Reviews Campsite RCN Port l'Epine***

6.7

30 September 2014

RCN Port l'Epine***
Reviews Campsite RCN Port l'Epine***
Venelle de Pors Garo, F-22660, Trélévern (Côtes d Armour)

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite RCN Port l'Epine***? Then have a look at the reviews of Campsite RCN Port l'Epine*** in Trélévern (Côtes d Armour), written by other travelers.
Campsite RCN Port l'Epine scores a 8.2 out of 10, based on 223 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite RCN Port l'Epine***? Have a look at the reviews of Campsite RCN Port l'Epine*** in Trélévern (Côtes d Armour), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 655 vacation photos of Campsite RCN Port l'Epine*** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Campsite RCN Port l'Epine***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for RCN Port l'Epine*** Trélévern (Côtes d Armour). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 223 reviews of RCN Port l'Epine***

7.9
8.5
6.9
7.6
6.7
Family with young children, August 2014
"Klein, gezellig, hollands en kindvriendelijk"translate
Doet er niet toe

08/31/2014 Alles wat er eerder over gezegd is kan wel herkend worden, maar de vraag is hoeveel waarde hecht je ergens aan. Wij zaten in een 4p chalet met zeezicht, klein maar fijn en ja uiteraard zijn er dingen die schoner kunnen.
Sanitair op camping dus geen gebruik van gemaakt maar bij langs lopen wel gezien dat het erg druk kan zijn met douchen en afwas en dat het dus mogelijk ook niet altijd even schoon is doordat er gewoon veel gebruik van gemaakt wordt. Kleiner sanitair blok aan andere kant van camping rook schoner maar werd volgens ons ook veel minder gebruikt.
De omgeving is geweldig en maakt dus ook wat ons betreft eventuele minpunten meer dan goed! Je kan er heel mooi wandelen en de verschillende baaien met steeds weer heel verschillende vergezichten zijn heel boeiend en het bezoeken waard. Voor mensen/ kinderen die van rommelen en struinen houden is het een aanrader, je loopt zo de camping af naar zee en strand (met boeiend getij). Een aanrader.

"Slechte RCN service"translate
Corine
Sanitary

08/22/2014 Het chalet wat we hadden was verschrikkelijk. Bij aankomst stonk de riolering en er was slecht schoongemaakt. Al vanaf 16.00 u zaten we al in de schaduw. Wat afschuwelijk is met het klimaat in Bretagne. De kinderen hebben zich goed vermaakt al vinden ze de dames van de animatie onvriendelijk. De mevrouw van de receptie weet niet eens hoelang de wasmachine draait. Dacht dat ze een stagiaire was maar ze blijkt beheerster. De ligging van de camping en de wandelpaden hebben veel goed gemaakt.
Bij andere campings en parken van RCN veel betere ervaringen gehad.

Family with older children, August 2014
"Mooie camping voor jonge gezinnen"translate
Gideon
3.0
Sanitary

08/20/2014 Jammer dat er voor oudere kinderen niets georganiseerd wordt. Sanitair was niet altijd even schoon. Wifi ronduit slecht... Zou op zn minst gratis moeten zijn. Eerste supermarkt wel op 11km afstand... Verder mooie camping met ruime plekken. De ligging aan zee is prachtig! In de omgeving kan mooi gewandeld worden!

Group trip, August 2014
"Wat hebben wij genoten van deze mooie plek"translate
Fam schaap
Sanitary

09/03/2014 Wij zijn 2 weken op deze camping geweest en wat hebben wij het naar ons zin gehad omgeving is super!!

Family with young children, August 2014
"Heerlijke camping met vriendelijke eigenaar TOP..."translate
Marco van Duijn
Restaurants

09/01/2014 Super genoten. Wij hadden een chalet geboekt met een veranda. een echte aanrader. Beheerder ook heel behulpzaam en personeel vriendelijk.

Family with older children, August 2014
"We hebben genoten!"translate
Nancy
Sanitary

08/14/2014 Wat een lekkere rustige camping! Mooie omgeving, veel te doen voor kinderen van jong tot oud. De spooktocht was bij onze jongste van 9 het hoogtepunt van de vakantie.
Elke ochtend genoeg verse broodjes zonder iets van te voren te hoeven bestellen.
Minpunt: de wc's. Te weinig en hierdoor vaak vies. Ook de vlonders waren slecht, waardoor er overal bordjes kwamen te staan met "kijk uit".
Maar verder helemaal prima.

With partner, August 2014
"Indrukwekkende omgeving"translate
Omanja
Restaurants

09/08/2014 Wij hadden een oude stacaravan, geen chalet. Niet schoon, op het 2 persoonsmatras zat een hoes en daaronder een flinke vieze vlek, ook het zeil onder het bed was vies en kapot. De banken zaten door en bekleding was niet schoon. In de kastjes kruimels en andere vieze dingen. Voor de deur lag een heel vies schoonloopmatje met haren van???? Brrrr snel naar buiten gegooid. Ook in de douche zaten haren en zijn er veel schimmelranden. Ik hield mij zelf steeds maar voor dat het water uit de kraan schoon is:-) Eerst dus maar eens schoongemaakt. De camping is niet spectaculair, voor kleine kinderen vast wel leuk. De zee en eb en vloed daarentegen is ook voor kinderen geweldig.

"Schitterend gelegen camping"translate
piethein5
Sanitary

08/15/2014 Deze camping ligt fantatisch aan een leuke baai. Onze caravan had een fantatisch uitzicht hierop. Het is overigens een rotsenstrand dus geen fijn zandstrand maar je kunt je leuk vermaken met spelen tussen de rotsen. Camping is niet zo groot en heeft niet heel veel speelfaciliteiten. Er is geen echte winkel maar wel een restaurant (niet geprobeerd). In omgeving zijn vooral de roze rotsen erg mooi. Bijna alleen Nederlandse gasten en wel rustig in de avond.

Family with older children, July 2014
"Nederlandse camping met alleen nederlanders...."translate
roeljan.iris
Restaurants

07/27/2014 Mooi aan een baai gelegen camping. Allemaal Nederlanders, vonden wij persoonlijk wat minder leuk: meer nationaliteiten geeft wat meer een vakantiegevoel! Plekken van huurtenten touroperator staan boven aan de camping op mooi rustig deel van de camping. Best grote plekken. Wij stonden helaas helemaal in de schaduw, dat is in Bretagne niet handig. Vraag om een plek in de zon. Desalnietemin prima verblijf op deze camping. Sanitair: te weinig wc's als de hele camping vol staat: in de rij staan.... Douches lekker. Brood op de camping (bestellen). Restaurant valt tegen, is ook duur als je ziet wat je ervoor krijgt. In de omgeving betere restaurantjes (pizzaria op de haven van Perros Guirec).
Rustige camping: vanaf uur of 22.00 wordt het stiller en rond 23 uur is het stil op de camping. Zwembad niet gebruikt, erg klein. Zwemmen in zee: let op de getijden (groot hoogte verschil). Mooie zandstranden in de omgeving.

Family with older children, July 2014
"Fantastische camping op bijzondere plek."translate
Dennis Teuben
Restaurants

08/07/2014 De camping maakt een verzorgde indruk. Wordt gerund door jonge beheerders samen met het animatie team wat iedere dag (behalve de zondag) voor de kinderen iets te bieden heeft. De ligging en de omgeving is ons boven verwachting mooi geweest. Eb en vloed zijn indrukwekkend. In de directe omgeving van de camping is veel te zien. Het klimbos en de rondvaart rond de 7 eilanden is een aanrader. De spooktocht op de camping bleek ook dit jaar een hoogtepunt. Het restaurant is wat je mag verwachten van een camping. De mensen doen daar zeker hun uiterste best. Dit jaar op een groot scherm de Tour de France kunnen kijken wat een goede zet was. De stacaravans konden wel wat schoner.... Het sanitair hebben wij niet gebruikt maar naar verluid waren de douches prima. De camping is zeer kindvriendelijk. We komen er zeker nog een keer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?