Reviews Bungalow Sawah Lovina****

27 November 2014

Sawah Lovina****
Reviews Bungalow Sawah Lovina****
Jalan Ketapang, 5051RV, Lovina

Would you like to know what to expect on your vacation in Bungalow Sawah Lovina****? Then have a look at the reviews of Bungalow Sawah Lovina**** in Lovina, written by other travelers.
Bungalow Sawah Lovina scores a 9.2 out of 10, based on 117 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Bungalow Sawah Lovina****? Have a look at the reviews of Bungalow Sawah Lovina**** in Lovina, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 97 vacation photos of Bungalow Sawah Lovina**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Bungalow Sawah Lovina****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Sawah Lovina**** Lovina. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 117 reviews of Sawah Lovina****

8.9
9.1
With partner, September 2014
"One step from paradise"translate
Ron
Space

09/07/2014 Heb voorgaande recensies gelezen aangaande de klantvriendelijkheid van de eigenaar. Met het komen en gaan van de vele gasten zou de eigenaar meer handen moeten schudden dan koningin Maxima. Hoe klantvriendelijk kun je zijn als je je gasten zo'n prachtig verblijf en perfecte verzorging biedt?

With partner, September 2014
"Pure verwennerij in een klein paradijs"translate
Charmy ravestijn
Space

09/15/2014 6 Schattige, Balinese bungalows in een werkelijk pràchtige tuin. One step from Paradise! Grenzend aan een rijstveld met op de achtergrond wuivende palmen en de zee.
Bungalows worden elke dag volledig schoongemaakt, elke dag schone handdoeken en om de dag schoon beddengoed.

Geweldig personeel die alles in het werk stelt om het de gast naar de zijn te maken.
Gastheer en gastvrouw Koentjil en Putuh zijn altijd goed gehumeurd, charmant en goedlachs en wat hebben we gezellig met jullie kunnen kletsen over alles en nog wat. Djeroet is een súperkokkin. We hebben genoten van de werkelijk heerlijke gerechten. We hebben ook niet de behoefte gehad om ergens anders te eten. En als je behoefte hebt aan een drankje op het terras van de bungalow... No problem 😊. Het stond er binnen een minuut
Prachtige tours gemaakt met chauffeur/gids Gusti. Onze dank dat hij ons veilig het eiland heeft laten verkennen.
Ook nog kennis gemaakt met de de sympathieke en spontane eigenaar van het complex, Walter.

With partner, August 2014
"Wauw!"translate
Ilja
Space

09/12/2014 Na een schitterende maar vermoeiende rondreis door Java kwamen we aan in dit paradijsje! Wat een schitterend en geweldig plekje op loopafstand van het centrum van Lovina.
De inrichting is prima, een ruime slaapkamer met nette douche en apart toilet. Van buiten ziet het er prachtig uit in een super mooie tuin.
Ook het zwembad is super fijn, heerlijke ligbedjes en een mooie aankleding.
Helaas hadden we maar voor twee nachten geboekt, maar we hadden hier heel graag nog een nachtje langer gebleven.
Als je naar noord Bali gaat zou ik dit paradijsje zeker aanraden.

Family with older children, 2014
"Gevoel van thuiskomen!"translate
Fam. Koentjes
Space

08/06/2014 Voor de vierde keer dit jaar in Sawah gelogeerd. Weggaan wordt ierder jaar moeilijker. Het is echt een verborgen paradijs. Lovina is een vriendelijke plaats, Sawah past daar goed bij. Gemoedelijk, sfeervol en de prachtige omgeving (tuin, rijstvelden, zee) vervelen nooit.

With partner, June 2014
"Heerlijk verblijf"translate
Jeanet Rooseman
Space

06/07/2014 Ligging van Sawah Lovina is heerlijk rustig, maar toch dicht bij het centrum. Zwembad is geweldig in een super mooie tuin. Bijzonder vriendelijk personeel en uiterst behulpzaam. Het eten is fantastisch. De bungalows zijn mooi en erg schoon. Echter het bed en de douche vielen ons tegen. Achter de douche zit niet voldoende druk, waardoor er minimaal water uit de douche komt. De bedden zijn erg klein en verouderd. Dit zijn twee minpunten op een fantastisch verblijf in sawah lovina.

Group trip, May 2014
"Heeft wat verbeterpunten nodig !"translate
Martine Faber
3.0
Space

06/16/2014 We hebben voor de 3e keer doorgebracht in Sawah Lovina, en al is het een heerlijke accommodatie heb ik wel wat verbeterpunten:
De douche staat haast geen druk achter, de bedden zijn echt aan vervanging toe (te klein en slecht matras) En de eigenaar laat zich weinig tot niet zien, wat met een accommodatie van zo weinig bungalows toch wel onpersoonlijk overkomt. Veel mensen hoorden we hierover klagen.
De prijs is verhoogt dit jaar, maar dan vind ik dat je wel moet zorgen dat douche en bedden goed zijn.
Het personeel maakt een hoop goed, erg lief en attent !

With partner, May 2014
"Supermooi"translate
irma
Space

06/09/2014 wat al zo veel keer is gezegd super mooie tuin en zwembad.
ontbijt goed ,en alles wat je van de kaart besteld is super lekker
maar het bed is hard aan vervanging toe, maat twijfelaar:matras waar je alles door heen voelde, daar bij ook nog Zeer Hard en zeer kleine hoofdkussen Ook Vreselijk Hard.en inderdaad de druk van het water , zette de kraan maar alvast een paar minuten open , om als ik in bad ging een beetje warm water te krijgen met zeer weinig druk.ook geen kluis op de kamer. personeel zeer goed en vriendelijk
ligt best wel centraal . als je niet bang bent in dat laantje er naar toe.
denk ook niet dat je bang hoeft te zijn .

Family with older children, April 2014
"Mooi paradijs"translate
Stefan en Astrid
Space

08/03/2014 Mooie tuin, fijn zwembad, super vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echt paradijs! Binnen 5 minuten ben je op het strand via de openbare weg of door de mooie rijstvelden. En binnen 10 minuten in het centrum voor de vriendelijke Balinese mensen, mooie winkeltjes of de ambachtelijke werken. Wij waren er in April 2014 met onze jongens van 12 en 15 jaar. Ze hebben zich super vermaakt met zwemmen, vissen, dolfijnen spotten, snorkelen etc.

October 2013
"Paradijs op aarde"translate
Kees de Vos
Space

12/27/2013 Begin oktober voor een klein weekje op dit kleine paradijs geweest samen met mijn broer en de vrouwen. Het is hier fantastisch, schoon mooie tuin en zwembad en toch zeker niet te vergeten het zeer goede eten van Wina.
Walter Wina en de rest van de crew bedankt voor de goede zorgen.
Groetjes Kees en Anita de Vos

Friends, October 2013
"Weer enorm genoten."translate
Ton de Vos
Space

10/17/2013 Is denk ik alweer de 5de keer dat we hier komen en hebben nog steeds het gevoel in een klein paradijsje te zitten. De enorm prachtige tuin met mooi zwembad, de rust maar ook het heerlijke eten geven ons een zeer fijn vakantiegevoel. Vonden ook dat het parkje sinds ons laatste bezoek verbeterde was, mooie nieuwe zwembad ligstoelen, verbetering hoeveelheid water om te douchen. Ook de omgeving is over de laatste jaren aan het verbeteren, wat ons vooral opviel is dat het schoner is. Bijna geen zwerfvuil meer en ook de vriendelijke lokale bevolking geeft je een fijn gevoel. Komen zeker nog terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Do you spend the Christmas holidays with family?