Reviews Campsite Yelloh! Village Le Talouch****

29 August 2014

Yelloh! Village Le Talouch****
Reviews Campsite Yelloh! Village Le Talouch****
RD 148 0, F-32810, Roquelaure

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Yelloh! Village Le Talouch****? Then have a look at the reviews of Campsite Yelloh! Village Le Talouch**** in Roquelaure, written by other travelers.
Campsite Yelloh! Village Le Talouch scores a 8.4 out of 10, based on 75 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Yelloh! Village Le Talouch****? Have a look at the reviews of Campsite Yelloh! Village Le Talouch**** in Roquelaure, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 53 vacation photos of Campsite Yelloh! Village Le Talouch**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Campsite Yelloh! Village Le Talouch****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Yelloh! Village Le Talouch**** Roquelaure. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 next

Family with young children, August 2014
"Leuke camping, fantastische leiding"translate
Richard Schmidt
Sanitary

08/28/2014 Niet al te grote camping onder leiding van Nederlands gezin. Zij geven je echt het gevoel als enige gast op de camping te zijn. Animatie eenvoudig, maar door het enthousiasme van de mensen superleuk, ideaal voor de kinderen. Absolute hoogtepunt voor allemaal de erg originele spooktocht...je weet niet wat je meemaakt....

Inderdaad behoorlijk wat mensen die meerdere jaren op deze camping aanwezig zijn....en ja....die drinken of eten iets bij elkaar....wij hebben dit gezien, maar absoluut niet als storend ervaren....integendeel zelfs...

De omgeving leent zich voor leuke uitstapjes; heerlijke gastronomie; enkele toprestaurants in directe omgeving. Voor mountainbike-liefhebbers is de directe omgeving van de camping ideaal.

Het restaurant serveert eenvoudige maaltijden, met goede wijnen uit de eigen Gascogne-streek.

De stacaravan die we hadden was fonkelnieuw en brandschoon.

Kortom, een prima camping, waar wij en onze kinderen (jongens 6 en 8 jaar) het prima naar de zin hebben gehad.

Family with young children, July 2014
"Leuk voor oudere kinderen"translate
Maartje Dusée
Sanitary

08/16/2014 De camping wordt vooral bezocht door jaarlijks terugkomende mensen. Animatie is mn. gericht op deze mensen met kinderen van 10-17 jaar. Wordt weinig moeite gedaan voor nieuwkomers. Ligging erg afgelegen, weinig bezienswaardigheden. Camping wel mooi aangelegd, zowel zo'n als schaduw, weinig verkeer. zwembad is superleuk, ook voor kleine kinderen! Sanitair wordt 's ochtends laat schoongemaakt, na 9-10 uur.

Family with young children, July 2014
"Super vakantie"translate
Fam. Remorie
Sanitary

08/10/2014 Een zeer luxe chalet, voorzien van alle gemakken. Dichtbij alle faciliteiten, maar door de ligging hadden we toch privacy. De eigenaren, hun zoon, al het overige personeel en het fantastische animatieteam leveren een extra inspanning (zoals het buikglijden af de berg) om het de gasten naar de zin te maken. Dit maakt deze camping met name voor gezinnen met jongere kinderen tot een aanrader. Veel gezinnen komen hier dan ook al jaren en ook wij overwegen om volgend jaar terug te gaan.

Family with young children, June 2014
"Fantastische plek!"translate
Fam. Harms
Sanitary

07/24/2014 Ideale camping voor jonge gezinnen. Wij hebben een kleine man van 1,5 jaar die zich prima vermaakt heeft! Elke ochtend op de giraf, bij de konijnen kijken, op de trampoline, van de glijbaan en tekenen bij de knutselclub. Hij vond het geweldig! Het zwembad is ook geweldig. Heerlijk spatteren in de schaduw in de staart van de walvisvormige zwembad. Water is ongeveer 20 cm. Er rijden amper auto's over het terrein en het is er ontzettend groen, prachtig! Wij hebben dankzij het klimaat 3 weken buiten geleefd. Personeel is ontzettend vriendelijk. Wij werden in het zonnetje gezet. Het voelde echt als vakantie. Onze kleine wilde niet meer naar huis!

Family with older children, 2013
"Top camping!"translate
Thomas
Sanitary

08/29/2013 Le Talouch is een geweldige familiecamping, met veel animatie voor alle leeftijden. Leuk zwembad, waarbij het dak bij slecht weer dicht kan. Personeel is super, staan altijd gelijk voor je klaar! De eigenaar staat ook altijd klaar om je van alles te vertellen en van tips over de omgeving te voorzien. Op zondagavond is er een welkomstshow met dansjes en word er verteld over het weer en wat je in de komende week kan doen en maandagavond is er toeristische informatie zodat je te weten kunt komen wat er in de omgeving te doen is! Tieners kunnen s'avonds naar het kampvuur en hoeven zich daarom dus hier zeker niet te vervelen. Een aanrader zijn de pizza's in het restaurant, die zijn echt heerlijk!

Friends, August 2013
"Un coin de paradis !"translate
bacoup
Sanitary

01/08/2014 Camping avec des gerants et equipes ADORABLES, toujours dispos et prets a rendre service, avec des idées originales d'animation. Des emplacements et equipements tres biens. Un camping a taille humaine, au calme, a l'ambiance familiale, ou on se repose enfin, loin des machines à touristes...seuls petits axes d'ameliorations, pas de toboggans aquatiques, mais cela ne manque pas..., jaccuzi froid, programme sportif interne assez limité (pour ceux qui aime que ça bouge, c'est du repos ICI !!), soirée à thème tous les soirs mais c'est parfois un peu "simple", pas mal de hollandais, mais comme tout est fait avec du coeur on oublie vite cela. Il m'arrive encore de rêver d'y revenir pour retrouver de la serenité et une ame....Au final faudrait peut etre pas que cela se sache trop.....Meilleurs souvenirs de 20 ans de camping

With partner, July 2013
"Prachtig gelegen, maar geen leuke gasten"translate
Lara2808
Sanitary

08/19/2013 De omgeving van de camping is prachtig. De zonnebloemvelden en glooiende landschappen zijn een lust voor het oog. Helaas was onze tijd op de camping niet erg leuk. De eigenaren waren zeer vriendelijk, maar de andere gasten helaas niet. Er stond een vaste kliek bezoekers die er elk jaar komt en die zich vooral leken te hebben voorgenomen de enigen te zijn die volgend jaar terug zouden komen.

Vuile blikken, zomaar dwars over de kampeerplekken lopen, wasrekjes omgooien en meer van dat soort gezeik. Het is jammer dat de sfeer zo was, want met de camping zelf was echt weinig mis. Toch komen we hier niet meer terug.

With partner, July 2013
"Fantastische camping"translate
T. van Bokhoven
Sanitary

07/31/2013 deze camping is voorzien in alle middelen om het de gasten in de watten te leggen, niet in de laatste plaats doordat de camping eigenaar en diens familie, inclusief personeel zich tot het uiterste inspannen om het de gasten naar de zin te maken. denk aan wandeltochten, mountainbiken etc.
in de omgeving binnen 100 km Lourdes, pyreneen, Airbusfabriek in Toulouse te bezoeken na afspraak. En het leuke provinciestadje Auch binnen 9 km met leuk centrum en alle benodigde winkel infrastructuur ( 4 grote supermarches ).tijdens ons verblijf in juli o2013 circa 85 procent nederlanders ( ook in verhuuraccemodaties ).

Family with young children, July 2013
"Ontzettend leuke camping"translate
lonneke_peter
Sanitary

08/01/2013 Wij hebben bijna 3 weken op Le Talouch doorgebracht. We arriveerden wat vroeg maar mochten direct naar onze plaats, dit was een mooie, grote, schaduwrijke kampeerplaats. De eerste twee weken was het nog best rustig, maar dat vonden wij niet heel erg. Eigenaren en personeel waren erg vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Er werd een welkomstavond gehouden met uitleg over activiteiten en voorstellen van personeel. Voor kinderen was er iedere morgen kidsclub, 's middags was er in het zwembad een waterspel. Verder konden ze "schat zoeken" met behulp van GPS, ook een succes. In de laatste week was er een kampvuur voor de kleinere kinderen. Het restaurant was eenvoudig en goed te doen. De zwembaden en bedjes waren prima, laatste week merkte je dat het drukker werd. Auch is vlakbij en heeft genoeg winkels, centrum is ook de moeite waard. Verder is Lourdes op zo'n twee uur rijden ook leuk om eens te bezoeken. Kortom een heerlijke vakantie, de moeite waard om nog eens heen te gaan.

Family with older children, October 2012
"Heerlijke plek"translate
Richard
Sanitary

12/27/2012 Zomers druk op de camping, ook met Nederlanders. Daarbuiten een oase van rust. Van alles te zien te doen, maar ga er wel op uit het is prachtig en (gelukkig) niet super toeristisch. Op de Camping wordt in het hoogseizoen van alles georganiseerd. Buiten het seizoen heerlijk rustig, genieten van weer en omgeving. Dit jaar waren we in het naseizoen, maar ook al diverse keren in het hoogseizoen geweest. Een aanrader

1 2 3 4 5 6 7 8 next

You’ll find the friendliest people in: