Reviews Hotel Wunderland Kalkar***

Wunderland Kalkar***
Reviews Hotel Wunderland Kalkar***
Griether Strasse 110-120, D-47546, Kalkar
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Wunderland Kalkar***? Then have a look at the reviews of Hotel Wunderland Kalkar*** in Kalkar, written by other travelers.
Hotel Wunderland Kalkar scores a 7.7 out of 10, based on 321 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Wunderland Kalkar***? Have a look at the reviews of Hotel Wunderland Kalkar*** in Kalkar, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 267 vacation photos of Hotel Wunderland Kalkar*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Hotel Wunderland Kalkar***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Wunderland Kalkar*** Kalkar. You can be the first to add a review.

There are 321 reviews of Wunderland Kalkar***

7.8
8.2
Friends, 2011
"Het viel enorm tegen!!!!!!"translate
moeders met twee ki...
3.0
1.0

05/05/2011 Wij zijn er 3 mei geweest. Twee moeders met twee knaapjes van 11 jaar.
We hadden er enorm zin in. We moesten voor ons vieren maar liefst € 90,= neertellen om binnen te komen. Tja, en dan zijn meer dan de helft van de attracties steeds dicht, omdat ze daar op halve kracht draaien! De attracties waar de jongens wat aan hadden, waren dus weinig open. het is leuke voor kleinere kinderen, maar voor jongens van 11 jaar toch niet meer zo cool en al helemaal niet als de attracties steeds dicht zitten. Is leuk aangegeven met tijden wanneer het wel zou draaien, maar daar keken ze niet zo nauw naar. Beetje jammer. Karten vonden ze super gaaf, zo,n ritje kost dan ook weer €6,= extra p.p.
Het eten was goed, drinken behoorlijk verlengt met water.
Nee, als we dit hadden geweten, dan waren we door gereden naar een andere attractiepark in Duitsland. Wij vonden het erg duur en het absoluut niet waard.
Er zijn veel leukere parken die wel op volle toeren draaien met meer en leukere attracties.

Family with young children, May 2011
"Leuk voor kleine kinderen"translate
mbeugen

05/06/2011 Wij zijn op 4 mei met 2 jongens van 3 en 7 jaar oud naar het familiepark geweest. Het patk is heel leuk voor de kleine kinderen en het feit dat de attracties om en om draaien, staat ook keurig op de website aangegeven. Wij hebben hier geen last van gehad, want tussendoor was er voldoende te doen. Er waren ook nergens lange wachtrijen, wat met kleine kinderen toch echt ideaal is.
Op het eten en drinken toch niet echt bezuinigd, Lipton ijsthee, pickwick thee, douwe egberts koffie en farmfrites. Ook het ijs was prima.
Wij hebben voor 70 euro een prima dag gehad.

Friends, April 2011
"In een woord geweldig"translate
Marly

05/23/2011 Dit is een geweldig hotel voor een weekendje er tussen uit met je hele familie, je komt echt tot rust

With partner, April 2011
"Leuk voor paar dagen"translate
Castein

04/28/2011 Net terug van Paasweekend in Wunderland Kalkar. Het was ontzettend mooi weer, dus we hebben ons vermaakt op het terras in de zon.
Voor de kinderen is het leuk in het Kernie's park (open van april-oktober).
Nog een keer een weekend terug met de familie!

Family with young children, April 2011
"Heel goed voor de kinderen"translate
Kristel

11/23/2011 Hotel en pretpark Wunderland is fantastisch.Je kunt u daar goed amuseren en het eten is zeer goed ook de animatie is voldoende.De kamers zijn ook heel goed en je kunt er rustig slapen wij zijn er al 4 keer geweest en komen zeker terug!

PR Uw Wunderland Kalkar team, 11/25/2011
Owner says::  Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Family with young children, April 2011
"Voor herhaling vatbaar"translate
chantal

04/20/2011 Super hotel, alles is naar wens aanwezig je komt helemaal niets tekort. Kamer vieln uiteindelijk ook niet tegen had nl veel kleiner verwacht. met het park erbij is het helemaal geweldig geweest voor ons met jonge kinderen

"...für trinkfeste Gruppenreisen ideal!"translate
numma4

03/30/2011 Service wurde abgewertet, da speziell in den Nachmittagsstunden zu wenig Personal eingesetzt wurde, die z.B. an der Theke dem Ansturm nicht gewachsen waren. Freundlichkeit ist allerdings top!

Mit der richtigen Gruppe immer wieder ein Highlight!!!

"Mannschaftstour 2011 - Fußballverein"translate
Eschi

03/29/2011 Ein tolles Wochenende mit ganz großen Party Flair im Wunderland Kalkar! Kann man nur empfehlen. Preis/Leistung einfach TOP!

Friends, March 2011
"Kinderfreundlichkeit etc."translate
A i m a r

03/29/2011 Hallo zusammen,

diese konnte ich jetzt nicht einschätzen, da der Park mit seinen Attraktionen noch nicht geöffnet hatte.

Ansonsten für Kegeltouren, Mannschaftstouren zu empfehlen.

"Mannschaftstour 2011"translate
Rira

03/28/2011 Wir waren für ein Wochenende im Wunderland Kalkar.
Was soll man sagen: Für eine Mannschaftstour optimal!
Zimmer i.O. (zum schlafen reicht's - unbedingt eventuelle Schäden vom Vorgänger direkt melden). Zimmerreinigung naja -> bei Ankunft noch dreckiger Fußboden. Ansonsten sauber.
Die Kneipenstraße mit den verschiedenen Bars und den AI Getränken ist perfekt zum feiern.
Das Essen in Buffetform ist lecker und ausreichend vorhanden.
Kleiner Kritikpunkt: Früher waren die Spielautomaten noch alle umsonst. Jetzt muss man dafür bezahlen - schade...

Das Wunderland Kalkar ist dennoch für ein Partywochende absolut zu empfehlen!