Reviews Campsite RCN Port l'Epine***

6.7

1 September 2014

RCN Port l'Epine***
Reviews Campsite RCN Port l'Epine***
Venelle de Pors Garo, F-22660, Trélévern (Côtes d Armour)

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite RCN Port l'Epine***? Then have a look at the reviews of Campsite RCN Port l'Epine*** in Trélévern (Côtes d Armour), written by other travelers.
Campsite RCN Port l'Epine scores a 8.2 out of 10, based on 220 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite RCN Port l'Epine***? Have a look at the reviews of Campsite RCN Port l'Epine*** in Trélévern (Côtes d Armour), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 611 vacation photos of Campsite RCN Port l'Epine*** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Campsite RCN Port l'Epine***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for RCN Port l'Epine*** Trélévern (Côtes d Armour). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 220 reviews of RCN Port l'Epine***

7.9
8.5
6.9
7.6
6.7
Family with young children, August 2014
"Klein, gezellig, hollands en kindvriendelijk"translate
Doet er niet toe

08/31/2014 Alles wat er eerder over gezegd is kan wel herkend worden, maar de vraag is hoeveel waarde hecht je ergens aan. Wij zaten in een 4p chalet met zeezicht, klein maar fijn en ja uiteraard zijn er dingen die schoner kunnen.
Sanitair op camping dus geen gebruik van gemaakt maar bij langs lopen wel gezien dat het erg druk kan zijn met douchen en afwas en dat het dus mogelijk ook niet altijd even schoon is doordat er gewoon veel gebruik van gemaakt wordt. Kleiner sanitair blok aan andere kant van camping rook schoner maar werd volgens ons ook veel minder gebruikt.
De omgeving is geweldig en maakt dus ook wat ons betreft eventuele minpunten meer dan goed! Je kan er heel mooi wandelen en de verschillende baaien met steeds weer heel verschillende vergezichten zijn heel boeiend en het bezoeken waard. Voor mensen/ kinderen die van rommelen en struinen houden is het een aanrader, je loopt zo de camping af naar zee en strand (met boeiend getij). Een aanrader.

"Slechte RCN service"translate
Corine
Sanitary

08/22/2014 Het chalet wat we hadden was verschrikkelijk. Bij aankomst stonk de riolering en er was slecht schoongemaakt. Al vanaf 16.00 u zaten we al in de schaduw. Wat afschuwelijk is met het klimaat in Bretagne. De kinderen hebben zich goed vermaakt al vinden ze de dames van de animatie onvriendelijk. De mevrouw van de receptie weet niet eens hoelang de wasmachine draait. Dacht dat ze een stagiaire was maar ze blijkt beheerster. De ligging van de camping en de wandelpaden hebben veel goed gemaakt.
Bij andere campings en parken van RCN veel betere ervaringen gehad.

Family with older children, August 2014
"Mooie camping voor jonge gezinnen"translate
Gideon
3.0
Sanitary

08/20/2014 Jammer dat er voor oudere kinderen niets georganiseerd wordt. Sanitair was niet altijd even schoon. Wifi ronduit slecht... Zou op zn minst gratis moeten zijn. Eerste supermarkt wel op 11km afstand... Verder mooie camping met ruime plekken. De ligging aan zee is prachtig! In de omgeving kan mooi gewandeld worden!

Family with older children, August 2014
"We hebben genoten!"translate
Nancy
Sanitary

08/14/2014 Wat een lekkere rustige camping! Mooie omgeving, veel te doen voor kinderen van jong tot oud. De spooktocht was bij onze jongste van 9 het hoogtepunt van de vakantie.
Elke ochtend genoeg verse broodjes zonder iets van te voren te hoeven bestellen.
Minpunt: de wc's. Te weinig en hierdoor vaak vies. Ook de vlonders waren slecht, waardoor er overal bordjes kwamen te staan met "kijk uit".
Maar verder helemaal prima.

"Schitterend gelegen camping"translate
piethein5
Sanitary

08/15/2014 Deze camping ligt fantatisch aan een leuke baai. Onze caravan had een fantatisch uitzicht hierop. Het is overigens een rotsenstrand dus geen fijn zandstrand maar je kunt je leuk vermaken met spelen tussen de rotsen. Camping is niet zo groot en heeft niet heel veel speelfaciliteiten. Er is geen echte winkel maar wel een restaurant (niet geprobeerd). In omgeving zijn vooral de roze rotsen erg mooi. Bijna alleen Nederlandse gasten en wel rustig in de avond.

Family with older children, July 2014
"Nederlandse camping met alleen nederlanders...."translate
roeljan.iris
Restaurants

07/27/2014 Mooi aan een baai gelegen camping. Allemaal Nederlanders, vonden wij persoonlijk wat minder leuk: meer nationaliteiten geeft wat meer een vakantiegevoel! Plekken van huurtenten touroperator staan boven aan de camping op mooi rustig deel van de camping. Best grote plekken. Wij stonden helaas helemaal in de schaduw, dat is in Bretagne niet handig. Vraag om een plek in de zon. Desalnietemin prima verblijf op deze camping. Sanitair: te weinig wc's als de hele camping vol staat: in de rij staan.... Douches lekker. Brood op de camping (bestellen). Restaurant valt tegen, is ook duur als je ziet wat je ervoor krijgt. In de omgeving betere restaurantjes (pizzaria op de haven van Perros Guirec).
Rustige camping: vanaf uur of 22.00 wordt het stiller en rond 23 uur is het stil op de camping. Zwembad niet gebruikt, erg klein. Zwemmen in zee: let op de getijden (groot hoogte verschil). Mooie zandstranden in de omgeving.

Family with older children, July 2014
"Fantastische camping op bijzondere plek."translate
Dennis Teuben
Restaurants

08/07/2014 De camping maakt een verzorgde indruk. Wordt gerund door jonge beheerders samen met het animatie team wat iedere dag (behalve de zondag) voor de kinderen iets te bieden heeft. De ligging en de omgeving is ons boven verwachting mooi geweest. Eb en vloed zijn indrukwekkend. In de directe omgeving van de camping is veel te zien. Het klimbos en de rondvaart rond de 7 eilanden is een aanrader. De spooktocht op de camping bleek ook dit jaar een hoogtepunt. Het restaurant is wat je mag verwachten van een camping. De mensen doen daar zeker hun uiterste best. Dit jaar op een groot scherm de Tour de France kunnen kijken wat een goede zet was. De stacaravans konden wel wat schoner.... Het sanitair hebben wij niet gebruikt maar naar verluid waren de douches prima. De camping is zeer kindvriendelijk. We komen er zeker nog een keer terug.

Family with young children, July 2014
"Klein maar fijn"translate
Brouwer
2.0

08/18/2014 Ligging op landtong aan baai is mooi, erg mooie omgeving. Wij hadden een chalet via de camping geboekt, was niet schoon bij aankomst. Kasten en wanden waren zelfs vies en plakkerig. Keuken in het chalet is nogal klein en onhandig, je moet er doorheen naar de badkamer. Met mooi weer prima te doen maar ik zou niet graag een week met regen in dit chalet zitten.
Animatie is leuk, receptie is prima, maar het jonge, mannelijke, Nederlandse personeel van het restaurant en de afhaal kan zo meedoen aan een aflevering van Fawlty Towers: ongelofelijk lomp! Kinderen die een ijsje komen halen laten ze rustig 20 minuten wachten, andere taakjes krijgen voorrang.
Toch een mooie camping met plekken met uitzicht op de baai, leuk voor kinderen omdat er veel andere Nederlanders zijn.

Family with young children, July 2014
"Een echte aanrader!"translate
Petra v. S.
Sanitary

07/28/2014 Wat een prachtige camping in een mooie omgeving! We hebben genoten! Vriendelijk personeel en veel activiteiten voor de kinderen.

"Adembenemend uitzicht!"translate
fam. spruijt - sche...
Sanitary

08/08/2014 Er verbijven voornamelijk Nederlanders op de camping. Dat vinden wij wel jammer; maar ja, dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
De camping is prachtig gelegen en het uitzicht werkelijk adembenemend! Vanuit onze stacaravan op de derde rij hadden we uitzicht op de baai en als je ’s ochtends wakker werd zag je de zon opkomen in het water; fantastisch. Als je met een tent bent kun je helemaal vooraan, aan de rand van het kiezelstrand staan. Het zal iets meer kosten maar is zeker de moeite waard! De camping is klein en overzichtelijk en de service prima! Niets is de leiding te veel en ook de medewerken (meest Nederlandse jongeren) staan voor je klaar. Zo kwam er elke ochtend een jongeman de bloemen in de plantenbakken die aan onze veranda hingen, water geven.
Het zwembad is klein maar voldoende voor een verfrissende duik.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: