Reviews Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****

Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****
Reviews Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****
Via Isamar 9, I-30010, Isola Verde
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****? Then have a look at the reviews of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** in Isola Verde, written by other travelers.
Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence scores a 7.6 out of 10, based on 540 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****? Have a look at the reviews of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** in Isola Verde, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 300 vacation photos of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Campsite Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Villaggio Turistico Isamar & Isaresidence**** Isola Verde. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

7.9
"Geweldige en complete camping"translate
Jolanda

08/28/2014 Super camping. Wat ik nog miste op zoover:
Climacard 48 uur betekent dat je een tegoed hebt voor 48 uur gebruik. Je kunt gemiddeld met 1 kaart de hele vakantie doen.
Badmuts verplicht bij grote zwembaden, maar niet bij zwembad restaurant.
Bedje strand E 16,00 2 bedjes en 1 parasol. E 90,00 voor 1 week
Armbandje dragen is verplicht op de camping
Elke avond grote springkussens voor de kids in speeltuin
Redelijk grote supermarkt en aparte bazaar met kleding, speelgoed en huishoudelijke artikelen. Bijna alles is verkrijgbaar.

Family with older children, 2014
"Goed"translate
familie Kersten

08/22/2014 Veel last van muggen
Vies zeewater
Leuk strand,mooi en en goed schoon gemaakt sanitair

With partner, August 2014
"Zeer fijne camping, maar een aantal aantekeningen"translate
Arnold
Sanitary

09/05/2014 De Camping ziet er goed verzorgd uit en sanitair word goed bijgehouden (al zijn de schoonmaaksters zeer onvriendelijk)
best naar de afwas gaan buiten de spits, ivm beperkt warm water.
de zwembaden zijn ver lopen, maar zeker de moeite waard. wij hebben elke keer onder de doeken gelegen, die laten licht door, maar minder.
de animatie was goed, proberen goed engels te praten. al laten ze bij een talent show onterecht een italiaan winnen ;)
de ruimte bij de tenten van de touroperator zijn krap (lijkt erop dat er meer tenten geplaatst zijn dan de bedoeling)
met de auto is de camping een doolhof, veel 1 richting.
de tours van igor vermijden, tenzij je houdt van een tour in looppas zonder deftige uitleg. (het aanbod van eten is een vreetschuur, ook niet doen dus)
sport was goed vertegenwoordigd, oa. beach volley en zumba.
WiFi is bij meer als 10 mensen overbelast, dus op de juiste momenten op wifi gaan.
De disco en de weg zijn luidruchtig, maar ikzelf (als chauffeur) heb daar geen last van.

Family with older children, August 2014
"Topcamping, zeer vriendelijk animatie en personeel"translate
familie leijdekker
Sanitary

09/08/2014 topvakantie gehad, wel klein strandje, superleuke animatie ruime camping

"Fantastische vakantie gehad!"translate
familie Horsting
Sanitary

09/03/2014 Grote, gezellige camping. Mooie grote zwembaden. Loopafstand van zee, met een mooi zandstrand.
Erg enthousiast animatieteam. Sanitair werd vaak schoon gemaakt, zag er goed uit. Wij zijn met drie tieners geweest. Ze hebben het erg naar hun zin gehad. Op de camping is veel te doen. Gezellige eetgelegenheden waar je prima kunt eten. De supermarkt is goed, ruim assortiment. Leuke ijssalon en bazaar op de camping. Alles heeft ruime openingstijden. erg prettig, maar ook gezellig om 's avonds naar toe te gaan. Er is zoveel aanwezig op de camping, dat je er eigenlijk niet vanaf zou hoeven om je te vermaken. Chioggia (8 km) is een erg gezellig plaatsje met veel terrasjes en restaurantjes. Het heeft wat weg van Venetië, maar dan knusser. De markt op donderdagochtend is een aanrader.Wij zijn met touroperator geweest, zijn we erg tevreden over. Het enige minpuntje is dat de tenten (ook van andere organisaties) wat dicht op elkaar staan. Wij hebben een fantastische vakantie gehad op camping Isamar

"Leuke camping"translate
Vanessa
Sanitary

08/30/2014 Goede restaurants op de camping,flexibele houding van het personeel.Leuke,ruime speeltuin.Mooie zwembaden(nooit badmuts gedragen,nooit iemand iets gezegd)mooi privé strand met leuke strandbar en speeltuintje..... .kortom leuke tijd gehad,wel spijtig van het niet altijd goede weer.

"Tegenvaller"translate
Jan Scheurwater
Sanitary

09/10/2014 Wij hadden de pech om van de 2 weken slechts 1 week mooi weer te hebben. Hierdoor wilden we er een paar daagjes op uit met de auto. De omgeving is moerasgebied, dus alles is vlak en er is weinig te beleven. De mooiere plaatsen in de omgeving, zoals Verona en Bologne zijn een aanrader, maar een paar honderd kilometer rijden. De camping is niet veel bijzonders: een rechthoekig zwembad zonder glijbanen, badmutsjes verplicht, te weinig ligbedden. Het strand is klein en dus overvol. Het naastgelegen strand is een stukje lopen en dan weer uitsluitend voor een ander complex, dus daar word je weg gestuurd. Chagrijnig personeel op de camping, er zijn er maar weinig die plezier hebben in hun werk. En dan de muggen; wij zijn letterlijk lekgeprikt. Na 3 dagen kwamen we er achter dat ons wondermiddel Deet niet werkt bij deze uiterst actieve muggen en hebben we andere middelen gekocht. Ook dat mocht niet baten. Al met al een teleurstellende vakantie, volgende keer echt iets anders!

"Eten en sanitair"translate
familie Meijer
Sanitary

08/25/2014 Sanitair was netjes en regelmatig schoon gemaakt , goed verzorgd ik miste wel een trekker na het douchen zodat je het strand zand van je voeten gelijk weg kan vegen pizza om mee te nemen buiten de camping in restaurant Cabana voor €5 was prima te doen ,ook kan je daar geweldig eten ziet er heel verzorgd uit met een open keuken

With partner, August 2014
"Erg groot en onpersoonlijk, net een doolhof"translate
Jamie
Sanitary

09/04/2014 Prima plekken, maar om er te komen is een drama. Net zoals weggaan. De bochten zijn erg krap. Wij hebben niet eens een erg grote caravan, maar bij het weggaan moesten we hem er in een bocht achter weg halen en hem handmatig door de bocht duwen. Erg krap en onlogisch gemaakt. Entertainment genoeg, meerdere eettenten. 1 was wel net een grote vreetschuur, je wordt zonder goedendag naar een tafel geleid en krijgt een nummer. Je voelt je ook een nummer, als je klaar bent met eten ga je met je nummer naar de kassa.... personeel op 2 vrouwen na, erg chagrijnig. Ik verdwaalde er constant, zo groot is het. Strand valt tegen, hele vieze zee. Buiten de camping is er helemaal niets te doen, omgeving daar is ook vreselijk lelijk. Kaal en ontzettend vlak. Sanitair is netjes en schoon.

"Hele fijne camping!"translate
Sandra
Sanitary

08/19/2014 Wij hadden een stacaravan via touroperator, deze was netjes met een ruime varanda en stond op een beschutte plek onder de bomen. De Italiaanse campinganimatie is super, erg enthousiast en energiek. Touroperator zegt CampingKids aan te bieden, maar is niet aanwezig op de camping. Zwembaden zijn minder spectaculair dan je zou denken aan de hand van de foto's op de site van touroperator, maar met kleine kinderen toch heel fijn. Restaurant heeft goede bediening en goede prijzen (grote pizza voor volwassenen voor 9 euro, cappuccino bij het zwembad voor 1,60) Omgeving heeft weinig te bieden. We zijn 1 dag naar Venetië geweest (op 45 km) en 1 dag naar Chioggia maar dat was het wel. Veel gratis bedjes bij het zwembad, strand op loopafstand, schoon sanitair, helaas wel veel muggen, mooi weer, hele fijne vakantie gehad!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?