Reviews Bungalow Sawah Lovina****

23 April 2014

Sawah Lovina****
Reviews Bungalow Sawah Lovina****
Jalan Ketapang, 5051RV, Lovina

Would you like to know what to expect on your vacation in Bungalow Sawah Lovina****? Then have a look at the reviews of Bungalow Sawah Lovina**** in Lovina, written by other travelers.
Bungalow Sawah Lovina scores a 9.2 out of 10, based on 109 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Bungalow Sawah Lovina****? Have a look at the reviews of Bungalow Sawah Lovina**** in Lovina, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 93 vacation photos of Bungalow Sawah Lovina**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Bungalow Sawah Lovina****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Sawah Lovina**** Lovina. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 109 reviews of Sawah Lovina****

9.1
9.4
October 2013
"Paradijs op aarde"translate
Kees de Vos
Space

12/27/2013 Begin oktober voor een klein weekje op dit kleine paradijs geweest samen met mijn broer en de vrouwen. Het is hier fantastisch, schoon mooie tuin en zwembad en toch zeker niet te vergeten het zeer goede eten van Wina.
Walter Wina en de rest van de crew bedankt voor de goede zorgen.
Groetjes Kees en Anita de Vos

Friends, October 2013
"Weer enorm genoten."translate
Ton de Vos
Space

10/17/2013 Is denk ik alweer de 5de keer dat we hier komen en hebben nog steeds het gevoel in een klein paradijsje te zitten. De enorm prachtige tuin met mooi zwembad, de rust maar ook het heerlijke eten geven ons een zeer fijn vakantiegevoel. Vonden ook dat het parkje sinds ons laatste bezoek verbeterde was, mooie nieuwe zwembad ligstoelen, verbetering hoeveelheid water om te douchen. Ook de omgeving is over de laatste jaren aan het verbeteren, wat ons vooral opviel is dat het schoner is. Bijna geen zwerfvuil meer en ook de vriendelijke lokale bevolking geeft je een fijn gevoel. Komen zeker nog terug.

With partner, September 2013
"GEWELDIG"translate
Ans Oude Wesselink
Space

10/03/2013 Niets meer aan doen vanuit onze bungalow keken we uit over de sawah met daarachter de zee.
Het is een oase van rust met super personeel niets is hun teveel om het de gasten naar hun zin te maken.
De prijs kwaliteit verhouding is prima, de kamers zijn superschoon en worden elke dag schoongemaakt zo ook het restaurant waar je uitstekend kan eten met een uitgebreide menukaart.
Ook het zwembad en de tuin worden prima onderhouden en voor kinderen is er altijd plaats en zij hebben een eigen zwembad.

Family with young children, August 2013
"Paradijsje"translate
Anneke
Space

09/09/2013 In 1 woord geweldig!
Alles was super, heerlijk eten, heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel, superleuke bungalows, prachtige tuin, mooi schoon zwembad.
Als we ooit weer naar bali gaan, gaan we zeker terug. Een oase van rust en vriendelijkheid. Echt een aanrader!!

Friends, June 2013
"Een echt PARADIJS"translate
Koos & Marty
Space

07/09/2013 Wat een topper op een geweldige locatie, als dit het paradijs niet is dan moet deze zeker in de naaste omgving zijn geweest.Dit is het echte Bali. Mooi ruime huis met eigen veranda, met een fantastisch uitzicht geweldig personeel !!!! klein maar voortreffelijk !!! restaurant iedere morgen werd alles zowel binnen als buiten minitueus schoongemaakten het woord NEE komt volgens mij niet in hun woordenboek voor. GEWOON TOP !!!!!!

With partner, Febuary 2013
"Een hemel op aarde !!"translate
Harry en Alda.
Space

02/27/2013 Wij zijn bijna 3 weken te gast geweest op deze heerlijke plek !!!
De mensen, het complex, de omgeving, alles straalt rust uit !!!
Het is er super netjes, zowel in de bungalow, als rondom het zwembad en in de tuinen, alles wordt perfect bij gehouden en verzorgt !!!
Mijn dank aan Wina, die snel in de gaten had, dat ik ziek was en meteen maatregelen nam !!
Kuncil, Lia, Made en alle andere mensen van Sawah Lovina, onze dank voor deze heerlijke vakantie, we komen zeker terug !!!

With partner, January 2013
"Fijn rustig plekje op Bali"translate
Theo de Vos
Space

02/20/2013 Sawah Lovina was de plek waar we het eerste gedeelte van onze vakantie doorbrachten. Heel vriendelijk personeel, dat zijn/haar uiterste best doet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Goed eten, brandschoon, ook het mooie zwembad. Prima verzorging voor een eerlijke prijs. Verder vonden wij het dorp druk en rommelig, maar ons doel om daar rustig te wennen en te genieten is ruimschoots gehaald, in een prachtige omgeving.

With partner, September 2012
"Een hele mooie plaats voor rust zoekers"translate
nunhem
Space

12/26/2012 Sawah Lovina is een heel mooie plaats voor rust zoekers. De tuin en zwembad zijn inderdaad een klein paradijsje. Vanuit deze plaats is het goed om uitstapjes te maken. Vergeet vooral niet het dolfijnen spotten te doen. Wij hebben er meer dan 100 gezien en soms van heel dicht bij. De vrij jonge schipper deed dit heel mooi en rustig zonder het gevoel dat de dieren werden opgejaagd. Wij hielden ons aan de rand van de groep bootjes en wachten gewoon rustig af. Verder zeer vriendelijk personeel wat redelijk nederlands spreekt. Zeer behulpzaam en vriendelijk.

Family with young children, August 2012
"Vriendelijk personeel, heerlijk eten"translate
Guus
Space

08/23/2012 Kleinschalig, vriendelijk personeel, persoonlijk, heerlijk eten.
De 9,3 moet je wel koppelen aan de prijsklasse. Daarvan verwacht ik zeker dat je niet beter kunt zitten.

Family with older children, July 2012
"Ons paradijs op aarde."translate
Ansems
Space

08/25/2012 Voor de 5e maal Lovina bezocht wat heerlijk is het daar.
Fantastisch personeel ,voltreffelijk eten,fijne kamers.
Ze doen het onmogelijke zelfs voor je. Onze dochter vroeg om een buffet met dans en ja hoor ondanks het kleinschalige was er een paar dagen later een buffet met dansgroep .Ook kinderen worden er met open armen ontvangen,de kleintjes helpen maar al te graag de tuinman en dat is voor de kinderen ook nog eens zeer leerzaam.En de omgeving echt Balinees,heerlijk wandelen in de Campongs,overal ben je welkom.Wil je snorkelen of op dolfijnen toer met orginele boot vraag naar Eddy voor 5 euro per uur ben je drie uur op de rustige zee,geniet je van de zonsopkomst en de dolfijnen .Wij zijn hier 5 weken geweest en hadden er nog best 5 weken bij willen boeken maar dat word echt volgend jaar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?