Reviews Campsite Domaine du Verdon****

22 April 2014

Domaine du Verdon****
Reviews Campsite Domaine du Verdon****
D952, F-04120, Castellane

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Domaine du Verdon****? Then have a look at the reviews of Campsite Domaine du Verdon**** in Castellane, written by other travelers.
Campsite Domaine du Verdon scores a 7.4 out of 10, based on 268 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Domaine du Verdon****? Have a look at the reviews of Campsite Domaine du Verdon**** in Castellane, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 158 vacation photos of Campsite Domaine du Verdon**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Campsite Domaine du Verdon****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Domaine du Verdon**** Castellane. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

With partner, 2013
"Mooie camping"translate
familie Pijper
Sanitary

09/22/2013 vriendelijk personeel de service van het touroperator personeel is heel goed staan gelijk overal voor je klaar heb het bij andere reisorganisatie s wel anders mee gemaakt

With partner, September 2013
"Prima gelegen goed onderhouden camping"translate
familie Trommelen

09/22/2013 2e jaar op deze camping. Goede utvalbasis om tochtjes te ondernemen

With partner, September 2013
"Goed onderhouden, vrij kleine staanplekken"translate
familie Bethbeder

09/22/2013 kon auto amper parkeren bij caravan wegens boom. Caravan prima onderhouden, compleet uitgerust met airco, tv (200 Duitse zenders is wel een beetje veel van het goede tegen slechts 10 Nederlandstalige zenders), luxe veranda, breed bed (1.60 m).

Family with young children, 2013
"Kwaliteit camping voorzieningen niet in verhouding"translate
familie Leeuwen
Sanitary

09/04/2013 Beperkte campingwinkel en staat van sanitair onder de maat, gelukkig hadden wij een eigen super accommodatie van touroperator.

With partner, August 2013
"Het was een vriendelijk camping Receptie goed"translate
familie Geest

09/22/2013 We werden goed ontvangen De gastheer en gastvrouw waren vriendelijk

With partner, August 2013
"Gelungener Urlaub"translate
familie Steinwandel

09/23/2013 Campingplatz in sehr schöner Lage.
Freundliches Personal.
Zahlreiche Freizeitaktivitäten (z.B. Wandern, Radfahren) möglich.

Family with young children, August 2013
"Graag nog eens"translate
M. Andeweg
Sanitary

08/25/2013 Domaine du Verdon in Castellane is een prima camping. Vooral voor gezinnen met kinderen. Zwembad, riviertje, buiten fitness, bootjesvijver, visvijver, speelhal etc. Goed uitgerust winkeltje. Wij huurden een tent bij Intercamp via een veiling en hadden een prima deal, goede tent en heel vriendelijk (Engels) personeel.
Wij aten er 1 keer, dat was een deceptie. Slechte pizza met een ronduit onsmakelijke bodem. Dat is het enige echte minpunt. Sanitair is oud maar wordt meerdere malen schoongemaakt en is kraakhelder.

"Geweldige camping"translate
Suzanne

08/19/2013 Wij keren in principe nooit terug naar een camping, maar deze camping heeft werkelijk alles om een vakantie te doen slagen. Er zijn veel bomen en struiken en toch heeft elke plek ook voldoende zon. De rivier (strandjes en grasveld om te zonnen, met de banden in de stroming meeglijden en genieten van de langskomende raftboten op dinsdag en vrijdag) het zwembad, de tafeltennistafels, de JdB banen, de schuimparty, het kampvuur en het fitnessparcours maken het plaatje compleet. Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping en tenten, stacaravans en caravans staan door elkaar. Wij hadden een Prestige gehuurd via de camping en deze is echt van alles voorzien (incl. 2 badkamers en 3 slaapkamers).

"Heel goed"translate
familie Steeg
Sanitary

09/03/2013 prachtige omgeving goeie animatie voor de kids en de caravan was in goede staat

"Prima, prachtig gelegen camping"translate
regine
Restaurants

08/11/2013 Wij hebben met onze twee kinderen van 10 en 12 jaar oud een week doorgebracht in een mobile home. Ik had deze geboekt via de camping zelf. We hadden een prachtige, schone caravan met genoeg ruimte er omheen. De mobile homes die via een touroperator waren geboekt stonden veel dichter op elkaar.
Genoeg te doen en dikke pret om met een band de rivier af te gaan. Elke avond wat te doen met als hoogtepunt het schuimfeest.
Om 23:00 werd alles elke avond stil (echt stil) waardoor we goed konden slapen. Castellane is een bezoek waard.
Zwembad wat sober doordat je op de stenen moet zitten. Badmeester streng maar rechtvaardig. Voordeel is dat het er veilig is. Alleen maar vriendelijk personeel getroffen. Kan deze camping aanbevelen, zeker voor wat grotere kinderen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?