Reviews Campsite RCN Port l'Epine***

7.3

26 July 2014

RCN Port l'Epine***
Reviews Campsite RCN Port l'Epine***
Venelle de Pors Garo, F-22660, Trélévern (Côtes d Armour)

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite RCN Port l'Epine***? Then have a look at the reviews of Campsite RCN Port l'Epine*** in Trélévern (Côtes d Armour), written by other travelers.
Campsite RCN Port l'Epine scores a 8.3 out of 10, based on 206 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite RCN Port l'Epine***? Have a look at the reviews of Campsite RCN Port l'Epine*** in Trélévern (Côtes d Armour), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 606 vacation photos of Campsite RCN Port l'Epine*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Campsite RCN Port l'Epine***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for RCN Port l'Epine*** Trélévern (Côtes d Armour). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

7.3
"Heerlijke, mooi gelegen, camping"translate
Heidi
Sanitary

07/09/2014 Met veel plezier stonden wij op deze camping. Een plaats aan het water, met geweldig uitzicht. Mooie ruime plaats, met veel schaduw. De camping is prachtig gelegen, het sanitair wordt de hele dag door keurig schoongehouden. Er is een mooi zwembad, met enigszins verwarmd water. Aan de receptie staat Nederlands personeel, ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De boottocht naar Les Sept Ïles (aanrader!) boekten zij voor ons. Stroomvoorziening is 16A en er is betaalde Wi-Fi.

Family with young children, June 2014
"Super"translate
Van Dick
Sanitary

06/18/2014 Hele mooie camping! Mooie plek!! Leuke beheerders. Kindvriendelijk.

With partner, June 2014
"Wat een leuke lokatie schier eiland"translate
Jan Willem
Sanitary

06/14/2014 Wij gingen kijken voor onze kids. Op zijn nl gerund met een Franse slag. Personeel jong en heel vriendelijk en klant gericht. Niets is ze teveel. Zwembad is wel klein. Zee ! Met kiezel en zandstranden, maakt alles goed. Mooi groen met veel heggen, bloemen en hoge bomen. Veel schaduw. Sanitair is open en dus geen gebouw. Even wennen maar beslist schoon en heerlijke douches

Family with young children, June 2014
"Hele mooie camping! Een aanrader voor jong en oud!"translate
Tom en Mariska
Sanitary

07/06/2014 Een camping op een pracht locatie, aan twee kanten zeezicht. Onze accommodatie was heel erg mooi, wat een uitzicht. Alles netjes en schoon! En is voor jong en oud wat te doen. Je kan er heerlijk wandelen. Er is een mooie speeltuin en zwembad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We kregen het gevoel van thuiskomen en dat na de eerste keer!! We komen dus zeker nog een keer terug!

"Nooitweer"translate
Jan en trudy
3.0
3.0
1.0
2.0
2.0

06/10/2014 Verschrikkelijke week gehad op deze camping. Onvriendelijke receptie medewerkster. Brood vergeten voor ons. Sanitair vies en oud. Wij hadden een plekje aan zee, dit was het enige positieve aan onze week hier. Wij hebben een keer gegeten in het restaurant, als je dan een half open keuken hebt doe dan geen carpaccios in de magnetron. Schandalig. Personeel was meer met elkaar bezig dan met de enkele gast. Jongens op t terrein waren telkens aan t schreeuwen met niet zo vriendelijke taal. Al met al zeer teleurstellend.

"Wij komen zeker weer"translate
Jose en Willy
Sanitary

06/29/2014 14 dagen op deze camping. Heerlijke vakantie gehad. We komen zeker weer. Mooie omgeving, vooral de ligging van de camping. Bij binnenkomst in het huisje (wat een uitzicht op de zee!!!!) staat er een flesje rosé klaar. Er is zelfs een terras verwarming. Vriendelijk personeel, leuke jong beheerdersstel. Sanitair is schoon en wordt een paar maal per dag schoongemaakt.
Het is een kleine camping en erg overzichtelijk en heerlijk rustig.

With partner, May 2014
"Prachtige camping, de rest onder de maat"translate
Gerard
Sanitary

06/01/2014 De camping is geweldig mooi gelegen en goed onderhouden met veel planten en bomen. Jammer genoeg liet de rest te wensen over.
Het restaurant en personeel was wat ons betreft dramatisch. Ze verkopen speciaal bier maar op de vraag wat er dan zo speciaal is heeft men geen antwoord. De bestelde schnitzel, volgende de menu kaart met liefde gebakken, maar dan wel in frituurvet. Opmerkingen hierover worden afgedaan met : dit is nu eenmaal ons beleid en daar kan ik niets aan veranderen". Conclusie is dan "alles wordt in frituurvet gebakken" en dat voor 14, 95 euro. Op de vraag of we nog iets toe willen zeggen we koffie graag, vervolgens wordt er niet gevraagd wat voor koffie maar wordt direct iets neergezet wat wel de kleur van koffie heeft maar niet de smaak. Wanneer gevraagd wordt naar de melk komt de bediening aan met een pak koude melk. Als koude melk de gewoonte is OK maar doe het dan in een kannetje. Na deze eerste kennismaking met het "restaurant" hebben we dat gelaten voor wat het is.

"Prachtige vakantieweek"translate
Harry Taekema
Sanitary

05/21/2014 Hele leuke vakantieweek genoten op relatief kleine camping in een keurige complete touroperator bungalowtent. Zeer mooie ligging aan een baai met uiteraard het vermaak van eb en vloed. Mooie en leuke omgeving met kleine vissersplaatjes en haventjes.
Veel respect en waardering voor het beheerdersechtpaar Wim en Jeanne.
Bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Family with older children, April 2014
"Prachtige camping"translate
Johanneke
Restaurants

05/05/2014 Mooie kleinschalige parkachtige camping, mooie schone stacaravans, fantastische ligging, supervriendelijke beheerders en personeel. Als er een probleem is zal er alles aan gedaan worden dit op te lossen.

With partner, August 2013
"Fantstische plek"translate
H. Hadders
Sanitary

09/23/2013 Dit is een leuke, gezellige en goed onderhouden camping . Een omgeving waar je van alles kunt doen. Leuke wandeltochten, maar ook heel mooie routes die je kunt rijden om dingen te bezichtigen. De camping zelf ligt aan het water. Als je een plek met uitzicht op het water hebt is dit gewoon fantastisch. Vooral het meemaken van eb en vloed. Het personeel verdiend gewoon een pluim. Ze zijn zeer vriendelijk, zeer klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Wij zijn in de nazomer hier geweest. We hebben 21 nachten een mobile home voor 5 personen gehuurd. Prijs/kwaliteitverhouding vonden wij zeer gunstig. Ook het restaurant is een bezoek waard. Natuurlijk om te eten. Voor de kinderen is er een speelplaats en er is een zwembad aanwezig.
Al met al een camping die een bezoek meer dan waard is.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next