Reviews Holiday park Planetarium****

19 December 2014

Planetarium****
Reviews Holiday park Planetarium****
via Alfa 29 , I-30028, Bibione

Would you like to know what to expect on your vacation in Holiday park Planetarium****? Then have a look at the reviews of Holiday park Planetarium**** in Bibione, written by other travelers.
Holiday park Planetarium scores a 8.4 out of 10, based on 41 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Holiday park Planetarium****? Have a look at the reviews of Holiday park Planetarium**** in Bibione, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 45 vacation photos of Holiday park Planetarium**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Holiday park Planetarium****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Planetarium**** Bibione. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 next

There are 41 reviews of Planetarium****

6.9
7.8
9.1
7.3
Family with young children, August 2014
"Prima, wel gericht op mooi weer"translate
mandella
Restaurants

09/10/2014 Wij zijn in september geweest. Erg schoon, en wij hadden prima bedden. Alle appartementen hebben rolluiken! Prima dus. Wel erg veel muggen. Wij hadden ( helaas ) geen mooi weer. Dan is er niet veel te doen. Om die reden ook eerder vertrokken. Verder prima. Mooi zwembad en gezellige winkelstraat. De bus naar het strand is overigens niet geschikt voor rolstoelen of kinderwagens. ( tenzij ingeklapt ) centrum is lopend goed te doen. De auto staat ook veilig! Hadden we mooi weer gehad, waren we zeker gebleven.

Family with young children, 2014
"Heel goed en zeer schoon"translate
meneer kotan
Housing

08/19/2014 Zeker een aanrader voor gezinnen. Ligging is ok. Leuke plaats met veel gezellige winkeltjes. Weer was niet heel goed, 3 dagen regen gehad. Accomodatie was heel schoon met vriendelijke personeel en super voor de kleintjes. Ik raad mensen aan om alleen logies te boeken en buiten de deur te eten.

Family with young children, July 2014
"Prima vakantie adres"translate
Ingeborg
Housing

08/18/2014 De appartementen en de tuinen en zwembad zijn zeer schoon en goed onderhouden. Planetarium ligt net iets buiten het centrum van Bibione. Busshuttle naar strand is prima geregeld. De balkons aan zwembadzijde zijn ook prima van formaat. Het personeel is vriendelijk en bij de receptie spreken ze goed de talen. 2x in de week kun je om 12.00 uur voor € p.p. of pasta of paella eten. Het animatieprogramma is goed gevuld, zowel qua sporten als voor entertainment. Doordat de appartementen om het zwembad heen gebouwd zijn, is het overzichtelijk en afgebakend. Doordat je met een sleutel het terrein op-of af kunt, is het ook nog eens veilig en voorkom je veelal dat de kinderen zomaar weg kunnen.

With partner, June 2014
3.0
3.0
2.0
Restaurants

07/04/2014 We zouden 10 dagen gaan, maar na 9 dagen waren we zo moe van het slecht slapen op de bedden, de spiralen voelde je in je rug prikken. Na 2 dagen zeuren kregen we een nieuw matras, dit matras lag zo hard dat het nog niet zo sliep. Van de slaapbank en het sprei hebben we uitslag gekregen. Door de muggen zijn we kapot geprikt. We vroegen om een kamer met zwembadzijde, maar was zogenaamd volgeboekt. Hierdoor kregen we een kamer met zicht op garages en vuilnisbakken. Hadden in januari al geboekt.. animatie is elke dag hetzelfde, gericht op kleine kinderen. Voetbal wordt voor de duitsers uitgezonden en niet voor de Nederlanders. Stad is erg ver om te lopen. Wifi kost 15 euro voor een week. Erg belachelijk als je al zoveel betaalt.

With partner, August 2013
"Hele leuke vakantie gehad!"translate
Amy
Restaurants

09/16/2013 Wij verbleven 14 dagen in vakantiepark Planetarium en dat is ons erg goed bevallen! Ons appartement was ruim en van alle gemakken voorzien, alleen de bedden vonden wij iets minder..
Zwembadwater heel koud, maar wel lekker als verkoeling! Genoeg vrije bedden toen wij er waren.
De receptioniste van het park was echt super lief! Als er iets is of je hebt vragen, kun je bij haar terecht.
Het complex ligt net iets buiten het centrum, te voet of met de fiets is dit heel goed te doen. Het centrum is erg gezellig, vol met restaurantjes en winkels. Strand is ook op loop/fietsafstand, maar er gaat ook een gratis shuttlebus. Ideaal vonden wij ook de gereserveerde bedjes + parasol op het strand!
Kortom, leuke vakantie gehad en misschien gaan we volgend jaar wel weer terug naar deze accommodatie!

Family with young children, July 2013
"Geweldig vakantiepark"translate
Annemarie
Restaurants

09/13/2013 We vonden dit een heel leuk en compleet vakantiepark. De appartementen zijn zeer ruim. We hadden een driekamer appartement met twee balkons, één klein balkon voor de natte handdoeken en één groot balkon waar je goed kunt eten. De animatie is professioneel. Ze doen veel (dezelfde) activiteiten met jong en oud. Er is een miniclub en een minidisco en aansluitend 's avonds een goede show. Het complex ligt iets verwijderd van het centrum, maar met een goedkope huurfiets ben je er snel. Het centrum is gezellig en het strand is top. In de omgeving valt er genoeg te beleven. Wij zijn zelf naar Triest en Venetië gereden en dat was goed te doen. De matrassen zijn niet comfortabel, goede airco. Het eten in het restaurant is redelijk goed. De kinderen van 7 en 10 vonden de zwembad glijbaan helemaal te gek en het is prettig voor hun dat het water 1.20 meter diep is.

Family with young children, July 2013
"Mooi en proper hotel"translate
Frank
Restaurants

08/05/2013 Prima hotel. Ruime kamers. Mooi en proper zwembad. Geen toezichters rond het zwembad. Maximale diepte zwembad slechts 120cm. Animatie overdag en 's avonds ok. Restaurant heel lekker, doch eerder beperkt qua keuze. Geen lange keuzebuffetten. Bibione is een mooi stadje. Nadelen : om 7u15 staan de vervelende handdoekleggers al klaar wanneer de poortjes naar het zwembad pas om 8u15 opengaan. Om 8u30 is er al geen plaats meer !! Daarnaastbzijn er nog de veelte harde matrassen. Als laatste nog de zeer vervelende muggen vermelden die ons en nog velen anderen 's avonds nar binnenjagen. Wij zullen omwille van deze muggen zeker niet meer naar de venetiaanse kust teruggaan, ondanks de goede beoordeling vh hotel.

Family with older children, July 2013
"Plezant !!!"translate
croes_delaby
Restaurants

07/31/2013 goed ontvangen in planetarium , en auto krijgt ook overdekte stalling
kamers zeer zeer proper , goed ingerichte keuken maar zelf geen gebruik van gemaakt
eten was er savonds lekker
geen verveling rond het zwembad , overdag maar wij zijn toch smorgens lrichting strand vertrokken daar krijg je ook 2 zeteltjs en parasol aangewezen voor gans uw verblijf (gratis)

enig minpuntje zijn die Handdoekleggers die smorgens half uur voor zwembadopening al staan te wachten ,en die je pas aan het zwembad terug ziet diep in de namiddag

With partner, June 2013
"Super vakantie gehad!!!"translate
Joyce
Restaurants

06/17/2013 Het appartement was super netjes en ruim. Wij zaten met 2 pers in een 4-pers app. Met meer mensen zou ik een 6-pers app nemen. Beetje gehorig, maar voor ons geen probleem. Alles is in het app aanwezig. Wel zelf handdoeken en beddengoed meenemen, maar je kunt het evt ook huren. Personeel in restaurant is super, heel erg vriendelijk! Animatieteam was ook echt super! Vooral voor kids hartstikke leuk. Ze organiseren van alles! Leuke shows 's avonds, oa dansoptreden! Mooi zwembad. We hadden eerst hele slechte matrassen, maar gelijk aangegeven en toen kregen we vrij snel al nieuwe. Eten was prima, geen hoogstaande gerechten, maar van alles te kiezen. Naar strand met de gratis strandbus ging prima, goed geregeld, iedere 25 minuten op de hoek van het complex. Bij strand parasol, ligstoel en ligbed gratis. Bibione, leuk dorp, veel winkels en leuke terrasjes en restaurants op 10 min loopafstand. Voor ons was het een super vakantie en gaan misschien volgend jaar wel weer hier naar toe.

Family with young children, July 2012
"OK sted.Men dyrt og Larm.Langt for fra byen/strand"translate
Bobler
Restaurants

08/03/2012 Familie med børn:13, 13 og 4. Dejlig stor lejlighed. Rent og pænt. Området omkring poolen er alt for lille. Der er show hver morgen med håndklæde lægning. Men hvis man ikke deltager, kan man ikke få nogen liggestole. Mange aktiviteter for børn. Vores lejlighed lå ud til scenen så der var musik til kl. 23 hver aften. Om morgnen var der spinning lige under os kl. 8;30. Så morgenmad og aftensmad måtte vi spise indenfor for at kunne tale sammen. Service i receptionen var ikke tilfredsstillende. WI-Fi virker ikke som det skal og efter en tid, gik de modvilligt med til at give os penge tilbage.Dyrt sted og restauranten er dyr. Vi er glade for at vi tog videre efter 1 uge. Vi prøver et andet lejlighedsresort næste gang, da vi synes at Bibione er en dejlig by.

1 2 3 4 5 next

What annoys you the most on the ski slopes?