Reviews Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****

Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****
Reviews Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****
Via Isamar 9, I-30010, Isola Verde
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****? Then have a look at the reviews of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** in Isola Verde, written by other travelers.
Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence scores a 7.6 out of 10, based on 483 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****? Have a look at the reviews of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** in Isola Verde, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 266 vacation photos of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** Isola Verde. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

Family with young children, July 2014
"Vakantiefabriek"translate
wkijb
Sanitary

07/23/2014 Elke vierkante meter wordt benut; gevolg: zeer kleine plekken, met auto's voor de (huur)tent, die een muur langs de, op zich leuke straatjes vormen. Weg camping gezelligheid. Ook erg anoniem, mede door de grootte en de verspreide activiteiten. Prijzen horeca liggen erg hoog, kwaliteit is matig en ook in de restaurants is het vooral massa bediening. Zwembaden zijn erg mooi (vriendelijke badmeesters). Strand is ook super.
Veel geluidsoverlast van verkeer, de discotheek (tot 4 uur, waarna lallende jeugd je nog een uurtje langer wakker houdt). Sanitair is prima, schoon en netjes. Er is gratis WIFI.... op een paar plekken op de camping (bij horecagelegenheden), maar helaas vrijwel altijd overbelast, dus geen toegang.....
Dankzij lekker weer en een mooi strand wel een heerlijke vakantie gehad !!

Family with older children, July 2014
"Mooie camping....alle voorzieningen zijn er...."translate
wilcoivette
Sanitary

07/20/2014 Mooie grote camping. Wij zaten in een chalet MIAMI , deze was super.
Voor de kinderen (14 en16) was er savonds buiten de camping een disco ( cabana) . De kinderen vonden de disco in het wekend niet leuk met de plaatselijke italianen. Door de week waren het hoofdzakelijk de jeugd van de camping.Een drankje ( bier , cola of een coktail) kost 5 euro in de disco. In het weekend wordt er ook nog entree gevraagd.
Er zijn 2 zwembaden .1 ,zonder badmutsen. En 1 vlak bij het strand , Badmutsen Verplicht!! Ondanks dat er nog steeds handdoekleggers zijn , was er altijd wel een bedje vrij....
De restaurants zijn goed. De keuze is niet reuze , maar voldoende.
Het winkeltje is prima , niet te duur.
Elke avond was er wat te doen.
Voor de airco moesten we een kaartje kopen , maar daar hadden wij (zuinige nederlanders) een oplossing voor: stekker van de airco eruit , en met een verlengsnoer in een ander stopcontact.
Je hoeft de camping niet af.
Bbq vlees kennen ze niet in Italie, of is heel duur.

Family with young children, 2014
"Badmuts verplicht"translate
yvonne
Sanitary

07/03/2014 Sinds dit jaar is in camping Isamar de badmuts verplicht in de zwembaden!!!
Was dus de laatste keer voor ons.
Jammer...we hebben er leuke jaren (Zonder badmuts) gehad!

With partner, July 2014
"Ruime camping, genoeg te doen, prima bungalowtent"translate
familie Kuil
Sanitary

07/20/2014 Een erg leuke vakantie gehad. De bungalowtent van touroperator was prima. Vooral de koelkast met het vriesvak gedeelte was fijn! De camping ligt mooi aan het strand.

"Leuke vakantie gehad!"translate
huyghe vanessa
Sanitary

07/14/2014 villaggio isamar is een mooie en verzorgde camping,de kinderen 8j-4j en 2,5 jaar hebben zich geamuseerd!de sanitaire voorzieningen werden heel de dag door gepoetst.onze accommodatie(chalet miami plus) was tiptop in orde.als ik een minpunt moet zeggen is dat er héél véél muggen zijn!

"Schöner Platz"translate
familie Ruh
Sanitary

06/29/2014 Die Wasserqualität des Meeres war nicht so schön. Sehr großer Platz mit langen Wegen. Zelte sind weit weg vom Strand und Pool.

Family with older children, June 2014
"Sanitair en disco"translate
familie Jongejeugd
Sanitary

07/16/2014 Er zijn verschillende gebouwen, worden meerdere malen per dag schoon gemaakt, maar niet de muren en tekort aan wc papier is regelmatig overkomen en dat in het voor seizoen
disco; openlucht, elke vrijdag en zaterdag geluidsoverlast tot een een of 5, en ja je ligt te "dansen" in je bed
wel heel veel animatie voor iedereen
je mag als je geen stoelen huurt overal liggen op het strand, de life gards zijn erg druk bezig om iedereen de hele tijd weg te sturen
min punt: de ontzettend vele verkopers op het strand, snap dat wij geld moeten verdienen, maar nee is bij hun vaak geen nee

With partner, June 2014
"Geweldige Camping !"translate
te_bos
Sanitary

06/23/2014 De camping Isamar is een geweldig mooie, ruime en nette camping. Alles wat je nodig hebt voor jong en oud is aanwezig. Onze accommodatie was geweldig. We zaten in een Miami Plus Chalet. Wat een luxe en erg fijn dat vrijwel alles beschut is qua ligging i.v.m. voldoende bomen over de hele camping. Verder werden wij net als vele met ons verrast over het feit dat ik nergens kon terug lezen dat de badmutsen toch verplicht zijn. Dit is informatie wat belangrijk is om te weten voor de meeste toeristen. Verder het inchecken is echt waardeloos. Dit kan in het hoogseizoen echt belachelijk lang duren. Wees hier op voorbereid! Ze voorzien iedereen wel van voldoende gratis frisdrank voor uitdroging. De omgeving heeft helaas niet veel te bieden, maar door de omzet van de camping hoef je je hier niet te vervelen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het fijne Italië.

With partner, 2014
"Let op! Badmuts verplicht."translate
Amy
Sanitary

06/23/2014 Wat ik nergens heb kunnen vinden online, was de badmuts verplicht! Verder is het echt een top camping!!

"Eerste en laatste maal"translate
kris
3.0

07/15/2014 dit jaar voor de eerste maal naar isamar.
wat een tegenvaller. we hadden een camping uitgezocht Zonder badmuts. eens aangekomen bleek de badmuts net ingevoerd... vonden wij en zeker de kids echt niet prettig.
slapen blijkt niet echt mogelijk ginds. we lagen elke nacht wakker van de oorverdovende muziek van de nabijgelegen discotheek.
een beetje geluid zouden we nog verstaan, maar het leek soms wel of onze tent midden op de dansvloer stond! en dit op sommige dagen tot 4u30...
we hebben ons wel goed vermaakt bij zwembad en strand, maar verder dan dat is er niet veel te beleven... de shows waarover men zoveel reclame maakt vond ik op andere campings veel beter.
één sanitairblok was zeer vuil. de andere viel wel mee.
voor ons niet meer, wij gaan terug naar onze vorige camping.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next