Reviews Campsite Les Peneyrals*****

8.7

22 December 2014

Les Peneyrals*****
Reviews Campsite Les Peneyrals*****
Le Poujol, 24590, St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Les Peneyrals*****? Then have a look at the reviews of Campsite Les Peneyrals***** in St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne), written by other travelers.
Campsite Les Peneyrals scores a 8.8 out of 10, based on 274 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Les Peneyrals*****? Have a look at the reviews of Campsite Les Peneyrals***** in St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 211 vacation photos of Campsite Les Peneyrals***** on Zoover. You can take a look at 4 videos of Campsite Les Peneyrals*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Les Peneyrals***** St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne). You can be the first to add a review.

There are 274 reviews of Les Peneyrals*****

8.7
Family with young children, July 2011
"Hartstikke leuke camping, zeker met kinderen"translate
Wilcoenarina
Restaurants

08/14/2011 Net terug van 2 weken Les Peneyrals. We hadden een mobile home van de camping gehuurd (type Cordelia). Deze was prima in orde. Lekker ruim en met overdekte veranda. Voor de kinderen was deze camping het einde. er is voor jong en oud wat te doen. Animatie was leuk en het restaurant gezellig. Zeker een aanrader

"Mooie camping"translate
Fam Kalisvaart
Restaurants

07/30/2011 We hadden een huisje van de camping gehuurd wat er goed eenvoudig maar schoon uitzag.
Helaas hebben we slecht weer gehad maar we hebben ons vermaakt door heel erg veel uitstapjes.
Er stond ook bij het huisje een gas-bbq helemaal geweldig.

"Fantastiche vakantie"translate
Fam. Coolen
Sanitary

08/08/2011 Net terug van een super vakantie met 2 kleine kinderen van 2 en bijna 5.
Wij zaten in een caravan van touroperator en die was super mooi en netjes.
De bedden waren wel erg hard en te kort voor ons.
Overdag super mooi weer gehad de nachten waren wel erg koud.

Super mooie zwembaden bijna allemaal verwarmd en een leuke speeltuin.
Kan zeker met kleine kinderen wel hindelijk zijn als je dicht bij het restaurant zit als er s'avonds iets georganiseerd wordt het is dan behoorlijk gehorig.

Al met al een super mooie camping in een super mooie omgeving.
Komen zeker nog een keer in deze omgeving terug.

"Fantastische camping"translate
xxx
Sanitary

07/26/2011 (zijn nu op deze camping sinds 20 juli - 1aug)mooie verzorgde camping waar de eigenaars er alles aan doen om het perfect te laten verlopen. Bij aankomst drankje, waarna de eigenaar meegaat om de caravan op zijn plaats te duwen!!! mooi sanitair, toiletten zonder bril maar wc bril is geïntegreerd in het geheel voor de hygiëne. Mooie zwembaden, waarvan 2 verwarmde buiten en 1 overdekbaar verwarmd zwembad. Dat is echt wel nodig. Vandaag (26 juli) eerste mooie dag gehad. Veel regen. Mocht deze camping in ander gebied liggen zou ik er zeker terugkeren. Je moet echt veel geluk hebben met weer! Een beetje zoals de Belgische ardennen. Koelt ook enorm af, 's nachts en 's morgens rond de 12°c! Enige nadeel aan de camping (zoals deze avond), animatie (verschrikkelijk luid) tot 24u! Kids en volwassenen kunnen niet slapen... . Anders niets dan lof.

Family with young children, July 2011
"Leuke camping maar niet bijzonder"translate
Marcel
Sanitary

07/26/2011 Na alle beoordelingen te hebben gelezen waren de verwachtingen van deze terrassencamping (te) hoog. Het is een leuke camping maar ook weer niet bijzonder. Zwembad is bij goed weer veel te druk, vooral veroorzaakt doordat er mensen van buitenaf komen zwemmen. Er is hier geen enkele controle op, er is zelfs een grote parkeerplaats waar bezoekers gemakkelijk hun auto neer kunnen zetten. WC-gebouw is goed en wordt 2x per dag schoongemaakt (met Franse slag). Er is geen slagboom dus iedereen kan het park op en af (ook 's nachts). De Franse gasten krijgen vaak bezoek en zij parkeren hun auto's dan gewoon bij de caravans (veelal vaste plaatsen). Er is bijna elke avond animatie, gericht op volwassenen, wat voor veel herrie zorgt tot ca. 24.00 uur. Campingeigenaar is heel aardig en men is erg behulpzaam. Het restaurant is, net zoals in de rest van de Dordogne, erg goed, evenals de afhaalmaaltijden. In de omgeving zijn veel leuke uitstapjes te maken (Sarlat, rivier de Dordogne, kastelen, etc).

"Fantastische camping !!"translate
Linda
Sanitary

08/15/2011 4 sterrencamping was het dubbel en dwars waardt. Bij aankomst werden we welkom geheten kregen een drankje en werden we naar onze plek E 6 gebracht (centraal). Na twee dagen ging het wat het weer betreft erg goed mis, na verschrikkelijke regenbuien, overstromingen, boden de eigenaren de mensen ingerichte slaap plaatsen in het restaurant aan. Animatie voor onze kinderen 12 en 15 jaar hebben er weinig gebruik van gemaakt maar niet gemist, zij hadden het leuk op het voetbalveld, visvijver met leeftijdgenootjes. De verhouding wat betreft camping gasten was 60% frans, 30% engels en 10%, overdekt zwembad een heel ingerichte complete speeltuin. Er speelde verschillend bands, iedere avond was er wel wat te doen tot uiterlijk tot 00.15 uur security hield alles in de gaten. Toiletten 4 x per dag schoongemaakt, genoeg douches, altijd warm water. min punten te koud water buitenzwembad, te lange wachttijden restaurant. Slecht email verkeer tussen kampeerder-eigenaar. Geweldige camping !!!!!

Family with young children, July 2011
"Mooie camping in een mooie streek"translate
Peter Wagemaker

08/13/2011 Lekkere vakantie gehad op deze camping
Goed restaurant waar je lekker kon eten maar ook een duur restaurant. Service van de camping niet helemaal top, wij hadden pech met de auto en wilden een dag langer blijven om de garage de gelegenheid te geven de auto te repareren. Geen medewerking van de campingeigenaren helaas. Zwembad is mooi maar op sommige punten is er achterstallig onderhoud tegeltjes die missen ed. Veel te doen voor de kinderen en er wordt van alles georganiseerd in de avonden. Sanitair wordt goed onderhouden.
Jammer van het weer maar gelukkig biedt de omgeving voldoende om je niet te vervelen

"Leuke camping voor kinderen"translate
monique_17
Restaurants

08/13/2011 Wij zaten in een chalet, type reve, van de camping; erg klein maar als het goed weer is heb je niet veel nodig. Overdekte veranda is erg fijn. De afstand naar de faciliteiten is goed te doen vanaf hier. Veel privacy.
Pluspunten: grote speeltuin, zwembaden, restaurant, goede ligging voor uitstapjes, weinig last van insecten, leuke minigolf
Minpunten (voor ons): kinderanimatie slecht begeleid/georganiseerd, niet eten en drinken bij het zwembad, onoverzichtelijke camping (kinderen kunnen moeilijk huisjes van vriendjes vinden), kinderdisco begint pas om 9 uur

Family with young children, July 2011
"Zeer leuke camping, veel afwisseling"translate
Koen en Carmen
Sanitary

07/31/2011 Wij zijn hier 1 week geweest van 23-7 tm 30-7. Eerste paar dagen regen dan is het erg fijn dat er een overdekt zwembad is, helaas denkt iedereen dat en het was erg druk. Wel goede temperatuur van zwembad. Met het mooie weer is het leuk dat er meerder zwembaden zijn. Speeltuin helemaal top, druk met kinderen op een leuke manier.
We zaten in mobile home, in"vak T" , hierdoor was het wel stukje lopen naar restaurant en zwembaden en je moet een flink steile heuvel op. Mobile home van touroperator was ok, ruim en schoon, mooie plek met uitzicht over de vijver.
Doordat we wat verder zaten niet echt overlast gehad van de muziek van de entertainment. Maar het was wel goed te horen, kan me goed voorstellen als jer er dichtbij zit, dat het heel hinderlijk is.
Eten was prima, beter dan we van tevoren hadden verwacht van een "camping".
Al met al een geslaagde vakantie voor een weekje.

"SUPERCAMPING"translate
fam V. uit Linne
Sanitary

08/08/2011 Onze kinderen zijn 11 en 14 jaar. Diegene die over deze camping wat te zeuren heeft moet naar een 5 sterren hotel gaan.
Wij waren er met een vouwwagen en de plekken zijn zeer ruim. We hebben in het begin een paar dagen minder weer gehad maar er zijn zat mogelijkheden voor uitstapjes op redelijke rij-afstanden. De camping heeft een zeer mooi zwembad en ook in het hoogseizoen was er meestal wel een bedje vrij (jammer dat er altijd gasten zijn die hun handdoek al om 10.00 uur neerleggen en om 13.00 uur een uurtje komen zwemmen, beetje aso maar ja. eten op de camping is zeer goed. Ook het personeel en de eigenaar zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. In de avonduren wordt er inderdaad veel georganiseerd, maar als je vooraf aangeeft wat verder van de bar (centrum) af te willen staan heb je hier denk ik geen last van. Kinderen hebben zich super geamuseerd. Komen misschien volgend jaar weer terug. Fam V. uit Linne

What annoys you the most on the ski slopes?