Reviews Campsite La Sousta****

17 September 2014

La Sousta****
Reviews Campsite La Sousta****
Avenue du Pond du Gard, F-30210, Remoulins

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite La Sousta****? Then have a look at the reviews of Campsite La Sousta**** in Remoulins, written by other travelers.
Campsite La Sousta scores a 7.8 out of 10, based on 81 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite La Sousta****? Have a look at the reviews of Campsite La Sousta**** in Remoulins, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 63 vacation photos of Campsite La Sousta**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for La Sousta**** Remoulins. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

Family with older children, August 2014
"Camping bien mais..."translate
beillevaire
Sanitary

08/27/2014 Nous avons passé 12 nuits pour nos vacances d'aout 2014 avec 2 adultes et 2 enfants (7 et 10 ans).
Le camping est situé sur un très beau site arboré avec rivière et pont du gard juste à coté.
Les emplacements sont fait en fonction de la nature et non pas l'inverse!!
Quelques petits défauts je trouve: le manque d'informations lors de notre arrivée (pas de plan de camping, pas d'infos sur les activités à faire...)
La piscine n'est pas chaude et surtout le petit bassin enfant où l'eau est gelée!! Il n'y a que 7 transats ...un peu juste...
Enfin, le bloc sanitaire "bleu" est un peu vieillissant et pas très propre! Mieux vaut utiliser le bloc sanitaire "rouge" ( situé à coté de la piscine) qui est a du être refait et est plus propre!

Nous avons passé un très bon séjour, les enfants aussi et ça c'est le principal!
Camping a recommander pour des familles qui veulent visiter la région et se reposer ...

Family with young children, August 2014
"Geen hoogvlieger"translate
Renate
3.0

08/23/2014 We zijn hier 2 weken geweest, prima camping. Plaatsen zijn geweldig, geen hutje mutje en erg variabel qua ligging en grootte. Sanitair vond ik erg smerig en slecht schoongemaakt. Zwembad sluit van 13.00 tot 15.00, niet fijn als het ruim 30 graden is. In de regio voldoende te zien en te doen. Prima vakantie gehad maar na 1x hebben we het hier wel gezien.

Family with older children, August 2014
"Mooie camping vies sanitair"translate
Taco
3.0

08/11/2014 Camping heeft mooie plaatsen, organisatorisch goed geregeld. Helaas geld dit niet voor douche en toiletten deze worden op zn frans met een tuinslang schoongemaakt, dit verwijderd oppervlakkig vuil, als hier betere schoonmaak zou zijn een aanrader,nu niet geschikt voor campeerders die een beetje campinghygiene op prijs stellen.

"Prachtige camping"translate
e.
Sanitary

07/17/2014 zeer verzorgde camping, waar service hoog in het vaandel staat. Omgeving prachtig. Vlak naast pont du Gard. Nette en schone mobile home. Pizza's erg lekker. Snelweg op 10 minuten.

Family with older children, July 2014
"La sousta geen jeugd camping meer"translate
cdevreeze
Sanitary

08/06/2014 Voor het derde jaar achtereen naar "la Sousta" geweest, maar tevens voor de laatste keer. Waar de jeugd voor gaande jaren nog met elkaar 's avonds naar de Pont du Gard ging, was nu verboden door het departement du Gard, dus bleef de jeugd op de camping hangen maar werden overal weg gestuurd door de security (in opdracht van de "baas") naar plekken buiten de camping waar ze weer werden terug gestuurd naar de camping door de politie. Per week werden er regels toegevoegd, geen muziek meer tijdens douchen, bij het zwembad etc. Zeer strenge badmeester waardoor de jeugd daar ook niet relaxed lag.
Toppunt van alles een rode brief bij de receptie werd opgehangen, met hoe slecht de nederlandse jeugd was, wat ze allemaal deden (wat niet geheel op waarheid berustte) de nederlandse jeugd werd afgetekend als crimineel.
Helaas wij hoopten dat dit een camping kon zijn waar wij nog een aantal jaren met onze pubers konden vertoeven, maar moeten toch op zoek naar een andere camping.

Family with older children, July 2014
"Prima plek voor gezin met tieners"translate
M. Putman
Restaurants

08/04/2014 Goed verzorgde en georganiseerde camping. Leuke plek aan rivier, en veel leuke dorpen en steden binnen een uur bereikbaar. Winkeltje met hele dag door vers en betaalbaar brood. Wij hadden stacaravan A13, beste stacaravan en grootste plek die we ooit gehad hebben. V bomen, leuk voor de hangmatten en altijd ergens schaduw.
De jongeren gaan inderdaad 's avonds naar de Pont du Gard, maar dat was halverwege de vakantie ineens afgelopen, toen ze daar vanwege een lasershow toegangsgeld voor gingen vragen. Lastig, want ze vonden zo gauw geen andere plek.
Geluidsoverlast van de jongeren hebben we niet gehad, op een enkel voorbijkomend groepje na. Feest in Remoulins in de verte gehoord, maar geen overlast.
Wij vonden wel de live-muziek bij receptie storend. Elke avond van 21.30-23.30 harde muziek horen is niet ons idee van een lekkere vakantie-avond. We begrijpen dat er mensen zijn die dat wel leuk vinden, maar beperken tot bijv. avonden per week lijkt ons een mooi compromis.

"Dit nooit meer"translate
de Ritter
Sanitary

07/28/2014 We wisten dat het een jongerencamping was met enig geluidsoverlast...maar zo veel!! Tot diep in de nacht ca 3 à 4 uur gillende jongeren op of rond de camping. Ook het feest in het naburige Remoulins zorgde 4 dagen lang voor de nodige decibels tot diep in de nacht en weinig nachtrust. Het leek of er geen enkele controle was vanuit de camping. Zet daar het overdreven gedrag van de badmeester tegenover die zelfs verbood dat een baby een zonnehoedje in het water van het zwembad droeg tegenover dan word ik daar niet vrolijk van. Op zich best een mooie camping met leuk strandje bij de rivier en redelijk schoon sanitair. Toch overheersen bij ons de negatieve gevoelens over deze camping. Dus voor ons geen camping La Sousta meer, of enkel als overnachtingscamping wat ook door veel kampeerders werd gedaan.

Family with older children, July 2014
"Beetje teveel van het goede !"translate
Richard
Sanitary

07/25/2014 Van te voren Zoover nagekeken, juist voor onze zoon van 18 deze (jongeren)camping uitgezocht! dat we af en toe een beetje overlast konden krijgen van deze jongeren namen wij op de koop toe. . . .
Heeel veeeel jongeren dus (maar nogmaals, niet erg)
Echter, dat er de eerste 4 dagen van onze vakantie op het nabij gelegen terrein een meerdaags festival werd gehouden, en wel 4 nachten lang tot wel 3 uur in de ochtend met een decibelletje of 98 (opgemeten!) stond niet in de brochure! Verder ligt de camping fantastisch aan de Gard en op loopafstand van de bekende Pont Du Gard, welke pas na 20.00 uur gratis voor ons zuinige hollanders te bezichtigen is.
Het restaurant op de camping was normaal en simpel, niet al te duur en prima te eten. Qua animatie hebben wij persoonlijk niet veel gedaan, maar er was genoeg op of vanaf de camping om te ondernemen.

"Eerste en laatste keer"translate
Irene
Sanitary

09/03/2014 De camping ligt ideaal. Dicht bij de snelweg en dicht bij leuke steden. De rivier bij de camping is fantastisch. De plaatsen zijn ruim en veel plaatsen liggen onder de bomen. Helaas niet waar wij stonden! Wij stonden pal in de zon en dat was niet fijn. Het sanitair is matig.
De voornaamste reden om niet terug te gaan naar deze camping is het lawaaioverlast in de avond en in de nacht. Iedere avond harde muziek van een band of karaoke is voor ons iets teveel van het goede. Wanneer dan de harde muziek afgelopen is, is het tijd voor de jeugd om de halve nacht lawaai te maken.

Family with older children, July 2014
"La sousta wil geen jongerencamping zijn"translate
bekeromollie
Sanitary

08/03/2014 Via zoover zijn vele mensen hier gekomen omdat hier geschreven wordt dat het een jongerencamping is, Echter op de site van la sousta wordt dit niet vermeld.
Afgelopen jaren was de jeugd altijd 's avonds / "s nachts samen bij de Pont du Gard . Dit mag nu niet meer.
de camping stuurt ze weg , de politie stuurt ze terug.
Zo werd de jeugd van hot naar her gestuurd.

Over het algemeen was het gezellig, dat er jeugd is die denken dat je met veel alcohol achter je kiezen, alles maar mag ( gillen , vernielen , respectloos zijn) daar kan de camping weinig aandoen.

Service en info op de camping was matig , bij navraag kreeg je wel informatie die je wilde .
Sanitair schoon maar verouderd.

zwembad erg streng, hierdoor wel mooi schoon

elke avond live muziek.

Ligging is prachtig.
La sousta is een mooie camping , maar je moet de overlast van jeugd wel "accepteren"

1 2 3 4 5 6 7 8 9 next

What is most important to you when choosing a city break?