Reviews Campsite Les Prairies de la Mer***

19 April 2014

Les Prairies de la Mer***
Reviews Campsite Les Prairies de la Mer***
Golfe de Saint-Tropez, F-83310, Port Grimaud en Grimaud

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Les Prairies de la Mer***? Then have a look at the reviews of Campsite Les Prairies de la Mer*** in Port Grimaud en Grimaud, written by other travelers.
Campsite Les Prairies de la Mer scores a 7.8 out of 10, based on 273 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Les Prairies de la Mer***? Have a look at the reviews of Campsite Les Prairies de la Mer*** in Port Grimaud en Grimaud, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 297 vacation photos of Campsite Les Prairies de la Mer*** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Campsite Les Prairies de la Mer***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Les Prairies de la Mer*** Port Grimaud en Grimaud. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 273 reviews of Les Prairies de la Mer***

8.6
7.3
7.5
Family with young children, September 2013
"Mooie camping maar Accomodaties moeten beter."translate
pionok
Restaurants

09/15/2013 Tijdens het boeken hebben wij 1 van de "goedkopere" acco's geboekt. Ervan uitgaande dat dit een super camping moest zijn konden wij ons niet indenken dat de acco's slecht zouden zijn. Helaas bleek ons model "de safari lodge" erg oud en vies te zijn. Dit viel erg tegen.
Ook voor een iets minder hoog bedrag verwacht je wel een nettere en schonere caravan. De camping zelf wordt flink onderhouden, al is er wel een behoorlijke tweedeling. De tour-plaatsen zien er mijns inziens niet uit. De plekken rondom de stacaravans zijn keurig.
Wel is de camping hutje mutje volgebouwd. Hierdoor komt alles druk en chaotisch over.

Er mogen in september auto's over het park rijden dit geeft veel onrust , bezoekers rijden te snel.
Personeel in golfkarretjes rijden de hele dag af en aan. Ook dit mag wel iets rustiger aan.

als je je verwachtingen niet te hoog instelt is het een prima camping.
De dure lodges zijn trouwens wel erg mooi.

Ondanks de negatieve punten toch een hele leuke week gehad.

Friends, August 2013
"Plus jamais !!!"translate
Benali
2.0
1.0
2.0
3.0
3.0

08/28/2013 Je vous déconseillent se camping, mobilome les uns sur les autres mobilome 6 personnes beaucoup trop petit bien sûre pas plus de 6 couverts !!! De plus aucun inventaire n'a était fait... Pour circuler dans les allée avec les voitures je vous le déconseil car les buisson ne sont pas tailler ce qui vous raye toute votre voiture génial !! La plage et hyper sale et l'eau sens vraiment mauvais !!!De plus nimporte qui peut venir dans le camping !Ce camping mérite aucune étoile !!!!!!! 1500e pour rien !!!! MÉFIEZ VOUS DU SITE CAR IL ES TROMPEUR !!!!

Family with young children, August 2013
"Mooie camping direct aan het strand!"translate
ing.wen
Restaurants

09/08/2013 Wij hadden een huisje (Faré) direct via de camping geboekt. 10 meter vanaf het strand met een prachtige exotische tuin er om heen. De huisjes zijn erg mooi! Een fijn strand (wel druk) en er zijn genoeg barretjes/eettentjes langs het strand. Je moet wel goed kijken waar je huisje/caravan staat op het park (ivm geluidsoverlast jongeren). Inprincipe is het na 23 uur stil, maar vlakbij de Canopy bar is het wat rumourig.
Vanaf het strand loop je in 5 minuten naar Port Grimaud. Een bootje huren is leuk of je gaat met de boot in 20 minuten naar St. Tropez. Ook Monaco is een aanrader. Vanaf de camping kan je met een treintje naar Grimaud. Ook leuk! Er is een kidsclub, maar er waren bijna alleen Fransen of Duitsers toen wij er waren (eind augustus 2013). De kustweg is druk, houdt daar rekening mee. Het is een camping om nog eens terug te komen, maar wij vonden dat de animatie beter kon voor met name kinderen (geen kinderdisco of schminken of actieve benadering naar kids). Nadeel: geen zwembad

Find more information about Campsite Les Prairies de la Mer*** at:

Family with older children, August 2013
"Overvol strand"translate
Bakker
Restaurants

09/14/2013 Wij verbleven in de fare huisjes op het park. De huisjes zijn zeer schoon en goed onderhouden. Goed gelegen, dichtbij het strand. Weinig parkeerruimte bij de huisjes en weinig ruimte rondom de huisjes. Ze liggen vrij dicht op elkaar.
Het park is echt heel groot maar ligt zeer goed gelegen.Aan het strand en je loopt zo het Port Grimaud in. Het strand is wel overvol!

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Heb je een klacht/probleem dan doen ze er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen.
De eetgelegenheden vonden wij echt geweldig! Je hoeft het park echt niet af om leuk en gezellig uit eten te gaan.
Het park heeft een geweldig sportveld, waar veel activiteiten worden georganiseerd voor de jeugd. Wij verbleven hier de eerste twee weken van aug en dan verblijven hier voornamelijk Fransen.

Family with older children, August 2013
"Pas du 5*"translate
Ambre21
Sanitary

08/26/2013 Ce camping ne mérite pas 5*: les mobilhomes sont très rapprochés. Malgré des voisins très discrets, on entendait les conversations. Circulation permanente de véhicules la nuit et particulièrement de tracteurs et camions pour l'installation d'animations sur la plage. Les allées sont dangereuses pour les enfants, présence importante de voitures.
Pour une location 6 personnes, la quantité de vaisselle est vraiment très juste!
Pas d'animation pour les adolescents le WE, les concerts relèvent, à part 1 ou 2 exceptions, d'une qualité médiocre. Rien d'autre que ces concerts, pas de spectacles...
Le personnel du camping n'est pas très aimables, à part un surveillant à l'entrée et le couple de vagues océanes!
La plage est sale, beaucoup de mégots de cigarette, de papiers... et n'importe qui peu y accéder d'où demande d'intervention de la sécurité quand de la "racaille" vient ennuyer voire agresser des vacanciers.
Franchement, il y a beaucoup mieux en camping 5*.

Family with young children, July 2013
"Kijk uit waar je boekt!"translate
miranda
Sanitary

01/02/2014 Wij dachten een leuke vakantie te hebben geboekt op les prairies de la mer. Maar niets was minder waar. Vanuit de receptie werden wij doorverwezen naar de volgende receptie, gehuisvest in een caravan..(!) wij hadden bij touroperator, via les prairies de la mer, bij azur beach een caravan geboekt, zonder dat wij dit wisten. Wij kregen een derde rangs caravan voor eerste rangs geld, voor deze caravan betaalden wij 1900 euro terwijl ik er geen 400 euro voor over had gehad! Vraag bij de boeking altijd na wat voor caravan je boekt, want je weet dus kennelijk nooit waar je terecht komt!

With partner, July 2013
"Drukke, rumoerige camping!"translate
Sanne
Sanitary

07/23/2013 Wij (jong stel) hebben hier een week met de tent gestaan. Prachtige camping bij het gedeelte van de huisjes, net een paradijs. Echter, de kampeerplekken lijken een beetje te worden vergeten.

Het gaat inderdaad raar met het aanwijzen van een plek. Wij waren net bezig de tent aan het opzetten (plek aangewezen door receptie), toen we werden verzocht naar een andere plek te gaan. Je staat als kampeerder dicht aan de weg (geeft echt heel veel overlast, ook 's nachts). Daarbij is er iedere nacht veel overlast van jongeren. Het sanitair op het kampeergedeelte is aan onderhoud toe, geen sloten, niet werkende toiletten, kapotte tegels, etc. Wij gaan hier niet meer heen met de tent, misschien wel in een huisje. Dat gedeelte is prachtig en goed verzorgd.

"Prachtige mooi gelegen camping"translate
Marjorie
Sanitary

08/06/2013 Een prachtige camping! Mooie accommodaties te huur, mooie kampeerplaatsen verkoelend onder de bomen. Goed sanitair. De stranden zijn prachtig, wel wat druk, maar dat is ook weer wel gezellig. Leuke gelegenheden direct aan het strand om wat te eten of te drinken. Mooie uitvalsbasis om dingen te ondernemen. Wij hadden de racefietsen bij. Plan de la Tour is mooi om te fietsen.. Het fietspad langs de camping is meer voor een gewone fiets. Erg leuk dat de camping aan Port Grimaud ligt. Leiuk om in de avond naartoe te wandelen, of met de boot naar St/ Tropez, aan de overkant van de baai.Wij zijn van plan om volgend jaar zeker terug te gaan. Wij zijn nog lang niet uitgekeken daar!

"Zeer mooie camping"translate
Frank Aarts
Restaurants

08/01/2013 Grote, drukke camping maar mooi ingericht met veel groen en bloemen, schoon en goed verzorgd alleen jammer dat het rijverbod dat ’s nachts geldt niet gehandhaafd wordt, wij zaten in een nette stacaravan van Cote D’azur Holidays, die wel zelfs met drie personen nog redelijk krap was. De camping ligt zeer mooi direct aan de zee met een schoon zandstrand, er zijn zeer goede voorzieningen en zeker de beachbar Les Pieds dans L’eau mag je zeker niet missen. Zeker een aanrader

"Des vacances réussies !"translate
ddd95
Sanitary

07/28/2013 Les vacances ont été réussies! Il y a tout sur place (superette, journaux,), des animations le soir (concerts , beau feu d'artifice le 16 juillet) qui ne finissent cependant pas trop tard, ce qui permet d'avoir un camping plutôt calme. Club enfants. Camping à côté de Port Grimaud, ce qui permet de se balader à pieds, de prendre la navette pour St Tropez.
Camping hyper bien entretenu. Les équipes sont professionnelles et souriantes.
Les bémols : des mobilhomes serrés les uns aux autres et une plage assez petite, bondée dès 11h le matin avec toujours ces charmants touristes qui viennent déposer leurs serviettes à 10h pour être surs d'avoir une place et qui reviennent vers 13h. Mais ça le camping ne peut rien y faire ! Le summum serait une piscine dans le camping ce qui permettrait aux vacanciers de se répartir.
Nous recommandons vivement ce camping !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?