Arrival date
Departure date
From € 174
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos
Reviews Apartment Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos
Les Terrasses D'eos, F-74300, Flaine

Would you like to know what to expect on your vacation in Apartment Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos? Then have a look at the reviews of Apartment Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos in Flaine, written by other travelers.
Apartment Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos scores a 8.9 out of 10, based on 43 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Apartment Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos? Have a look at the reviews of Apartment Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos in Flaine, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 65 vacation photos of Apartment Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos Flaine. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 next

There are 43 reviews of Pierre & Vacances Les Terrasses d'Eos

8.7
8.6
8.2
8.3
With partner, August 2012
"Mooie appartementen, in de zomer weinig te doen"translate
mbrouwer_nl
Proximity to pistes

09/09/2012 Keurig gebouw met zeer vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan. Het is een combinatie van appartementen en hotelkamers. Prachtig en nieuw ingericht appartement, wij zaten op de bovenste verdieping. Heerlijk bed, in een wat kleine slaapkamer. Keuken met oven en vaatwasser voldoet prima en ziet er ook keurig uit. Sfeervolle grote woonkamer met balkon. Keurige badkamer met bad, halverwege de week werden alle handdoeken vervangen. Jammer wel dat we net in de laatste week daar waren, waardoor de skilift al dicht ging zodat we die niet meer konden gebruiken om hoog in de bergen te wandelen. Daarvoor moesten we dan naar het volgende dorp, Les Carroz. Flaine zelf is in deze periode een soort spookdorp met vrijwel leegstaande betonnen hotels. Wel waren twee kleine supermarktjes open.

With partner, March 2012
"Net niet"translate
Edwin
Proximity to pistes

03/27/2012 Zijn hier voor de 2e keer geweest, niet slecht maar dit kan zoveel beter. In appartement begon de boel langzaam te verpauperen. Kapotte keukenkastjes, vlekken op bank en tapijt. Overal beschadigingen. En het blijven kleine appartemente, 40 m2 is gewoon klein. In het verleden huurde we altijd van privepersonen, kost wat meer moeite maar dan krijg meer waar de voor je geld.

Family with young children, Febuary 2012
"'Onfrans' zo mooi!"translate
Willeke
Proximity to pistes

02/12/2012 Na jaren in een ander skigebied redelijk eenvoudig gebivakkeerd te hebben kozen we dit jaar (ook ivm onze baby) voor een comfortabelere accommodatie.
Alle foto's beloofden heel wat luxe en gelukkig werd dat ook zeker ruimschoots waargemaakt!
De appartementen zijn luxe ingericht, modern en heel erg schoon. Ook geluidsdicht want onze buren hadden geen last van onze baby.

Vanuit het complex ski je via een groene route zo naar een skiliftje toe van waaruit je naar de grote pistes kunt gaan. Ideaal dus, geen gesleep met ski's.

Na het skiën kun je heerlijk bijkomen in het warme bubbelbad of lekker in de buitenlucht baantjes trekken na in de sauna geweest te zijn. (ook allemaal in het complex). Badjassen en slofjes liggen voor je klaar op de kamer, dus hoef je niet mee te nemen.

Het dorp zelf is wel een stukje lopen, maar er is ontbijtservice. Je kunt de dag ervoor brood bestellen voor in je appartement of deelnemen aan het buffet.

Wij zullen volgend jaar hier graag weer naartoe komen.

Find more information about Apartment Pierre & Vacances Les Terrasses ...

Friends, January 2012
"Ruim appartement voor prima prijs"translate
Loes
Proximity to pistes

02/10/2012 Wij zijn in de eerste week februari 2012 hier geweest. We zaten met 3 personen in een 6-p appartement (met 2 slaapkamers). Het appartement is zeer ruim. Keuken goed. Bedden heerlijk (breed en lang voor Franse begrippen). Halverwege was er nog een handdoekwissel.

De sauna valt erg tegen. Dit is een klein hokje die in het zwembadgedeelte is geplaatst. Hierdoor loopt iedereen in-en-uit. En er kunnen 6 (met proppen 8) mensen in, wat dus vaak propvol zit en niet meer ontspannen is. Temperatuur is ook niet erg hoog (er gaan natuurlijk constant mensen in en uit). Hetzelfde geldt voor het stoombad (6 p, waarvan je aan de buitenkant niet kan zien dat hij vol zit). Het buitenzwembad is wel heerlijk.

Ten opzichte van de piste is het niet helemaal ideaal. Het ligt wel meteen aan de piste, maar als snowboarder moet je een heuveltje oplopen. Op de terugreis moet je altijd langs de drukke piste 'tourmaline' om het laatste gedeelte nog de lift 'bissac' omhoog te nemen.

Verder: gastvriendelijk

Friends, January 2012
"Geweldig verzorgde accommodatie"translate
jerney
Proximity to pistes

01/27/2012 Heerlijke vakantie gehad met 3 vrienden. Wat een geweldig app! Wij konden geen enkel minpunt bedenken. Mooi app. met alle gemakken; opgemaakte bedden, 1 x wisseling van handdoeken, badjassen met slippers, starterskit met o.a. peper, zout, theedoek, wc papier. Super gemakkelijke slaapbank! Genoeg aanbod aan groene/blauwe/rode pistes. 1 nadeel vond ik wel de soms wat vlakke stukken op alle kleuren pistes, vooral als boarder moet je dan stukjes lopen. App. ligt aan een blauw/groene piste, je board zo de skilockers in en anders ga je terug met de skibus die om het kwartier rijd. Na het boarden heerlijk iedere avond gebubbeld, sauna, stoombad. Er rijden na 7 uur taxi's die je kunt bellen, gratis. In het dorp is er verder weinig vertier, een paar leuke eettentjes, leuk om bij Flying Dutchman na het boarden een drankje in de zon te doen. Van apres ski is in deze periode weinig te beleven. Dus als je een goede (verzorgde) wintersport wil zonder al te veel apres ski zit je goed!

Group trip, January 2012
"Wij komen terug!!"translate
hakanofsky
Proximity to pistes

01/08/2012 boven verwachting goed bevallen. De positieve recensies zijn overtroffen. Het voelde als een hotel door alle extra gratis voorzieningen zoals brood service of shuttle naar het dorp als je geen 500m wilt lopen. Ook skigebied is leuk, gevarieerd met volop off piste mogelijkheden.

Group trip, January 2012
""bijna perfect""translate
Peter van Bavel
Proximity to pistes

01/16/2012 Prachtig appartement, voor franse begrippen ruim. Uitzicht aan voorzijde schitterend op dorp en pistes. Medewerkers en rectepie zeer behulpzaam maar wij troffen een dame die slecht Engels sprak. Flaine zelf weinig te beleven totaal geen après-ski. Goed geprepareerde pistes vanaf appartement te bereiken of met gratis skibus en 's avonds met shuttle-bus van d'Eos. Skigebied is voor zowel beginners als gevorderden perfect en zeer uitgebreid. Komen hier zeker nog een keer terug.

Family with older children, December 2011
"Gemiste kans"translate
joost

03/05/2012 Op eerste gezicht prima locatie echter:
-slechte service
-sneeuw wordt niet geruimd daarom levensgevaarlijke situaties bij ingangen. Zeker wanneer er in twee weken ca. 2 meter sneeuw valt.
-fatsoenlijke bankjes om skischoenen aan te trekken kosten niets en geven veel confort en zijn helaas aanwezig. Alleen gevaarlijke plastic tuinstoeltjes (5 stuks voor 100 units).
- broodjes van broodjesservice zijn er pas erg laat. Komen om 8 uur binnen en moeten dan nog gesorteerd worden.

Kortom het had heel mooi kunnen zijn als de puntjes op de i worden gezet.

Family with young children, March 2011
"Perfecte locatie, "skiën tot aan de locker""translate
Marc Poels
Proximity to pistes

03/23/2011 Perfecte locatie, werkelijk "skiën tot aan de locker"
Zeer vriendelijk personeel, verzorgde accomodatie.
Aantal m² OK volgens Franse normen, maar beperkt ten opzichte van Oostenrijk of Zwitserland.

Toch deze waarschuwing : de boeking via Sunweb in combinatie met ski-verhuur was wel een afknapper : we werden in de lokale Intersport-winkel eerst wandelen gestuurd, en kregen pas na een fikse ruzie dan toch wat overschot-materiaal (versleten schoenen, niet geslepen ski's)
Letterlijk (vertaald) statement : "die mensen van Sunweb zouden ons beter verwittigen van jullie komst in plaats van daar beneden (= in het dorp) bier te zitten drinken"
Wij beschouwden het juist als een toegevoegde waarde dat het materiaal op voorhand besteld (en betaald) was, om bij aankomst gerust te zijn.
Het bleek echter een nadeel, want wie rechtstreeks betaalde kreeg een voorkeursbehandeling.

Family with older children, Febuary 2011
"Uitstekende appartementen met alles erop en eraan."translate
M.
Proximity to pistes

02/28/2011 Het zijn hele mooie appartementen. Alles is aanwezig. Mooi buitenzwembad, sauna en bubbelbad. De klantvriendelijkheid is goed. Ze lossen problemen direct op. Het personeel achter de balie spreken engels. Kortom zulke appartementen kom je in een skidorp niet vaak tegen.

1 2 3 4 5 next

What do you think of in-flight food?