Arrival date
Departure date
From 1030179 IDR
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Puri Dajuma Cottages***
Reviews Hotel Puri Dajuma Cottages***
Pekutatan, 82262, Negara

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Puri Dajuma Cottages***? Then have a look at the reviews of Hotel Puri Dajuma Cottages*** in Negara, written by other travelers.
Hotel Puri Dajuma Cottages scores a 9.4 out of 10, based on 8 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Puri Dajuma Cottages***? Have a look at the reviews of Hotel Puri Dajuma Cottages*** in Negara, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 34 vacation photos of Hotel Puri Dajuma Cottages*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Puri Dajuma Cottages*** Negara. You can be the first to add a review.

There are 8 reviews of Puri Dajuma Cottages***

8.7
9.3
9.1
9.1
9.5
9.3
With partner, October 2012
"Sehr schön ruhig und nur wenig Zimmer"translate
Benny Liebner

10/18/2012 Ist das richtige für slow down Touristen die ein echten Teil von Bali erleben möchten ohne Massentourismus. Ruhig am Strand gelegen. Traditionelle Märkte in 10. min zu Fuß erreichbar oder mit dem Fahrrad ( Mountain Bike zur Miete ) in 5 min. Ausflüge in die Umgebung lohnen sich auch ohne Guide!
Echt Super und ohne Verzicht auf Luxus Free wifi und kein Fernseher !!

Family with young children, August 2011
"Paradijsje aan een verlaten strand"translate
syl

09/06/2011 We verbleven drie dagen in de prachtige Silver Suite met onze twee kinderen. Prachtige appartement met alles erop en eraan, keukenblok, complete badkamer met veel handdoeken en badschuim e.d. Alle andere kamers hebben verbindingsdeuren, dus deze zijn ook geschikt voor families met kinderen.
Het personeel is supervriendelijk en professioneel, van de ontvangst tot bij het uitchecken. Heerlijk eten, zalige massage (gratis bij drie nachten)
Het ligt aan een stil strand, bij aankomst was er een ceremonie bezig, waar we meteen voor uitgenodigd werden. Op het terrein worden ook enkele malen per week danslessen gegeven aan de kinderen uit het dorp, erg leuk om te zien.
Verder prachtig zwembad, mooi strand om langs te wandelen bij eb (voor vloed komt het water tot aan het muurtje van het hotel), geen verkopers of andere hotels in de buurt. Heerlijk voor rustzoekers. Anderhalf uur rijden naar de haven om te gaan snorkelen bij Menjangan eiland.

With partner, March 2011
"Ligging erg mooi en verzorgd"translate
ben.emie

04/01/2011 Een prettige ruime kamer met overal de typisch balinese bloemetjes. Tot bij de toilet rol toe. Bovendien bij aankomst een fruitschaaltje!
Op je terras is het heerlijk zitten, evenals in de mooi verzorgde tuin, met uitzicht op de oceaan.
In de directe omgeving is weinig te doen, maar met excursies is dat opgelost.
Het eten was lekker, de bediening prettig. Heerlijk om een paar dagen tot rust te komen.

Find more information about Hotel Puri Dajuma Cottages*** at:

With partner, October 2009
"Super resort"translate
Yvonne en Han

12/12/2009 Een heerlijk en mooi resort, lekker eten, mooie ligging, erg lieve mensen, huisjes schoon en zeer bijzonder "de buitendouche". Dit resort is echt de moeite waard. Het achterland is puur natuur, dus ook niet veel te beleven, je moet er echt op uit met taxi of de mogelijkheden die het resort bied (excursies) Wij hebben wat excursies gedaan met onze chauffeur Alit (medewerker resort) liet ons veel zien, vertelde veel over Bali,cultuur,religie etc. Alit is een echte aanrader. Kom hier graag terug. Dit resort moet je zien om heerlijk te relaxen.

With partner, September 2009
"Paradijs!!"translate
M. Vooges

01/01/2010 In dit hotel kom je helemaal tot rust, mooie kamers (zonder tv) heerlijk eten. Prachtig gelegen aan de oceaan met veel golven.

With partner, August 2008
"Un paradis sur terre !"translate
Mylène & Julien

01/08/2009 Merci à toute l'équipe de Dajuma, à Made et Indra pour les excusions. Le restaurant est gastronomique pour Bali ! Les cottages sont spacieux et confortables. Vivement l'année prochaine à Dajuma,
un grand grand merci !

With partner, August 2007
Kevin & Patricia

11/24/2007 Wij hebben hier onze eerste dagen in Bali door gebracht en dat was echt heerlijk! Je kunt hier heerlijk tot rust komen op het complex. Buiten het complex is er niet veel, wel zijn we vanaf hier een dag gaan snorkelen op Menjangan. Ruime kamers, mooi zwembad en goed eten. De spa was ook heerlijk! Kortom een geweldige locatie om een paar dagen te relaxen.

wij

01/18/2007 Heerlijk hotel, heel rustig. Je moet er dus wel van houden dat je bijna geen toeristen ziet. Hele ruime kamers, met een hemelbed. Bad en een douche buiten. Het is een drie sterren hotel, maar is zeker een ster te weinig. Zijn ook in Sanur geweest in een drie sterren hotel, nou dit is echt veel mooier! Ontzettend vriendelijke personeel, goed restaurant, volgens ons ideaal hotel voor honeymoners. Ook een mooi en schoon zwembad. Zeker een aanrader om een paar dagen te relaxen. Hebben ook een spa, geen gebruik van gemaakt dus geen ervaring. Hebben ook internetsite. dajuma.com

You’ll find the friendliest people in: