Reviews Campsite Domaine du Verdon****

1 August 2014

Domaine du Verdon****
Reviews Campsite Domaine du Verdon****
D952, F-04120, Castellane

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Domaine du Verdon****? Then have a look at the reviews of Campsite Domaine du Verdon**** in Castellane, written by other travelers.
Campsite Domaine du Verdon scores a 7.5 out of 10, based on 291 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Domaine du Verdon****? Have a look at the reviews of Campsite Domaine du Verdon**** in Castellane, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 158 vacation photos of Campsite Domaine du Verdon**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Campsite Domaine du Verdon****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Domaine du Verdon**** Castellane. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, July 2014
"Goed"translate
familie Spelbrink
Sanitary

07/30/2014 Goed leuke kleine camping zwembad viel iets tegen, opvang van touroperator medewerkers was super

Family with older children, July 2014
"Mooie camping op prachtige plek"translate
kristian_michels
Restaurants

07/27/2014 We zijn net terug van Domaine de Verdon. Een heel mooie camping midden in een prachtige omgeving. Wij zaten in een stacaravan (4 personen), deze was gloednieuw en helemaal schoon. De camping is ook mooi gelegen aan een rivier en alles is goed onderhouden. Er is een visvijver en er zijn leuke speelgelegenheden voor de kinderen. Er is dagelijks animatie voor kinderen en volwassenen (ook in NL) en in de avond is er iets te doen met muziek. Om 23.00 uur is het rustig.
Het zwembad vonden wij erg klein, waardoor de regels erg streng waren. Ook zijn er geen ligbedjes (een kleine strandstoel werd oogluikend toegestaan). We gingen regelmatig zwemmen in het Lac du Castillon op 10 min. rijden, een prachtig blauw meer met een kiezelstrand.
Verder is de rivier leuk. Nog een minpunt, WiFi is erg slecht en werkt alleen bij de boom op het centrale plein, waar dan ook veel mensen zitten.
Al met al een heel fijne vakantie gehad, zeker voor de omgeving een echte aanrader

Family with young children, July 2014
"Wij hebben het geweldig gehad."translate
Miron
Sanitary

07/23/2014 Vandaag terug gekomen van onze vakantie op deze camping. We hadden een ingerichte tent van touroperator, zij waren super. Op de camping is veel animatie dus super voor alle leeftijden. Sanitair is prima. Omgeving is schitterend en je kan leuke en mooie uitstapjes maken. Wij komen hier zeker terug.

With partner, June 2014
"Mooie ruime camping in prachtige omgeving."translate
familie Freriks
Sanitary

06/29/2014 Camping ligt aan de rand van Gorges du Verdon, een prachtige omgeving en leuke dorpjes om te bezoeken. Grote camping, goede voorzieningen. Het zwembad is echter te klein in verhouding met omvang van de camping.

"Camping"translate
familie Strik
Restaurants

07/21/2014 mooie camping, schoon en erg ruim opgezet. wij waren vroeg in het seizoen dus niet alles was open.
Wel was er veel te veel herrie door werkzaamheden op zeer korte afstand van de caravan, het boren in de bergen voor het plaatsen van netten. was erg storend.

Family with older children, June 2014
"Ligging van de camping is mooi"translate
familie Overdijkink

07/14/2014 maar ga er niet in het voorseizoen naar toe. Alles is gesloten tot 1 juli, er is totaal niets te doen. We zijn de laatste week van juni geweest en de camping was totaal uitgestorven. Je kunt er nog geen ijsje kopen. De snackbar, pizzatent, ijstent etc gaan pas op 1 juli open. We hebben 14 dagen, muv zaterdag en zondag, heel veel lawaaioverlast gehad doordat ze pal boven de stacaravan , in de bergen aan het boren waren. Dit heeft onze vakantie behoorlijk verpest, heel erg jammer. De omgeving is echt prachtig maar nooit meer naar deze camping !

Family with young children, June 2014
"Geweldige camping voor het hele gezin"translate
familie De-Offerman...
Sanitary

07/13/2014 Ik ben al heel vaak op deze camping geweest, met en zonder kinderen. Het is en blijft een geweldige camping

"Goed verzorgde schaduwrijke camping"translate
hfjpennings
Restaurants

07/06/2014 Mooie, ruime plekken. Veel schaduw. Goed verzorgde camping. Op loopafstand van Castellane (20 min) Overdag warm, nachten koel. Super mooie mobile home van touroperator geboekt (met airco, tv combi magnetron) via aanbieding voordeliger dan rechtstreeks boeken! Mobile homes liggen vrijwel allemaal op grote plekken met voldoende privacy. Sommige mobile homes liggen dicht bij de doorgaande weg, er is wel veel groen tussen weg en camping. Kampeerplekken bijna allemaal erg ruim. Restaurant bied prima eten voor een goede prijs, vriendelijke medewerkers. Omgeving geweldig. Castellane mooi dorpje met veel winkeltjes en terrasjes.

"Beurteilung"translate
familie Macher

06/19/2014 Wir waren Anfang Juni dort. Zu dieser Zeit ist auf dem Campingplatz noch nichts los. Vorsaison halt. Für uns aber schön zum entspannen und absolute Ruhe. Die Sanitäranlagen haben wir nicht besichtigt oder benutzt da wir ein sehr gutes Mobilehome hatten. Die Pools waren nicht beheizt und das Wasser noch sehr kalt. Die Lage ist sehr schön, aber nach Castellane sind es doch rund 2 km. Abends zum reinlaufen doch recht weit.

With partner, June 2014
"Prachtige omgeving, heerlijk om te wandelen!"translate
familie Braunstahl
Sanitary

06/29/2014 Accomodatie was zeer compleet en ruim. Mooi zwembad, alleen jammer dat er geen parasols bij het zwembad waren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next