Arrival date
Departure date
From € 125
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Les Prairies de la Mer***
Reviews Campsite Les Prairies de la Mer***
Golfe de Saint-Tropez, F-83310, Port Grimaud en Grimaud

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Les Prairies de la Mer***? Then have a look at the reviews of Campsite Les Prairies de la Mer*** in Port Grimaud en Grimaud, written by other travelers.
Campsite Les Prairies de la Mer scores a 7.6 out of 10, based on 289 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Les Prairies de la Mer***? Have a look at the reviews of Campsite Les Prairies de la Mer*** in Port Grimaud en Grimaud, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 302 vacation photos of Campsite Les Prairies de la Mer*** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Campsite Les Prairies de la Mer***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Les Prairies de la Mer*** Port Grimaud en Grimaud. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 289 reviews of Les Prairies de la Mer***

8.5
7.1
7.7
7.9
7.4
Family with young children, August 2014
"Wat een vieze smerige camping"translate
R.Henderickx
1.0

08/10/2014 Mensen ga er NOOIT heen! De staplaatsen zijn verschrikkelijk. Lawaai, sanitair is smerig en oud. De jeugd van 16 jaar staat gewoon tussen de rest en maken veel lawaai en rotzooi. Het is een vieze vuile smerige camping. Hier betaal je dan bijna 60 euro per nacht voor.

Family with older children, July 2014
"Prima plek."translate
Kkwadvies
Sanitary

07/30/2014 Na het lezen van verschillende negatieve ervaringen hier op de site, gingen we eerlijk gezegd met knikkende knieën naar ons gereserveerde plekje.
Daar aangekomen bleek dat de service prima was. Je wordt rondgereden in een golfkarretje om een leuke plek uit te kiezen. Wanneer je de volgende dag een andere plek wilt hebben is dit geen bezwaar.
Iedere dag! werden de paden schoongeveegd en de blaadjes opgeruimd. Totaal niet de indruk gehad dat het camping gedeelte onder geschikt was aan de huisjes o.i.d.
Prima verblijf gehad. Een aanrader. Alleen jammer dat er geen zwembad is. Strand is erg druk, ook door de hotelgasten van de overkant van de straat. Maar ja, het is ook geen privé-strand.

Family with young children, July 2014
"Verschrikkelijk"translate
Van Lichtervoorden
2.0

08/09/2014 Het camping gedeelte is verschrikkelijk.
Kleine plaatsen, niet alle plaatsen hebben schaduw, vies sanitair zonder wc papier (voor die prijs!) en zeer veel lawaai van de weg ernaast als je in de eerste paar straatjes staat. We hebben veel last gehad van het uitgaanspubliek die na hun avondje vertier over de camping terug liepen naar hun plaats en caravan. Avond aan avond bleef er tot 05.00 lawaai op de camping.
De camping kan beter mensen inzetten om de toiletten schoon te maken en 's nachts de luidruchtige types tot de orde te roepen, dan het aanharken van paadjes en wegvegen van blaadjes.
Dichtbij het strand zitten is leuk, maar daar is ook alles mee gezegd.

Find more information about Campsite Les Prairies de la Mer*** at:

Family with young children, July 2014
"Voorlopig niet meer"translate
Ed
Restaurants

08/16/2014 Voor de 3de jaar een stacaravan gehuurd type Bali 2. Voorgaande jaren prima caravan en alles schoon. De caravan 4030 was niet schoongemaakt en zeer verouderd. Er zat een gat in de vloer,koelkast werd niet koud, gordijn sloot niet, kookplaat was verroest, luxaflex kapot, alles was erg oud. Ligstoelen buiten waren zeer vuil, terras zat onder vogelpoep, parasol kapot. Na melding werd de caravan alsnog schoongemaakt. Later bleek dat het bed ontzettend kraakte en bleef de koelkast herrie maken. Na opnieuw hierover geklaagd te hebben, mochten we verhuizen naar een andere caravan. Deze was minder oud. Wij hebben een leuke vakantie gehad door ligging camping en super omgeving maar als je zeker wilt zijn van een schone accommodatie, kies dan voor een huisje dat schoongemaakt wordt door de camping en niet door de vorige huurders. Van een camping die dergelijke prijzen vraagt mag je verwachten dat zij goed controleren of de caravan schoon is of beter zelf zorgt voor de schoonmaak.

Family with older children, July 2014
"Fantastische camping/ vakantiedorp"translate
Marjorie
Sanitary

08/13/2014 Voor de tweede maal naar dit park geweest. Het viel mij op hoeveel mensen er ieder jaar weer terugkomen. De plaatsen zijn ruim genoeg, je moet de moeite doen om even een wandeling te maken, alvorens een camping plaats uit te zoeken. Voor wat het sanitair betreft, op het hele park zijn een aantal sanitaire gebouwen, echter, iedereen gaat naar één en dezelfde. Als je de moeite doet om even wat verder te lopen, kom je SCHONE mooie sanitair gebouwen tegen, die bijna niet gebruikt worden.
De variatie van restaurantjes is enorm, wie wil er nu niet recht aan het strand dineren! De prijs voor een kampeer plaats zou iets goedkoper kunnen. In de omgeving is ontzettend veel te doen! Per boot, per fiets, te voet, met de bus. Ik vind het erg jammer dat er mensen zijn die deze camping zo negatief beoordelen, dat verdient het echt niet! Volgend jaar gaan we weer...net als héél veel andere mensen!

With partner, July 2014
"Wat is het toch een fantastische camping!"translate
Big O
Sanitary

08/12/2014 Aan de baai van St.Tropez hebben wij voor de vierde keer op rij weer mogen beleven hoe mooi het is op deze luxe camping. In onze Fare op het strand met het wonderschone uitzicht op zee met haar jachten en in de verte St. Tropez.
Alles is tot in de puntjes verzorgd. Het is dan ook niet goedkoop, maar elke euro waard. In tegenstelling tot voorgaande beoordelingen konden wij niet anders dan vaststellen dat de camping er weer keurig netjes bij lag. Ontzettend schoon! Ook een belangrijke reden voor ons om hier toch steeds weer terug te komen.
En de eetgelegenheden zijn natuurlijk uitzonderlijk. Heerlijk eten aan zee in verschillende restaurants waar het eten echt goed is en niet duur. En als je niet op de camping wilt eten, loop je in een paar minuten het mooie Port Grimaud in met veel gezellige restaurantjes. En anders naar St.Tropez, want daar ben je in slechts 20 min met de boot.
Kortom het is een hele mooie plek om te genieten na een jaar hard werken.

Tot volgend jaar!

With partner, June 2014
"Dit nooit meer"translate
Rene Tielrooy
Sanitary

07/08/2014 Dit jaar voor het eerst een plek op de camping besproken maar dat is echt voor de laatste keer, mijn dochter had een huisje gehuurd prima voor elkaar niets op aan te merken,wij als ouders een plekje op de camping met de caravan,de camping is echt het stiefkindje van het geheel, in een woord dramatisch ,watervoorziening slecht,op de camping is ook een franse jongeren afdeling die het niet zo nauw nemen met de geluidsinstallatie, klagen bij de receptie heeft geen zin wordt je gewoon gezegd zij hebben ook vakantie maar je betaald wel € 55,00 per dag, vandaag 08-07 2014 valt er een boom op een caravan duurde wel een half uur voor dat iemand ook maar kwam kijken, dan weet je wel wat hun prioriteit het is,als je de folder bekijkt wordt het mooier voorgeteld dan het is,voor ons nooit meer,ze hebben een verkeerde mentaliteit,

With partner, May 2014
"Première et dernière fois"translate
Macadré
1.0

06/07/2014 Le mobil-home très bien, si ce n'est qu'il pourrait y avoir la TV.
Par contre beaucoup à redire sur ce 5 étoiles:
les Mobil-home sont beaucoup trop serrés, pour certains trop à l'ombre. Nous étions assez près de la route, et c'était très bruyant vu le nombre de véhicules jour et nuit sur cette route.
Plage correcte pour une fin mai, mais je plains les vacanciers du mois d'août.
Pas de piscine, pour un camping 5 étoiles !
Quant au Wifi, la moitié du temps, pas de connexion....
Beaucoup de points négatifs

April 2014
"Meer van verwacht...."translate
Leidie
Sanitary

05/06/2014 Sommige gedeeltes van de camping zijn prachtig aangelegd maar sommige gedeeltes kun je maar beter niet zitten. Zo donker en slecht onderhouden.
Het kampeergedeelte is niet echt een visitekaartje voor de camping, je kunt wel heel duidelijk zien waar de prioriteit ligt van de camping.
Het strand is veel te klein voor deze grote camping. Kan me voorstellen dat dit in de zomermaanden verschrikkelijk moet zijn. Het campingwinkeltje is verschrikkelijk duur evenals de barretjes op het strand. Port Grimaud stelt niet veel voor. Er zijn een paar winkeltjes en dan heb je het wel gehad. De omgeving is daarentegen wel heel mooi! Het was leuk voor 1 week maar beslist niet langer.

Family with young children, September 2013
"Mooie camping maar Accomodaties moeten beter."translate
pionok
Restaurants

09/15/2013 Tijdens het boeken hebben wij 1 van de "goedkopere" acco's geboekt. Ervan uitgaande dat dit een super camping moest zijn konden wij ons niet indenken dat de acco's slecht zouden zijn. Helaas bleek ons model "de safari lodge" erg oud en vies te zijn. Dit viel erg tegen.
Ook voor een iets minder hoog bedrag verwacht je wel een nettere en schonere caravan. De camping zelf wordt flink onderhouden, al is er wel een behoorlijke tweedeling. De tour-plaatsen zien er mijns inziens niet uit. De plekken rondom de stacaravans zijn keurig.
Wel is de camping hutje mutje volgebouwd. Hierdoor komt alles druk en chaotisch over.

Er mogen in september auto's over het park rijden dit geeft veel onrust , bezoekers rijden te snel.
Personeel in golfkarretjes rijden de hele dag af en aan. Ook dit mag wel iets rustiger aan.

als je je verwachtingen niet te hoog instelt is het een prima camping.
De dure lodges zijn trouwens wel erg mooi.

Ondanks de negatieve punten toch een hele leuke week gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: