Reviews Hotel Wunderland Kalkar***

Wunderland Kalkar***
Reviews Hotel Wunderland Kalkar***
Griether Strasse 110-120, D-47546, Kalkar
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Wunderland Kalkar***? Then have a look at the reviews of Hotel Wunderland Kalkar*** in Kalkar, written by other travelers.
Hotel Wunderland Kalkar scores a 7.7 out of 10, based on 336 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Wunderland Kalkar***? Have a look at the reviews of Hotel Wunderland Kalkar*** in Kalkar, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 268 vacation photos of Hotel Wunderland Kalkar*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Hotel Wunderland Kalkar***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Wunderland Kalkar*** Kalkar. You can be the first to add a review.

There are 336 reviews of Wunderland Kalkar***

8.2
With partner, August 2011
"Een topper voor families met jonge kinderen !!!"translate
joske

08/18/2011 Wij zijn een weekend in dit hotel en pretpark geweest, samen met mijn dochter en haar zoontje van 4, het was er geweldig. We betaalden vooraf het totale arrangement en hebben dan het hele weekend geen geld meer nodig gehad. (alleen 4 euro toeristenbelasting) Alle eten, drinken, het pretpark met frites, ijsjes, drankjes zijn inclusief. De kamers zijn prima, het eten goed verzorgd, het pretpark leuk voor iedereen. Zeker droge kledij voorzien bij de wildwaterbaan (boomstammetjes)
Kortom een aanrader voor families met jonge kinderen

Group trip, August 2011
"Super hotel voor een familie weekend"translate
Gertrud

08/09/2011 Wij zijn een weekend met de hele familie in dit hotel en pretpark geweest. In een woord: geweldig. Je betaald vooraf het totale arrangement en hebt dan het hele weekend geen geld meer nodig. Alle eten, drinken, pretpark, frites, ijsjes, etc is inclusief.
De kamers zijn prima, het eten goed verzorgd, het pretpark leuk voor iedereen.

Kortom een aanrader voor families.

Family with young children, August 2011
"GEWELDIG!!!"translate
Bert van de Wijngaa...

08/10/2011 Voor de 10e keer hier weer geweest met kinderen en kleinkinderen en het was wederom geweldig voor kinderen een totaal vermaak maar ook voor de volwassenen in de avonduren goed met live muziek hapjes en drankjes in overvloed alleen misten we nog steeds enkele hollands gedist. merken maar dat komt misschien nog wel, dit keer maar 1 vernachting maar wel twee hele dagen op het park gebleven en gaan zeker nog vaker naar dit adres!!!! Alleen jammer van de honderden wespen maar dat moet dan maar!!

Family with older children, August 2011
"Is er leuk maar niet voor wat grotere kinderen"translate
spongebobs30

08/04/2011 het systeem all inclusief park, hotel, eten en drinken is voor wat je moet betalen heel goed .

Family with young children, August 2011
"Super park!"translate
babs

08/03/2011 park super voor zowel hele kleine kinderen als ouderen! frietjes/ijs en drinken wat gratis is in het pretpark van goede kwaliteit. Het hotel heeft ruime kamers, ze zijn schoon en het eten daar, het buffet heeft ontzettend veel keuze, zelden zo veel gezien!
bowlen is gratis, maar baan is een beetje aflopend, toch een gezellige sfeer met gratis hapjes tussendoor! Kortom een super leuk voor een paar daagjes weg!

Family with older children, July 2011
"Super vakantie met kinderen"translate
Fam Van den Bossche

07/22/2011 Wij zijn al voor de 2e maal geweest en vinden het een super vakantie voor de kids.
De all in is echt wel de moeite waard. Ook in het pretpark krijg je alles All in.
Dit jaar viel ons op dat ze hun best doen om attracties bij te maken voor ook de iets oudere kids ( tot +/- 15 jaar) voor oudere kinderen is dit zeker geen aanrader, maar die hebben hun vertier in het hotel zelf ( ondergrondse pubs, kegelen, snooker en dit uiteraard ook all in). Nette, ruime kamers en het eten is uitgebreid en voor ieder wat wils. We zullen zeker nog een jaartje terug gaan

Family with young children, June 2011
"Zeker nog eens!"translate
merel73

06/14/2011 Net terug van 1 nachtsarrangement . Mede door mooie weer een heerlijke tijd gehad. Ook naar het leuke dorpje Kalkar geweest, met groot plein en veel terrasjes. Om 15 uur inchecken bij hotel van Wunderland: prima, ruime 4 pers. kamer in het Familiehotel (voorheen Sporthotel). Daarna meteen laatste en rustige uurtjes het park verkennen en gratis ijsjes/frietjes eten (frisdranken zijn postmix van de grote merken, koffie is lekker van Douwe Egberts). Grote attracties vooral voor 7 jaar en ouder, apart peuter/kleuter gedeelte. Daarna naar eigen tafel in buffetrestaurant dus savonds meteen aanschuiven, zeer ruime keuze aan prima eten, speciaal kidsbuffet met snacks en friet. Erna nog kinderdisco en naar Bowlingbaan (van te voren bij hotelbar in kelder reserveren), banen zijn van slechte kwaliteit maar toch leuk. Helaas door brulkikkers en lallende mensen uit kroeg (tja gratis drank) slecht geslapen maar bedden zijn goed. Nog een dag het park in is ideaal!

Group trip, June 2011
"Onwijs mooie dagen beleefd"translate
Fam. Benjamins

06/16/2011 We waren met een groep van 17 personen, kinderen en volwassenen. Daar we met 3 invalide kinderen in een rolstoel waren hadden we toch vooraf onze twijfels of men dit wel helemaal goed begrepen had bij de boeking en of het wel zo was geregeld als we gewenst hadden. Het was achteraf echt perfect!!!
De ontvangst was echt hartelijk en de hotelkamers waren allemaal op de begane grond en ook geschikt voor rolstoelers.
Ook de mensen in de bediening en in het park waren steeds erg vriendelijk en behulpzaam.
Complimenten ook voor de mensen van het animatieteam die toch tijdens de kinderdisco s-avonds hebben gezorgd voor een oprijplaat naar de dansvloer.
Kortom, prima hotelkamers, eten van een echt goede kwaliteit, voldoende verscheidenheid en heel erg vriendelijke mensen. Bedankt Kalkar team.

Family with older children, June 2011
"Boven verwachtng"translate
Patrick en Tamara

06/04/2011 Het familiepark is groot en mooi, ook leuk voor jongeren en niet alleen voor kleine kinderen. Wij hebben prachtig weer gehad en dat is zeker een pluspunt. Eten is prima, 's ochtends was meerdere malen het brood op wat een minpuntje was. Maar verder is de prijs kwaliteit verhoudig erg goed. Voor stevige drinkers ook voordeliger dan een avondje kroeg.

Family with young children, May 2011
"Erg leuke dag gehad"translate
Marieke

05/11/2011 Voor de 2e keer naar dit attractiepark geweest met onze peuter. We hebben een heerlijke dag gehad, mooi weer is wel een vereiste want er is weinig overdekt en er kan een flinke wind staan.
De attracties draaien inderdaad om en om maar we hebben daar geen last van gehad, ik kan me voorstellen als het drukker is dat dat wel vervelend is. Er is voor elk wat wils, van peuterattracties tot wat wildere dingen zoals een achtbaantje en een wildwaterbaan en een hele hoge zweefmolen.
Eten en drinken (frites, ijs, koffie, thee, fris, (sinaas)appelsap) is allemaal prima van kwaliteit en wordt continu bijgevuld. Het park is leuk voor kleinere kinderen (t/m onderbouw basisschool schat ik). Probeer een leuke aanbieding te scoren, want als je een beetje zoekt op internet hoef je echt niet de volle mep te betalen.
Wij gaan in ieder geval nog eens terug!

You’ll find the friendliest people in: