Arrival date
Departure date
From 1080000 IDR
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Saraswati Borobudur
Reviews Hotel Saraswati Borobudur
Jl. Balaputradewa No. 10, 56553, Magelang

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Saraswati Borobudur? Then have a look at the reviews of Hotel Saraswati Borobudur in Magelang, written by other travelers.
Hotel Saraswati Borobudur scores a 7.6 out of 10, based on 16 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Saraswati Borobudur? Have a look at the reviews of Hotel Saraswati Borobudur in Magelang, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 11 vacation photos of Hotel Saraswati Borobudur on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Saraswati Borobudur Magelang. You can be the first to add a review.

1 2 next

6.6
With partner, September 2013
"Goede plek voot de Borobudur"translate
Bart wigman

09/17/2013 Het is een hotel met een acceptabele kwaliteit. Het is natuurlijk geen 5 sterren maar de kamer is netjes, eten is goed en iedereen is erg vriendelijk. Zwembad erbij is lekker. Inderdaad een moskee in de buurt met dus nogal wat herrie maar dat hebben we erger mee gemaakt ( of wennen we er aan?).
Hotel Manahora ligt nog mooier maar geen zwembad, wel leuk om een keer te eten.

With partner, September 2013
"Op loopafstand van Borobudur"translate
ottenga_ingrid

11/08/2013 Een goed hotel. De kamer rook wat muffig, maar was verder prima. Zwembad erbij, helemaal goed. De lounge en eetgedeelte lopen een beetje in elkaar over. Het eetgedeelte bestaat uit plm 8 tafels. Wanneer deze vol zijn, dan is het lang wachten op hetgeen besteld is. We hadden de indruk dat zowel het personeel als de keuken de hoeveelheid mensen (20?) niet goed aankonden.

With partner, 2012
"Alleen handig voor Borobudur"translate
Michelle en Joshua
3.0
1.0

12/14/2012 Eerste indruk was: wow! Sjiek!
Positief: nette kamers / dicht bij Borobudur

Negatief; dramatisch eten, heel erg duur naar Java maatstaven (ze rekenen zich nog een 21% bovenop de prijs) en gewoon slecht eten. Heb als lunch bijv. Een kipsalade gehad en die bestond uit wat kipstukjes,stukjes ananas, beetje wortel en veel mayonaise op een zielig blaasje sla... Was voor ongeveer €6 pp. Krijg ik in nl nog betere salade voor.
- Verder ligt er een moskee naast de deur met de speaker op het hotel gericht, met als gevolg dat je om de zoveel uur bijna uit je ligstoel of bed dreunt van de herrie, zo hard staat ie namelijk.
- amper personeel aanwezig. Mensen die er wel waren deden verplicht vriendelijk en waren totaal niet hartelijk.
- geen schoonmaak
- zeer slechte matrassen (compleet doorgezakt..)

Find more information about Hotel Saraswati Borobudur at:

Family with older children, August 2012
"Degelijk en mooi"translate
Flinke

02/12/2013 Het hotel heeft een zeer aantrekkelijke uitstraling en inrichting. De meubels zjin in een boutique style uitgevoerd en ook de binnentuin en zwembad zijn erg smaakvol ingericht.

De kamers zijn niet erg groot, maar wel schoon, knus en mooi.

Het restaurant is inderdaad aan de prijzige kant, maar in de buurt is ook niet veel wat vergelijkbaar is.

De ligging is ook perfect, op loopafstand van de Borobudur.

Family with older children, July 2011
"Aanrader"translate
Caro

08/27/2011 Onze eerste hotel in Indonesie. Mooie tuin, zalig zwembad, rustig, perfect gelegen bij de Borobudur. Fantastisch bedden, vriendelijk personeel, attent.

With partner, June 2011
"Fantastische plek je kunt lopend naar de Borobudur"translate
Eric en Irene

07/04/2011 Prachtige kamers en zwembad, vriendelijk en gastvrij personeel.
Het dorpje stelt niet veel voor je kunt er goed eten bij de lokale bevolking.

With partner, 2011
"Geweldig hotel"translate
John

04/24/2011 Heerlijk hotel vlakbij de borbudur.
Hotel heeft een luxe uitstraling met mooie tuin en zwembad.
Wij hadden zeer ruime suites
Erg schoon
En het eten was geweldig.
De services waren perfect

Aanrader echt waar

With partner, October 2010
"Een tegenvaller"translate
inge_litjens

10/30/2010 wij hoorden allerlei lofverhalen over dit hotel. Misschien dat het ons daarom tegenviel. De stijl bij binnenkomst was prachtig en overweldigend, maar onze kamer was klein, we hebben mooiere badkamers gezien en tot "overmaat van ramp" hadden we een lekkende airco 's avonds laat.

Wij hadden het gevoel in een prachtig hotel te zijn, maar dat we in een (klein..) kamertje weggestopt waren omdat we in iets sjieks wilden slapen maar niet het geld hadden ;) (haha)

Friends, 2010
"Geweldige lokatie"translate
Daphne

07/27/2011 Twee nachten hier verbleven tijdens een rondreis over Java. Klein en sfeervol hotel met vriendelijk personeel. Leuk zwembad en prima restaurant. Er zijn enkele lokale restaurantjes en winkeltjes in de nabije omgeving, maar dat is ook alles. Belangrijkste is dat het een perfect uitgangspunt is voor een bezoek aan de Borobodur, die letterlijk om de hoek ligt.

Family with older children, July 2010
"Hier moet je een paar nachten blijven!"translate
versloot

11/05/2010 dit prachtig kleinschalig hotel met een prima ligging nabij borobudur en kampong straalt een enorme rust uit. wij zijn hier in juli 4 nachten geweest. de kamers zijn mooi en ruim. in de tuin en het zwembad is heerlijk vertoeven.
jammer dat het hotel door de meeste organisaties tijdens hun rondreizen alleen gebruikt wordt voor 1 nacht om meteen de volgende ochtend vroeg weer voor zonsopgang te verdwijnen. voor ons was het een bijzondere plek om even op adem te komen. een goede keuken en vriendelijk personeel.

1 2 next

Which country do you prefer driving in?