Reviews Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****

2 October 2014

Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****
Reviews Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****
Via Isamar 9, I-30010, Isola Verde

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****? Then have a look at the reviews of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** in Isola Verde, written by other travelers.
Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence scores a 7.6 out of 10, based on 542 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****? Have a look at the reviews of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** in Isola Verde, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 302 vacation photos of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** Isola Verde. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

With partner, August 2014
"Volgend jaar weer"translate
Ylona
Sanitary

09/21/2014 Wij verbleven op de camping in gehuurde stacaravan, ( deze was niet al te goed maar was ook de enige op de camping van dit merk) de camping is super, goede animatie, goede supermarkt met heerlijke broodjes, fijne zwembaden, strand en zee gelijk aan de camping gelegen. Wifi tja om het weer te bekijken prima verder niet altijd bereik. Deze camping is echt geschikt van jong tot oud voor ieder wat wils. We hebben niet het aller beste weer gehad daardoor was het strand wat vies. De markt op donderdag in het dorp Chioggia is een aanrader. Verder hebben wij weinig gedaan. muggen geen last van gehad en die badmuts draagd iedereen dus was is het probleem ? bij het grote zwembad is in de ochtend animatie en in de middag ondersteund door gezellige muziek, het lijkt een beetje all inclusief ze origaniseren veel voor gratis! in en uit checken was zo geregeld wellicht komt dit wel omdat wij in het naseizoen waren. Volgend jaar voor herharling vatbaar in stacaravan Miami!

"Eigentlich zufrieden,"translate
familie Kirchner
Sanitary

09/18/2014 aber mehr Unterhaltungsmöglichkeiten für Kinder bei nicht so tollem Wetter wäre gut.

"Geweldige en complete camping"translate
Jolanda

08/28/2014 Super camping. Wat ik nog miste op zoover:
Climacard 48 uur betekent dat je een tegoed hebt voor 48 uur gebruik. Je kunt gemiddeld met 1 kaart de hele vakantie doen.
Badmuts verplicht bij grote zwembaden, maar niet bij zwembad restaurant.
Bedje strand E 16,00 2 bedjes en 1 parasol. E 90,00 voor 1 week
Armbandje dragen is verplicht op de camping
Elke avond grote springkussens voor de kids in speeltuin
Redelijk grote supermarkt en aparte bazaar met kleding, speelgoed en huishoudelijke artikelen. Bijna alles is verkrijgbaar.

Family with older children, 2014
"Goed"translate
familie Kersten

08/22/2014 Veel last van muggen
Vies zeewater
Leuk strand,mooi en en goed schoon gemaakt sanitair

With partner, August 2014
"Zeer fijne camping, maar een aantal aantekeningen"translate
Arnold
Sanitary

09/05/2014 De Camping ziet er goed verzorgd uit en sanitair word goed bijgehouden (al zijn de schoonmaaksters zeer onvriendelijk)
best naar de afwas gaan buiten de spits, ivm beperkt warm water.
de zwembaden zijn ver lopen, maar zeker de moeite waard. wij hebben elke keer onder de doeken gelegen, die laten licht door, maar minder.
de animatie was goed, proberen goed engels te praten. al laten ze bij een talent show onterecht een italiaan winnen ;)
de ruimte bij de tenten van de touroperator zijn krap (lijkt erop dat er meer tenten geplaatst zijn dan de bedoeling)
met de auto is de camping een doolhof, veel 1 richting.
de tours van igor vermijden, tenzij je houdt van een tour in looppas zonder deftige uitleg. (het aanbod van eten is een vreetschuur, ook niet doen dus)
sport was goed vertegenwoordigd, oa. beach volley en zumba.
WiFi is bij meer als 10 mensen overbelast, dus op de juiste momenten op wifi gaan.
De disco en de weg zijn luidruchtig, maar ikzelf (als chauffeur) heb daar geen last van.

Family with older children, August 2014
"Topcamping, zeer vriendelijk animatie en personeel"translate
familie leijdekker
Sanitary

09/08/2014 topvakantie gehad, wel klein strandje, superleuke animatie ruime camping

"Fantastische vakantie gehad!"translate
familie Horsting
Sanitary

09/03/2014 Grote, gezellige camping. Mooie grote zwembaden. Loopafstand van zee, met een mooi zandstrand.
Erg enthousiast animatieteam. Sanitair werd vaak schoon gemaakt, zag er goed uit. Wij zijn met drie tieners geweest. Ze hebben het erg naar hun zin gehad. Op de camping is veel te doen. Gezellige eetgelegenheden waar je prima kunt eten. De supermarkt is goed, ruim assortiment. Leuke ijssalon en bazaar op de camping. Alles heeft ruime openingstijden. erg prettig, maar ook gezellig om 's avonds naar toe te gaan. Er is zoveel aanwezig op de camping, dat je er eigenlijk niet vanaf zou hoeven om je te vermaken. Chioggia (8 km) is een erg gezellig plaatsje met veel terrasjes en restaurantjes. Het heeft wat weg van Venetië, maar dan knusser. De markt op donderdagochtend is een aanrader.Wij zijn met touroperator geweest, zijn we erg tevreden over. Het enige minpuntje is dat de tenten (ook van andere organisaties) wat dicht op elkaar staan. Wij hebben een fantastische vakantie gehad op camping Isamar

"Leuke camping"translate
Vanessa
Sanitary

08/30/2014 Goede restaurants op de camping,flexibele houding van het personeel.Leuke,ruime speeltuin.Mooie zwembaden(nooit badmuts gedragen,nooit iemand iets gezegd)mooi privé strand met leuke strandbar en speeltuintje..... .kortom leuke tijd gehad,wel spijtig van het niet altijd goede weer.

"Tegenvaller"translate
Jan Scheurwater
Sanitary

09/10/2014 Wij hadden de pech om van de 2 weken slechts 1 week mooi weer te hebben. Hierdoor wilden we er een paar daagjes op uit met de auto. De omgeving is moerasgebied, dus alles is vlak en er is weinig te beleven. De mooiere plaatsen in de omgeving, zoals Verona en Bologne zijn een aanrader, maar een paar honderd kilometer rijden. De camping is niet veel bijzonders: een rechthoekig zwembad zonder glijbanen, badmutsjes verplicht, te weinig ligbedden. Het strand is klein en dus overvol. Het naastgelegen strand is een stukje lopen en dan weer uitsluitend voor een ander complex, dus daar word je weg gestuurd. Chagrijnig personeel op de camping, er zijn er maar weinig die plezier hebben in hun werk. En dan de muggen; wij zijn letterlijk lekgeprikt. Na 3 dagen kwamen we er achter dat ons wondermiddel Deet niet werkt bij deze uiterst actieve muggen en hebben we andere middelen gekocht. Ook dat mocht niet baten. Al met al een teleurstellende vakantie, volgende keer echt iets anders!

"Eten en sanitair"translate
familie Meijer
Sanitary

08/25/2014 Sanitair was netjes en regelmatig schoon gemaakt , goed verzorgd ik miste wel een trekker na het douchen zodat je het strand zand van je voeten gelijk weg kan vegen pizza om mee te nemen buiten de camping in restaurant Cabana voor €5 was prima te doen ,ook kan je daar geweldig eten ziet er heel verzorgd uit met een open keuken

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?