Reviews Bungalow Sawah Lovina****

25 July 2014

Sawah Lovina****
Reviews Bungalow Sawah Lovina****
Jalan Ketapang, 5051RV, Lovina

Would you like to know what to expect on your vacation in Bungalow Sawah Lovina****? Then have a look at the reviews of Bungalow Sawah Lovina**** in Lovina, written by other travelers.
Bungalow Sawah Lovina scores a 9.1 out of 10, based on 112 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Bungalow Sawah Lovina****? Have a look at the reviews of Bungalow Sawah Lovina**** in Lovina, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 93 vacation photos of Bungalow Sawah Lovina**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Bungalow Sawah Lovina****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Sawah Lovina**** Lovina. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 112 reviews of Sawah Lovina****

9.3
With partner, June 2014
"Heerlijk verblijf"translate
Jeanet Rooseman
Space

06/07/2014 Ligging van Sawah Lovina is heerlijk rustig, maar toch dicht bij het centrum. Zwembad is geweldig in een super mooie tuin. Bijzonder vriendelijk personeel en uiterst behulpzaam. Het eten is fantastisch. De bungalows zijn mooi en erg schoon. Echter het bed en de douche vielen ons tegen. Achter de douche zit niet voldoende druk, waardoor er minimaal water uit de douche komt. De bedden zijn erg klein en verouderd. Dit zijn twee minpunten op een fantastisch verblijf in sawah lovina.

Group trip, May 2014
"Heeft wat verbeterpunten nodig !"translate
Martine Faber
3.0
Space

06/16/2014 We hebben voor de 3e keer doorgebracht in Sawah Lovina, en al is het een heerlijke accommodatie heb ik wel wat verbeterpunten:
De douche staat haast geen druk achter, de bedden zijn echt aan vervanging toe (te klein en slecht matras) En de eigenaar laat zich weinig tot niet zien, wat met een accommodatie van zo weinig bungalows toch wel onpersoonlijk overkomt. Veel mensen hoorden we hierover klagen.
De prijs is verhoogt dit jaar, maar dan vind ik dat je wel moet zorgen dat douche en bedden goed zijn.
Het personeel maakt een hoop goed, erg lief en attent !

With partner, May 2014
"Supermooi"translate
irma
Space

06/09/2014 wat al zo veel keer is gezegd super mooie tuin en zwembad.
ontbijt goed ,en alles wat je van de kaart besteld is super lekker
maar het bed is hard aan vervanging toe, maat twijfelaar:matras waar je alles door heen voelde, daar bij ook nog Zeer Hard en zeer kleine hoofdkussen Ook Vreselijk Hard.en inderdaad de druk van het water , zette de kraan maar alvast een paar minuten open , om als ik in bad ging een beetje warm water te krijgen met zeer weinig druk.ook geen kluis op de kamer. personeel zeer goed en vriendelijk
ligt best wel centraal . als je niet bang bent in dat laantje er naar toe.
denk ook niet dat je bang hoeft te zijn .

October 2013
"Paradijs op aarde"translate
Kees de Vos
Space

12/27/2013 Begin oktober voor een klein weekje op dit kleine paradijs geweest samen met mijn broer en de vrouwen. Het is hier fantastisch, schoon mooie tuin en zwembad en toch zeker niet te vergeten het zeer goede eten van Wina.
Walter Wina en de rest van de crew bedankt voor de goede zorgen.
Groetjes Kees en Anita de Vos

Friends, October 2013
"Weer enorm genoten."translate
Ton de Vos
Space

10/17/2013 Is denk ik alweer de 5de keer dat we hier komen en hebben nog steeds het gevoel in een klein paradijsje te zitten. De enorm prachtige tuin met mooi zwembad, de rust maar ook het heerlijke eten geven ons een zeer fijn vakantiegevoel. Vonden ook dat het parkje sinds ons laatste bezoek verbeterde was, mooie nieuwe zwembad ligstoelen, verbetering hoeveelheid water om te douchen. Ook de omgeving is over de laatste jaren aan het verbeteren, wat ons vooral opviel is dat het schoner is. Bijna geen zwerfvuil meer en ook de vriendelijke lokale bevolking geeft je een fijn gevoel. Komen zeker nog terug.

With partner, September 2013
"GEWELDIG"translate
Ans Oude Wesselink
Space

10/03/2013 Niets meer aan doen vanuit onze bungalow keken we uit over de sawah met daarachter de zee.
Het is een oase van rust met super personeel niets is hun teveel om het de gasten naar hun zin te maken.
De prijs kwaliteit verhouding is prima, de kamers zijn superschoon en worden elke dag schoongemaakt zo ook het restaurant waar je uitstekend kan eten met een uitgebreide menukaart.
Ook het zwembad en de tuin worden prima onderhouden en voor kinderen is er altijd plaats en zij hebben een eigen zwembad.

Family with young children, August 2013
"Paradijsje"translate
Anneke
Space

09/09/2013 In 1 woord geweldig!
Alles was super, heerlijk eten, heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel, superleuke bungalows, prachtige tuin, mooi schoon zwembad.
Als we ooit weer naar bali gaan, gaan we zeker terug. Een oase van rust en vriendelijkheid. Echt een aanrader!!

Friends, June 2013
"Een echt PARADIJS"translate
Koos & Marty
Space

07/09/2013 Wat een topper op een geweldige locatie, als dit het paradijs niet is dan moet deze zeker in de naaste omgving zijn geweest.Dit is het echte Bali. Mooi ruime huis met eigen veranda, met een fantastisch uitzicht geweldig personeel !!!! klein maar voortreffelijk !!! restaurant iedere morgen werd alles zowel binnen als buiten minitueus schoongemaakten het woord NEE komt volgens mij niet in hun woordenboek voor. GEWOON TOP !!!!!!

With partner, Febuary 2013
"Een hemel op aarde !!"translate
Harry en Alda.
Space

02/27/2013 Wij zijn bijna 3 weken te gast geweest op deze heerlijke plek !!!
De mensen, het complex, de omgeving, alles straalt rust uit !!!
Het is er super netjes, zowel in de bungalow, als rondom het zwembad en in de tuinen, alles wordt perfect bij gehouden en verzorgt !!!
Mijn dank aan Wina, die snel in de gaten had, dat ik ziek was en meteen maatregelen nam !!
Kuncil, Lia, Made en alle andere mensen van Sawah Lovina, onze dank voor deze heerlijke vakantie, we komen zeker terug !!!

With partner, January 2013
"Fijn rustig plekje op Bali"translate
Theo de Vos
Space

02/20/2013 Sawah Lovina was de plek waar we het eerste gedeelte van onze vakantie doorbrachten. Heel vriendelijk personeel, dat zijn/haar uiterste best doet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Goed eten, brandschoon, ook het mooie zwembad. Prima verzorging voor een eerlijke prijs. Verder vonden wij het dorp druk en rommelig, maar ons doel om daar rustig te wennen en te genieten is ruimschoots gehaald, in een prachtige omgeving.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next