Reviews Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****

Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****
Reviews Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****
Via Isamar 9, I-30010, Isola Verde
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****? Then have a look at the reviews of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** in Isola Verde, written by other travelers.
Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence scores a 7.6 out of 10, based on 527 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****? Have a look at the reviews of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** in Isola Verde, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 267 vacation photos of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** Isola Verde. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

7.9
"Hele fijne camping!"translate
Sandra
Sanitary

08/19/2014 Wij hadden een stacaravan via touroperator, deze was netjes met een ruime varanda en stond op een beschutte plek onder de bomen. De Italiaanse campinganimatie is super, erg enthousiast en energiek. Touroperator zegt CampingKids aan te bieden, maar is niet aanwezig op de camping. Zwembaden zijn minder spectaculair dan je zou denken aan de hand van de foto's op de site van touroperator, maar met kleine kinderen toch heel fijn. Restaurant heeft goede bediening en goede prijzen (grote pizza voor volwassenen voor 9 euro, cappuccino bij het zwembad voor 1,60) Omgeving heeft weinig te bieden. We zijn 1 dag naar Venetië geweest (op 45 km) en 1 dag naar Chioggia maar dat was het wel. Veel gratis bedjes bij het zwembad, strand op loopafstand, schoon sanitair, helaas wel veel muggen, mooi weer, hele fijne vakantie gehad!

Family with older children, August 2014
"Laaaaaawaaaaaiiii!!!!!"translate
Marcel
3.0
Sanitary

08/11/2014 to tenten staan naast disco, drukke weg en 15 bungalows met personeel. Een drama van lawaai. NOOIT MEER !!!!

Friends, August 2014
"Geweldige camping...zeer schoon..."translate
familie Oversteeg
Sanitary

08/22/2014 Tenten op schaduwrijk gebied....dus koel...
Grote camping en alles ver van de tenten...is niet erg maar steps of fietsen voor kinderen wel makkelijk...
Discotheek in weekend voor ons zeker niet storend.
Jammer dat camping afgelegen ligt van leuke plaatsjes (alles met auto).
Camping zeer netjes..sanitair (ook op strand) minimaal 3 keer per dag schoongemaakt.
Wel veel muggen, maar ja daar wen je aan.
Voor kinderen (2-14) een geweldige camping met zeer veel animantie.
Bewaking op de gehele camping en omheind dus oudere kinderen kunnen vrij hun gang gaan.
Dit was onze tweede keer en beviel zeker, maar volgend jaar iets met plaatsje op loopafstand.

Family with young children, August 2014
"Grote camping, weinig te doen in omgeving"translate
Eric
Sanitary

08/20/2014 Grote camping met veel zwembaden. Aan het strand dat dagelijks wordt schoongemaakt. Schoon sanitair. In de omgeving is weinig te doen. Markt in Choggia is groot maar gezellig (Donderdagmorgen). Disco hoor je wel maar valt reuze mee, het geluid van teugkerende jongeren is erger!

"Super leuke camping!"translate
van der bruggen
3.0
Restaurants

08/13/2014 Camping isamar is een heerlijke camping,ontzettend groot maar als je fietsen huurt maakt dat helemaal niks uit.
Het zwembad en strand zijn echt heel fijn, genoeg ligstoelen echt ongelooflijk,
als je in de ochtend komt zwemmen heb je altijd een plekje s middags wel druk.
zwembad vooraan zonder badmuts andere zwembaden met maar dat vonden wij geen probleem.
wij hebben in een tobago gezeten en ok die is klein maar goed te doen, je leeft toch buiten.
Wifi bereik alleen in de ochtend,later echt overbezet.
Animatie krijgt een dikke tien!!! Wat een enthousiasme zeg,
Er waren wel veel muggen wij waren daar van te voren best huiverig voor maar het was nou ook niet zo dat je niet buiten kon zijn.
Fijne supermarkt waar je alles kon kopen ook de verse groenten,broodjes en vlees was heerlijk.
Het achterland was idd behoorlijk saai maar wij waren daar deze vakantie dan ook niet naar op zoek, Venetie is goed te doen vanuit de camping,uurtje met de auto, twintig minuutjes op de boot.
Isamar, DOEN

Family with older children, July 2014
"Camping ligt zeer afgelegen"translate
familie Donkers

08/20/2014 De accommadatie van Go4Camp was super! Wij zijn met vliegtuig/taxi
naar camping gegaan, echter de camping ligt zeer afgelegen en hadden we (eigenlijk) een auto nodig! 's-nachts is het erg rumoerig
ivm discotheek. Conclusie is dat we niet meer naar deze camping gaan

Family with young children, July 2014
"Niet echt overtuigd, kan beter."translate
Nick de Bie
Restaurants

08/06/2014 Verzorgde camping met grote speeltuin voor de kinderen (ramp om te skaten, springkastelen, ...). In het zwembad zijn badmutsen verplicht, was niet op voorhand geweten (extra kost van 2,5 euro per badmuts/per persoon). WiFi op camping is verwaarloosbaar (dus opzoeken van bestemmingen in de buurt op voorhand doen !). Rekening houden dat de animatie shows tot 23u à 0u30 kunnen duren, dus geen aanrader voor slechte slapers of jonge kinderen. Prijs is te duur, voor een Chalet Miami hebben we 1200 euro betaald, dan verwacht ik wel een vaatwas en deftige potten/pannen & servies.

Family with young children, July 2014
"Prima Camping!"translate
Cynthia
Restaurants

08/19/2014 Ondanks het slechte weer (veel regen en bewolking) hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad. Na veel negatieve reacties hierop zoover toch een beetje huiverig aangekomen om in te checken. En om 4 uur bij de receptie en binnen 5 minuten hadden we de sleutels! Het is een super grote camping maar daar kies je zelf voor. Voor kinderen aan te raden een fietsje of een step mee te nemen! Zwembaden prima (ondanks de badmutsen), animatie uitgebreid en prima en het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het strand/ begin water meer schoongemaakt mag worden maar wsl heeft dit ook door de slechte weeromstandigheden gelegen. Leuke badplaatsje op zo 20 minuten rijden en klein venetie (Chioggia) ook erg leuk vooral op de marktdag.

Family with older children, July 2014
"Geweldige Camping Geweldige Animatie"translate
Marjolein Elshof
Sanitary

08/10/2014 Wij waren van 25 juli t/m 8 aug naar deze camping en het was in 1 woord fantastisch. Met 3 kinderen van 13,11 en 8 jaar hebben we erg genoten.
Wat vooral zo ontzettend leuk is op deze camping is de betrokkenheid van de animatie dat hadden de kinderen nog nooit meegemaakt. Je kunt heerlijk eten op de camping. En, alle voetbal wedstrijden worden uitgezonden wat ook wel fijn is als je voetbal fan bent.

Group trip, July 2014
"Mooie camping maar teveel muggen."translate
marlies
Sanitary

08/10/2014 Mooie camping. Bij zwembaden gratis ligbedden. We hebben niets gemerkt van handdoek leggers. Afstanden op camping zijn makkelijk te belopen. Strand wordt iedere dag schoon gemaakt Camping ligt in de Podelta, een gebied dat lijkt op zeeland.Voor uitstapjes heb je een auto nodig. Animatie programma is elke dag hetzelfde en de shows elke week.
Eetgelegenheden bieden weinig variaties. Kwaliteit van eten kan per dag wisselen. Pizza's zijn lekker. Prijzen kunnen per eetgelegenheid verschillen. Gezellige zitjes met leuke muziek om de avonduren door te brengen zijn er eigenlijk niet. De aanbiedingen van La Cabana vallen tegen. De gerechten worden niet smakelijk opgediend. Frites met daar boven op de mix grill en een bruschetta.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: