Reviews Campsite Les Peneyrals*****

8.6

18 September 2014

Les Peneyrals*****
Reviews Campsite Les Peneyrals*****
Le Poujol, 24590, St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Les Peneyrals*****? Then have a look at the reviews of Campsite Les Peneyrals***** in St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne), written by other travelers.
Campsite Les Peneyrals scores a 8.8 out of 10, based on 269 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Les Peneyrals*****? Have a look at the reviews of Campsite Les Peneyrals***** in St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 210 vacation photos of Campsite Les Peneyrals***** on Zoover. You can take a look at 4 videos of Campsite Les Peneyrals*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Les Peneyrals***** St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne). You can be the first to add a review.

There are 269 reviews of Les Peneyrals*****

8.6
Family with young children, July 2011
"Leuke camping maar niet bijzonder"translate
Marcel
Sanitary

07/26/2011 Na alle beoordelingen te hebben gelezen waren de verwachtingen van deze terrassencamping (te) hoog. Het is een leuke camping maar ook weer niet bijzonder. Zwembad is bij goed weer veel te druk, vooral veroorzaakt doordat er mensen van buitenaf komen zwemmen. Er is hier geen enkele controle op, er is zelfs een grote parkeerplaats waar bezoekers gemakkelijk hun auto neer kunnen zetten. WC-gebouw is goed en wordt 2x per dag schoongemaakt (met Franse slag). Er is geen slagboom dus iedereen kan het park op en af (ook 's nachts). De Franse gasten krijgen vaak bezoek en zij parkeren hun auto's dan gewoon bij de caravans (veelal vaste plaatsen). Er is bijna elke avond animatie, gericht op volwassenen, wat voor veel herrie zorgt tot ca. 24.00 uur. Campingeigenaar is heel aardig en men is erg behulpzaam. Het restaurant is, net zoals in de rest van de Dordogne, erg goed, evenals de afhaalmaaltijden. In de omgeving zijn veel leuke uitstapjes te maken (Sarlat, rivier de Dordogne, kastelen, etc).

"Fantastische camping !!"translate
Linda
Sanitary

08/15/2011 4 sterrencamping was het dubbel en dwars waardt. Bij aankomst werden we welkom geheten kregen een drankje en werden we naar onze plek E 6 gebracht (centraal). Na twee dagen ging het wat het weer betreft erg goed mis, na verschrikkelijke regenbuien, overstromingen, boden de eigenaren de mensen ingerichte slaap plaatsen in het restaurant aan. Animatie voor onze kinderen 12 en 15 jaar hebben er weinig gebruik van gemaakt maar niet gemist, zij hadden het leuk op het voetbalveld, visvijver met leeftijdgenootjes. De verhouding wat betreft camping gasten was 60% frans, 30% engels en 10%, overdekt zwembad een heel ingerichte complete speeltuin. Er speelde verschillend bands, iedere avond was er wel wat te doen tot uiterlijk tot 00.15 uur security hield alles in de gaten. Toiletten 4 x per dag schoongemaakt, genoeg douches, altijd warm water. min punten te koud water buitenzwembad, te lange wachttijden restaurant. Slecht email verkeer tussen kampeerder-eigenaar. Geweldige camping !!!!!

Family with young children, July 2011
"Mooie camping in een mooie streek"translate
Peter Wagemaker

08/13/2011 Lekkere vakantie gehad op deze camping
Goed restaurant waar je lekker kon eten maar ook een duur restaurant. Service van de camping niet helemaal top, wij hadden pech met de auto en wilden een dag langer blijven om de garage de gelegenheid te geven de auto te repareren. Geen medewerking van de campingeigenaren helaas. Zwembad is mooi maar op sommige punten is er achterstallig onderhoud tegeltjes die missen ed. Veel te doen voor de kinderen en er wordt van alles georganiseerd in de avonden. Sanitair wordt goed onderhouden.
Jammer van het weer maar gelukkig biedt de omgeving voldoende om je niet te vervelen

"Leuke camping voor kinderen"translate
monique_17
Restaurants

08/13/2011 Wij zaten in een chalet, type reve, van de camping; erg klein maar als het goed weer is heb je niet veel nodig. Overdekte veranda is erg fijn. De afstand naar de faciliteiten is goed te doen vanaf hier. Veel privacy.
Pluspunten: grote speeltuin, zwembaden, restaurant, goede ligging voor uitstapjes, weinig last van insecten, leuke minigolf
Minpunten (voor ons): kinderanimatie slecht begeleid/georganiseerd, niet eten en drinken bij het zwembad, onoverzichtelijke camping (kinderen kunnen moeilijk huisjes van vriendjes vinden), kinderdisco begint pas om 9 uur

Family with young children, July 2011
"Zeer leuke camping, veel afwisseling"translate
Koen en Carmen
Sanitary

07/31/2011 Wij zijn hier 1 week geweest van 23-7 tm 30-7. Eerste paar dagen regen dan is het erg fijn dat er een overdekt zwembad is, helaas denkt iedereen dat en het was erg druk. Wel goede temperatuur van zwembad. Met het mooie weer is het leuk dat er meerder zwembaden zijn. Speeltuin helemaal top, druk met kinderen op een leuke manier.
We zaten in mobile home, in"vak T" , hierdoor was het wel stukje lopen naar restaurant en zwembaden en je moet een flink steile heuvel op. Mobile home van touroperator was ok, ruim en schoon, mooie plek met uitzicht over de vijver.
Doordat we wat verder zaten niet echt overlast gehad van de muziek van de entertainment. Maar het was wel goed te horen, kan me goed voorstellen als jer er dichtbij zit, dat het heel hinderlijk is.
Eten was prima, beter dan we van tevoren hadden verwacht van een "camping".
Al met al een geslaagde vakantie voor een weekje.

"SUPERCAMPING"translate
fam V. uit Linne
Sanitary

08/08/2011 Onze kinderen zijn 11 en 14 jaar. Diegene die over deze camping wat te zeuren heeft moet naar een 5 sterren hotel gaan.
Wij waren er met een vouwwagen en de plekken zijn zeer ruim. We hebben in het begin een paar dagen minder weer gehad maar er zijn zat mogelijkheden voor uitstapjes op redelijke rij-afstanden. De camping heeft een zeer mooi zwembad en ook in het hoogseizoen was er meestal wel een bedje vrij (jammer dat er altijd gasten zijn die hun handdoek al om 10.00 uur neerleggen en om 13.00 uur een uurtje komen zwemmen, beetje aso maar ja. eten op de camping is zeer goed. Ook het personeel en de eigenaar zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. In de avonduren wordt er inderdaad veel georganiseerd, maar als je vooraf aangeeft wat verder van de bar (centrum) af te willen staan heb je hier denk ik geen last van. Kinderen hebben zich super geamuseerd. Komen misschien volgend jaar weer terug. Fam V. uit Linne

Family with older children, July 2011
"Wat een vakantie tot een vakantie maakt"translate
familie Koelega
Restaurants

08/21/2011 Wij zijn met twee kinderen van 12 en 16 jaar van zaterdag 2 juli tot zaterdag 16 juli voor de tweede keer naar deze prachtige vriendelijke camping geweest. Ook dit jaar weer genoten wat een vakantie tot een vakantie maakt. De sfeer en ruimte rondom onze stacaravan was geweldig. De omgeving en de ruime zwembaden waren bijzonder goed. Wij hebben een leuke tijd gehad en onze vakantie is omgevlogen. Ook was het vuurwerk dat door de camping op 14 juli werd aangeboden aan al de vakantiegangers geweldig.

Family with young children, July 2011
"Mooie terrascamping met fantastisch restaurant"translate
Erwin
Sanitary

05/20/2013 Verzorgde camping met mooi zwembad (ook overdekt). Wel steile weggetjes, dus niet zo geschikt voor jonge kindertjes met de fiets. Restaurant erg biedt erg lekkere lokale gerecht (zeker de 'gésiers' een keertje proberen, zoek achteraf maar op wat je eigenlijk gegeten hebt ...). Rond de camping is het erg rustig, maar de vele plaatsen in de Dordogne toch erg druk in augustus.

"Supercamping!"translate
Sandy
Sanitary

07/19/2011 hebben al heel veel camping in Frankrijk bezocht maar deze springt er echt uit. Alles is erg schoon en goed onderhouden. Personeel erg vriendelijk en er is gewoon veel te doen voor de kinderen. Onze kinderen zijn niet zo van de kidsclub maar wat ik er van zag werd deze erg goed bezocht. Ze kunnen zich ook super vermaken in de grote speeltuin met voor alle leeftijden wat geschikts. Zwembaden ook leuk. Wij hebben er een week gezeten en vonden het jammer dat we weg moesten! we hebben veel bewolking gehad maar desondanks was het toch 25 graden waardoor je heel veel kunt doen. Wij gaan terug!

Family with older children, 2011
"Mooie camping maar overschat in gemiddeld cijfer"translate
kari
Restaurants

07/17/2011 We zijn een paar dagen terug van deze camping en we hadden een stacaravan geboekt. Ik ging er met volle varwachting heen want met een 8,9 op zoover dan moest het toch wel heel erg goed zijn. NU vond ik dat toch echt wel tegenvallen en had er zeker meer van verwacht. Ik geef het maximaal een 7.Het zwembad lijkt heel groot met al die baden maar het zijn echt allemaal kleine badjes en je kan bv met een balletje niet overgooien in het water. Wel leuke glijbanen maar als je een uurtje daarop bent geweest heb je het wel gehad.rond de caravan met verranda had je wel lekker de ruimte en helaas zat het weer ook niet mee en was het snachts heel erg koud.Het restaurant viel ook wel een beetje tegen(de pizza's zijn wel lekker) je kan beter in de omliggende plaatsjes gaan eten bv Salat.De omgeving is geweldig.

What is most important to you when choosing a city break?