Reviews Campsite Yelloh! Village Le Talouch****

31 July 2014

Yelloh! Village Le Talouch****
Reviews Campsite Yelloh! Village Le Talouch****
RD 148 0, F-32810, Roquelaure

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Yelloh! Village Le Talouch****? Then have a look at the reviews of Campsite Yelloh! Village Le Talouch**** in Roquelaure, written by other travelers.
Campsite Yelloh! Village Le Talouch scores a 8.5 out of 10, based on 72 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Yelloh! Village Le Talouch****? Have a look at the reviews of Campsite Yelloh! Village Le Talouch**** in Roquelaure, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 53 vacation photos of Campsite Yelloh! Village Le Talouch**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Campsite Yelloh! Village Le Talouch****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Yelloh! Village Le Talouch**** Roquelaure. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 next

Family with young children, June 2014
"Fantastische plek!"translate
Fam. Harms
Sanitary

07/24/2014 Ideale camping voor jonge gezinnen. Wij hebben een kleine man van 1,5 jaar die zich prima vermaakt heeft! Elke ochtend op de giraf, bij de konijnen kijken, op de trampoline, van de glijbaan en tekenen bij de knutselclub. Hij vond het geweldig! Het zwembad is ook geweldig. Heerlijk spatteren in de schaduw in de staart van de walvisvormige zwembad. Water is ongeveer 20 cm. Er rijden amper auto's over het terrein en het is er ontzettend groen, prachtig! Wij hebben dankzij het klimaat 3 weken buiten geleefd. Personeel is ontzettend vriendelijk. Wij werden in het zonnetje gezet. Het voelde echt als vakantie. Onze kleine wilde niet meer naar huis!

Family with older children, 2013
"Top camping!"translate
Thomas
Sanitary

08/29/2013 Le Talouch is een geweldige familiecamping, met veel animatie voor alle leeftijden. Leuk zwembad, waarbij het dak bij slecht weer dicht kan. Personeel is super, staan altijd gelijk voor je klaar! De eigenaar staat ook altijd klaar om je van alles te vertellen en van tips over de omgeving te voorzien. Op zondagavond is er een welkomstshow met dansjes en word er verteld over het weer en wat je in de komende week kan doen en maandagavond is er toeristische informatie zodat je te weten kunt komen wat er in de omgeving te doen is! Tieners kunnen s'avonds naar het kampvuur en hoeven zich daarom dus hier zeker niet te vervelen. Een aanrader zijn de pizza's in het restaurant, die zijn echt heerlijk!

Friends, August 2013
"Un coin de paradis !"translate
bacoup
Sanitary

01/08/2014 Camping avec des gerants et equipes ADORABLES, toujours dispos et prets a rendre service, avec des idées originales d'animation. Des emplacements et equipements tres biens. Un camping a taille humaine, au calme, a l'ambiance familiale, ou on se repose enfin, loin des machines à touristes...seuls petits axes d'ameliorations, pas de toboggans aquatiques, mais cela ne manque pas..., jaccuzi froid, programme sportif interne assez limité (pour ceux qui aime que ça bouge, c'est du repos ICI !!), soirée à thème tous les soirs mais c'est parfois un peu "simple", pas mal de hollandais, mais comme tout est fait avec du coeur on oublie vite cela. Il m'arrive encore de rêver d'y revenir pour retrouver de la serenité et une ame....Au final faudrait peut etre pas que cela se sache trop.....Meilleurs souvenirs de 20 ans de camping

With partner, July 2013
"Prachtig gelegen, maar geen leuke gasten"translate
Lara2808
Sanitary

08/19/2013 De omgeving van de camping is prachtig. De zonnebloemvelden en glooiende landschappen zijn een lust voor het oog. Helaas was onze tijd op de camping niet erg leuk. De eigenaren waren zeer vriendelijk, maar de andere gasten helaas niet. Er stond een vaste kliek bezoekers die er elk jaar komt en die zich vooral leken te hebben voorgenomen de enigen te zijn die volgend jaar terug zouden komen.

Vuile blikken, zomaar dwars over de kampeerplekken lopen, wasrekjes omgooien en meer van dat soort gezeik. Het is jammer dat de sfeer zo was, want met de camping zelf was echt weinig mis. Toch komen we hier niet meer terug.

With partner, July 2013
"Fantastische camping"translate
T. van Bokhoven
Sanitary

07/31/2013 deze camping is voorzien in alle middelen om het de gasten in de watten te leggen, niet in de laatste plaats doordat de camping eigenaar en diens familie, inclusief personeel zich tot het uiterste inspannen om het de gasten naar de zin te maken. denk aan wandeltochten, mountainbiken etc.
in de omgeving binnen 100 km Lourdes, pyreneen, Airbusfabriek in Toulouse te bezoeken na afspraak. En het leuke provinciestadje Auch binnen 9 km met leuk centrum en alle benodigde winkel infrastructuur ( 4 grote supermarches ).tijdens ons verblijf in juli o2013 circa 85 procent nederlanders ( ook in verhuuraccemodaties ).

Family with young children, July 2013
"Ontzettend leuke camping"translate
lonneke_peter
Sanitary

08/01/2013 Wij hebben bijna 3 weken op Le Talouch doorgebracht. We arriveerden wat vroeg maar mochten direct naar onze plaats, dit was een mooie, grote, schaduwrijke kampeerplaats. De eerste twee weken was het nog best rustig, maar dat vonden wij niet heel erg. Eigenaren en personeel waren erg vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Er werd een welkomstavond gehouden met uitleg over activiteiten en voorstellen van personeel. Voor kinderen was er iedere morgen kidsclub, 's middags was er in het zwembad een waterspel. Verder konden ze "schat zoeken" met behulp van GPS, ook een succes. In de laatste week was er een kampvuur voor de kleinere kinderen. Het restaurant was eenvoudig en goed te doen. De zwembaden en bedjes waren prima, laatste week merkte je dat het drukker werd. Auch is vlakbij en heeft genoeg winkels, centrum is ook de moeite waard. Verder is Lourdes op zo'n twee uur rijden ook leuk om eens te bezoeken. Kortom een heerlijke vakantie, de moeite waard om nog eens heen te gaan.

Family with older children, October 2012
"Heerlijke plek"translate
Richard
Sanitary

12/27/2012 Zomers druk op de camping, ook met Nederlanders. Daarbuiten een oase van rust. Van alles te zien te doen, maar ga er wel op uit het is prachtig en (gelukkig) niet super toeristisch. Op de Camping wordt in het hoogseizoen van alles georganiseerd. Buiten het seizoen heerlijk rustig, genieten van weer en omgeving. Dit jaar waren we in het naseizoen, maar ook al diverse keren in het hoogseizoen geweest. Een aanrader

With partner, 2012
"Campingplaatsen met gras in hoogseizoen!"translate
Pieter K
Sanitary

09/02/2012 Campings met fris gras vind je niet veel in Zuid Frankrijk in het hoogseizoen, hier dus wel. Grote plaatsen ( ca 150 m2)en heerlijk rustig gelegen. Zwembad kan wel iets te klein zijn in hoogseizoen maar wij waren eind aug, toen voldeed het. Hardlopen over kleine wegen en paden kan uitstekend, wel met heuvels. Prachtige omgeving en veel authentieke kleine Franse plaatsjes. Auche is bezoek waard. Supermarkt ook in Auche op ca 9 km. Sanitair is gemiddeld maar wel proper. Prijs in overeenstemming met kwaliteit.

Family with young children, August 2012
"Strak georganiseerde Ned. camping"translate
M&M
Sanitary

08/31/2013 Camping die door Nederlands echtpaar met zoon en schoondochter beheert wordt. Camping is overzichtelijk en volgens de Nederlandse standaard georganiseerd. Voor ons een beetje te georganiseerd. Tijdens de welkomstavond, met gratis drankje voor iedereen. wordt duidelijk gemaakt dat we ons aan de regels moeten houden. Fietsen zonder helm mag niet, de jongens met hun lange zwembroeken 'vol hormonale stoffen' uit den boze, niet met het wc papier spelen enz.. Wat wel duidelijk wordt tijdens het verblijf, dat de overgeorganiseerd uit een goed hart komt. De hele familie wil het beste van zichzelf en de camping laten zien. Omgeving hebben wij als weinig spannend ervaren. Pyreneeën zijn geweldig, maar iets te ver weg. Meerderheid gasten is van Nederlandse nationaliteit.

Family with young children, August 2012
"Aangenaam verblijf op Le Talouch"translate
Marleen
Sanitary

09/02/2012 Wij (gezin met drie kids, 10,9,6 jaar) verbleven er in een ingerichte safaritent van touroperator. Dit is zeker een aanrader, volledig ingericht op een vliegenmepper na. De tenten liggen centraal niet ver van het sanitairblok en zwembad. De camping was voor ons meer dan ok. Sanitair is basis maar ok. Onderhoud OK. Zwembad ook OK maar met te weinig ligbedden. Winkeltje stelt helemaal niets voor en te duur. De bar oogt ongezellig, het restaurant hebben we niet geprobeerd. Enthousiaste uitbaters + zoon en animatieteam. De camping ligt ergens en nergens. Mooie rustige glooiende streek maar je hebt je auto echt wel nodig om iets te zien van dorpjes of stad. Wel leuk voor de mountainbikers. Zeker voor herhaling vatbaar! Nu was het einde seizoen, lekker rustig op de camping en in en rond het zwembad maar stellen ons toch vragen omtrent de capaciteiten van het sanitair, afwasgedeelte en zwembad bij hoogseizoen.

1 2 3 4 5 6 7 8 next