Reviews Holiday park Villaggio Settebello****

23 July 2014

Villaggio Settebello****
Reviews Holiday park Villaggio Settebello****
Via Flacca km 3,6, I-04020, Fondi

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Villaggio Settebello****? Then have a look at the reviews of Holiday park Villaggio Settebello**** in Fondi, written by other travelers.
Holiday park Villaggio Settebello scores a 6.6 out of 10, based on 44 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Villaggio Settebello****? Have a look at the reviews of Holiday park Villaggio Settebello**** in Fondi, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 51 vacation photos of Holiday park Villaggio Settebello**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Villaggio Settebello****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Villaggio Settebello**** Fondi. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 next

Family with young children, 2014
"Niet goed voor je (nacht)rust"translate
deCroesjes
Restaurants

03/14/2014 Bij deze een iets late beoordeling over onze vakantie in Fondi, Settabello, 2013. Als eerste wil ik verwijzen naar onze video. Deze zegt al alles: Het was een nachtmerrie, heel veel geld betaald aan touroperator en met een naar gevoel weer thuiskomen. Ons was een rustige plek beloofd, geschikt voor een gezin met kleine kinderen, vlak bij een zwembad. Dat laatste klopte, maar onze mini bungalow was 15 meter gelegen van een openlucht discotheek. Van 18.00u tot 01.00u was er keiharde “muziek” met een geluidsniveau van minimaal 90 dB (afhankelijk van het moment op de avond zelfs harder). Dat is echt heel hard. Een gesprek in onze mini bungalow was zelfs niet mogelijk en onze kinderen te laten slapen ondenkbaar. De openlucht disco bleek elke nacht van de week open te zijn. We zijn we het vakantiepark daarom ontvlucht. Het personeel van het park was daarbij overigens zeer behulpzaam bij. Touroperator heeft een klacht van ons hierover afgewezen …..

Family with older children, July 2013
"Heerlijke Italiaanse gastvrije camping!!"translate
mirella zwart
Restaurants

07/21/2013 Geweldige Italiaans camping.
Ontvangst prima, bij de receptie spreekt men goed Engels. Wij hadden een stacaravan van touroperator,een mooie stacaravan met een verhoogde overkapte veranda eraan(geen mier gezien). De bedden waren keurig opgemaakt. Het linnenpakket waren ze vergeten, maar dit bij de receptie doorgegeven en gelijk werden de handdoeken naar de caravan gebracht. Je krijg geen informatiepakket, maar je kunt bij de receptie met alle vragen terecht. Aan het strand heb je een ligbedje, ligstoel en parasol.De camping is schoon en wordt goed onderhouden. Tussen de middag is geheel volgens Italiaanse traditie het zwembad dicht ivm de Siësta . Bij de bar is gratis wifi. ’s Avonds om 22.00 begon de kinderdisco met een zeer enthousiast animatieteam. Daarna was er nog vermaak voor de oudere jeugd en rond 24.00 was het rust op de camping. Onze zoon had zo aansluiting op het voetbalveld waar partijtjes Ned-Italie werden gespeeld. Wij deden de ‘grote’boodschappen bij de Coop in Terracina.

Family with older children, July 2013
"Zeker voor herhaling vatbaar, ook de derde keer!"translate
Lilian Waterlander
Restaurants

10/17/2013 In 2011 en 2013 ben ik hier geweest en beide keren hebben wij ontzettend genoten. Wat een heerlijke Italiaanse camping met voortreffelijk eten, zwembad en zee. Personeel erg vriendelijk en de gezelligheid 's avonds hoort er gewoon echt bij! Snel weer heen wat ons betreft.

Family with young children, July 2013
"Prima camping met 100 % service"translate
Rob van Dooren
Restaurants

07/24/2013 we hebben een geweldige vakantie gehad op deze camping, we hadden een stacaravan. Deze was keurig schoon en van alle gemakken voorzien, ook de ruimte die we om de caravan hadden was prima. Door het grond doek was de buitenruimte makkelijk schoon te houden. De service op het park was groot ! we hadden bv een keer geen stroom en de airco is een keer kapot geweest, voor je van de receptie weer bij de caravan was was er al iemand om de reparatie uit te voeren. De weg waar voor mij negatief over geschreven werd is er maar hier heb je absoluut geen hinder van !! Het stand en het zwembad was prima en de aangeboden ligbedden die je mocht gebruiken waren prima en heel. De prijsstelling in het cafe en de winkel waren prima, bv cappuccino 1,25 is toch een prima prijs ! De animatie was geweldig, buiten dat ze amper Engels spraken waren ze uitermate vriendelijk en maakte er een groot feest van. Dit alles deden ze van 9 tot 00.30 !! Uiteindelijk ja een Italiaanse camping heerlijk zonder Duitsers!!

Family with young children, July 2013
"Prachtige plek"translate
Frank Knuvers
Restaurants

07/23/2013 Voor de 1e keer hier geweest. Een echte aanrader. Vriendelijk personeel, mooie stacaravan. Camping is erg schoon en wordt dagelijks meer dan schoon gehouden. Pal aan zee en een mooi zwembad. Goede supermarkt en een heuse groenteboer met mooie streekproducten voor een vriendelijke prijs. Veel annimatie voor de kinderen. Mooie schaduwplekken. Volgend jaar weer!!

"Wij Niet meer"translate
nelemans
2.0
Restaurants

08/28/2012 Sluiten ons volledig aan met fam Hendriksen,we zijn op deze camping gekomen voor de ligging tussen Rome en Napels (en div.andere leuke dorpjes in omgeving)en camp to relax...nou echt niet,vriendelijk mwah personeel bij restaurant , mobile home ok maar geen welkomsmap niks alles italiaans en zoek t maar uit.... Bewakers onvriendelijk bij aankomst,we hebben verders prima vakantie gehad qau omgeving,strand ok zwembad niks onze tieners met kort geschoren koppoes werden weg gestuurd omdat ze geen badmuts hadden ,dus alleen de zee genoten .wil je deze omgeving verkennen qau steden (Rome Napels en omg) kan je gerust hier vertoeven ,maar wij komen hier niet meer terug,tevens hadden wij ook een mierenplaag stop iets in je koffer tegen mierenolaag ......nog een dagje en lekker naar huis......

With partner, August 2012
"Niet snel meer hierheen"translate
Hendriks
Restaurants

08/23/2012 Italianencamping. Bezienswaardigheid is de manier waarop alle tenten en caravans staan gegroepeerd. Verder veel kabaal. Vooral na 22u, als er activiteiten plaatsvinden en er mensen zingen die het lukt om je goede humeur verprutsen. Verder is er veel kindergebrul. Ze willen slapen maar mogen niet voor 1u ’s nachts, omdat de ouders het ook zo leerden. Er is een leuk strand. Minder zijn de matige voorzieningen op het park (kleine supermarkt), er maar 1 restaurant is en ze amper informatie geven. Ons mobile home (en van vele buren) bood ook huisvesting aan duizenden mieren. Na diverse spuitbeurten lukte het ’t personeel niet om ze een koppie kleiner te maken. Nee, geen aanrader deze camping. Tripje gemaakt? Eet dan onderweg niet in restaurant Noce. Vriendelijk, maar ze houden niet van schrijfwerk. Aan het eind van de maaltijd krijg je papiertje met een totaalbedrag. Dat hoeft niet erg te zijn, behalve als het bedrag 30% hoger uitvalt dan je zelf had berekend. Fijne vakantie, waar dan ook!

"Mooie schone camping"translate
Familie
Restaurants

09/05/2012 Ben hier met mijn gezin eind augustus geweest. We hebben gezien dat dit een mooie schone camping is.
De camping is gescheiden door een drukke doorgaande weg.
Je hebt een strand gedeelte en aan de andere kant van de weg (bereikbaar via een tunneltje) heb je park gedeelte.
Wij zaten aan in het park gedeelte, en zeer rustig al waren de duitsers (erg veel in deze tijd van het jaar) wel luidruchtig.
Na de disco is het binnen een kwartier muisstil op de camping. Veel beveiliging.
Tussendoor schone lakens gehad en er werd veel geharkt en geveegd.
Wij hadden een camp to relax stacaravan met daar voor tenttapijt zodat je ook voor de caravan op je blote voeten kon lopen.
Het strand is een opgespoten strandje met eronder rotsen. De zee is ideaal voor kleine kinderen, loopt heel langzaam af.
Wel hadden we last van een mierenplaag ook in de caravan, maar zodra je het melde werd het binnen een uur opgelost.
Wat leuk is om met de trein vanuit Fundi-Sperlonga te gaan voor weinig naar Rome.

Family with older children, August 2012
"Echte Italiaanse camping aan het strand"translate
Cees en Mettje
Restaurants

09/24/2012 Prachtig gelegen tussen Rome en Napels met een mooi zandstrand. Wij zaten in een bungalow aan het strand met uitzicht op zee en dan heb je een eigen parasol en twee stoelen op het strand. Weinig vertier in de omgeving, met auto makkelijk Spelonga te bereiken,maar wij waren met het vliegtuig en dan ben je van de bus afhankelijk en die rijdt na 20.30 niet meer. Animatie is alleen in het Italiaans , maar onze kinderen deden gewoon mee en werden ook gewoon meegesleept...Personeel waren ontzettend vriendelijk en hielpen overal mee..ook met reisschema`s. Het restaurant was gezellig maar er was ook maar 1 restaurant...nog wel een bar, winkel ( waar het net zo duur is als verderop de coop)...al met al een ontzettend goede locatie als je Rome ( uur met de trein vanaf Fondi, vergeet niet de kaart ook nog te stempelen, conducteurs zijn op jacht naar toeristen) en Napels ( 1,15 met de trein vanaf Fondi ) wilt bezoeken

Family with young children, August 2012
"Leuk voor een keer, maar zeker niet bijzonder."translate
Klomp
Restaurants

06/07/2013 Augustus 2012 2 weken verbleven. Camping gelegen op loopafstand van het strand. Het strand vonden wij tegenvallen, heel smal en je ligt er echt hutje mutje. Het strand staat vol met spullen van mensen die er elke dag komen waardoor er nog maar weinig plek is. Verder veel andere rommel op het strand. Het zwembad is mooi en meestal hadden we ook wel 2 ligbedjes en anders kon je je handdoek op de grasweide leggen. Het peuterbadje vonden we wel wat diep voor de kleintjes, maar er is ook een soort bubbelgedeelte, waar je wel met een kleintje kan zitten. De touroperator caravans zijn heel mooi en met een grote plek eromheen, met een soort van worteldoek als ondergrond. Het personeel spreekt echt geen woord Engels, dat is soms wel lastig. De supermarkt prima voor wat kleine dingen. Wel een groente/fruit winkel, met heerlijke verse dingen. Het plaatsje Sperlongo is wel echt een aanrader om heen te gaan. Gezellig klein dorpje met kleine straatjes, huisjes.

1 2 3 4 5 next