Reviews Apartment Entre Amis*****

2 October 2014

Entre Amis*****
Reviews Apartment Entre Amis*****
Dalszinház utca 2, 1065, Budapest

Would you like to know what to expect on your vacation in Apartment Entre Amis*****? Then have a look at the reviews of Apartment Entre Amis***** in Budapest, written by other travelers.
Apartment Entre Amis scores a 9.8 out of 10, based on 22 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Apartment Entre Amis*****? Have a look at the reviews of Apartment Entre Amis***** in Budapest, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 25 vacation photos of Apartment Entre Amis***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Entre Amis***** Budapest. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

There are 22 reviews of Entre Amis*****

9.1
9.6
9.9
With partner, September 2012
"Ideaal voor city trips en verblijven in Boedapest"translate
anmas
Space

09/21/2012 Heel mooi appartement op een topligging aan de opera vlak in het centrum en toch rustig .Ook de ontvangst bij aankomst was heel leuk , Francoise en Beti zijn heel toffe madammen. Een aanrader

Friends, September 2012
"Fantastische plek"translate
Verboven
Space

09/23/2012 Een prachtig ingericht appartement zeer ruim en zeer proper. Mooi en gezellig ingericht. Een goeie centrale ligging. Hartelijke ontvangst en uitgebreide informatie over de stad en de mogelijkheden van restaurants en bezienswaardigheden.

Family with young children, August 2012
"Zalig verblijf !!"translate
Guy Vercammen
Space

09/03/2012 Ons appartement was super : heel netjes en alles was er wat we nodig hadden. De ligging was perfect : niet in de drukke winkelstraat gelegen maar op enkele stappen er vandaan.
Heel vriendelijk onthaal en we kregen meer dan voldoende tips om de stad te bezoeken. Dit is een echte aanrader !!!

Family with older children, July 2012
"UItstekende plek voor citytrip"translate
eric goubin
Space

08/13/2012 Met onze tienerdochters bleek dit een uitstekende plek voor een citytrip. Appartement Opera ligt werkelijk in het hart van Boedapest, waardoor je bijna geen openbaar vervoer hoeft te gebruiken.
Het appartement is mooi ingericht en heeft alles nodig wat je je er als gezin toewenst. Gezien de zomer erg warm was, waren we blij dat we in het appartement af en toe eens de airco konden inschakelen.
Het onthaal was hartelijk en professioneel tegelijk, ook in onze correspondentie vooraf. Praktisch was de nabije parkeergarage, waar men ons vooraf een goedkoper ticket geregeld had.

Group trip, May 2012
"Fantastisch verblijf"translate
Odette wilems

05/24/2012 geweldig app met een bijzonder goede ligging
Alles om de hoek;-)
Zeer ruim en verzorgd en tevens voorzien vzn all comfort!
Voor herhaling vatbaar !

Friends, April 2012
"Perfect appartement"translate
Rob Caubo
Space

04/30/2012 Het appartement was perfect. Superschoon, sfeervol, mooi ingericht en ideaal gelegen.

With partner, November 2011
"Superzalig verblijf!"translate
Familie Bisschop
Space

11/27/2011 We verbleven reeds voor de 4de keer in één van de appartementen van Entre Amis, deze keer in BoulevArt. Zoals steeds kregen we een warm onthaal en tips voor het verkennen van onze favoriete hoofdstad. Ook de aangeraden restaurants waren super supergoed!! Dit schitterende appartement is bovendien goed gelegen en een lust voor het oog!! Zo onbeschrijflijk mooi, stijlvol en luxueus ingericht en tot in de puntjes verzorgd. Voor ons is er slechts één adres als we in Boedapest verblijven!

Family with young children, October 2011
"Alles was super"translate
familie Nelis
Space

11/19/2011 In het XXl-appartement een week in oktober geweest, het was geweldig en beter konden we ons niet wensen en zo een luxe, groot appartement hadden we nog nooit gehad. Sfeervol appartement met hoge plafonds en mooi ingericht, de grootte ervan is enorm: 18 meter diep en 10 meter breed met plafonds van bijna vijf meter hoog. Voor alles was gezorgd: handdoeken, bedlinnen, boeken, dvd's etc.. Ook de taxi was voor ons tot op de minuut nauwkeurig geregeld. De eigenaresse is gastvrij en heel erg gul, ook haar personeel is zeer klantvriendelijk. Er werd in die week dat we er verbleven ook heel goed schoongemaakt en alles wat op was werd onmiddellijk vervangen. Appartement is in een goede buurt gelegen op slechts een paar minuten van de metro waardoor de grootste delen van de stad goed en snel te bezoeken zijn.
Een minpuntje zou er kunnen zijn als je gevoelig bent voor geluid, op de vrijdag- en zaterdagavond is de muziek goed hoorbaar maar voor ons was dat absoluut niet storend.

Family with young children, October 2011
"Superluxe&centraalgelegen&heel klantvriendelijk"translate
familie Nelis
Space

11/08/2011 Een betere accomodatie dan de XXL konden wij ons niet wensen in Budapest. Zo luxe, groot en sfeervol: beter kan gewoon niet.
Appartement ligt in een goede buurt en met de metro ben je vanuit deze locatie overal binnen een kwartiertje.
De eigenaren zijn hardstikke vriendelijk, gul en overal is aan gedacht (beddengoed, handoeken, boeken, wifi, cd's etc). Zelfs een door hun geregelde taxi is op de minuut op tijd.
Voor ons zeker niet storend maar wel hoorbaar was op vrijdag en zaterdag de muziek van ondergelegen horeca.

With partner, September 2011
"Uitstekend appartement"translate
G. Blaauw
Space

09/28/2011 Het appartement is sfeervol ingericht, rustig en ruim voor 2 personen. Na een dag rondlopen in warm Budapest is het heerlijk om in de koele airconditioned ruimte bij te komen en samen in de jacuzzi te gaan. Het ligt vlak bij een metrohalte waarvandaan je de bezienswaardigheden snel kan bereiken. De keuken is mooi en compleet ingericht. Wel met 2 opstapjes die s'avonds lastig te zien zijn en maken dat je steeds alert moet blijven om niet mis te stappen.

1 2 3 next

What is most important to you when choosing a city break?