Reviews Villa Aux Cypresses****

23 October 2014

Aux Cypresses****
Reviews Villa Aux Cypresses****
Camplong (Minervois)

Would you like to know what to expect on your vacation in Villa Aux Cypresses****? Then have a look at the reviews of Villa Aux Cypresses**** in Camplong (Minervois), written by other travelers.
Villa Aux Cypresses scores a 9.2 out of 10, based on 7 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Villa Aux Cypresses****? Have a look at the reviews of Villa Aux Cypresses**** in Camplong (Minervois), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 10 vacation photos of Villa Aux Cypresses**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Aux Cypresses**** Camplong (Minervois). You can be the first to add a review.

There are 7 reviews of Aux Cypresses****

9.3
Friends, October 2010
"Super"translate
ilse
Space

10/24/2010 Een week met 7 volwassenen in de huis gezeten. We hebben genoten! Prachtig huis, goed ingericht en voldoende ruimte van 7 personen.
De ligging van het huis is bovenop een berg, waardoor je prachtige vergezichten hebt vanuit het huis. Echter zijn er in de buurt minder dingen te doen en moet je al snel wat langer rijden om naar een plaatsje te komen o.i.d.

Friends, May 2010
"Uniek!"translate
Jan en Jeanet van V...
Space

06/15/2010 Fijne villa die direct als thuis voelt. Smaakvol ingericht en veel ruimte en natuur om je heen. Leuke uitstapjes mogelijk, ik kom hier nog een keer weer.

Friends, 2010
"Leven als god in Frankrijk!"translate
Marie-Jose en Piete...
Space

03/09/2010 Vorig jaar hebben we in juli een week in dit prachtige huis gezeten. Een aanrader voor iedereen. Wat een luxe en wat een ruimte in een echt authentiek Franse omgeving.

De natuur eromheen is schitterend en voor wijnliefhebbers is er meer dan genoeg keuze om echte wijnboeren te bezoeken en heerlijke wijnen te proeven.

We hebben voor volgend jaar al weer geboekt!

Friends, September 2009
"Super!"translate
Arie Frederiks
Space

02/15/2010 Ik heb een heerlijke tijd gehad in Villa Aux Cypresses. Wat een luxe! Een vrij uitzicht zover je kunt kijken in een omgeving die rust uitstraald.

Ik kom hier zeker weer!

Friends, June 2009
"Een woord "GEWELDIG""translate
Annie Kolker
2.0
Space

07/12/2009 Villa Aux Cypresses in Camplong was een zeer mooie met zorg ingerichte Vakantiewoning.
Wij waren enthousiast over de mooie ligging en het prachtige uitzicht over de wijnvelden.
Helaas was tijdens onze vakantie de jacuzzi defect maar het heerlijke zwembad maakte dat goed.
Een kleine supermarkt vindt men in Feline-Minervois, 5 minuten met de auto, een grotere supermarkt ligt in Olonzac op ongeveer 20 km.
De (9) sluizen van Beziers zijn zeer de moeite waard op te gaan bezichtigen.
Deze villa is zeer aan te bevelen, alleen moet gezegd worden dat de trap (rotsen) naar de villa voor mensen die slecht ter been zijn erg onhandig is,

Family
"Mooi gebied, mooi huis"translate
Fam. Den Hartog

08/02/2008 Een mooie villa die in een rustige omgeving ligt. Binnen een half uur veel bezienswaardigheden en het ligt midden in de prachtige natuur en wijnvelden. Kortom een aanrader!

Family
Ruud

06/02/2008 Wat een heerlijke vakantie was dat! Een schitterende villa gelegen in het heuvelachtige minervois. Het uitzicht is echt onvergetelijk, zo mooi. Een prive zwembad zorgt ervoor dat ik mijn hoofd koel kon houden. Voor mensen die van rust houden en privacy een echte aanrader. Er zijn veel leuke uitstapjes te maken in de buurt dus verveelde me geen minuut.

Which country do you prefer driving in?