Reviews Campsite Castel Camping Séquoia Parc*****

7.4

25 July 2014

Castel Camping Séquoia Parc*****
Reviews Campsite Castel Camping Séquoia Parc*****
La Josephtrie, F-17320, Saint Just-Luzac (Charentes Maritime)
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Castel Camping Séquoia Parc*****? Then have a look at the reviews of Campsite Castel Camping Séquoia Parc***** in Saint Just-Luzac (Charentes Maritime), written by other travelers.
Campsite Castel Camping Séquoia Parc scores a 7.9 out of 10, based on 477 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Castel Camping Séquoia Parc*****? Have a look at the reviews of Campsite Castel Camping Séquoia Parc***** in Saint Just-Luzac (Charentes Maritime), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 421 vacation photos of Campsite Castel Camping Séquoia Parc***** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Campsite Castel Camping Séquoia Parc*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Castel Camping Séquoia Parc***** Saint Just-Luzac (Charentes Maritime). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 477 reviews of Castel Camping Séquoia Parc*****

7.3
8.2
7.4
With partner, July 2014
"Saaie omgeving, weinig te doen in de buurt"translate
Ikke1985
2.0
Sanitary

07/23/2014 We zijn er dit jaar geweest en hebben het na 2 dagen al gezien. Als je er voor maximale rust en privacy komt, is het een topcamping. Voor actieve 30ers veel te weinig te beleven in de buurt, zeer rustige omgeving. Weinig contact met de buren omdat de camping ook niet vol stond en je een metershoge afscheiding aan beide kanten hebt. Als je ergens heen wilt gaan, ben je zo een half uur tot een uur onderweg. Ook heel veel muggen, overdag en in de nacht. Sanitair niet goed bijgehouden,vaak erg vies en elke dag toch maar voor de zekerheid een toiletrol mee, want je zou zomaar eens zonder wc papier kunnen zitten. Voor een 5 sterrencamping en het geld wat je er voor betaald, zou je daar toch zeker meer van verwachten. Het eten was wel prima bij het restaurant en redelijk betaalbaar. Geld helaas niet terug gekregen na deze klachten, dus ons verlies genomen en doorgereisd naar de andere kant van Frankrijk.

Family with young children, June 2014
"Leuke vakantie, grote camping"translate
mblanker
Restaurants

06/30/2014 Via een touroperator een mobile home geboekt, we zijn geplaatst in zone T.
Dat geeft al meteen het grote karakter weer van de camping. Er zijn veel plaatsen onderverdeeld in verschillende zone's. De ruimte van de plaatsen voor de mobile homes verschilt enorm, sommigen staan echt pal tegen elkaar en anderen hebben een zee van ruimte.
Wij hadden veel last van ongedierte (muggen, enorme spinnen, vleermuizen) maar anderen hadden helemaal nergens last van, dus kan ook de plaats van de mobile home zijn geweest.
De kampeerplaatsen waren ruim, maar veelal leeg in het voorseizoen.
Een prachtig, enorm zwembad met meerdere baden. We gokken dat de camping voor 25% bezet was, maar dat de ligbedden voor 85% bezet waren, dus in het hoogseizoen zal er echt een tekort aan bedjes zijn.
Er is een campingwinkel met ruim assortiment, en zelfs een souvenir-winkel. leuk animatieteam met elke avond mini-disco voor de kleintjes.
Als je van een zeer complete camping houdt, is dit een aanrader.

"Erg leuke vakantie!"translate
Mariem
Restaurants

08/30/2013 Mooi chalet gehuurd in zone A via touroperator. Prachtige accomodatie, volgens mij net nieuw. Alle caravans en chalets zagen er top uit overigens! En er zijn idd veel muggen.
Campingwinkel is best groot, maar idd duurder dan de supermarkt in marennes, maar gemak dient de mens!
De pizza, snackafhaal is oke, maar pizza' s vonden wij niet super goed/lekker.
Annimatie, kinderdisco, was erg leuk. Zels onze 8 jarige was toch iedere avond nieuwsgierig hoe ze nu weer verkleed waren!
Speeltuin is ook leuk, maar voor een kind met eczeem funest. Overal ligt zand.
Fort boyard is redelijk in de omgeving en ook het puntje van isle d'Oleron is leuk om te gaan bekijken. Wij zijn ook nog naar saintes geweest, ook best aardig om te bezoeken!
Het zwembad is super, voor ieder wat wils. Klein tot groot. Ligbedjes ernstig tekort en idd is er smorgens een runop. Daar mag best een strenger beleid op zijn!

"Super vakantie gehad!"translate
Audrey
Restaurants

08/30/2013 2e en 3e week augustus verbleven in een Key West cottage. Super mooie accommodatie. Deel van de cottages liggen bedekt onder de bomen zodat de zon lekker uit het huisje blijft. Andere deel (tegen het zwembad) ligt vol in de zon. Wel rumoerig naast het zwembad, maar was voor ons niet storend. We hoorden dat er komend seizoen meer van deze huisjes komen in een gedeelte verderop de camping.
Bedjesrace om 10:00 uur was bij ons ook het geval. Wij hadden het idee dat dit kwam omdat kapotte bedjes gedurende het seizoen niet meer worden vervangen. Er lagen namelijk stapels kapotte bedjes vlakbij de wasserette.
Restaurant vonden wij prima eten en pizza's bij de afhaal ook. Verder mooie verzorgde en groene camping. Viel ons op dat de plaatsen voor de caravans erg ruim waren. 'S avonds vonden we de camping wel slecht verlicht.
Het was voor ons de eerste keer naar een camping in het buitenland. Na ons verblijf hier gaan wij volgend jaar zeker weer voor een dergelijke vakantie.

"TRÈS BEAU CAMPING MAIS SANITAIRES TRES SALES."translate
Nicolas
2.0

08/29/2013 TRÈS BEAU CAMPING DOMMAGE LES SANITAIRES SONT TRÈS SALES.
Séjour de 4 Nuits en tente (24/08 au 28/08/13) dans ce très beau camping.
Cadre magnifique, emplacement bien délimité par des haies, équipe animation superbe, à 15 minutes des plages en voiture, tout sur place.
Par contre les sanitaires sont vraiment sales et c'est vraiment dommage pour un camping aussi beau.

Family with older children, August 2013
"Mooie camping"translate
akker
Sanitary

08/27/2013 Twee wkn in augustus verbleven. Een mooie camping met een groot zwembad. Wij stonden in de A zone vlakbij het sanitairhuisje. Dit mag wel eens worden aangepakt. Gedateerd en vaak koud water met douchen. Geen 5 sterren waard. Wifi erg duur, 5 euro voor 1 uur. Snackbar goed maar prijzig. Het strand niet echt in de buurt en de weg er na toe erg druk maar via sluiproutes toch snel te bereiken. Gezien het park in een moeras gebied ligt erg veel muggen. Wij vonden dit erg hinderlijk maar daar kan de camping niets aandoen. Personeel aardig en proffesioneel.

Family with young children, August 2013
"Mooie luxe caravan op prima camping"translate
rhino80s
Sanitary

09/13/2013 Wij zaten op A deel van de camping in luxe 6p caravan, hier zaten 2 fietsen bij. Prima camping met mooi en groot zwembad. Eerste week zaten we in de laatste schoolvakantie week en dan is het erg druk, handdoeken leggen bij het zwembad is (onofficieel) toegestaan, je moet echt om 10 uur bij zwembad zijn. 2e week was een verademing, heerlijk rustig! Helaas ging camping al erg vroeg dicht (8 sept.) en moesten we weg. Heel mooi weer gehad en genoeg te doen in ongeving: La Rochelle (incl Aquarium), ILL de Ré, dierentuin, ILL 'd Oleron (treinje in zuid westen eiland is leuk voor kids), Oesterfestival, strand (echte zeekust strand is wel even rijden). Wij hebben genoten!

"Prima camping"translate
Martijn
Sanitary

08/24/2013 Prima camping erg netjes. We hadden een Caravan gehuurd type 150. Zeer goed bevallen. Uitstekende caravan, schoon, netjes verzorgd. Mooie ruime plek, veel privacy. Prachtig aangelegde camping met heel mooi zwembad. Personeel is erg vriendelijk. Campingwinkel is behoorlijk uitgebreid voor een campingwinkel natuurlijk. Snackbar is goed. Wifi is belachelijk duur. Aangezien wij in een caravan zaten met douche en toilet hebben we geen gebruik hoeven te maken van de washokken. Zijn er wel even gaan kijken maar dat zag er niet al te schoon uit. Jammer dat er veel te weinig ligstoelen zijn in het zwembad. Het strand ligt wel erg ver weg. Die 5 km klopt wel maar dan heb je een aangelegd strandje dat niet aan de zee ligt. Het echte strand is ongeveer 10 km verder gelegen. Om daar te komen moet je langs een erg file gevoelige weg. Wij stonden dagelijks in de file daarvoor. Naaste omgeving is vrij saai.

Family with older children, 2013
"Superweek gehad."translate
Willeke

08/22/2013 Goed georganiseerde camping. Vriendelijk personeel. Superleuk zwembad. Wij hadden een cottage gehuurd in sectie M. Wel vrij ver van het centrum, maar met als voordeel dat het er heerlijk rustig was. Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt. De camping is een absolute aanrader.

"Aardig, maar zeker geen 5* waard!"translate
annalies
3.0

08/19/2013 De camping uitgezocht op het aantal sterren (met de hoop op goede sanitaire voorzieningen) en het zwembad.
We waren erg blij met de hele ruime plek die we hadden voor onze tent en de centrale ligging (zone A).
Echter, het sanitair was ver onder de maat. Vaak vieze toiletten en douches zonder goede druk die binnen 2 seconden van heel koud naar heel heet gaan. En ook hier was het lang niet altijd schoon.

Het zwembad is inderdaad mooi en groot, wel wat losliggende tegels hier en daar en afgevende verf. Maar dat mocht de pret voor onze kinderen niet drukken. Ook de speeltuin is erg mooi.
Snackbar heeft veel keuze maar is niet goedkoop en kwaliteit viel ook tegen. Campingwinkel met ruim assortiment. Handig voor als je wat vergeten bent, gezien de prijs kun je beter in de buurt naar de supermarkt.
De ligging is aardig, maar als je veel naar het strand wilt kun je beter in de omgeving van La Palmyre wat zoeken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, wifi te duur (€5 per uur).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next