Reviews Campsite La Sousta****

21 August 2014

La Sousta****
Reviews Campsite La Sousta****
Avenue du Pond du Gard, F-30210, Remoulins

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite La Sousta****? Then have a look at the reviews of Campsite La Sousta**** in Remoulins, written by other travelers.
Campsite La Sousta scores a 7.9 out of 10, based on 79 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite La Sousta****? Have a look at the reviews of Campsite La Sousta**** in Remoulins, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 63 vacation photos of Campsite La Sousta**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for La Sousta**** Remoulins. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 next

Family with older children, August 2014
"Mooie camping vies sanitair"translate
Taco
3.0

08/11/2014 Camping heeft mooie plaatsen, organisatorisch goed geregeld. Helaas geld dit niet voor douche en toiletten deze worden op zn frans met een tuinslang schoongemaakt, dit verwijderd oppervlakkig vuil, als hier betere schoonmaak zou zijn een aanrader,nu niet geschikt voor campeerders die een beetje campinghygiene op prijs stellen.

"Uitstekende camping!"translate
José
Sanitary

08/08/2014 Bijna 3 weken op deze camping gekampeerd. Zeer leuke camping met mooie plaatsen met voldoende schaduw. De camping heeft een leuk zwembad en ligt direct aan een leuke rivier waar je ook in kunt zwemmen. Onze kinderen van 10 en 15 jaar oud vonden het een geweldige camping en hadden vele vrienden. Het personeel was vriendelijk en de camping zorgde ervoor dat het 's avonds na 23.00uur stil was. Onze oudste ging nog wel door, maar dit was op een rustige manier waardoor wij als ouders nergens last hadden.
De gemoedelijkheid van deze camping sprak ons erg aan. In de omgeving ook veel te zien en te doen en eigenlijk is het in deze regio altijd super weer. Al met al hebben wij een geweldige vakantie gehad en is deze camping een aanrader!

"Prachtige camping"translate
e.
Sanitary

07/17/2014 zeer verzorgde camping, waar service hoog in het vaandel staat. Omgeving prachtig. Vlak naast pont du Gard. Nette en schone mobile home. Pizza's erg lekker. Snelweg op 10 minuten.

Family with older children, July 2014
"La sousta geen jeugd camping meer"translate
cdevreeze
Sanitary

08/06/2014 Voor het derde jaar achtereen naar "la Sousta" geweest, maar tevens voor de laatste keer. Waar de jeugd voor gaande jaren nog met elkaar 's avonds naar de Pont du Gard ging, was nu verboden door het departement du Gard, dus bleef de jeugd op de camping hangen maar werden overal weg gestuurd door de security (in opdracht van de "baas") naar plekken buiten de camping waar ze weer werden terug gestuurd naar de camping door de politie. Per week werden er regels toegevoegd, geen muziek meer tijdens douchen, bij het zwembad etc. Zeer strenge badmeester waardoor de jeugd daar ook niet relaxed lag.
Toppunt van alles een rode brief bij de receptie werd opgehangen, met hoe slecht de nederlandse jeugd was, wat ze allemaal deden (wat niet geheel op waarheid berustte) de nederlandse jeugd werd afgetekend als crimineel.
Helaas wij hoopten dat dit een camping kon zijn waar wij nog een aantal jaren met onze pubers konden vertoeven, maar moeten toch op zoek naar een andere camping.

Family with older children, July 2014
"Prima plek voor gezin met tieners"translate
M. Putman
Restaurants

08/04/2014 Goed verzorgde en georganiseerde camping. Leuke plek aan rivier, en veel leuke dorpen en steden binnen een uur bereikbaar. Winkeltje met hele dag door vers en betaalbaar brood. Wij hadden stacaravan A13, beste stacaravan en grootste plek die we ooit gehad hebben. V bomen, leuk voor de hangmatten en altijd ergens schaduw.
De jongeren gaan inderdaad 's avonds naar de Pont du Gard, maar dat was halverwege de vakantie ineens afgelopen, toen ze daar vanwege een lasershow toegangsgeld voor gingen vragen. Lastig, want ze vonden zo gauw geen andere plek.
Geluidsoverlast van de jongeren hebben we niet gehad, op een enkel voorbijkomend groepje na. Feest in Remoulins in de verte gehoord, maar geen overlast.
Wij vonden wel de live-muziek bij receptie storend. Elke avond van 21.30-23.30 harde muziek horen is niet ons idee van een lekkere vakantie-avond. We begrijpen dat er mensen zijn die dat wel leuk vinden, maar beperken tot bijv. avonden per week lijkt ons een mooi compromis.

"Dit nooit meer"translate
de Ritter
Sanitary

07/28/2014 We wisten dat het een jongerencamping was met enig geluidsoverlast...maar zo veel!! Tot diep in de nacht ca 3 à 4 uur gillende jongeren op of rond de camping. Ook het feest in het naburige Remoulins zorgde 4 dagen lang voor de nodige decibels tot diep in de nacht en weinig nachtrust. Het leek of er geen enkele controle was vanuit de camping. Zet daar het overdreven gedrag van de badmeester tegenover die zelfs verbood dat een baby een zonnehoedje in het water van het zwembad droeg tegenover dan word ik daar niet vrolijk van. Op zich best een mooie camping met leuk strandje bij de rivier en redelijk schoon sanitair. Toch overheersen bij ons de negatieve gevoelens over deze camping. Dus voor ons geen camping La Sousta meer, of enkel als overnachtingscamping wat ook door veel kampeerders werd gedaan.

Family with older children, July 2014
"Beetje teveel van het goede !"translate
Richard
Sanitary

07/25/2014 Van te voren Zoover nagekeken, juist voor onze zoon van 18 deze (jongeren)camping uitgezocht! dat we af en toe een beetje overlast konden krijgen van deze jongeren namen wij op de koop toe. . . .
Heeel veeeel jongeren dus (maar nogmaals, niet erg)
Echter, dat er de eerste 4 dagen van onze vakantie op het nabij gelegen terrein een meerdaags festival werd gehouden, en wel 4 nachten lang tot wel 3 uur in de ochtend met een decibelletje of 98 (opgemeten!) stond niet in de brochure! Verder ligt de camping fantastisch aan de Gard en op loopafstand van de bekende Pont Du Gard, welke pas na 20.00 uur gratis voor ons zuinige hollanders te bezichtigen is.
Het restaurant op de camping was normaal en simpel, niet al te duur en prima te eten. Qua animatie hebben wij persoonlijk niet veel gedaan, maar er was genoeg op of vanaf de camping om te ondernemen.

Family with older children, July 2014
"La sousta wil geen jongerencamping zijn"translate
bekeromollie
Sanitary

08/03/2014 Via zoover zijn vele mensen hier gekomen omdat hier geschreven wordt dat het een jongerencamping is, Echter op de site van la sousta wordt dit niet vermeld.
Afgelopen jaren was de jeugd altijd 's avonds / "s nachts samen bij de Pont du Gard . Dit mag nu niet meer.
de camping stuurt ze weg , de politie stuurt ze terug.
Zo werd de jeugd van hot naar her gestuurd.

Over het algemeen was het gezellig, dat er jeugd is die denken dat je met veel alcohol achter je kiezen, alles maar mag ( gillen , vernielen , respectloos zijn) daar kan de camping weinig aandoen.

Service en info op de camping was matig , bij navraag kreeg je wel informatie die je wilde .
Sanitair schoon maar verouderd.

zwembad erg streng, hierdoor wel mooi schoon

elke avond live muziek.

Ligging is prachtig.
La sousta is een mooie camping , maar je moet de overlast van jeugd wel "accepteren"

With partner, June 2014
"Prima camping met goede ligging"translate
zwerver11
Sanitary

07/04/2014 Deze camping als overnachtingscamping uitgezocht, maar toch 3 nachten gebleven. Ook uitermate geschikt als vaste camping; voldoende te doen, mooie omgeving en veel schaduwplaatsen wat een luxe was met de hoge temperaturen. Sanitair is netjes schoon, maar als kinderen deze een avond gebruiken als speeltuin terwijl de ouder aan het BBQ'n zijn snapt iedereen dat het een bende wordt. Zoals altijd zijn de gasten diegene die de camping vervuild. WIFI duur, een echte melkkoe (maar dat geldt voor veel campings)

With partner, 2013
"Jongeren camping"translate
marijkevanzanten
Sanitary

10/18/2013 Een camping voor jongeren. Geen camping voor jonge kinderen, bijna geen speelgelegenheid. Ons plekje was geweldig, op een heuvel.
Maar erg dicht bij de receptie en dus elke avond veel lawaai, er speelt elke avond iets van een band. Ook veel lawaai van de jongeren, die zich daar ook verzamelen. Lekker rustig als ze weg gaan, maar weer veel lawaai als ze terug komen, hier weinig toezicht op. Ook voor het rode toiletgebouw was al gewaarschuwd en.. Inderdaad, we hebben geen een keer rustig kunnen douchen. Veel geschreeuw door jongeren... Wij konden er wel om lachen, maar ik wil het hier toch even melden.
Achterop de camping, aan de rand van camping zijn ook ruime plekken, maar veel rustiger denk ik. Mooi gelegen camping, je kunt vanuit hier veel doen! Kanoën, stadjes bezoeken. Wij hebben toch echt wel genoten van deze camping, met kanttekening.

1 2 3 4 5 6 7 8 next

You’ll find the friendliest people in: