Reviews Hotel Wunderland Kalkar***

Wunderland Kalkar***
Reviews Hotel Wunderland Kalkar***
Griether Strasse 110-120, D-47546, Kalkar
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Wunderland Kalkar***? Then have a look at the reviews of Hotel Wunderland Kalkar*** in Kalkar, written by other travelers.
Hotel Wunderland Kalkar scores a 7.8 out of 10, based on 342 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Wunderland Kalkar***? Have a look at the reviews of Hotel Wunderland Kalkar*** in Kalkar, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 306 vacation photos of Hotel Wunderland Kalkar*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Hotel Wunderland Kalkar***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Wunderland Kalkar*** Kalkar. You can be the first to add a review.

There are 341 reviews of Wunderland Kalkar***

8.2
Group trip, 2011
"Leuk voor een keer met kinderen"translate
Henk

12/06/2011 Wij zijn er met 14 volwassenen geweest voor 2 dagen en dat is lang genoeg het wordt en is niet anders dan eten drinken 5 min. over het park eten drinken naar bed en de volgende dag weer van voor af aan. Voor de kinderen is het ideaal die kunnen hun hart op halen en genieten.
Het park is leuk op gezet en vertier is er genoeg, het eten is vrij goed maar massaal en sober en wordt niet altijd aangevuld. Maar ja je bent er even uit in een andere sfeer, maar persoonlijk vind ik het niet voor herhaling vatbaar.

PR Eigenaar, 12/29/2011
Owner says::  Hartelijk dank voor uw reactie. Dit geeft ons de gelegenheid onze service verder te optimaliseren. We hebben de opmerking over het opvullen van het buffet dan ook ter harte genomen en controleren dit elke dag. Wij hopen u wellicht in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Group trip, October 2011
"Leuk voor groepen en/of families!"translate
Jodi

10/25/2011 Afgelopen weekend hier geweest met de familie (volwassenen en jongeren van 20 -25 jaar) ter ere van het 55-jarig huwelijk van opa en oma. Super geregeld, niet kinderachtig met het all in concept; voldoende te eten en te drinken en vriendelijk personeel.
De barstreet in de kelder is erg gezellig! Het park is echt voor jonge kinderen, maar de steden in de omgeving zoals Kleve en Xanten zijn een bezoekje waard! Kortom; een aanrader!

Friends, September 2011
"Aardig voor een keertje"translate
Martin

09/19/2011 Leuk dat dit park in en om de oude kerncentrale is gelegen. Onze zoon (9 jaar) heeft zich hier best wel vermaakt. Maar we waren hier van half twaalf tot half vier en dat was lang genoeg. koffie, frisdrank, ijs en frietjes gratis is een leuk en origineel concept. Echter de (extra te betalen) kroketten bleken na twee keer teruggaan nog steeds van binnen bevroren. Wel zonder problemen het geld terug gekregen.
Ik was blij met de 50% kortingsbonnen die ik had want voor voor de volle prijs van €22,50 zou ik me toch aardig bekocht hebben gevoeld.

"Uitstekend voor 3 dagen"translate
Fam.Roelfsema

08/25/2011 We hadden een arrangement van 3 dagen 2 nachten hotel.Hotel was goed, prima bedden en onze kinderen sliepen bij ons op de kamer.Nette hotel.Het eten was gewoon super.Voor ieder wat wils ook het ontbijt.Op het park ook genoeg te krijgen patat ijs fris.Kinderen hebben niet 1 keer om iets gevraagd.Onze kinderen zijn 9 en 11 jaar en vonden de attrakties mooi maar voor de wat oudere kinderen is het misschien te klein om 3 dagen plezier te hebben.Het was niet druk op het park omdat alle duitsers al weer aan het werk waren en de duitse kinderen naar school.We konden zonder te wachten overal in.Dat is op zich heel eg leuk maar het is dan ook zo dat niet alles open is b.v bijna alle cafe,s waren dicht op 1 na wat erg gezellig was hoor en de bowling en kegelbanen waren wel open.Kinderen vonden het jammer dat we weer naar huis gingen.Dus al met al was het super geslaagd.We vonden het mooier dan disneyland parijs,de kinderen ook.Ook spreken ze heel goed Nederlands.

"Geweldig leuk park!"translate
Jolanda

01/07/2013 Wij zijn hier enige tijd geleden geweest (augustus 2011).
Erg leuk park! Veel leuke attracties. We waren met kinderen van 2, 8,10. 10 begint wel een leeftijd te worden dat ze voor veel te groot zijn. Het was erg heet het weekend dat wij er waren maar je kon je verkoeling toch wel vinden. heel de dag kon je drinken, ijs en frietjes pakken.
2 nachten overnacht in het hotel. Erg nette kamer met aparte slaapkamer voor de kids, ideaal! Kamer was netjes en groot. Eten in restaurant was heerlijk en erg veel keuze. Ouders waren 40 jaar getrouwd, tafel was mooi opgemaakt met bloemen enz. Prima all in concept! WIj komen zeker nog een keertje terug!!!!

With partner, August 2011
"Een topper voor families met jonge kinderen !!!"translate
joske

08/18/2011 Wij zijn een weekend in dit hotel en pretpark geweest, samen met mijn dochter en haar zoontje van 4, het was er geweldig. We betaalden vooraf het totale arrangement en hebben dan het hele weekend geen geld meer nodig gehad. (alleen 4 euro toeristenbelasting) Alle eten, drinken, het pretpark met frites, ijsjes, drankjes zijn inclusief. De kamers zijn prima, het eten goed verzorgd, het pretpark leuk voor iedereen. Zeker droge kledij voorzien bij de wildwaterbaan (boomstammetjes)
Kortom een aanrader voor families met jonge kinderen

Group trip, August 2011
"Super hotel voor een familie weekend"translate
Gertrud

08/09/2011 Wij zijn een weekend met de hele familie in dit hotel en pretpark geweest. In een woord: geweldig. Je betaald vooraf het totale arrangement en hebt dan het hele weekend geen geld meer nodig. Alle eten, drinken, pretpark, frites, ijsjes, etc is inclusief.
De kamers zijn prima, het eten goed verzorgd, het pretpark leuk voor iedereen.

Kortom een aanrader voor families.

"GEWELDIG!!!"translate
Bert van de Wijngaa...

08/10/2011 Voor de 10e keer hier weer geweest met kinderen en kleinkinderen en het was wederom geweldig voor kinderen een totaal vermaak maar ook voor de volwassenen in de avonduren goed met live muziek hapjes en drankjes in overvloed alleen misten we nog steeds enkele hollands gedist. merken maar dat komt misschien nog wel, dit keer maar 1 vernachting maar wel twee hele dagen op het park gebleven en gaan zeker nog vaker naar dit adres!!!! Alleen jammer van de honderden wespen maar dat moet dan maar!!

Family with older children, August 2011
"Is er leuk maar niet voor wat grotere kinderen"translate
spongebobs30

08/04/2011 het systeem all inclusief park, hotel, eten en drinken is voor wat je moet betalen heel goed .

"Super park!"translate
babs

08/03/2011 park super voor zowel hele kleine kinderen als ouderen! frietjes/ijs en drinken wat gratis is in het pretpark van goede kwaliteit. Het hotel heeft ruime kamers, ze zijn schoon en het eten daar, het buffet heeft ontzettend veel keuze, zelden zo veel gezien!
bowlen is gratis, maar baan is een beetje aflopend, toch een gezellige sfeer met gratis hapjes tussendoor! Kortom een super leuk voor een paar daagjes weg!

What annoys you the most on the ski slopes?