Reviews Bungalow Rumah Mimpi Saskia**

24 April 2014

Rumah Mimpi Saskia**
Reviews Bungalow Rumah Mimpi Saskia**
Candidasa

Would you like to know what to expect on your vacation in Bungalow Rumah Mimpi Saskia**? Then have a look at the reviews of Bungalow Rumah Mimpi Saskia** in Candidasa, written by other travelers.
Bungalow Rumah Mimpi Saskia scores a 6.2 out of 10, based on 7 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Bungalow Rumah Mimpi Saskia**? Have a look at the reviews of Bungalow Rumah Mimpi Saskia** in Candidasa, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 22 vacation photos of Bungalow Rumah Mimpi Saskia** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Rumah Mimpi Saskia** Candidasa. You can be the first to add a review.

There are 7 reviews of Rumah Mimpi Saskia**

2014
"Fantastisch"translate
Ellen Wahl
Space

04/15/2014 Rumah Mimpi Saskia is voor mij een fantastisch verblijf geweest. Ik ben er 2 x geweest en als ik weer naar Bali ga ga ik "mijn" huisje weer reserveren. Zo lekker voorzien van alles. Restaurants op loopafstand....vriendelijke mensen op het parkje.....kortom te gek! Iedere dag komt er iemand langs om schoonmaken. Voor wat je betaald aan huur is dit de perfecte locatie voor mij.

With partner, March 2014
"Heerlijk huis."translate
peggy
Space

04/15/2014 We hebben er een heerlijke dagen gehad. Super aardige mensen.
Je kan er echt goed relaxen.
Eenvoudige villa voor een goede prijs.

With partner, January 2014
"Nooit meer"translate
v. w
Space

03/29/2014 muf huis.Rammelende airco. Slechte bedden. Slechte verlichting, zeer donker. Plafond ventilator werkt niet. Geen behoorlijke kopjes en glazen. Allegaartje. Vieze vuil ingevreten plavuizen vloer. Oncomfortabele stoelen op het terras. Veel herrie van de doorgaande hoofdweg en s'avonds laat overlast van brommers achter het huis. Vies restaurant. Zeer amateuristisch beheerders echtpaar. Zelf letten op stroom anders in de nacht je stroom op. Klagen heeft geen zin.
Eigenaars hebben een een roze bril op, willen de gebreken niet zien of horen. Wij zijn weg gegaan uit dit huis en wij zijn niet de eerste die dit hebben gedaan.

With partner, January 2014
"Echt nooit meer"translate
wouter
1.0
1.0
2.0

02/06/2014 Wat een zooi. Haren van voorgangers in douche putje. Plakkende en/of verroesten deurknoppen. Geen kooktoestel, dus onmogelijk 's ochtends een eitje te koken of te bakken, laat staan 's middags een kopje soto mei te bereiden. Wel een tomado warm houd plaatje aanwezig! De eerste de beste keer van wc doortrekken, hield ik het lipje in m'n handen. Niet onderhouden Airco, daardoor een ontzettend bijgeluid.. Alsof je een scheepshut hebt naast de machine kamer! Nachtrust bijna onmogelijk. Niks genieten van de rust, alsof het dagelijkse verkeer door de bungalow, dus door de slaapkamer haar weg zocht! Zwembad, een soort van kuil met ontzettend vies water. Restaurant is aan renovatie toe….wat een griebes zooi en dan die rotzooi tussen het restaurant en de bungalow. Derhalve absoluut geen aanrader!! Wij hadden voor 11 dagen (via touroperator, treft geen blaam. Is verantwoordelijk van verhuurster) geboekt en betaald, maar zijn de 5e dag gevlucht!!

Family with young children, December 2013
"Heerlijke kerstvakantie gehad"translate
t.leijen van der ze...
Space

04/15/2014 Met kinderen hier gelogeerd en ondanks een paar regenachtige dagen een heerlijke vakantie gehad,personeel zeer vriendelijk en betrokken bij de kinderen en een heerlijk kerstdiner gehad,ook oudjaarsavond gezellige gevierd met personeel en familie.
prijs/kwaliteit verhouding was prima

Group trip, March 2012
"Heerlijke plek"translate
S Tjeerdsma
Space

04/13/2014 Heerlijke plek om na een drukke dag vol bezienswaardigheden tot rust te komen. Goed onderhouden bungalow en erg vriendelijke mensen die elke dag de bungalow komen schoonmaken. Het restaurant op het park viel wat tegen maar omdat de ligging zo perfect was (omringd door tientallen andere restaurants) maakte dat niet uit.

Group trip, 2011
"Rumah mimpi saskia is for me the place to stay."translate
Gerco
Space

06/07/2012 overall the acomodation and the place candidasa is a good way to discover the real Bali.
the bungalow is clean,staff is friendly and its direct at the indian ocean.

What do you think of in-flight food?