Peneyrals***** on Zoover. You can take a look at 4 videos of Campsite Les Peneyrals*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Les Peneyrals***** St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne). You can be the first to add a review.

There are 235 reviews of Les Peneyrals*****

9.1
Family with older children, June 2011
"Meilleur camping"translate
beerens bruno
Sanitary

06/25/2011 les peynerals est le meilleur camping que nous ayons fait en france avec ses supers piscines qu'ils fassent beau ou qu'il pleuvent on peut se baigner sans aucun probleme avec la piscine couverte et chauffee jeux pour enfants ou mes 3 enfants se sont amuses comme des fous la restauration exellente avec un tarif tres abordable vu la qualite des assiettes un vrai regal les plats a emporter et les pizzas sont exellents mais que dire de l'ambiance et de l'acceuil aux peynerals autrement que chaleureux et particulierement sympathique l'animation avec les groupes de musiciens qui ont mis une super ambiance comme pour le feu de la st jean organise au camping on on danse tous autour du feu en musique nous avons adore notre sejour et y retournerons sans aucun doute

Family with older children, 2011
"Site fantastique"translate
GUY
Sanitary

06/16/2011 Le camping les peynerals à St Crépin Carlucet est toujours aussi bien !! Déjà 4 fois que nous y allons, et chaque année nous constatons de nouveaux investissements (piscine chauffée, aire de jeux refaites ...).
Que du bonheur !

With partner, June 2011
"Geweldige vakantieplek"translate
Walters
Restaurants

07/10/2011 Dit was voor ons (stel zonder kinderen) de eerste keer dat we in een stacaravan verbleven. Net voor het hoogseizoen was voor ons echt perfect. Alle voorzieningen beschikbaar maar nog niet te druk. Er wordt al wel van alles georganiseerd maar de animatie voor kinderen komt pas in juli en augustus echt op gang. De 3 generaties van de familie die de camping beheren zorgen dat alles tot in de puntjes is geregeld. Eten is geweldig en voor een zeer acceptabele prijs. Hoogtepunt is de mogelijkheid om op woensdag een gezamelijke maaltijd (incl. wijn) te nuttigen gevolgd door een band of karaoke. Wij gaan volgend jaar zeker terug en misschien zelfs al wel weer in september.

Friends, June 2011
"SITE EXCEPTIONNEL"translate
LEVEQUE
Sanitary

06/14/2011 Le camping "Les Peneyrals" est exceptionnel. L'accueil y est parfait, le camping superbe, les services fantastiques et la cuisine tout à fait exceptionnelle. Je le recommande à tous les vacanciers qui veulent visiter le périgord.

Family with young children, June 2011
"Erg mooie plek met kinderen"translate
brumus
Restaurants

06/22/2011 Net terug van een heerlijke vakantie in een stacaravan. We zaten op plekje E7. Een aanrader. De camping ligt tegen een berg aan en alle activiteiten gebeuren boven op de berg. Wij zaten dan ook vlak onder de top. Een erg nieuwe caravan. Ook plek D6 is een aanrader. Dit waren onze buren.
De speeltuin is leuk zelfs voor kids van 1 tm 3 jaar. Het zwembad is heerlijk alleen jammer dat het water waar de glijbanen op uit komen zo koud is.
Het restaurant is een aanrader. Tenminste als je voor de menu's gaat. Wij hebben heerlijk gegeten. Leuke animatie in het voor seizoen maar niet voor de kids.
We zijn afgegaan op de beoordelingen en het is inderdaad de moeite waard. In de omgeving is veel te zien. Kastelen, mooie natuur, met oudere kinderen kanoen. En wij hadden heerlijk weer 28+ graden.

"Heerlijke camping!"translate
Lin
Restaurants

01/10/2012 Wij zouden hier maar 3 dgn blijven, maar we hebben meteen 3 dgn bijgeboekt. Wij vonden vooral de sfeer op de camping erg prettig. Leuk zwembad, restaurant met goed eten, erg mooie speeltuin, prima winkeltje. Wij zaten in 'n caravan achter de speeltuin en konden via de speeltuin naar zwembad/restaurant/winkel lopen. Maar je kunt 't "treffen" dat je de hele camping over moet (en daarbij moet dalen en klimmen) om daar te komen. Wellicht iets om rekening mee te houden bij je boeking.
De dingen die wij bezocht hebben, waren Sarlat (werkelijk prachtig) en daar voorbij nog de Dordogne (rivier + kastelen), dus dat betekende wel steeds hetzelfde half uur rijden - maar door 'n prachtige omgeving.
Camping is waanzinnig populair bij Nederlanders, mn met jonge kinderen. En bestaat voor, ik schat, 90% uit stacaravans. Van dit alles moet je dus wel houden als je deze camping overweegt.

With partner, June 2011
"Trés propre"translate
Arnaud Jacques
Sanitary

07/10/2011 certainement le camping le plus propre que j'ai connu, (en juin)tout y est parfais,le personnel compétant et sympathique,bon marché hors saison.
Un tout petit bémol aux patrons, vous êtes tellement professionnel que vous oubliez le petit bonjours et le petit sourie lorsque l'on vous croise dans votre camping, mais je reviendra sans problême

Family with young children, June 2011
"Prima camping voor gezin met kleine kinderen"translate
familie Kleijn
Sanitary

07/15/2011 In juni hebben we een tent gehuurd (plek d4 bij zwembad). We hebben op zich een prima vakantie gehad. Pluspunten; vriendelijk personeel, mooi zwembad (ook overdekt), geweldige speeltuin, speelplek in restaurant, veel te doen op 30 min rijden, sanitair schoon en ziet er goed uit, voor kleine kindere aparte en leuk ingerichte wc en doucheruimte.

Minpunten; matig (soms niet gaar) eten in restaurant, met wat pech flink stuk klimmen als je onderin de camping zit, waterpunt was voor ons slecht bereikbaar.

"Leuk opgezette camping"translate
Mirjam L
Sanitary

09/02/2011 Deze camping heeft een speelse indeling, erg leuk. Geen opgezette veldjes maar leuke straatjes. Leuk zwembad. Peuterbad is niet afgesloten, dit was wel lastig. Glijbaanbad erg koud. Restaurant lekker, winkeltje prima voor de kleine boodschappen. Beheerder erg aardig, stond ons bij aankomst al op te wachten. Kids hadden snel vriendjes,geen animatie gezien, maar was voorseizoen.
Sanitair netjes, maar niet super.

With partner, May 2011
"Aanrader"translate
M&R
Sanitary

06/05/2011 Wij zijn aangenaam verrast door deze camping. Bij binnenkomst kregen we een "grande tour" over de camping, voordat we de beschikbare plekjes konden zien. Het was lastig uit de vele mooie plekken te kunnen kiezen, zoveel leuke en ruime plekjes.
Eenmaal de keuze gemaakt en ingechecked kregen we een welkomstdrankje aangeboden, wat een gastvrijheid!

Sanitair was superschoon, medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam. Eén minpuntje de toiletten, ze zijn en gemengd en hebben geen wc-bril. Daarentegen, waar vind je een camping waar én wc-papier op het toilet is én er een speciale ruimte is met zeep om je handen te wassen?! Een hygiënisch doekje mee en het probleem is opgelost.
Bij de receptie zijn fiets- en mountainbike routes verkrijgbaar.
Aanraders: de markt van Sarlat en La Roque St- Cristophe.

Helaas door het slechte weer genoodzaakt te vertrekken, we hebben heerlijke dagen gehad. in augustus komen wij zeker terug om de Dordogne te ontdekken!!

What do you think of in-flight food?