Arrival date
Departure date
From € 75
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Mercure Trier Porta Nigra****
Reviews Hotel Mercure Trier Porta Nigra****
Porta Nigra Platz 1, D-54292, Trier

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Mercure Trier Porta Nigra****? Then have a look at the reviews of Hotel Mercure Trier Porta Nigra**** in Trier, written by other travelers.
Hotel Mercure Trier Porta Nigra scores a 8.5 out of 10, based on 58 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Mercure Trier Porta Nigra****? Have a look at the reviews of Hotel Mercure Trier Porta Nigra**** in Trier, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 27 vacation photos of Hotel Mercure Trier Porta Nigra**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Hotel Mercure Trier Porta Nigra****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Mercure Trier Porta Nigra**** Trier. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

There are 58 reviews of Mercure Trier Porta Nigra****

9.4
8.6
8.4
8.1
8.6
With partner, April 2014
"Goed sfeerfol hotel met goede ligging"translate
Marie

04/14/2014
Dit blijft onze vaste waarde in Trier, grote garage, mooie comfortabele privilegekamer met goede bedden, mooi uitzicht op de porta nigra, minibar, propere badkamer, mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten, enkel ontbijt is aan de dure kant maar wel uitgebreid.Sfeervolle receptie en bar waar je lekkere wijnen kan degusteren.Vriendelijk personeel.Het heeft alles in huis.

Group trip, March 2014
"Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima service"translate
mevrouw Zimmerman

03/27/2014 Uitstekende ligging en parkeervoorziening, minpunten zijn beperkte keuzes diner bij halfpension en het ontbreken van mindervalide-kamers.

With partner, Febuary 2014
"Goede locatie"translate
Marijke

04/05/2014 Inmiddels heb ik het Mercure hotel in Trier al 6 keer bezocht, maar nog
steeds ben ik hier zeer tevreden. Ruime kamers, goede ligging van het hotel in het centrum, parkeergarage

Find more information about Hotel Mercure Trier Porta Nigra**** at:

With partner, August 2013
"Geweldig Hotel"translate
rocopi79

08/19/2013 Dit Hotel ligt geweldig in het centrum van de stad. Wat een uitzicht op de Porta Nigra. Het Hotel heeft aan de straatkant een prima terras waar je tot laat in de avond wat kan drinken. Het personeel is zeer aardig en kundig. De Hotelkamers zijn prima en behoorlijk groot. Het eten is prima dus onze vakantie was echt geslaagd in Trier.

With partner, July 2013
"Toplocatie"translate
marie france

07/29/2013 Dit hotel is fantastisch gelegen, prima service, prima ontbijt, goede service, keurig personeel! voor mij het tophotel in trier!

With partner, July 2013
"Niet snel weer"translate
Thea & Lucas Donker

08/16/2013 Hotel porto Nigra in Trier, het is een goed hotel vriendelijk mensen.
we hadden Half pension geboekt, het ontbijt was redelijk, maar het diner
was niet best, we hadden meer menu dan buffet, en kleine porties, en veel al het zelfde, weinig keuze dus.

With partner, April 2013
"Uitstekende uitvalsbasis voor een WE Trier"translate
dirk

10/31/2013 Proper hotel gelegen tegenover de Porta Nigra (enkel weg oversteken). Ideale uitvalbasis om Trier te verkennen. Wij hadden een gastronomisch WE geboekt maar de maaltijd was niet echt gastronomisch te noemen. Lekker maar basic. Kamer is proper maar typische hotelketenkamer; niet te groot en elke ruimte benut.
Restaurant Schlemmereule in het oude centrum is een aanrader om lekker te tafelen.

Travelling alone, March 2013
"Ideaal hotel"translate
Marijke

04/21/2013 Een comfortabel hotel voor een bezoek aan Trier, wat tegenover de
Porta Nigra ligt en waar je zo het centrum inloopt. Goed ontbijtbuffet en
parkeergarage om je auto te stallen.

Family with young children, Febuary 2013
"Een echte aanrader!!!!!"translate
Peers Annik

02/13/2013 Als je naar Trier wil is dit een absolute aanrader!!! Prachtig hotel, gelegen tegenover de Porta Negra! Vlak bij winkelstraten......topligging! Heel net hotel, de kamers zijn kraaknet!Bij aankomst om 12u. konden we zonder probleem al op onze kamer!We kregen ook een kamertype hoger zonder toeslag! Super lekker en grote keuze ontbijt en lekker avondeten. (Bij half pens.) Zeer vriendelijk personeel,wij waren hier met Rosenmontag (carnaval) wat een hele belevenis was! Voor herhaling vatbaar en meer dan zijn prijs waard!!!

With partner, September 2012
"Mooie plek voor een paar dagen Trier"translate
Peter van der Flier

09/19/2012 Hotel Mercure Trier Porta Nigra is zijn sterren zeker waard! Zeer vriendelijk personeel en super behulpzaam! Zeker een aanrader voor een paar dagen Trier "geweldig stadje" Ik vond met menu dag 3 niet echt mijn smaak! Geen probleem moch zelf wat aangeven en heb daardoor heerlijk gegeten! Uitzicht vanuit de eetzaal is prachtig beter kan niet! Parkeren perfect geregeld en per 24 uur berekend!

1 2 3 4 5 6 next

You’ll find the friendliest people in: