Reviews Campsite Castel Camping Séquoia Parc*****

8.5

1 November 2014

Castel Camping Séquoia Parc*****
Reviews Campsite Castel Camping Séquoia Parc*****
La Josephtrie, F-17320, Saint Just-Luzac (Charentes Maritime)
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Castel Camping Séquoia Parc*****? Then have a look at the reviews of Campsite Castel Camping Séquoia Parc***** in Saint Just-Luzac (Charentes Maritime), written by other travelers.
Campsite Castel Camping Séquoia Parc scores a 7.9 out of 10, based on 496 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Castel Camping Séquoia Parc*****? Have a look at the reviews of Campsite Castel Camping Séquoia Parc***** in Saint Just-Luzac (Charentes Maritime), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 454 vacation photos of Campsite Castel Camping Séquoia Parc***** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Campsite Castel Camping Séquoia Parc*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Castel Camping Séquoia Parc***** Saint Just-Luzac (Charentes Maritime). You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 496 reviews of Castel Camping Séquoia Parc*****

8.2
7.4
7.2
8.5
Family with older children, August 2014
"Fantastische camping voor jongere kinderen!"translate
van_wijland
Restaurants

09/23/2014 Toen we aankwamen waren we meteen onder de indruk van de oprijlaan. Prachtig! Fantastisch zwembad waar onze dochter wel helaas een gat in haar hoofd aan over hield. Maar dat was haar eigen schuld. Voor onze dochter was dit een droomvakantie. Elke dag ging ze naar de manege om te helpen. Ook nam ze springlessen of deed ze mee met een avondrit. Super enthousiaste lerares Bibi! Voor de oudste jongens was het toch wel wat saai (17 en 14). Ze misten toch een plek voor jongeren onder elkaar of een disco. Er heerst een heerlijke gemoedelijke sfeer op de camping. Afstand tot de zee is te ver. Dat vonden wij jammer. Zeker 45 minuten rijden voor je een mooi strand had. Een lekkere wandeling maken kan alleen op de camping. Wandelen buiten de camping is geen optie. De stacaravans waren prima. Alleen heb je niet echt privacy door de manier waarop de caravans zijn geplaatst. Kinderboerderij was leuk. Al met al een heerlijke camping maar vooral voor kinderen tot 12 jaar!

"Heerlijke vakantie gehad."translate
Vd Sluis
Restaurants

08/22/2014 Wij hadden een sta caravan gehuurd, deze was klein maar alles zat er in. Camping is mooi, ruim opgezet en in een mooie omgeving. Zwembad was geweldig voor de kinderen. Water was koud, maar daar hadden de kinderen weinig last van. Ja, de mensen stonden al ruim voor 10 uur in de rij, maar er werden door personeel wel degelijk handdoeken weggehaald, zodat er bedjes vrij kwamen. Afhaal eten was goed. Eiland I'll D'oleron is leuk om gezien te hebben, met een super mooi strand met golven. Aanrader! Park is zeker geweldig voor jonge kinderen

"Vacances fantastiques !"translate
Dereuck

08/30/2014 Points positifs:
- Cadre magnifique, camping très bien entretenu avec un charme authentique
- Equipe d'animation très pro, agréables, souriant et dispos (et super avec les enfants)
- Spectacles variés, divertissants, et de bonne qualités
- Piscine magnifique à la fois reposante et animée. Et top pour les enfants !
- Camping qui ne pousse pas à la consommation (on peut ramener sa propre bouteille sur la petite place de spectacle,etc..)
- Mobil-home propre, récent et correspondant à la description
- Espace autour du mobil-home correct
- Prix des consos et de la supérette pas excessifs
- A proximité de tout

Points négatifs:
- Certes notre mobil-home n'était pas un haut de gamme mais la literie gagnerait à être plus confortable
- Piscine parfois un peu froide (enfants un peu plus chaude) mais tout est relatif et pas catastrophique non plus
Bref, des vacances inoubliables et pour la première fois nous pensons à revenir dans un même camping. A recommander sans hésiter.

"Mooie camping"translate
janineheuvelmans
3.0

08/16/2014 Mooie grote camping opgezet in de stijl van een park. Alle faciliteiten liggen centraal dus daar kun je erg ver vanaf zitten. Dan zijn een fiets of step een aanrader!
Het zwemparadijs is erg mooi, groot, veel afwisseling en goed onderhouden. Jammer van de mensen die in de ochtend in de rij staan om een ligbed bezet te houden met hun handdoek. Daar zou het personeel tegen moeten optreden.
Het sanitair is slecht, douches te warm of te koud en het wordt niet goed schoongemaakt. Ook het onderhoud is beneden pijl.
Het afhaal restaurant is goed en er wordt veel georganiseerd voor kinderen.
De camping ligt niet ver van zee maar voor een mooi strand moet je wel een flink eind rijden.

Family with young children, August 2014
"Mooie camping met prachtige omgeving"translate
cin
Sanitary

08/21/2014 erg mooie camping voor de kinderen veel groen en overal palmbomen,jammer dat het geen autovrij park is er rijden er best veel in en uit en je moet vaak aan de kant,de auto,s moeten langzaam rijden maar de golfkarretjes die de werknemers besturen scheuren over het park dat kan echt niet! het zwembad groot maar de wc,s waren niet schoon het stonk er elke dag naar urine dat mag wel vaker schoongemaakt worden.de kinderen liepen elke dag naar de speeltuin vanuit het huisje we stonden in A zone stacaravan de luxe 7 pers.het was elke dag een afspreekpunt voor de kinderen de speeltuin erg leuk,restaurant goed,afhaal vriendelijk personeel en goed eten.animatie deed erg hun best elke dag weer opnieuw dat verdient een pluim,van de bingo maakte ze een feestje!de omgeving is er mooi we zijn 2 weken geweest en dat hadden we wel nodig,de eerste week veel bezocht als markten kasteel dierentuin en aquarium,we hebben erg genoten het was een onvergetelijke vakantie voor ons gezin!

Family with young children, July 2014
"Zeer leuke camping"translate
sandra
Sanitary

08/12/2014 Wij hadden een staanplaats in zone T wat misschien ver weg klinkt, maar nog steeds in de buurt van het zwembad, speeltuin en terras was zonder de hierbij horende geluiden. het sanitairgebouw bij zone T werd netjes onderhouden (kon altijd wel iets schoner waarbij gezegd moet worden dat de toiletten van de dames iets frisser oogden dan die van de heren, maar dat ligt volgens mij meer aan de gasten zelf) en wanneer je ook ging douchen er was altijd heerlijk warm water (behalve in douche nr 3).
De animatie op de camping was zeer goed verzorgt en het zwembad was hartstikke leuk.
In de buurt is er voor iedereen wel iets te doen. redelijk in de buurt of iets verder weg. Kwestie van je verdiepen in de omgeving door middel van reisgidsen of folders. De camping heeft een eigen aparte informatiepunt waar je hiervoor ook terecht kan.

"Meer voor jongere kinderen."translate
lilianvandewater
Restaurants

08/06/2014 We gingen hier naar toe omdat het parc bij de touroperator aangeschreven staat als echt voor tieners. Wij vinden het echter veel meer voor jongere kinderen, de speeltuin is erg leuk en ook t zwembad voor hen, tegels wel wat los.Strakke zwembroek idd verplicht. Helaas wel rij voor het zwembadbedjes al om 9.30
Er is een kinderboerderij wel met veel hoog gaas er omheen,oogt wat rommelig.Je kan er wel in lopen De jongere puber tot een jaar of 13 zal hier ook wel goed aansluiting vinden. Muggen viel bij ons op de plaats wel mee, wel 2 grote bulten door iets horzelachtigs. De zee moet je wel een stuk voor rijden, vlakbij de camping is het nml een baaitje wat heel klein is. Intermarche is op 5 kilometer. Friet was voor franse begrippen wel goed. Wij stonden in de M zone,achterin,flinke plaats met hoge heggen en daar was t wel rustig na 11 uur. Bedden hard, wel 200-160! je moet je boekingscode intoetsen voor de slagboom,

"Super leuke vakantie gehad"translate
L. Schellekens
Sanitary

08/15/2014 Wij zijn van 28/7 t/m 13/8 op deze camping geweest. Gezien de wisselende reacties op deze site waren we wat afwachtend en hadden we flink wat middelen tegen de muggen ingeslagen, maar wat hebben we het leuk gehad. Vriendelijk personeel, grote plaatsen, weinig last van muggen (dus weer veel middelen tegen de muggen mee naar huis), veel te zien in de omgeving. Qua animatie overdag is er genoeg te doen voor vooral jongere kinderen, 's middags zijn er sportieve activiteiten voor de kids vanaf 13 jaar. Ook 's avond is er iedere avond wel iets te doen (live muziek, shows door het animatieteam). Boodschappen deden we oa bij de Lidl en de Intermarche, voor gratis wifi gingen we naar een dichtbijzijnde Mc Donalds.

Family with older children, July 2014
"Heerlijke vakantie gehad in prachtige streek!"translate
mprooijers
Sanitary

08/24/2014 Mooie grote camping, heel schoon en met heel veel groen. De camping is goed onderhouden. Rondom de huisjes / chalets en tenten is veel plek. Vriendelijk personeel en goede winkel. Vooral voor kleintjes een leuke camping maar ook onze groter wordende kinderen hebben zich prima vermaakt. Voor ieder wat wils.

Family with young children, July 2014
"Gegruweld van de ongedierte op de camping!"translate
eropuitjes
Sanitary

08/04/2014 Toen we aankwamen op onze kampeerplek hadden we echt zo'n gevoel van: WAUW!! Het zwembad is echt super, idd wel losliggende tegels enz. Maar verder echt fantastisch. De mugjes zijn erg vervelend, je zag iedereen lopen met minstens elk wel zo'n 3 muggebulten. Maar het ergste vonden wij toch wel de kleine kakkerlakken op de camping. Ik verbaas me er over dat ik niet meer recensies lees over de KAKKERLAKJES. Mss vinden sommigen dat niet erg? Of is het ze niet opgevallen? Kan het me haast niet voorstellen. Sommige mensen laten de wc's echt verschrikkelijk achter, daar kunnen de meiden van die de wc's schoonmaken niet tegenop. De wc gebouwen werden versiert met wc rollen en deze werden zelfs op het dak gegooid en de volgende zit zonder wc papier. Plekken dus erg mooi, maar wel door hoge heggen weinig contact met buren. Veel Nederlanders op de camping. Winkeltje groot en erg duur. Dus op naar de LIDL. In omgeving niet veel te doen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Which country do you prefer driving in?