Reviews Villa Agave***

19 September 2014

Agave***
Reviews Villa Agave***
Vidauban

Would you like to know what to expect on your vacation in Villa Agave***? Then have a look at the reviews of Villa Agave*** in Vidauban, written by other travelers.
Villa Agave scores a 9.0 out of 10, based on 11 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Villa Agave***? Have a look at the reviews of Villa Agave*** in Vidauban, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 66 vacation photos of Villa Agave*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Agave*** Vidauban. You can be the first to add a review.

1 2 next

There are 11 reviews of Agave***

8.7
9.6
With partner, May 2014
"Heerlijke rustige plek met veel privacy"translate
goris-lauryssens
Space

06/17/2014 Villa met alles erop en eraan, aangenaam om te verblijven, een prachtig uitzicht op Vidauban, er zijn 3 terrassen dat vonden wij super om uit of in de de zon te zitten. Het is zeer centraal gelegen om uitstappen te doen zowel natuur als culturele en de lokale markten zijn ook een bezoekje waard.

With partner, June 2012
"Super plek"translate
Benny
Space

07/09/2012 Villa Agave is een super accommodatie. Erg mooie stek met lekker zwembad, en rustige omgeving.
Uitzicht vanaf terras is erg mooi.
Het huis is van alle gemakken voorzien, je kunt het zo gek niet bedenken of het is er.

With partner, May 2012
"Mooie plek om te verblijven"translate
van der Velden Isa
Space

05/23/2012 Mooie villa met alle voorzieningen en een prachtig uitzicht. Groot zwembad en grote tuin. Wel een redelijk steile helling naar de villa. Goede uitvalbasis voor diverse uitstappen. Een aanrader is zeker restaurant Le Concorde in Vidauban.

Family with young children, May 2010
"Fantastische plek"translate
Marcelle
Space

09/26/2010 Villa Agave is echt een super mooie villa in Vidauban. Het huis was supergezellig en aan de kleinste details was gedacht. Vanuit de tuin, kon je zo het bos in lopen. De foto's zeggen wel genoeg. We gaan hier zeker nog een keer naar toe.

With partner, May 2009
"Prachtig uitgeruste en mooi gelegen villa!"translate
Anneke
Space

06/03/2009 2 weken in mei in dit prachtige huis doorgebracht. Goed verzorgd, van alle gemakken voorzien, een dergelijke complete uitrusting nog niet eerder meegemaakt! Werkelijk aan alls is gedacht. Magnifieke ligging hoog boven Vidauban met sprookjesachtig uitzicht. Goed onderhouden tuin en zwembad en prachtig terras. Vidauban zelf vonden wij niet bijzonder vanwege het drukke verkeer van de N7 dat dwars door het stadje gaat. Maar er zijn ontzettend veel leuke Provencaalse dorpjes in de buurt waar je je hart kunt ophalen aande markten, restaurantjes en terrasjes.

Family, October 2008
"Aanrader"translate
Fam. Bouwman
Space

11/12/2008 Wij komen in Villa Agave al voor het 3e jaar en weer was het een fantastische vakantie. Heerlijke temperaturen, en dat in oktober, en heerlijk provencaals eten. Werd het s' avonds wat killer hoefde we alleen maar de openhaard aan te steken, hout genoeg zorgen de eigenaren altijd voor en mogen we gratis gebruiken. Ieder jaar probeerd de familie het huis weer een beetje completer te maken. De nieuwe provencaalse keuken is van alle gemakken voorzien en zeer compleet uitgerust. De omgeving en ook het uitzicht vanaf het terras blijft fantastisch. Volgend jaar komen we weer dat is zeker, zet ons wijntje maar weer klaar, want wij zijn nog steeds niet uitgekeken in de Provence en op Villa Agave.

"Beter kan niet !"translate
Hamelink

08/06/2008 Fantastisch gelegen met mooi uitzicht. Zeer kindvriendelijk, prachtige omgeving. Wat de wonign betreft: van alle gemakken voorzien, nieuwe keuken, badkamer alle voorzieningen zoals tv met sateliet, kinderspelen, dvd etc.. Zeer complete en sfeervolle inrichting. Wij komen beslist terug!!

Family, June 2008
"Reactie op fam. Kesselaar"translate
Braspenning

07/31/2008 Deze 2 fam. hebben onze woning zeer vies achtergelaten. Bovendien was de nieuwe(!) dvd kapot , een schemerlamp verdwenen en moest de woning geheel worden schoongemaakt.
De extra schoonmaakkosten, reparatiekosten dvd en aanschaf nieuwe schemerlamp waren in totaal vele malen hoger dan de ingehouden € 50,00 !!!

Vele huurders komen al meerdere jaren terug.
En in de 6 jaar dat wij onze woning verhuren is dit de 1e maal dat we genoodzaakt waren een deel van de waarborgsom in te houden.

Teneinde een eindeloze discussie hierover te voorkomen laten wij het bij deze mededeling.

Eigenaar villa Agave

M. Boone

03/05/2008 Fantastische plek voor die huurprijs. Dicht bij de Middellandse zeestranden +/-30 km en midden in de Provence.Villa was van alle gemakken voorzien. Terras met prachtig uitzicht, vooral s'avonds. Vidauban heeft voldoende winkels en restaurantjes.

R. Koreman

02/09/2008 Mooi ingericht huis van alle gemakken voorzien. Huis ligt fantastisch op een heuvel met uitzicht op het dorp. Heerlijk groot zwembad.
Centraal gelegen in de Var t.o.v. Middellandse Zeestranden en Gorges du Verdon.
Dorp heeft voldoende winkels en restaurantjes.
Een aanrader.

1 2 next

What is most important to you when choosing a city break?