Reviews Bed and Breakfast All Seasons***

8.7

22 October 2014

All Seasons***
Reviews Bed and Breakfast All Seasons***
Neuastenberger Strasse 8, 59955, Winterberg-Neuastenberg (Sauerland)

Would you like to know what to expect on your vacation in Bed and Breakfast All Seasons***? Then have a look at the reviews of Bed and Breakfast All Seasons*** in Winterberg-Neuastenberg (Sauerland), written by other travelers.
Bed and Breakfast All Seasons scores a 9.3 out of 10, based on 17 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Bed and Breakfast All Seasons***? Have a look at the reviews of Bed and Breakfast All Seasons*** in Winterberg-Neuastenberg (Sauerland), placed by other travellers. Besides that you will be able to find 4 vacation photos of Bed and Breakfast All Seasons*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for All Seasons*** Winterberg-Neuastenberg (Sauerland). You can be the first to add a review.

1 2 next

There are 17 reviews of All Seasons***

9.5
9.6
8.7
With partner, Febuary 2014
"Geweldig verblijf gehad!"translate
Marian Blaauwgeers

03/02/2014 Wij zijn met twee stellen afgelopen weekend naar Winterbergen geweest en hebben gelogeerd bij B&B All Seasons. Na een geweldig ontvangst werden we naar onze prima, schone kamers gebracht. 's Morgens stond er een heerlijk ontbijt op ons te wachten en ook daar weer met de persoonlijke benadering die het erg prettig maakt. Winterbergen is ook een erg leuke plaats, ook als er minder sneeuw ligt. Kortom Frans en Jose runnen dit B&B met zoveel plezier dat het niet anders kan dan dat je een prettige ervaring hier hebt.

Family with young children, November 2013
"Vakantie"translate
Jeroen Nijenhuis

11/23/2013 Fanatastisch weekend, gastvrij, tijd voor ontspanning

Group trip, November 2013
"Fantastische plek"translate
Wim enAnnemarie

12/18/2013 Frans en Jose bedankt voor jullie gastvrijheid. We hebben een mooi weekend gehad , zelfs met sneeuw. Prima kamer met tv. Goed bed en sanitair. Balkon met zeer mooi uitzicht. Prachtige omgeving. Voor herhaling vatbaar.

November 2013
"Super accommodatie en warme ontvangst."translate
Cobien Nieuwpoort

12/02/2013 Accommodatie All Seasons is geschikt voor "All Kinds of People"! Je voelt je er gelijk op je gemak bij deze mensen, zeer gastvrij en vriendelijk.
Naast deze aardige mensen, zalige bedden en kamers, fijne saunaen heeeerrrlijk eten. Een prachtige plek met mooi uitzicht en grote achtertuin, maar ook dichtbij skilocaties en wandelgebieden. En dit alles voor een echt heel redelijke prijs! Kortom een aanrader.

With partner, August 2013
"Mooie plek, zeer vriendelijke eigenaren"translate
Wilko van der Graaf

08/16/2013 B&B All Seasons ligt in Neuastenberg, een paar kilometer buiten Winterberg. Het ligt hoog en het uitzicht vanuit onze kamer is fantastisch.
De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.
Hier gaan we vaker naartoe. Ik kijk nu al uit naar de voorjaarsvakantie om te zien hoe de wintersport is.

Friends, May 2013
"Bijzonder goede ligging en goed verzorgd BB"translate
Robert

06/02/2013 Het BB ligt centraal in een omgeving die voor een ieder wat te bieden heeft. De gastheer en -vrouw maken zich er hard voor om een goed verblijf te garanderen. Prima slaapfaciliteiten met goede en zeer schone sanitaire voorzieningen. Iedere ochtend een vers Duits ontbijtbuffet. Zeker voor herhaling vatbaar.

Friends, January 2013
"Fantastisch"translate
jose rodijk

11/03/2013 Het is een super plek voor een paar dagen wandelen fietsen en skieen voor mensen zoals ons die niet de drukte van winterberg zoekrn

With partner, December 2012
"Heerlijk geskied, lekker geslapen"translate
Herman

12/10/2012 Een weekendje wezen skien en hier overnacht. Schone kamers, heerlijke bedden en lekker ontbijt! Voor herhaling vatbaar!

Friends, August 2012
"Geweldige omgeving"translate
M. van Domburg

09/03/2012 Weekendje gaan mountainbiken in winterberg en omgeving. Overnachting geboekt bij Bed and Breakfast All Seasons in Winterberg-Neuastenberg. Kwamen pas vrijdagavond laat aan bij All Seasons en werden hartelijk ontvangen door de eigenaars van de BB. De volgende dag klaar voor ons sportieve avontuur. Alex (de eigenaar) informeerde ons m.b.t. een route. We hebben deze route gereden en wat een fantastische route was dat. Echt de gehele omgeving gezien en bijna geen asfalt gezien. De BB is verder sfeervol ingericht en het ontbijt is goed verzorgd. De piste ligt op nog geen 200 meter dus in de winter komen wij hier zeker terug.

Family with older children, August 2012
"Super week winterberg Bij Alex & Yvonne"translate
Dave & Ingrid

09/16/2012 Geweldige week gehad, Super verzorgd en alex en yvon staan altijd voor je klaar. Alles is lekker schoon en fris,
Kortom een super lokatie.
Wij komen zeker terug.

1 2 next

Which country do you prefer driving in?