Reviews Campsite Les Peneyrals*****

9.2

1 August 2014

Les Peneyrals*****
Reviews Campsite Les Peneyrals*****
Le Poujol, 24590, St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Les Peneyrals*****? Then have a look at the reviews of Campsite Les Peneyrals***** in St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne), written by other travelers.
Campsite Les Peneyrals scores a 8.8 out of 10, based on 246 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Les Peneyrals*****? Have a look at the reviews of Campsite Les Peneyrals***** in St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 194 vacation photos of Campsite Les Peneyrals***** on Zoover. You can take a look at 4 videos of Campsite Les Peneyrals*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Les Peneyrals***** St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne). You can be the first to add a review.

There are 246 reviews of Les Peneyrals*****

9.1
8.5
9.2
Family with young children, July 2011
"Magnifique séjour, très beau camping"translate
sophie

07/25/2011 un camping de qualité
animations enfants et adultes nombreuses, soirées animées
restauration à emporter, prix très raisonnable
resto sur place, très bon rapport qualité prix, des glaces extra
sanitaires propres, neufs et bien équipés
emplacements bien délimités et ombragés
jeux enfants nombreux et adaptés
mini golf très beau
piscines propres et chauffés, les enfants ont adorés les tobbogans
salle de jeux, billards en plein air, épicerie, salle télé, bibliothèque, lac...
rien ne manque
personnel sympa et dispo
petit bémol sur l'aquagym, mouvements pas toujous adaptés et relaxation en tenant les pieds de son voisin (phobique des pieds s'abstenir, berk)
un camping ou nous retournerons avec plaisir

"Echte aanrader"translate
Familie Salaets
Sanitary

07/17/2011 Wij hebben 14 dagen met onze tent in Peneyrals gecampeerd. Onze plaats voor de tent was ruim, ideaal gelegen (vlakbij sanitair, zwembad, receptie, ...) en zelfs voorzien van en eigen watertappunt. Er is wel degelijk een verschil in de ligging van je kampeerplaats (beneden of boven). Na al enkele jaren 'campingervaring' viel ons hier de klantvriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel ons sterk op. Dikke pluim aan al het personeel dus! Zoals al meermaals beschreven is de centrale ligging van deze camping een grote troef (kortbij Sarlat, hypermarché, bezienswaardigheden, ...) Het sanitair werd goed onderhouden. Het zwembad is leuk maar koud bad aan de glijbanen brrrrr. Het enige wat wij misten aan deze camping was een weersvoorspellig van een paar dagen bij de receptie. Dit moesten wij telkens uitdrukkelijk vragen of je diende een franse krant te raadplegen.

Family with young children, July 2011
"Camping formidable à tous niveaux"translate
fabrice 57
Sanitary

07/28/2011 Ce camping est également l'un des meilleurs que j'ai pu voir.

Restaurant top, pas besoin d'aller ailleurs, animation variée et bien animée, piscine magnifique et chauffée, sanitaire neuf et propre, bref le rêve pour les vacances. A voir absolument et en plus la région est magnifique avec de nombreuses visites à prévoir.

Family with older children, July 2011
"Geweldige camping!!!!!"translate
slotboom19
Sanitary

07/24/2011 Wat een supercamping.Bij aankomst allemaal een koud drankje.Een hele grote plek met veel schaduw.Superschoon sanitair.Mooie zwembaden,ideaal is het zwembad dat overdekt kan worden bij wat minder weer,is lekker verwarmd.Veel ligbedden.Mooie karpervijver,ideaal voor de mannen,die hebben veel gevist.Echt een gezellige campingsfeer .'snachts stil.Schitterende omgeving met leuke plaatsjes en een zeer grote markt op zaterdag in Sarlat.Kortom:een aanrader!!!!

Family with young children, July 2011
"Mooie, gewilde camping op goede locatie"translate
mabakerm
Sanitary

07/23/2011 We hebben 2 weken op de camping gestaan. Toen we aankwamen werden we ontvangen met een welkomstdrankje in het restaurant. Klantvriendelijk!
Camping ligt mooi op een heuvelrug waardoor je bij sommige plekken wel wat heuvels op moest. Goede grote plaatsen en niet de krap op elkaar. Camping was bij ons wel aardig vol waardoor het best druk kon zijn.
Zwembad was prima. Heerlijk dat er ook een warm bad tussen zit (die met de overkapping). Bij een volle camping is het er soms wel erg druk. Jammer dat je af en toe moest vechten voor een ligbed terwijl er voldoende plaats was om er een paar bij te plaatsen.
Voor kinderen zeer vriendelijke camping. Een grote speeltuin met van alles te doen, inclusief een springkussen. Twee keer per dag was er een animatieteam waarbij de kinderen vertier konden vinden.
Locatie van de camping was ook prima. 15 minuten rijden vanaf Sarlat. Veel te zien in de omgeving. Prima weken gehad

"Super!"translate
Patricia Keijzer
Sanitary

07/19/2011 Wij zijn de eerste 2 weken van juli op deze camping geweest. We hebben het heel erg naar onze zin gehad. Het zwembad is erg leuk, wel koud bij de glijbanen, maar ach daar kom je in aan en gaat er gelijk weer uit. De speeltuin is erg leuk, voor alle leeftijden is er wat. Dit is ook erg goed onderhouden. Er wordt veel aan animatie aangeboden. Wij hebben goed weer gehad, 2 keer regen, maar er is veel te doen in de omgeving dus dan trokken we er lekker op uit. Wel regelmatig bewolking gehad maar doordat er ook een leuke speeltuin, voetbal-basketbal veld, midgetgolf is vermaak je je toch wel. Ook is 1 bad dan overdekte en wonder boven wonder was het hier toen heel rustig. Ik vond het personeel (eigenaren) zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

Family with older children, 2011
"Super camping !!!"translate
bakker
Sanitary

07/02/2012 peneyrals is een zeer leuke camping alleen ben je een beetje afhankelijk van het weer we zijn er 4 jaar geweest en de enige reden waarom we niet meer gaan is het weer verder valt er niks af te keuren het eten zoals in de vorige beoordelingen klopt de pizza's zijn lekker de rest is naar onze mening iets minder. de eigenaars zijn heel vriendelijk net zoals het andere personeel

Family with young children, June 2011
"Prima camping, weinig ruimte rond de zwembaden"translate
Bart
Sanitary

07/27/2011 De camping is mooi ruim opgezet. Wij hadden een mobile-home die er heel netjes uitzag en op een ruime plek lag. Wel even lopen met de kinderen voordat je bij het zwembad/winkel was.Wij hadden redelijk wat schaduw maar dat verschilt per mobilehome. Wij hadden rechtstreeks bij de camping gereserveerd(mooiere plekken), je kan ook via TO reserveren. Zitten kleine verschillen tussen de mobilehomes.2 tot 3x per week 's avonds tot 24.00 uur entertainment wat tot ver te horen is(band, disco, karaoke) en moeite met slapen geeft(lastig als je kinderen vroeg wakker zijn). Tent plekken liggen naast de boxen van de band (10 meter). Het ging er heel hard aan toe. Veel keuze aan zwembaden, 3 verwarmd, 2 niet.Ruimte om de zwembaden heel beperkt dus je ligt boven op elkaar. Vooral rond het peuterbad is max ruimte voor 8 ouderstellen. Niet echt handig.Kinderspeelplaats heel ruim en uitgebreid.Vanwege harde muziek 's avonds en weinig ruimte rond zwembad komen we helaas niet meer terug.

Family with young children, June 2011
"Fijne camping in mooie omgeving"translate
Familie Willems
Restaurants

07/10/2011 Wij zijn net terug van een 2-weekse vakantie op deze camping met 2 jonge kinderen van 1 en 3 jaar oud. Goed verzorgde camping met zeer vriendelijke medewerkers, grote speeltuin en veel mooie zwembaden. Mooie stacaravan die van alle gemakken voorzien is op ruime plek met mooi uitzicht. Onze zoon van 3 vond het alleen niet leuk om altijd de 'berg' op te moeten lopen naar het zwembad, speeltuin, winkel enz.
Hele mooie omgeving met veel kleine historische stadjes die zeker een bezoekje waard zijn. Bijv. Domme, La Roque-Gageac, Beynac en Sarlat. Bij het begin van het hoogseizoen werd het wel wat drukker en levendiger maar niet storend.

"Prima vakantie"translate
Loes
Restaurants

07/06/2011 Net terug van twee weken Peneyrals. We hebben een stacaravan (type Cordelia) van de camping gehuurd. Dit scheelde veel in prijs met de bekende aanbieders! Alles was prima in orde, zelf een magnetron. We stonden op plek Y 14 boven aan de camping. Er liep een vrij drukke weg langs de camping en het uitzicht was de heg aan de rand van de camping. Als je iets te "gapen' wil hebben is dit niet de ideale plek. Ook had mijn zoon van 3,5 geen kinderen in de buurt om mee te spelen (maar dit is natuurlijk nooit van tevoren te regelen) We lagen wel erg dicht bij alle voorziening zonder dat we er last van hadden.
De speeltuin en het zwembad zijn erg leuk voor klein en groot! Ook de pizza en friet was erg goed voor een camping.