Reviews Apartment Akacia

9.7
8.3
8.7

22 December 2014

Unfortunately no photos available Add the first photo
Reviews Apartment Akacia
14. district, Posa Lajos utca 9, Budapest

Would you like to know what to expect on your vacation in Apartment Akacia? Then have a look at the reviews of Apartment Akacia in Budapest, written by other travelers.
Apartment Akacia scores a 8.8 out of 10, based on 3 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Apartment Akacia? Have a look at the reviews of Apartment Akacia in Budapest, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 6 vacation photos of Apartment Akacia on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Akacia Budapest. You can be the first to add a review.

There are 3 reviews of Akacia

Friends, December 2012
"Leuk en betaalbaar appartement"translate
Kirsten
Space

02/16/2013 Tijdens de feestdagen zijn wij hier geweest. Het appartement was met kerst dingen opgefleurd zodat we een kerst gevoel hadden. Vanwege de feestdagen werden we welkom geheten met een lekkere cake en gluhwein.

Het appartement ligt buiten het centrum maar heel centraal gelegen. 10 minuutjes lopen naar een bus die door heel budapest rijdt. De tram stopt op 2 minuten van het appartement. Vlakbij zit een miniwinkel met heel vriendelijk personeel waar je iedere dag verse broodjes kan kopen .

Het appartement is ruim met in de kamer beneden een mini keuken. Boven een zeer ruime 3 persoonskamer met een zitje. De badkamer is zeer ruim. Als je langer blijft kan er voor je gewassen worden. Tevens kregen wij om de paar dagen schone handdoeken. Service kwam dicht in de buurt van een hotel.

De eigenaren zijn echt zeer vriendelijk en behulpzaam. mede dankzij hen hebben wij superdagen gehad.

Friends, August 2009
"Een verzorgde rustige plek met een heerlijke tuin"translate
Gerard van Willigen...
Space

09/13/2009 Een keurig verzorgd appartement. Er zijn twee grote kamers. Beneden een met keuken, kleine tafel en twee bedden. Boven een riante slaapkamer met ook twee bedden. Boven bevindt zich ook een zeer ruime badkamer met toilet.

Mevrouw Sinko is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dicht in de buurt (5 minuten lopen) zijn een aantal winkels. Ook is er dagelijks een leuke, plaatselijke markt waar bijna alles is te krijgen (10 minuten lopen). Het centrum ligt wat verder maar is te voet en met het openbaar vervoer samen binnen 30 minuten bereikt. Op zo'n 10 minuten lopen vindt men plaatselijke, leuke, goedkope restaurantjes. De Mac Donalds is binnen 2 minuten bereikt.

Wij hebben erg genoten van de rust en de tuin als we na een lange dag wandelen door de stad thuis kwamen. Ook hebben we bijna de hele week heerlijk ontbeten in de tuin.

Een prima rustig adres om op eigen gelegenheid te verblijven, en de stad te verkennen.

Group trip, 2007
"Geweldig"translate
Jan peter

01/17/2012 het was egt super want de service was heel goed en het personeel was heel aardg tegen ons!

What annoys you the most on the ski slopes?