Reviews Aparthotel Lassi***

26 July 2014

Lassi***
Reviews Aparthotel Lassi***
Lassi, GR-281 00, Argostoli

Would you like to know what to expect on your vacation in Aparthotel Lassi***? Then have a look at the reviews of Aparthotel Lassi*** in Argostoli, written by other travelers.
Aparthotel Lassi scores a 8.4 out of 10, based on 50 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Aparthotel Lassi***? Have a look at the reviews of Aparthotel Lassi*** in Argostoli, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 99 vacation photos of Aparthotel Lassi*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Aparthotel Lassi***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Lassi*** Argostoli. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 next

There are 50 reviews of Lassi***

8.3
7.1
7.7
With partner, July 2014
"Geweldig voor een week relaxen!"translate
Miriam

07/15/2014 Het hotel is zeer rustig gelegen. Vlakbij het strand en het centrum. Wel dien je een steile helling op te lopen naar het centrum . Voor ons geen probleem, ben je wat slecht ter been dan is het een klim.
Het ontbijt is super!! Alles vers en voor ieders wat wils. Kamer netjes, kitchenette goed. Kortom een geweldig verblijf...voor als je rust, zon, zee, strand wenst. Bijtanken kan je hier zeer zeker.

June 2014
"Mooi schoon hotel, Lassi is een goede uitvalsbasis"translate
Annemarie

06/16/2014 Wij hebben het erg naar onze zin gehad in Lassi. Het hotel is mooi gelegen, maar de hellende weg naar het dorp vinden wij toch echt wel het vermelden waard, wij kunnen ons voorstellen dat dit een zware klim is voor mensen welke niet goed ter been zijn.
Het hotel is mooi schoon en modern, de douche is wat aan de kleine kant. Het ontbijt is echt super, heel uitgebreid, er is zelf versgeperste jus d'orange! Tip aan het hotel is; probeer ook een kleine lunch te serveren, hiervoor moet je midden op de dag toch echt de heuvel weer beklimmen. Het zwembad word iedere dag schoon gemaakt.
Lassi is een gezellige plaats met mooie stranden en een super uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Argostoli vonden wij persoonlijk erg tegenvallen. Er zijn wel andere erg mooie dorpjes zoals, Poros, Fiskardo, Assos en Sami.
Kefalonia is een prachtig eiland wat nog niet overstroomd van het toerisme!

With partner, September 2013
"Prima hotel met vriendelijke service"translate
marcel

09/21/2013 Prima hotel wat enkele jaren geleden is gerenoveerd, ziet er keurig uit, wat wordt gerund door de eigenaar met zijn zeer vriendelijke staf. Het hotel ligt ongeveer 75 meter van de weg naar Argostoli aan een licht hellende weg, in een rustige omgeving ongeveer 50 meter van de zee. Het hotel is gebouwd in een voormalige olijfbomenboomgaard, waar je aan de landzijde uitzicht op hebt, de andere kant zeezicht. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeker voor Griekenland uitgebreid en prima verzorgd, voldoende variatie en alles vers. Prijs/kwaliteit prima. De kamers zijn ruim en netjes, de badkamer is echter aan de krappe kant. De kamers worden dagelijks schoongemaakt incl. handdoekwisseling. Strandjes dichtbij, of bij het zwembad voldoende ligbedjes en parasols. Bij een volgend bezoek aan Kefalonie gaan we zeker naar dit fantastiche hotel.

With partner, September 2013
"Aanrader"translate
Marcelvos19

06/08/2014 Mooi hotel, mooie locatie.

With partner, September 2012
"Heerlijk genoten!"translate
L. Hardeveld

09/24/2012 Mijn partner en ik hadden een appartement. Alles zag er netjes uit. Elke dag werd er schoongemaakt en om de dag kregen we schone handdoeken en schoon beddengoed. Zelfs de afwas werd voor je gedaan. De bedden waren wat hard maar daar wen je gauw aan. Verder was er geen bank aanwezig in het appartement. Wat voor ons geen probleem was want het enige wat we daar deden was slapen. We waren de hele dag op pad. Voor de ramen zitten luiken die je dicht kan doen zodat het lekker donker is voor het slapen. Keukentje stelde ook niet veel voor. Je hebt 2 pitjes om te koken. Maar voor mensen die de hele dag lekker op pad zijn en elke dag lekker uit eten gaan, is deze accommodatie een toppertje! Heerlijk genoten!

With partner, August 2012
"Hotel met (soms onaangename) verrassingen"translate
Eska

09/10/2012 Hotel Lassi is mooi gelegen, met een mooi zwembad erbij. Dichtbij voorzieningen en dichtbij zee. Fantastisch ontbijt en aardig personeel. Elke dag een schone kamer en schone handdoeken. Onaangenaam is echter dat je voor airco 6 euro per dag moet betalen. En die is toch wel nodig als het 30-35 graden is. Ook voor het minikoelkastje betaal je 2 euro per dag om hem te mogen gebruiken (zit een slot op). Dus service is er wel, maar het kost een paar centen waar je niet op gerekend hebt. Wij hadden een kamer met uitzicht op zee (2e etage). Prachtig. Maar het balkon was zo klein, dat je je kont er niet kon keren. Dus gezellig met zn tweetjes van de zonsondergang genieten, vergt enige creativiteit. Overigens zijn er ook kamers met grotere balkons, dus je kunt ook geluk hebben als je hier boekt. Badkamertje is klein en een beetje behelpen. Al met al hebben we hier genoten en een heerlijke vakantie gehad, maar je moet even door de zure appel heen.

With partner, July 2012
""geweldige locatie""translate
ocjcwens

08/06/2012 Goed en prima onderhouden accomodatie, rodom het hotel ziet alles er geweldig uit, kamers worden iedere dag bijgehouden, zwembad werd iedere ochtend grondig schoongemaakt, ontbijt was goed,voldoende en veelzijdig, het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en iedere dag ontbijt met een mooi uitzicht tussen de palbomen door op zee. Het klimmetje naar het dorp Lassi was goed te doen.

With partner, July 2012
"Super goed appartement! (Tip: gratis airco!)"translate
Chris & Tosca

07/20/2012 Uitstekend hotel. Zeer vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon en ruim met een mooi balkon. Het keukentje is erg minimaal (1 bruikbare pit) maar met wat creativiteit kun je prima koken. Het zwembad is excellent en de bedjes ook prima. Gelukkig geen gasten die bedjes reserveren met handdoeken (houden zo!). De locatie is ook perfect. Op 5 min. afstand een paar kleine rustige baaitjes, maar wij gingen steeds naar Costa Costa op 15 min lopen. Ook loop je in 15 min naar Argostoli - een heerlijk stadje. Wij hebben erg genoten en Lassi hotel was een van de beste appartementen waar wij ooit in hebben gezeten.

With partner, June 2012
"Super appartement en prima mensen."translate
Allien Klein

06/09/2012 Wij hadden een 2 kamerappartement 306 aan de achterkant van het hotel,zicht op zwembad en achterland.
Een groot appartement met 2x prima lits jumeaux bedden,kitchenette,een prima afgewerkte douche en WC, 2 balkons.
De verzorging van de kamer is super,elke dag een schoonmaakster die de vloer,WC , en bedden doet en schoonmaakt,we maakten ons eigen ontbijt en moesten zelf het brood snijden ,een volgende dag lag er een snijplankje op onze kamer klaar!Een afwasje wordt ook meegenomen in de schoonmaak!Vivi de baliedame is ook bijzonder vriendelijk en behulpzaam,zoekt de excursies uit en zorgt voor een briefje en zoekt het voor je uit.
Zwembad wordt 's ochtends om 6 uur de bodem schoongemaakt, 2 uur later de rand....De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam en actief.
De ligging op het eiland is centraal waardoor je met je scooter overal heen kunt rijden,vele leuke restaurant in de straat op zo'n 500 meter.
Prima kwaliteit/prijsverhouding.

Zeker een plek om terug te komen.

With partner, May 2012
"Schoon hotel wat zeker zijn 3 sterren verdiend!"translate
Elly van Gompel

05/31/2012 Het is een schoon hotel met een zeer goed ontbijt. Geen aanmerkingen alleen de bedden waren wat hard. Iedere dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel.

1 2 3 4 5 next