Reviews Apartment Fili***

31 October 2014

Fili***
Reviews Apartment Fili***
Tigaki , 85300, Tigaki

Would you like to know what to expect on your vacation in Apartment Fili***? Then have a look at the reviews of Apartment Fili*** in Tigaki, written by other travelers.
Apartment Fili scores a 8.3 out of 10, based on 59 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Apartment Fili***? Have a look at the reviews of Apartment Fili*** in Tigaki, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 73 vacation photos of Apartment Fili*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Apartment Fili***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Fili*** Tigaki. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 next

With partner, August 2014
"Mooie rustige plek"translate
peet
Space

09/19/2014 Mooie accomodatie. Omgeving prima, wel wat ver weg van centrum. Rustige buurt vlak bij zee 200 m. Personeel prima. Restaurant aanwezig, daar niet gegegeten. Kamers in oude gedeelte gedateert, vooral sanitair was te klein en te oud. Schoonmaken ok, elke 2 dagen inclusief bed en handdoeken.
Kindvriendelijk zwembad, verder niets voor kinderen

Family with older children, July 2014
"Top"translate
Peike
Space

07/21/2014 Kamers zijn sober maar voldoen prima. Het personeel is echt super aardig en zeer behulpzaam. Het eten bij Fili is lekker en niet duur. Er heerst gewoon een fijne gemoedelijke sfeer.

Family with young children, July 2014
"Echt een relax vakantie"translate
Luma
Space

07/31/2014 We hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad in Fili. De eigenaar en zijn mensen zorgen er voor dat je het prima naar je zin hebt. Je kunt altijd bij ze terecht met vragen, ze zullen altijd proberen je te helpen als er iets is. We hadden geboekt met ontbijt, dit was niet uitgebreid maar wel goed. Ontbijten met uitzicht op het zwembad en de bergen, heerlijk. En voor het diner kun je er ook prima terecht, b.v. de gyros special. En de monday BBQ is ook heel leuk, je moet wel van dansen houden. Het ligt wel een half uur lopen van Tigaki, maar dat is een wandeling langs zee, dus dat is ook weer leuk. En als je dat te ver vind om te lopen dan huur je een fiets. Kun je ook fijn naar Kosstad fietsen, zo'n 10km. Kortom een heerlijke vakantie op Kos gehad.

Family with young children, July 2014
"Puiki vieta poilsio atostogoms"translate
jovita
Space

08/03/2014 Ačiū nuostabiems šeimininkams, puikiam personalui.
Atostogavome šiame viešbutyje liepos viduryje ir puikiai pailsėjome. Vaikams patiko baseinas ir blyneliai rytais. Suaugusiems - skanus ( gausus) maistas ( buvom užsisakę viešbutį su pusryčiais ir vakariene). Dar patiko, kad visada yra laisvų gultų prie baseino, žydintys augalai aplinkui.
Pliusas - erdvus kambarys - tiksliau pusantro kambario - Miegamasis tėvams, vaikams lovos atskiroje patalpoje, bei du balkonai.
Prie jūros ėjome link Tigakio (300 m) - puikus smėlio krantas, visada buvo kur atsigulti. Einant tiesiai - krantas akmenuotas, o prie akmenų yra ežių.
Artimiausias pigiausias supermarketas irgi yra einant link Tigakio tarp viešbučių Zorbas ir Kos palace.
Taip pat įsiminė emocingi tiek savininkų, tiek personalo pasisveikinimai, šypsenos, padėkojimai. Žodžiu kalimera, kalispera, parakolio, efaristo ir pan. dar ir dabar vartojam grįžę namo.

With partner, August 2013
"Lekkere vakantie gehad in Fili"translate
Dennisnedp
Space

09/28/2013 Appartementencomplex Fili is een kleinschalige accomodatie met ca. 40 kamers op een rustig gelegen plek. Het is ongeveer 20 min lopen naar de hoofdstraat van Tigaki. De bediening is vriendelijk en de prijzen zijn erg redelijk. Vergeleken met Nederland gewoon goedkoop. Er zijn 2 grote zwembaden en 1 kinderbad. Wij zaten in een 2 kamer app en hadden meer dan voldoende ruimte voor ons 2en. Bedden lagen goed, goede matrassen. Appartementen zijn misschien wat gedateerd en de afwerking is niet overal meer top, maar dat heb je toch wel vaker in deze prijs/kwaliteits verhouding. Wij stoorden ons er niet aan. Alles werkte en de bedden waren goed. Dat vinden wij belangrijk. Keukengerei is typisch Grieks; dus karig :-) Koken kan wel, maar je zal vindingrijk moeten zijn haha. Vanwege de prijzen en het goede eten zijn wij elke dag uit eten geweest. Je hebt immers vakantie :-) Als je een omgeving zoekt die rustig is en die ook rustige mensen aantrekt zit je hier op het juiste adres.

With partner, August 2013
"Super vakantie!!"translate
Gerda
Space

08/24/2013 Wij hadden een studio. De studio is simpel en de keuken een beetje karig ingericht. Alles is wel erg schoon!

Er zitten prima zwembaden bij en een leuk barretje/restaurantje waar ze 1x per week bbq avond verzorgen.
Wij hebben 2x zelf gekookt, maar uit eten gaan is bijna net zo duur en scheelt je een hoop zweetdruppels, want zonder airco is het in de studio erg warm. Voor airco en kussens op de ligbedjes bij het zwembad moet je extra betalen wil je hier gebruik van maken. Wil je graag zelf koken, dan raad ik je aan om een klein koekepannetje in je koffer mee te nemen.

Fietsen huren raad ik iedereen aan. Wij hadden 2 fietsen met mandjes en versnellingen voor 2 weken voor in totaal 70 euro. Het is 10 minuten fietsen naar het centrum van Tigaki. Verder is er een mini supermarkt op 5 minuten loopafstand waar je de algemene boodschapjes (en 's ochtends brood) kan halen.
Fietsen naar Kos stad is een halfuur, maar dit kun je ook met de bus doen.

Personeel van Fili is super aardig!

June 2013
"Top op Kos"translate
Desiree van Brienen
Space

07/03/2013 Komplex was niet door ons gekozen(omboeking) maar het was prima. Gezellig personeel, mooie zwembaden, netjes schoon. Iets verder van het strand als wij gewilt hadden maar de fietsen kwamen goed van pas.
Het appartement was wel wat gedateerd, De badkamer was keurig schoon maar de douche gaf weleens koud water met weinig druk.
De keuken inrichting was zeer minimaal, er ontbrak nogal wat servies- goed en bestek.Wij koken nooit dus was het voor ons geen probleem
Je kon er eenvoudig eten voor een meer dan redelijke prijs en er was een uitgebreide keuze aan drank.
De gasten waren van allerlei nationaliteiten maar het komplex was Engels georrienteerd en het personeel sprak goed engels.

Family with older children, May 2013
"Mooie rustige ligging"translate
Veleke
Space

05/18/2013 Fili voldoet geheel zoals het door onze reisorganisatie beschreven wordt.
Mooi groen complex met prachtig uitzicht. Receptie, restaurant, zwembad en tuinen: netjes en schoon. Wij verbleven in het oude gedeelte wat wel aan enige renovatie toe is: badkamer en matrassen. Wel werd elke dag goed schoongemaakt!. Eigenaren en personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Simpele goede maaltijden voor weinig geld. Fiets was erg makkelijk om naar de supermarkt en het strand in Tigaki te komen. Fietsen naar Kos-stad is goed te doen.

With partner, September 2012
"Prima plek"translate
paul.druyven
Space

09/23/2012 Heerlijke plek om te verblijven, inderdaad moet je geen luxe verwachten voor de prijs op de kamer maar wat we nodig hadden was aanwezig en voor het eten ga je naar een restaurantje in Tigaki ( Beach-rest bij de bus-stop aan de "rotonde" direct achter je ), Kos-stad ( Select achter de minaret door het poortje met uitzicht op opgravingen ) of het restaurant vlak bij het app.complex ( onder de wijnranken ). Het ligt ongeveer 2,5km van Tigaki. Bij Fili kun je een eenvoudige maaltijd krijgen. Het personeel is zeer vriendelijk en open. Met de fiets ben je in ongeveer drie kwartier in Kos-Stad dat qua sfeer gezelliger is, 's-avonds met de bus in ongeveer 20-25 minuten, laatste bus terug gaat om ongeveer 23.00 uur en zet je bijna bij Fili af. Kan het zeker aanbevelen.

Family with young children, September 2012
"Een oase van rust en hartelijkheid"translate
catherine
Space

10/08/2012 Wat een hartelijke ontvangst van de eigenaren van dit app complex. Zulke lieve mensen die een praatje met je maken en helemaal dol zijn op kinderen.
Er zijn 3 zwembaden, een groot bad, een iets kleiner bad met glijbaan en een kinderbadje. Er liggen opblaas beesten e.d, ligbedden en je mag je drankje/hapje van het terras meenemen naar het zwembad. Lekker eten, iets te harde muziek maar een gezellige ruimte om te verblijven.
We hadden 2 app op de bagane grond bij het zwembad, typisch Grieks maar netjes en efficient ingericht. Het complex ligt 2 km vh centrum van Tigaki, maar met de huurfietsen die worden afgeleverd makkelijk en leuk te fietsen. Kos-stad ligt op 8 km afstand. De omgeving is landelijk, het strand is op loopafstand, maar het zandstrand is iets verder weg. Om de hoek is een leuke taverna met heel lekker eten en een aardige eigenaar. Voor de kinderen is er een speeltuintje en voor de grote mensen eigen gemaakt wijn. Ligt nl tussen de wijngaarden.
Kortom; super verblijf.

1 2 3 4 5 6 next

Which country do you prefer driving in?