Reviews Campsite Franceloc Le Grand Lierne****

24 April 2014

Franceloc Le Grand Lierne****
Reviews Campsite Franceloc Le Grand Lierne****
Boite Postale 8, F-26120, Chabeuil

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Franceloc Le Grand Lierne****? Then have a look at the reviews of Campsite Franceloc Le Grand Lierne**** in Chabeuil, written by other travelers.
Campsite Franceloc Le Grand Lierne scores a 7.8 out of 10, based on 193 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Franceloc Le Grand Lierne****? Have a look at the reviews of Campsite Franceloc Le Grand Lierne**** in Chabeuil, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 216 vacation photos of Campsite Franceloc Le Grand Lierne**** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Campsite Franceloc Le Grand Lierne****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Franceloc Le Grand Lierne**** Chabeuil. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

7.1
"Heerlijke vakantie gehad."translate
Roodnat-Bastian
Sanitary

09/10/2013 Wij hadden hier een stacaravan gehuurd via touroperator. We werden gedurende de hele vakantie vriendelijk en zeer goed geholpen door John. Zowel de stacaravan als de plek waren geweldig. De kids hebben zich enorm vermaakt in het zwembad. De speeltuin was voor onze oudste dochter (2,5) niet echt geschikt omdat ze er nog te klein voor was. Wel waren er springkussen en een trampoline aanwezig. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. (thanks John).

Callcenter Emilie, Amaranta en Yohan, 10/08/2013
Owner says::  Dag Iedereen! En bedankt voor deze super leuke en positieve berichten! Wij zijn allemaal erg blij dat het jullie zo goed bevallen is op de camping! Volgend jaar komt er een nieuwe glijbaan! Hopelijk tot ziens! Groetjes van het hele team.

"Heerlijke vakantie!"translate
Van Rooden
Restaurants

09/13/2013 Wij hebben op Le Grand Lierne een heerlijke vakantie gehad.
Stacaravan was prima, bedden minder maar dat blijft een lastig iets.
Zwembad was vooral 's middags erg druk maar super voor de kinderen.
Er wordt veel georganiseerd door de animatie. Wij vonden de Nederlandse dames niet erg enthousiast en wat betreft de organisatie rondom de activiteiten kan er nog een hoop verbeterd worden. De animatie in de avonden is luidruchtig maar om 23.00 uur is het stil dus geen probleem.
De minidisco is voor de kinderen natuurlijk altijd een feest, zeker met een bezoek van Carabouille.
Speeltuin is inderdaad meer geschikt voor wat oudere kinderen of jonge durfal kids.
Het afhaaleten is prima, alleen de hele kip erg flauw.
Kortom, een heerlijke vakantie op een prima camping.

"Hele leuke camping"translate
kees_wijn
Restaurants

09/11/2013 Ik ben 8 dgn op deze camping geweest in een mobil home Sunshine.Vanaf de snelweg staat de camping goed aangegeven met bordjes, dus in 1x gevonden en een heel vriendelijk ontvangst van een Nederlands meisje.Het personeel was zowiezo vriendelijk.De mobilhome is zo goed als nieuw,netjes en leuk met openslaande deuren naar de veranda,goeie bedden, lekkere douche en afwasmachine.Veel te doen en echt niet alleen voor jonge kinderen, leuk zwembad,wel strakke zwembroek voor de heren,en last van herrie van de animatie?welnee,je boekt toch n levendige camping?!nou dat is t dan ook..vond alles wel duur,drankjes ed,pizza was prima maar de gegrilde kip heeeel vet.klein campwinkeltje aanwezig waar je s ochtends stokbrood en croissants kan kopen.Wifi iid niet zo goed,daarvoor moet je naar de receptiie,maar ja,anders blijft je eerder bij je caravan zitten.Mijn jongens miste wel een goed voetbalveld,er is er wel 1 maar was niet echt goed..Dus zoek je een gezellige,levendige camping?dit is er 1..

"Kindvriendelijk??"translate
Rian
Restaurants

09/03/2013 Wij zijn twee weken op deze camping geweest met kinderen van 2 en 4. We zaten via in stacaraven Fiji en alles was prima in orde. We hadden een leuke ruime plek, een van de weinige op de camping, de rest staat vrij dicht op elkaar. Maar iedereen vindt de camping zo kindvriendelijk, maar onze mening is iets anders. Voor kinderen onder de 5 vinden wij de camping niet zo kindvriendelijk. Voor de kleine van twee is er nagenoeg geen speeltuin. De kidsclub met minidisco is heel erg leuk, maar pas vanaf 8 uur. Het restaurant is open vanaf 7 uur. Camping animatie erg luid tot 11 uur en veel rumoer na die tijd. Wij hadden een groep jongeren naast ons die erg veel lawaai maakten snachts. Raar op een gezinscamping toch? Het zwembad is wel heel leuk (jammer dat de bedden altijd bezet waren met alleen handdoeken) en de omgeving super. Er is genoeg te doen. Al met al toch een prima camping, alleen niet voor kinderen onder de 4 jaar. Die zijn gewoon net te klein voor al het leuks dat er is.

Family with older children, July 2013
"Afgelegen plek, maar ze doen echt alles voor je!"translate
sanne
Sanitary

07/30/2013 Het is een leuk zwembad, maar kleiner dan op de foto's lijkt (zoals zo vaak is!). Er is geen toezicht bij het zwembad, daar teken je voor. Ouders zijn verantwoordelijk voor de kinderen in het water. Wij hadden een 6-8 stacaravan, minimale keukeninrichting Met 4 personen was het prima! Het personeel doet alles voor je. Bij de animatie / kinderdisco enthousiaste meiden, die zelfs NL spraken, dat was fijn voor de kinderen! Een groot nadeel (voor een 4 sterren camping) was dat je geen / tot zelden WIFI kon ontvangen bij je mobilhome....en dat anno 2013...! Iedereen zat dus in de buurt van de receptie zijn mail etc. op te halen. Dat viel ons echt tegen. Om te wielrennen zijn er genoeg mooie cols in de buurt. Het brood was elke dag heerlijk vers en zeer vriendelijke mensen. Leuke speeltuin en leuke animatie, ook in NL. Veel nederlanders, dus als je dat zoekt, een aanrader!

Family with older children, July 2013
"Aanrader voor gezinnen met kleinere kinderen"translate
claire
Sanitary

08/06/2013 Mobile home resort 6/8 pers. geboekt via Franceloc. Zag er zeer netjes uit en ruim voor 4 pers. maar zou dit niet boeken voor 8 pers. Een zeer nette overzichtelijke camping voor families. Montellimar en crest leuk om te bezoeken. De rivier de Drome in Crest leuk met oudere kinderen,sterke stroming. Koelt s avonds soms flink af in tegenstelling tot andere avonden dat airco welkom zou zijn. Oudere kinderen hebben weinig op deze camping. Zwembad is ook meer voor jongere kinderen.
Wij hebben genoten op deze camping!

Family with young children, July 2013
"Super aanrader voor gezinnen met (kleine) kinderen"translate
Stephan
Sanitary

07/24/2013 Voor een ieder die een gezellige en zeer kindervriendelijke camping zoekt is dit zeker een aanrader!

"Mwha :-)"translate
zoe51
Sanitary

08/20/2013 Bij binnenkomst lijkt het net een groot pretpark. Campingplaatsen zijn (caravan) niet heel groot. Op alle plaatsen staat een stacaravan en er zijn maar enkele plekken is voor de kampeerder.
Sanitair is oud en in zeer slechte slechte staat. Zwembad, erg veel chloor in het water, wel leuke en verschillende baden en variatie met glijbanen en stromingen.
Afhaal pizza zijn rond uit waardeloos......
Fietsen in de omgeving is mooi en met de bergen erg zwaar..... Animatie in de avond is standaard voor een camping.

Herhalings- factor : 1

"Ontzettend leuke familiecamping!!!"translate
Maikel en Sandra
Sanitary

08/14/2013 Erg mooie camping, heel vriendelijk personeel ook als ze vrij zijn helpen ze je graag. Leuk animatieteam met Nederlandse animatoren, die erg veel organiseren. Het zwembad is leuk, maar met name voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Het eten is op de camping is erg goed en voor een schappelijke prijs. We hebben frietjes en pizza gehaald, erg lekker. Ook hebben we een avond in het restaurant gegeten wat ook erg lekker was.
Minpunten waren dat er erg veel vliegen zaten, maar dit had ook waarschijnlijk ook met het weer te maken. Wifi is gratis maar erg traag, kun je in onze ogen beter iets voor laten betalen en snelle Wifi aanbieden.
In de omgeving is veel te doen, maar wel even rijden. Aanraders zijn: Chute de la Druise, grotten van Choranche en de vlindertuin in Die. Ook zwemmen in de Drome in de buurt van Crest is ook erg leuk. Crest is een leuke stad met een mooie donjon, met supermooi uitzicht.
Het nougatmuseum/speelgoedmuseum in Montelimar vonden wij erg toeristisch gemaakt.

"Leuke, kindvriendelijke camping!"translate
NvB
Sanitary

07/31/2013 Geweldige camping! Vooral voor kinderen tot een jaar of 12 veel te doen. Oudere kinderen waren er wel, maar duidelijk in de minderheid. We hadden geboekt via to en een mooie plaats onder de bomen in de schaduw. Voor een lager bedrag kun je echter ook boeken via Franceloc. Je hebt dan een veel luxere caravan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?