Reviews Campsite Franceloc Le Grand Lierne****

30 July 2014

Franceloc Le Grand Lierne****
Reviews Campsite Franceloc Le Grand Lierne****
Boite Postale 8, F-26120, Chabeuil

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Franceloc Le Grand Lierne****? Then have a look at the reviews of Campsite Franceloc Le Grand Lierne**** in Chabeuil, written by other travelers.
Campsite Franceloc Le Grand Lierne scores a 7.8 out of 10, based on 200 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Franceloc Le Grand Lierne****? Have a look at the reviews of Campsite Franceloc Le Grand Lierne**** in Chabeuil, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 216 vacation photos of Campsite Franceloc Le Grand Lierne**** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Campsite Franceloc Le Grand Lierne****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Franceloc Le Grand Lierne**** Chabeuil. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 200 reviews of Franceloc Le Grand Lierne****

8.5
6.8
7.1
Family with young children, July 2014
"Leuke camping voor oudere kinderen"translate
Emma
Restaurants

07/26/2014 Wij zijn net terug van onze vakantie, helaas erg slecht weer gehad, van de drie weken bijna 10 dagen vol met regen, ook daarna vrij onstabiel weer, koelde dagenlang af tot 13 graden! Ons viel het op dat wanneer je 30 km zuidelijker reed, daar de zon wel scheen. Toch erg jammer dit maakt wel min of meer je vakantie.

Camping verder prima, mooi zwembad, maar voor onze jongste dochter van 2 geen speeltuin, jammer. Animatie is top, ze maken er echt een feestje van, minidisco was geweldig, bedankt hiervoor!
Leuke uitstapjes: Valence, Saillans, kanotocht over de Drome, Chute de la Druise (let op, moeilijk bereikbaar, gaat via steil pad naar beneden, maar zeker de moeite waard!), Crest. Lidll en Casino in Chabeuil op 10 minuten rijden.Accomodatie was top, hadden een sunshine op het nieuwere gedeelte, hier moet je dus geluk mee hebben. Voor ons geen tweede keer, wij gaan voortaan toch weer zuidelijker, de zon opzoeken!

Family with older children, July 2014
"Niet voor herhaling vatbaar"translate
Hultermans
Sanitary

07/25/2014 De camping ligt erg achteraf en is vooral leuk voor gezinnen met kleine kinderen. In de omgeving weinig te doen of eindje rijden.
Het ontvangst door Jef van touroperator was buiten gewoon goed!!!

Family with young children, July 2014
"Overzichtelijke en kindvriendelijke camping!"translate
Jan Eelke
Sanitary

07/22/2014 Camping is erg leuk voor kinderen (van 4 tot jaar of 10?). Super leuke animatie. 's Avonds kinderdisco en daarna blijft het nog lang gezellig! Personeel is erg behulpzaam. NL personeel bij receptie en kinderanimatie. Zwembad is prima, maar weinig schaduw/parasols. Sanitair ziet er goed en schoon uit. Op 5 autominuten van Lidl en Casino (Chabeuil) en Intermarche (Montelier). Vragen per mail voor vertrek werden vlot beantwoord in Engels. Op meeste plekken zon en schaduw. Mooi uitzicht op bergen rondom. Weinig rumoer 's avonds (beveiliging aanwezig). Verbeterpunten zijn er wel, kuilen in de weggetjes, keuken bij bar/restaurant beperkte openingstijden, sommige staplaatsen zijn ongunstig ingedeeld (bomen). Wifi is slecht, traag! "Klein bedrag, Pinnen mag" kennen ze niet. Ijsjes redelijk prijzig, Raket of bolletje schepijs €2,00. Overige prijzen zijn aardig ok. Al met al een fijne camping met veel Nederlanders.

Family with young children, June 2014
"Mooie camping"translate
SEYS
Sanitary

07/16/2014 Mooie streek minder toeristisch, niet echt zuiders gevoel in de omgeving
mooie camping wel weinig animatie in het begin van de vakantie
zeer vriendelijk personeel, aangename mobielhome

"Heerlijke vakantie gehad."translate
Roodnat-Bastian
Sanitary

09/10/2013 Wij hadden hier een stacaravan gehuurd via touroperator. We werden gedurende de hele vakantie vriendelijk en zeer goed geholpen door John. Zowel de stacaravan als de plek waren geweldig. De kids hebben zich enorm vermaakt in het zwembad. De speeltuin was voor onze oudste dochter (2,5) niet echt geschikt omdat ze er nog te klein voor was. Wel waren er springkussen en een trampoline aanwezig. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. (thanks John).

Callcenter Emilie, Amaranta en Yohan, 10/08/2013
Owner says::  Dag Iedereen! En bedankt voor deze super leuke en positieve berichten! Wij zijn allemaal erg blij dat het jullie zo goed bevallen is op de camping! Volgend jaar komt er een nieuwe glijbaan! Hopelijk tot ziens! Groetjes van het hele team.

"Heerlijke vakantie!"translate
Van Rooden
Restaurants

09/13/2013 Wij hebben op Le Grand Lierne een heerlijke vakantie gehad.
Stacaravan was prima, bedden minder maar dat blijft een lastig iets.
Zwembad was vooral 's middags erg druk maar super voor de kinderen.
Er wordt veel georganiseerd door de animatie. Wij vonden de Nederlandse dames niet erg enthousiast en wat betreft de organisatie rondom de activiteiten kan er nog een hoop verbeterd worden. De animatie in de avonden is luidruchtig maar om 23.00 uur is het stil dus geen probleem.
De minidisco is voor de kinderen natuurlijk altijd een feest, zeker met een bezoek van Carabouille.
Speeltuin is inderdaad meer geschikt voor wat oudere kinderen of jonge durfal kids.
Het afhaaleten is prima, alleen de hele kip erg flauw.
Kortom, een heerlijke vakantie op een prima camping.

"Hele leuke camping"translate
kees_wijn
Restaurants

09/11/2013 Ik ben 8 dgn op deze camping geweest in een mobil home Sunshine.Vanaf de snelweg staat de camping goed aangegeven met bordjes, dus in 1x gevonden en een heel vriendelijk ontvangst van een Nederlands meisje.Het personeel was zowiezo vriendelijk.De mobilhome is zo goed als nieuw,netjes en leuk met openslaande deuren naar de veranda,goeie bedden, lekkere douche en afwasmachine.Veel te doen en echt niet alleen voor jonge kinderen, leuk zwembad,wel strakke zwembroek voor de heren,en last van herrie van de animatie?welnee,je boekt toch n levendige camping?!nou dat is t dan ook..vond alles wel duur,drankjes ed,pizza was prima maar de gegrilde kip heeeel vet.klein campwinkeltje aanwezig waar je s ochtends stokbrood en croissants kan kopen.Wifi iid niet zo goed,daarvoor moet je naar de receptiie,maar ja,anders blijft je eerder bij je caravan zitten.Mijn jongens miste wel een goed voetbalveld,er is er wel 1 maar was niet echt goed..Dus zoek je een gezellige,levendige camping?dit is er 1..

"Kindvriendelijk??"translate
Rian
Restaurants

09/03/2013 Wij zijn twee weken op deze camping geweest met kinderen van 2 en 4. We zaten via in stacaraven Fiji en alles was prima in orde. We hadden een leuke ruime plek, een van de weinige op de camping, de rest staat vrij dicht op elkaar. Maar iedereen vindt de camping zo kindvriendelijk, maar onze mening is iets anders. Voor kinderen onder de 5 vinden wij de camping niet zo kindvriendelijk. Voor de kleine van twee is er nagenoeg geen speeltuin. De kidsclub met minidisco is heel erg leuk, maar pas vanaf 8 uur. Het restaurant is open vanaf 7 uur. Camping animatie erg luid tot 11 uur en veel rumoer na die tijd. Wij hadden een groep jongeren naast ons die erg veel lawaai maakten snachts. Raar op een gezinscamping toch? Het zwembad is wel heel leuk (jammer dat de bedden altijd bezet waren met alleen handdoeken) en de omgeving super. Er is genoeg te doen. Al met al toch een prima camping, alleen niet voor kinderen onder de 4 jaar. Die zijn gewoon net te klein voor al het leuks dat er is.

Family with older children, July 2013
"Afgelegen plek, maar ze doen echt alles voor je!"translate
sanne
Sanitary

07/30/2013 Het is een leuk zwembad, maar kleiner dan op de foto's lijkt (zoals zo vaak is!). Er is geen toezicht bij het zwembad, daar teken je voor. Ouders zijn verantwoordelijk voor de kinderen in het water. Wij hadden een 6-8 stacaravan, minimale keukeninrichting Met 4 personen was het prima! Het personeel doet alles voor je. Bij de animatie / kinderdisco enthousiaste meiden, die zelfs NL spraken, dat was fijn voor de kinderen! Een groot nadeel (voor een 4 sterren camping) was dat je geen / tot zelden WIFI kon ontvangen bij je mobilhome....en dat anno 2013...! Iedereen zat dus in de buurt van de receptie zijn mail etc. op te halen. Dat viel ons echt tegen. Om te wielrennen zijn er genoeg mooie cols in de buurt. Het brood was elke dag heerlijk vers en zeer vriendelijke mensen. Leuke speeltuin en leuke animatie, ook in NL. Veel nederlanders, dus als je dat zoekt, een aanrader!

Family with older children, July 2013
"Aanrader voor gezinnen met kleinere kinderen"translate
claire
Sanitary

08/06/2013 Mobile home resort 6/8 pers. geboekt via Franceloc. Zag er zeer netjes uit en ruim voor 4 pers. maar zou dit niet boeken voor 8 pers. Een zeer nette overzichtelijke camping voor families. Montellimar en crest leuk om te bezoeken. De rivier de Drome in Crest leuk met oudere kinderen,sterke stroming. Koelt s avonds soms flink af in tegenstelling tot andere avonden dat airco welkom zou zijn. Oudere kinderen hebben weinig op deze camping. Zwembad is ook meer voor jongere kinderen.
Wij hebben genoten op deze camping!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next