Reviews Campsite Franceloc Le Grand Lierne****

27 August 2014

Franceloc Le Grand Lierne****
Reviews Campsite Franceloc Le Grand Lierne****
Boite Postale 8, F-26120, Chabeuil

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Franceloc Le Grand Lierne****? Then have a look at the reviews of Campsite Franceloc Le Grand Lierne**** in Chabeuil, written by other travelers.
Campsite Franceloc Le Grand Lierne scores a 7.6 out of 10, based on 215 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Franceloc Le Grand Lierne****? Have a look at the reviews of Campsite Franceloc Le Grand Lierne**** in Chabeuil, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 229 vacation photos of Campsite Franceloc Le Grand Lierne**** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Campsite Franceloc Le Grand Lierne****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Franceloc Le Grand Lierne**** Chabeuil. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with older children, 2014
"Geen 4* waard"translate
Peter
Restaurants

08/17/2014 Gisteren terug gekomen van een weekje Le grand Lierne. Het wordt aangeduid als een 4 sterren camping, maar onze indruk was dat het zeker niet meer dan 3 sterren waardig is. Restaurant niet echt gezellig te noemen met verkleurde plastic stoeltjes. Pizza's en friet waren wel lekker.
Wij hebben een stacaravan geboekt via touroperator en zaten op een klein stukje vd camping waar het best ruim van opzet was, er stond overigens nog wel een oud sanitair gebouw wat geen dienst meer deed. We hebben rondje over de camping gedaan en kwamen tot de conclusie dat sommige stacaravans toch wel erg dicht op elkaar staan. Zwembad zag er leuk uit maar wel te klein in het hoogseizoen. We hebben er maar weinig gebruik van gemaakt. Omgeving is prachtig, al is alles wel wat ver rijden. Maar krokodillenhuis in Pierrelatte is erg leuk en de vlindertuin in Die is ook een bezoek waard. Rit door de bergen is prachtig, zo ook zwemmen in de Drome bij Crest. Een weekje was genoeg voor ons, volgend jaar ander plekje.

Family with young children, August 2014
"Leuke camping! Fijne vakantie gehad!"translate
Nancy van Ras
Sanitary

08/20/2014 Wij hebben 2 weken op de camping gestaan met eigen caravan (plaats 6). We hebben echt een hele fijne en gezellige vakantie gehad! Wij hadden echt een super fijne plaats! Mooi ruim en overal dichtbij! Zwembad en glijbanen erg leuk! Eten en restaurant wat minder. Wel heerlijke cappuccino! Personeel was wel erg vriendelijk! Animatie was erg leuk! Ze maken er echt iets moois van! Met als toppunt dat ze de kids met een golfkar en muziek in een stoet op komen halen bij de plaatsen voor de minidisco! Ook de kraampjes die er bijna dagelijks komen zijn erg leuk! Sanitair gebouw inderdaad niet altijd even schoon. Maar dit doen de campinggasten toch echt zelf! Thuis gooi je het wc papier etc ook niet zomaar in het rond! Maar wij maakten gebruik van het invalide gedeelte (met sleutel) en dit was altijd goed! (wij waren op dat moment de enige gebruikers daarvan)
Wij hebben er echt een leuke vakantie gehad!

Family with older children, August 2014
"Geweldige camping voor kinderen van 8 tot 12 jaar"translate
B. Franken
Sanitary

08/17/2014 Zeer vriendelijk ontvangst. We moesten even kijken hoe we onze tent gingen neerzetten ,we hadden namelijk een boom midden op onze staanplaats. Achteraf bleek de boom een ideaal schaduwplek te geven.(hadden heel de week rond 30 graden) De schoonmakers van het sanitairgebouw deden hun werk goed maar de paden en staanplaatsen bestaan uit zand en stenen dus na een regenbui een modderpoel op de camping. De animatie en zwembad waren top. Ook de prijzen op de camping waren heel normaal. Crest is ook een aanrader eerst de wachttoren bezoeken en dan zwemmen in de Drome. De krokodillenboederij raad ik af we waren als gezin 50 euro kwijt om binnen te komen en binnen anderhalf uur heb je de overvolle verblijf met krokodillen die hoofdzakelijk stil liggen wel gezien.

Family with young children, August 2014
"Leuke camping"translate
Zweistra
Sanitary

08/14/2014 Een camping met vooral veel huur accomodaties. 1 gedeelte staat alles in rijen en de andere is wat speelse opgezet.
Sanitair is niet echt schoon maar wat wel weer een voordeel is is dat de douche dezelfde temperatuur blijft.
Wij hebben geen problemen gehad met plek bij het zwembad.
In de omgeving zijn leuke dingen te doen maar dan moet je wel eerst een stukje rijden maar de omgeving is erg mooi.
Animatie is echt super! Ze maken er echt een show van.

With partner, 2014
"Un peu déçu"translate
martine
2.0

08/04/2014 étions de passage, donc avons passé 2 nuits. le personnel très accueillant. par contre manque d'entretien dans les sanitaires même si c'est vrai les campeurs doivent eux même faire attention et surtout les enfants. les emplacements tentes sont agréables bien délimités. camping adapté aux enfants. malgré wifi gratuit devant l'accueil et le bar nous n'avons pas réussi à nous connecter durant ces deux jours.

Family with young children, July 2014
"Camping in slechte staat, animatie top!"translate
Frank
3.0
1.0

08/16/2014 Pluspunten:
- Animatie: wat een top team!!! Elke dag weer zeer enthousiast en vol overgave, echt leuk om te zien! Ze maken er voor de kinderen echt een feest van en ze zijn de hele dag in de weer. 2 NL-se meiden, wat voor onze kids natuurlijk top was.
- Zwembad: hoewel aan de kleine kant in het hoogseizoen, wel erg leuk!
- Restaurant: lekkere pizza's, lekkere friet, goede kaart. Top!

Minpunten:
- Sanitair: zeer oud, zeer slecht onderhouden en slecht schoongemaakt en daarom simpelweg smerig! Vooral als het geregend had was het te goor voor woorden. Kleine cabines waar je je kont niet kunt keren en alles nat wordt. Verkalkte douchekoppen en naar goed frans gebruik: hoe meer Fransen op de camping, hoe meer stront in plee en haren in de putjes.
Bar: arrogante kwal achter de bar die te lam is zijn glazen te spoelen. 1 keer een ander glas gevraagd omdat hetgeen ik had echt te goor was, zegt ie: ja, ze zijn allemaal zo... Tja, wat zeg je dan nog..?

"Leuke camping maar geen 2e keer!"translate
Marjolein
2.0

08/11/2014 Net terug van 2 weken Grand Lierne. De 1e indruk deed rommelig en verouderd aan.Ontvangst was prima en erg vriendelijk. Op de 1e avond geprobeerd om gezellig een hapje te eten op de camping, helaas was dat niet mogelijk omdat ze t te druk hadden, waren slechts paar tafeltjes bezet, schandalig!! Restaurant is ook een te groot woord voor een paar afgedane plastic stoetjes.
Zwembad prima voor onze meiden van 4 en 6 jaar. Alleen jammer van al die mensen die smorgens hun handdoekje gaan leggen om smiddags te komen zwemmen.
Verder een heerlijke stacaravan via Franceloc, Sunshine Top Presta++ op een mooie ligging. Want ook daar zit veel verschil in.
Blij dat ik geen eigen caravan had want sanitair is echt slecht en vies. Smorgens om 10u was het hoofdgebouw al bezaaid met wc papier en vieze vloeren.
Animatie was top met leuke enthousiaste jonge mensen en heel divers!!
We hebben een leuke tijd gehad en onze meiden hebben genoten maar voor ons zeker geen 2e keer meer.

"Prima camping"translate
sandra
Sanitary

08/10/2014 Leuke camping met een mooi zwembad. Alleen wel oppassen bij de 'schotel' glijbaan want de kids vonden het een pijnlijke ervaring. Helaas ook hier handdoekje neerleggen zodra het bad open gaat. Het winkeltje is klein maar prima. Leuk ook bijna elke dag een kraampje op de camping. De animatie was top s avonds. Overdag hebben we niet meegedaan maar ze organiseerden veel en naar leeftijd. Patat en pizza's zijn goed. Restaurant niet geweest.Wij hadden een tent van touroperator gehuurd en deze was prima. Alleen weinig ruimte om de tent. Wil je lekker zitten moet je zelf even stoelen meenemen want er staan alleen 4 houten stoeltjes bij. Aandachtspunt is het sanitair. In het grote gebouw moet je losse doekjes trekken voordat je gaat en die lagen echt overal verspreid. Het andere kleine gebouwtje ziet er niet uit maar was toch iets schoner. Omgeving is leuk. Alles is wat verder weg maar dat heb in Frankrijk. Prima vakantie gehad maar volgend jaar weer een andere camping proberen.

Family with young children, July 2014
"Leuke camping voor oudere kinderen"translate
Emma
Restaurants

07/26/2014 Wij zijn net terug van onze vakantie, helaas erg slecht weer gehad, van de drie weken bijna 10 dagen vol met regen, ook daarna vrij onstabiel weer, koelde dagenlang af tot 13 graden! Ons viel het op dat wanneer je 30 km zuidelijker reed, daar de zon wel scheen. Toch erg jammer dit maakt wel min of meer je vakantie.

Camping verder prima, mooi zwembad, maar voor onze jongste dochter van 2 geen speeltuin, jammer. Animatie is top, ze maken er echt een feestje van, minidisco was geweldig, bedankt hiervoor!
Leuke uitstapjes: Valence, Saillans, kanotocht over de Drome, Chute de la Druise (let op, moeilijk bereikbaar, gaat via steil pad naar beneden, maar zeker de moeite waard!), Crest. Lidll en Casino in Chabeuil op 10 minuten rijden.Accomodatie was top, hadden een sunshine op het nieuwere gedeelte, hier moet je dus geluk mee hebben. Voor ons geen tweede keer, wij gaan voortaan toch weer zuidelijker, de zon opzoeken!

"Bon camping"translate
Val

08/11/2014 bon camping, propre et bien animé le soir, l'equipe d'animation sympathique qui se démène pour proposer des spectacles de qualité.
Seul bémol, les piscines qui ne sont pas chauffée même pour les plus petits.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: