Arrival date
Departure date
From € 80
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Albatros****
Reviews Hotel Albatros****
Dedalou 1, GR-70014, Chersonissos

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Albatros****? Then have a look at the reviews of Hotel Albatros**** in Chersonissos, written by other travelers.
Hotel Albatros scores a 7.8 out of 10, based on 168 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Albatros****? Have a look at the reviews of Hotel Albatros**** in Chersonissos, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 182 vacation photos of Hotel Albatros**** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Hotel Albatros****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Albatros**** Chersonissos. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

6.6
7.4
7.1
Family with young children, July 2013
"Todo en un solo hotel. Inolvidables vacaciones."translate
Cristinaelsol

08/22/2013 El hotel está cerca del aeropuerto y como íbamos a todas partes a pie no fue necesario alquilar transporte. La playa que está a unos metros es estupenda. En las piscinas pudimos relajarnos disfrutando de las bebidas del bar, y los niños se entretenían en la sala de juegos con otros niños. ¡Ni que hablar del Spa! Gracais al masaje con productos griegos naturales regresamos totalmente renovados. También tuvimos que hacer una esfuerzo para no tomar unos kilos de más. El buffet en el desayuno y en las comidas ofrece gran variedad de delicias, y los platos del menú en el restaurante están a la altura del paladar más exigente. Por las noches, los espectáculos que se ofrecían nos retuvieron de manera muy agradable. Y las habitaciones son comodísimas. Muy luminosas, modernas. Dan gran importancia a la limpieza y al bienestar del huésped. El servicio nos atendían de la mejor manera. Estas vacaciones fueron inolvidables. Seguro volveré a hospedarme en este hotel y lo recomiendo sin ninguna duda.

Friends, September 2012
"Dit nooit meer !"translate
Van Herck Inia
1.0
1.0

09/14/2012 Nieuw gedeelte super, hoofdgebouw echt rampzalig. Personeel supervriendelijk, eten slecht en zeer weinig keuze! Alle dagen bijna hetzelfde, spaghetti was lekker maar 4 x per weer is echt van het goede te veel. We zijn elke dag buiten het hotel gaan eten, dat was wel zeer lekker, maar dat is toch niet de bedoeling denk ik hé. Dus onze vakantie heeft het dubbele gekost . Echt de laatste keer dat we een 4 sterren hotel boeken,wat dit zeker niet waard is!!!

With partner, August 2012
"Practisch en functioneel"translate
sarah mingels

08/07/2012 - gezellig, centraal gelegen hotel. Ideale ligging voor uitstappen . Tof en vlot personeel
- de staat van de kamers in het oude hotelgedeelte past echter niet in een 4-sterren accommodatie

Find more information about Hotel Albatros**** at:

With partner, 2012
"Leuk maar goed voor één keer."translate
Fany Roberts
2.0

07/07/2012 Hotel albatros was een leuke vakantiebestemming in Kreta. Toch waren we diep ontgoocheld in de kamer. Wij hadden een standaardkamer geboekt maar dit gaf een vertekend beeld in de brochures. De douche was veel te klein laat zegen een 60 cm op 60 cm waardoor na een douche heel de badkamer onder water staat. Ook zeer klein in het algemeen, bij openen van de deur zat je bijna tegen het toilet. De mini-koelkast maakt soms veel lawaai, waar je wakker van word 's nachts. De kamers waren voldoende proper maar er waren hier en dan nog enkele schaamharen. Er werd naar een goede oplossing gezocht om ons een andere kamer te geven. Het eten was niet slecht en uitgebreid genoeg maar had vaak weinig variatie. Service goed! Netjes onderhouden binnenplein en zwembad en vriendelijk personeel!

With partner, September 2011
"Super mooi/schoon hotel, met slecht eten"translate
marloes en daniel

06/07/2012 het hotel ligt op loopafstand van het strand.nadeel was wel dat er een rotsenpartij langs de hele kust lag.dichtbij boulevard met voornamelijk restaurants en discotheken.in september geen last van coma-zuipende jongeren gehad.ontbijt was erg slecht,zout brood,maar wel grote variatie yoghurt-ontbijt.avondeten; redelijk was keus,goed vers,maar niet heel lekker. de kamer was erg mooi,en toen mijn vriend jarig was stond er een chocolade-taart in de mini-fridge. eten/drinken buiten je halfpension is erg duur.voor een ijsje aan de bar vragen ze zo 7 euro voor n magnum.

With partner, September 2011
"Prima accommodatie"translate
Fam. Doeve

09/27/2011 Een schonere hotel zal je moeilijk vinden. Het personeel van schoonmaker t\m management waren uitermate vriendelijk en behulpzaam.
De Superior kamers ruim met alle benodigheden.
De ligging van het hotel is perfect voor zowel strand als uitgaansleven, zonder dat je daar last van krijgt.
Avond entertainment wel beperkt tot 3 avonden per week. Overdag dagelijkse "keep fit" in het zwembad.
Het eten, hoewel gevarieerd en goed gepresenteerd, liet soms te wensen over. Maar niemand hoeft daar honger te lijden.
Al met al, een zeer geslaagde vakantie, en een aanrader.

Friends, September 2011
"Redelijk tevreden"translate
ykk

09/17/2011 ik ben matig tot redelijk tevreden van dit hotel. De kamers werden dagelijks schoongemaakt ( wat een hele klus was voor onze kamer :)) Helaas lagen we in het oude gedeelte, met drie op een wel zeer kleine kamer. Voordeel was wel dat ons balkon aan de straatkant lag, waardoor je nog heel wat vrouwelijk schoon kon zien passeren :)
Dan het eten, was absoluut niet lekker. De kaas s'ochtends bvb was echt niet te vreten. Ook weinig variatie gedurende de week, en ja gewoon echt niet lekker. Wij zijn dan ook vaak in uit gaan eten ( restaurant mythos vlak bij friet van piet is echt een aanrader). Een pluspunt was de ligging. Het hotel is op 50 meter van de uitgangsbuurt en dus ook het strand gelegen. Op de hoek is ook een winkeltje, handig voor snel een flesje water of zo te kopen. Bij het hotelpersoneel zitten ook enkele zeer knappe dames :)

With partner, August 2011
"Prima hotel..."translate
franske

09/03/2011 prima hotel....de moeite waard...goed eten...rustige ligging....2 zwembaden...geen lawaaierige bedoening...perfecte kamers...vriendelijk personeel...proper

Friends, August 2011
"Zeer goed hotel met vriendelijk personeel"translate
franky

09/13/2011 het nieuwe gedeelte is prachtig , oude gedeelte netjes maar zeer oud. eten meer dan voldoende en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel .
zeker voor herhaling vatbaar.

With partner, August 2011
"Niet goed"translate
Tina
3.0

08/19/2011 wij zijn in hotel albatros geweest van 8/08/11 tot 17/08/11 en wij zijn niet zo tevreden! Het eten was wel goed, maar weinig variatie. De kamers waren proper, maar klein (oude gedeelte). De ligging daarentegen is heel goed, 350m en je bent in het bruisende uitgaansleven en winkeltjes.
Ik vind het geen 4* waardig.
Voor de rest een goede vakantie gehad met heel veel zon.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next