Arrival date
Departure date
From € 0
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Les Granges du Soleil****
Reviews Apartment Les Granges du Soleil****
Plagne Soleil, 73210, La Plagne-Soleil

Would you like to know what to expect on your vacation in Apartment Les Granges du Soleil****? Then have a look at the reviews of Apartment Les Granges du Soleil**** in La Plagne-Soleil, written by other travelers.
Apartment Les Granges du Soleil scores a 8.7 out of 10, based on 33 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Apartment Les Granges du Soleil****? Have a look at the reviews of Apartment Les Granges du Soleil**** in La Plagne-Soleil, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 39 vacation photos of Apartment Les Granges du Soleil**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Apartment Les Granges du Soleil****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Les Granges du Soleil**** La Plagne-Soleil. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

There are 33 reviews of Les Granges du Soleil****

8.6
9.1
Family with older children, December 2013
"Prachtig appartement"translate
Sigrid Proost
Proximity to pistes

01/04/2014 Na een lange tocht met de auto kwamen we omstreeks 12 uur 's middags aan bij het appartementencomplex Les Granges du Soleil in La Plagne Soleil. Dit is geen tijdstip waarvan wij verwachten dat je dan al in je appartement kan, dat ging dan ook niet. Aan de receptie werd verteld dat als we ons telefoonnummer achter lieten ze ons zouden bellen als het appartement gereed was. Dan ga je wat drinken in het restaurant van het complex..... Nooit doen, wat een stelletje onbeschofte heren werkt daar. Als je aan een tafel wat wil drinken wordt je weggeschreeuwd naar de bar, ook al eten een aantal gezinsleden wel. Niet meer geweest dus. Helaas voor ons en de rest van de gasten konden wij pas na 5 uur in het appartement. We hadden een 4 kamer appartement met 2 badkamers voor 4 personen. Prima, er konden wel 10 personen slapen maar dan is de ruimte te klein. Compleet ingericht, wifi in het appartement voor 3 apparaten. Warm water was er maar duurde lang voordat het uit de kraan kwam.

Friends, Febuary 2013
"Erg mooi appartementencomplex"translate
Martijn
Proximity to pistes

02/11/2013 Les Granges du Soleil is een mooi appartementencomplex dat direct aan de piste ligt. Slechts een kleine stukje skiën vanaf het complex en je zit op de piste. Plagne Soleil is een klein dorp met de meest noodzakelijke voorzieningen, maar een echt uitgaansleven is er niet. Zoals altijd bij CGH appartementen een goed zwembad, jacuzzi's, sauna's en stoomcabines, super. Verder alles goed geregeld, voor iedereen twee handdoeken, bedden opgemaakt bij aankomst, gratis gebruik van zwemfaciliteiten en gratis Wifi in je appartement voor één apparaat per keer (wel slecht bereik).

Family with older children, March 2012
"Geweldig"translate
m.mehagnoul
Proximity to pistes

04/17/2012 Wij verbleven in een 4-kamer appartement in maart 2012 en hebben het geweldig gehad. De inrichting van het appartement is erg compleet en degelijk. 3 badkamers in het appartement en erg ruim opgezet. Alleen beetje kleine keuken t.o.v. de grootte van het appartement. De ligging t.o.v. de pistes is perfect. Je hebt direct aansluiting tot het hele gebied en je kunt alle kanten op. De skilocker is verwarmd en zit onder het appartement. Wij konden niet vanuit het appartement naar de garage. Sommige appartementen hebben dat wel. Het zwembad was ook mooi met een geweldig uitzicht op de bergen. Lekker relaxen na een dag skien. Prima accommodatie, waarde voor je geld! Super! Wij komen zeker een keer terug!

Find more information about Apartment Les Granges du Soleil**** at:

Family with older children, March 2012
"Heerlijk midden in het gebeuren"translate
nicoline van der mi...

04/02/2012 prachtige ligging en bijzonder uitzicht

Friends, January 2012
"Zeer compleet"translate
elise
Proximity to pistes

05/31/2012 Ons appartement was een behoorlijke klim met zware tassen en eigen spullen, gelukkig is dit twee keer, voor de heen en terugreis. Eenmaal in het appartement ben je dit vergeten, zeer netjes en goed ingericht. Een vierpersoonsappartement met twee slaapkamers en twee badkamers waarvan 1 kleine. Luxe! Keukengerei prima in orde, vaatwasser en oven. Verder was er beneden een bergkast voor de spullen. Vanuit daar direct toegang tot de piste. Zwembad wel heel koud water. Sauna aanwezig. Ook parkeren onder de appartementen is mogelijk maar ook gewoon buiten. Het maakt geen verschil want na een week startte alle auto's niet. Personeel stond klaar met startkabels.

Friends, January 2012
"Leuk appartement aan de piste"translate
Angelique en René
Proximity to pistes

02/05/2012 Groot complex met een drietal aparte gebouwen. Als je in een van de bijgebouwen verblijft, houd dan rekening met veel trappen!

Appartementen zijn goed ingericht, zorg er wel voor dat je een wat ruimer appartement boekt. Wij hadden appartement C03, uitzicht op de piste en lekker het zonnetje op het balkon bij terugkomst.

Leuk dorpje, aardige mensen en diverse restaurants te vinden. Voor iedereen wat wils!

With partner, December 2011
"Logement de bonne manufacture"translate
VAROQUIER PHILIPPE
Proximity to pistes

01/09/2012 Logement et espace bien être très bien, l'accessibilité est un peu décevante, trop d'ascenseurs à parcourir

Family with young children, March 2011
"Schoon appartement aan de piste"translate
Inge
Proximity to pistes

03/24/2011 Les Granges du Soleil is ons erg goed bevallen. Het appartement was schoon en bij aankomst waren de bedden opgemaakt. Erg lekker na een lange reis. De keukenuitrusting was compleet, alles was er op een kaasschaaf na.
Ook in het zwembad is alles netjes en schoon. Het water van het zwembad zelf vonden wij de eerste dag wat koud maar dat leek verderop in de week weer warmer te zijn. De bubbelbaden daarin tegen waren heerlijk warm.
Wij kijken terug op een super week met een prachtig appartement in een geweldig skigebied!

Family with older children, 2011
"Site idéal"translate
VALENTE
Proximity to pistes

03/09/2011 Tout est adapté de façon à passer de très bons moments, endroit agréable et raffiné

Friends, Febuary 2011
"Tres bon rapport qualité prix"translate
vuillemenot
Proximity to pistes

02/15/2011 trés belle résidence prés des pistes. accueil chaleureux et de qualité. le SPA est magnifique. les appartements spacieux et une décoo trés agréable. le pack tout compris est un trés bon rapport qualité prix.

1 2 3 4 next

Which country do you prefer driving in?