Reviews Holiday park Planetarium****

16 April 2014

Planetarium****
Reviews Holiday park Planetarium****
via Alfa 29 , I-30028, Bibione

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Planetarium****? Then have a look at the reviews of Holiday park Planetarium**** in Bibione, written by other travelers.
Holiday park Planetarium scores a 8.7 out of 10, based on 37 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Planetarium****? Have a look at the reviews of Holiday park Planetarium**** in Bibione, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 45 vacation photos of Holiday park Planetarium**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Planetarium****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Planetarium**** Bibione. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

With partner, August 2013
"Hele leuke vakantie gehad!"translate
Amy
Restaurants

09/16/2013 Wij verbleven 14 dagen in vakantiepark Planetarium en dat is ons erg goed bevallen! Ons appartement was ruim en van alle gemakken voorzien, alleen de bedden vonden wij iets minder..
Zwembadwater heel koud, maar wel lekker als verkoeling! Genoeg vrije bedden toen wij er waren.
De receptioniste van het park was echt super lief! Als er iets is of je hebt vragen, kun je bij haar terecht.
Het complex ligt net iets buiten het centrum, te voet of met de fiets is dit heel goed te doen. Het centrum is erg gezellig, vol met restaurantjes en winkels. Strand is ook op loop/fietsafstand, maar er gaat ook een gratis shuttlebus. Ideaal vonden wij ook de gereserveerde bedjes + parasol op het strand!
Kortom, leuke vakantie gehad en misschien gaan we volgend jaar wel weer terug naar deze accommodatie!

Family with young children, July 2013
"Geweldig vakantiepark"translate
Annemarie
Restaurants

09/13/2013 We vonden dit een heel leuk en compleet vakantiepark. De appartementen zijn zeer ruim. We hadden een driekamer appartement met twee balkons, één klein balkon voor de natte handdoeken en één groot balkon waar je goed kunt eten. De animatie is professioneel. Ze doen veel (dezelfde) activiteiten met jong en oud. Er is een miniclub en een minidisco en aansluitend 's avonds een goede show. Het complex ligt iets verwijderd van het centrum, maar met een goedkope huurfiets ben je er snel. Het centrum is gezellig en het strand is top. In de omgeving valt er genoeg te beleven. Wij zijn zelf naar Triest en Venetië gereden en dat was goed te doen. De matrassen zijn niet comfortabel, goede airco. Het eten in het restaurant is redelijk goed. De kinderen van 7 en 10 vonden de zwembad glijbaan helemaal te gek en het is prettig voor hun dat het water 1.20 meter diep is.

Family with young children, July 2013
"Mooi en proper hotel"translate
Frank
Restaurants

08/05/2013 Prima hotel. Ruime kamers. Mooi en proper zwembad. Geen toezichters rond het zwembad. Maximale diepte zwembad slechts 120cm. Animatie overdag en 's avonds ok. Restaurant heel lekker, doch eerder beperkt qua keuze. Geen lange keuzebuffetten. Bibione is een mooi stadje. Nadelen : om 7u15 staan de vervelende handdoekleggers al klaar wanneer de poortjes naar het zwembad pas om 8u15 opengaan. Om 8u30 is er al geen plaats meer !! Daarnaastbzijn er nog de veelte harde matrassen. Als laatste nog de zeer vervelende muggen vermelden die ons en nog velen anderen 's avonds nar binnenjagen. Wij zullen omwille van deze muggen zeker niet meer naar de venetiaanse kust teruggaan, ondanks de goede beoordeling vh hotel.

Family with older children, July 2013
"Plezant !!!"translate
croes_delaby
Restaurants

07/31/2013 goed ontvangen in planetarium , en auto krijgt ook overdekte stalling
kamers zeer zeer proper , goed ingerichte keuken maar zelf geen gebruik van gemaakt
eten was er savonds lekker
geen verveling rond het zwembad , overdag maar wij zijn toch smorgens lrichting strand vertrokken daar krijg je ook 2 zeteltjs en parasol aangewezen voor gans uw verblijf (gratis)

enig minpuntje zijn die Handdoekleggers die smorgens half uur voor zwembadopening al staan te wachten ,en die je pas aan het zwembad terug ziet diep in de namiddag

With partner, June 2013
"Super vakantie gehad!!!"translate
Joyce
Restaurants

06/17/2013 Het appartement was super netjes en ruim. Wij zaten met 2 pers in een 4-pers app. Met meer mensen zou ik een 6-pers app nemen. Beetje gehorig, maar voor ons geen probleem. Alles is in het app aanwezig. Wel zelf handdoeken en beddengoed meenemen, maar je kunt het evt ook huren. Personeel in restaurant is super, heel erg vriendelijk! Animatieteam was ook echt super! Vooral voor kids hartstikke leuk. Ze organiseren van alles! Leuke shows 's avonds, oa dansoptreden! Mooi zwembad. We hadden eerst hele slechte matrassen, maar gelijk aangegeven en toen kregen we vrij snel al nieuwe. Eten was prima, geen hoogstaande gerechten, maar van alles te kiezen. Naar strand met de gratis strandbus ging prima, goed geregeld, iedere 25 minuten op de hoek van het complex. Bij strand parasol, ligstoel en ligbed gratis. Bibione, leuk dorp, veel winkels en leuke terrasjes en restaurants op 10 min loopafstand. Voor ons was het een super vakantie en gaan misschien volgend jaar wel weer hier naar toe.

Family with young children, July 2012
"OK sted.Men dyrt og Larm.Langt for fra byen/strand"translate
Bobler
Restaurants

08/03/2012 Familie med børn:13, 13 og 4. Dejlig stor lejlighed. Rent og pænt. Området omkring poolen er alt for lille. Der er show hver morgen med håndklæde lægning. Men hvis man ikke deltager, kan man ikke få nogen liggestole. Mange aktiviteter for børn. Vores lejlighed lå ud til scenen så der var musik til kl. 23 hver aften. Om morgnen var der spinning lige under os kl. 8;30. Så morgenmad og aftensmad måtte vi spise indenfor for at kunne tale sammen. Service i receptionen var ikke tilfredsstillende. WI-Fi virker ikke som det skal og efter en tid, gik de modvilligt med til at give os penge tilbage.Dyrt sted og restauranten er dyr. Vi er glade for at vi tog videre efter 1 uge. Vi prøver et andet lejlighedsresort næste gang, da vi synes at Bibione er en dejlig by.

Family with young children, July 2012
"Uitstekende vakantiebestemming"translate
RDCL
Restaurants

07/24/2012 Wij, gezin met 2 kinderen (11 en 6) hebben het erg naar ons zin gehad in deze accomodatie. Een prachtig appartement met airco, ruime opbergmogelijkheden, prettig balkon, lekkere douche, kortom perfecte prijs/kwaliteit verhouding.
Prima service om met de beach shuttle naar je gereserveerde bedje te kunnen reizen op het strand. (incl) Vlakbij een supermarkt voor de ontbijtbroodjes en vlakbij een pizzeria voor een snelle hap 's avonds. Verder op 10 minuten lopen downtown Bibione met allerlei restaurants, winkeltjes etc.
Zwembad is grandioos, kidsclub prima, fietshuur a € 2,- per dag bijna uniek.
Kortom een echte aanrader

Family with young children, 2011
"Echt vakantie"translate
zoover_4
Restaurants

08/08/2011 Ben net terug, heerlijk complex voor families. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in het zwembad terwijl paps en mams aan het sporten waren. Winkeltjes en restaurantjes op loopafstand en ietsje verder lopen naar de winkel promenade of het lunapark.

Appartementjes zijn heerlijk modern ingericht met een fullsize koelkast met vriezer. Bedden aan de harde kant maar daar hou ik wel van.

Animatie is erg leuk en niets is ze te veel.

Heb al weer voor volgend jaar geboekt

Family with young children, August 2011
"Massaal en geen beheerders"translate
Vonni
Restaurants

09/02/2011 Was ik op een ander plek dan de mensen voor mij???
Ik vond toch echt behoorlijk wat minpunten:
- Het is er erg massaal en er is bijna geen personeel te bekennen wat een beetje toezicht houdt.
- Tja...dat handdoekje-leggen-spel, wat moet ik hier nog over zeggen??? Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Worden 's ochtends om 8 uur 10 handdoeken door 2 personen neergemikt (de kids moeten zeker ook een bed...) en komt het dan opdagen om 16 uur.
- Lopen naar het stadje in 10 minuten? Met kleine kinderen eerder 1/2 uur. Terug meestal nog langer (want moe). In de omgeving (10 min. lopen) was dan 1 restaurant, erg onvriendelijke en domme bediening!
- Shuttle naar de strand - de bus is erg druk (want de luchtbedden moeten uiteraard OPGBLAZEN mee...) en er wordt niet netjes gewacht maar echt keihard gedrongen!
- Wat de mensen boven ons allemaal deden (douchen, deuren openen, stoelen schuiven, toilet doortrekken enz.) hoor je ook. Erg slechte geluidisolatie.

Family with young children, July 2011
"Misschien volgend jaar weer"translate
martha
Restaurants

08/28/2011 Zelf lakens meenemen en geen schoonmaak. Dat had ik niet goed gelezen.Neem lekker je eigen dekbed of hoes mee. Er liggen wollendekens, waar je dan je hoes om kunt doen. Er zijn drogers en wasmachines. Per was drie euro inl wasmiddel
Mooi, schoon en heel goed onderhouden park. Wij hadden een beneden app, dat leuk was ingericht. Schoon, modern en groot genoeg voor met zijn zessen. Badkamer aan de kleine kant en bedden niet erg lekker. Zwembad groot, maar nergens diep.Zumba, step, spinning en volleybal op een goed niveau. Heel erg enthousiast en niet opdringerig animatieteam. Vooral Aldo.Leuk tot acht jaar, maar voor pubers wordt er niet echt iets gedaan.Om de hoek een lekkere pizzatent voor een eerste dagje. 15 min verderop het stadje met genoeg eetgelegenheden en wat leuke kledingzaken.Erg mooi is de rit door de bergen (ongeveer een uur) naar Piancavallo. Hier kunnen kinderen en volw het klimpark bezoeken. Trek wel iets warms aan, want het is daar 15 graden.
Top vakantie x

1 2 3 4 next

What do you think of in-flight food?