Arrival date
Departure date
From € 120
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Leonardo Da Vinci****
Reviews Hotel Leonardo Da Vinci****
Via IV Novembre 3 , I-25010, Limone sul Garda

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Leonardo Da Vinci****? Then have a look at the reviews of Hotel Leonardo Da Vinci**** in Limone sul Garda, written by other travelers.
Hotel Leonardo Da Vinci scores a 8.3 out of 10, based on 125 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Leonardo Da Vinci****? Have a look at the reviews of Hotel Leonardo Da Vinci**** in Limone sul Garda, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 77 vacation photos of Hotel Leonardo Da Vinci**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Leonardo Da Vinci**** Limone sul Garda. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with older children, July 2014
"Super hotel"translate
Sabine

07/29/2014 Super vakantie gehad met onze tieners 18 en 16 jaar ,
Heel lekker eten vooral s'avonds en smiddags is het minder maar ok . Super animatieteam met Sylvia , Christiaan en Lucas chapeau voor die gasten. Prachtige omgeving wel veel trappen . Supervriendelijk personeel , goede kameronderhoud. Echte aanrader voor gezinnen met tieners. En ook kleine kindjes amuseren zich hier te pletter. Voor herhaling vatbaar.

With partner, September 2013
"Fantastische plek!"translate
schorpioentje

09/30/2013 Hadden een upgrade kamer in Villa Lucia aan t meer gelegen, shuttelbus naar Limone, goed buffet, eenvoudig s middags, s morgens en s avonds heel gevarieerd, all-in formule heel goed, voldoende plaatsen aan het strand, heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Al bij al een goede ervaring en een heel mooie vakantie gehad !

With partner, September 2013
"Geweldige vakantie"translate
LauraVanBelle

07/17/2014 LIGGING:
Hotel Leonardo Da Vinci is zeer goed gelegen : op wandelafstand van het Gardameer, dichtbij Limone ( te voet is mogelijk, wel enige tijd onderweg, MAAR gratis busjes ter beschikking aan het hotel naar Limone). Prachtige streek, Monte Baldo is zeker een aanrader !

KAMER:
De kamer in het hotel is basic, wel zeer proper.

ETEN:
Het eten ' s middags is zeer beperkt : frietjes, pasta, stuk vlees,... Dit stoorde mijn partner en mezelf niet. Het buffet ' s avonds is niet zo uitgebreid, maar wel SUPERLEKKER en zeer kwaliteitsvol. Felicitaties voor de chef !

HOTEL ALGEMEEN:
Dit is een zeer goed hotel, maar hoger gelegen. Wij moesten elke dag veel trappen doen om van onze kamer naar de eetzaal te gaan en omgekeerd. Dit stoorde ons niet omdat wij als jong koppel nog goed te been zijn.
Wij verbleven in dit hotel in begin september 2013. Het zwembad was eigenlijk te koud om te kunnen zwemmen.

KORTOM, dit hotel is zeker als koppel een aanrader !

Find more information about Hotel Leonardo Da Vinci**** at:

With partner, August 2013
"Kamers in blok 6000!!!"translate
angelique Neven
3.0
1.0

09/30/2013 Het hotel op zich was eigenlijk redelijk goed, maar de kamers daartegen waren een zeer grote teleurstelling!!!Wij hadden er een in blok 6000.Als u boekt sta erop om hier niet te liggen: vuile kamers, motten, een 20 tal, die we zelf vingen, en de mottendelen, hebben een hele week op de vloer gelegen, zo goed werd er gepoetst! Er werd iets tegen motten geplaatst, maar toen konden we die badkamer niet meer binnen van de stank.De mieren liepen over de kinderen hun bedden uit (slaapzetels vol vlekken).Spinnen en spinnenwebben!!Het ligt totaal afgezonderd van de rest, in tegenstelling van al de andere kamers.Dit is zeker geen 4*, eerder 1 of 2*.Er waren nog andere Belgen, en die hadden hetzelf de op die kamers.Airco stuk en een lek in badkamer, niets was binnen de week gemaakt.Voor de rest waren we wel tevereden, maar als u hier boekt, sta erop om niet in deze blok terecht te komen, want zoiets verpest uw hele vakantie!!!

"Helemaal top"translate
C+L

08/19/2013 zeer goed hotel
voor herhaling vatbaar

"Uitstekend hotel"translate
meneer van der plas

07/31/2013 dranken vooral koffie en fris kunnen beter en we misten overdag sappen

Family with young children, July 2013
"Mooie plek aan het Gardameer!"translate
Kim

07/27/2013 Ik kan elke onderstaande toelichting bevestigen.
Heel mooie omgeving, prachtige uitzichten.
Hotel is gelegen tussen de bergen = alles is bergop / bergaf te doen.

Ruime kamer maar verouderd, dit stoorde op zich niet.
Badkamer héél klein, lichte geurhinder,kranen ed waren duidelijk gedateerd. Wat wel stoorde was dat de kamers heel slecht geïsoleerd waren,je hoorde zelfs de buren niezen, hoesten, naar het toilet gaan,...
poetsvrouw begon al om 6u 's morgens en maakte heel veel lawaai (stofzuigen, bedden verschuiven,..)

Eten 's morgens was oké.
's middags plastieken borden en bestek, altijd heel vettig eten,
worst, friet,.. Steeds maar 1 soort fruit , en weinig beleg.
's avonds was het eten fantastisch lekker, heel veel keuze,
soepen, pasta's, pizza, koude salades, koude schotels, ruime keuze vlees/ vis, friet/kroketten/aardappelen, veel fruit, veel keuze in het dessert.

Er rijd om het uur een gratis busje naar de stad Limone (behalve smiddags tussen 12 en 14u30) , te voet +- 30 minuten

"Heerlijke vakantie"translate
Marian Schouten

08/07/2013 In 2012 hier zo'n heerlijke vakantie gehad dat we in 2013 weer zijn gekomen. Ook nu weer volop genoten. Kamer prima en schoon, goede airco. Diner en ontbijt uitstekend met zeer veel keus! Enige minpuntje dit jaar: het opruimen/schoonmaken van de ligplaatsen achter het zwembad (onder kale pergola) werden vergeten. Dus ruimden wij zelf de rommel van anderen op. Spijtig dat gasten blijkbaar de weg naar de prullenbak niet kunnen vinden trouwens. De Dj /lifeguard bij het zwembadwas zo in beslag genomen door zijn (club) muziek dat hij zijn andere taken blijkbaar vergat. Wij waren getuige van 2 incidenten waar gelukkig op tijd werd ingegrepen door andere alerte gasten.

With partner, June 2013
"Geen 4 sterren waard"translate
sergeant Cindy

06/30/2013 Wij hebben een leuke vakantie gehad in Limone. Zeer mooie omgeving. Stadje ook zeer mooi. Van daar uit leuke uitstappen te doen naar Verona, Venetië enz.
Maar het hotel viel tegen bij aankomst. Kregen een oudbollige kamer ergens heel afgelegen helemaal omhoog. De kamer was op het gelijkvloers, rook heel muffig, dikke laag stof overal, spinnewebben, geen airco kortom na een vermoeide heenrit een echte opdoffer. Na contact met touroperator uiteindelijk toch een nieuwe kamer gekregen boven de oude. Nog niet echt hoe het moet zijn als je al van in november hebt geboekt.
Nadien toch nog een leuke vakantie van gemaakt. Eten was heel lekker. Dranken niet echt lekker. Het annimatieteam ook heel goed.

With partner, 2012
"Fantastisch"translate
DEVIS

08/29/2012 zeer goed prijs kwaliteit hotel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next