Reviews Apartment Kin-Ha***

23 August 2014

Kin-Ha***
Reviews Apartment Kin-Ha***
BLVD.KUKULKAN KM.8.5 ZONA HOTELERA, 77500, Isla Holbox

Would you like to know what to expect on your vacation in Apartment Kin-Ha***? Then have a look at the reviews of Apartment Kin-Ha*** in Isla Holbox, written by other travelers.
Apartment Kin-Ha scores a 9.3 out of 10, based on 7 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Apartment Kin-Ha***? Have a look at the reviews of Apartment Kin-Ha*** in Isla Holbox, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 2 vacation photos of Apartment Kin-Ha*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Kin-Ha*** Isla Holbox. You can be the first to add a review.

There are 7 reviews of Kin-Ha***

9.9
8.8
Group trip, October 2009
"Geweldig hotel"translate
willem
Space

11/10/2009 eind oktober 2009 met een groep een aantal app gehuurd. de ligging is geweldig, voor de app een breed strand met strandstoelen(gratis) en bij het app een redelijk groot zwembad. kamers zijn groot en schoon. personeel vriendelijk. bediening op het strand en bij het zwembad.dicht bij restaurants en uitgaans leven. dit is 15 min lopen of met taxi die goedkoop zijn.
bus halte voor het hotel zodat je makkelijk kan reizen. bus is goedkoop 7,5 pesos en je kan door heel cancun reizen.

adrie wilma

05/31/2007 helemaal gegek.. vooral met die jonge lui.. ruud jolanda rob wilma joret sanne +moeder.. en dan nog een stel uit het oosten. prachtig strand. helaas alweer 8 jaar geleden. dit jaar gaan we kijken hoe het er nu is. wij zitten zelf in pdc, maar rijden ff lekker naar cancun. weet zeker dat ik nog precies weet hoe het was..

adrie

05/31/2007 de eerste keer naar mexico was hier in dit complex in cancun 1999. vanaf toen helemaal verliefd op mexico. vooral de geweldig mooie stranden.
dit jaar maar weer naar mexico. naar pdc. riu tequila. ligt niet aan het strand, maar verder prima. iedereen naar het strand, lekker rustig op het complex.. lopen naar het strand totaal geen probleem,, minuut of vijf.

Aaldert

09/26/2004 Ben hier in 2001 met mijn broer geweest. Echt een aanrader! Op het eerste gezicht bij aankomst ziet het er goedkoop uit. (Vergeleken met de vele mega hotels in cancun.)
Maar als je op de binnen plaats staat, bij het zwembad, echt fantastisch. En het strand is helemaal te gek. Prijzen zijn overal hoog dus ook hier helaas. Personeel staat echt op elke hoek en drage zeker bij aan een top vakantie. Het uitzicht van ons appartement was echt schitterend, zoals vele appartementen, zicht op zee en zwembad.
Cancun zelf viel me wel een beetje tegen ontzettend commercieel. Maar wel leuk om s'avonds lekker uit je dak te gaan.
26-09-2004

John & Linda

08/28/2004 Wij zijn hier in september 2000 geweest en hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Dit complex is echt schitterend. De mensen zijn aardig, het strand is perfect (ook voor kinderen) Uitgaansgelegenheden op loopafstand. In januari gaan we hier weer naartoe. Echt een aanrader

ray en Jolanda

08/14/2004 geweldig appartement, goede service en bijzondr aardig/gezellig/behulpzaam personeel.
Geweldig strand , strandbar/restaurant.Mooi zwembad. Kortom een geweldige vakantie bestemming.

marike godwalt

04/03/2004 wij zijn in 2001 in dit hotel/appartementencomplex geweest en het was fantastisch. wij zaten in een appartement op de begane grond met uitzicht op de prachtige turkoise zee.

You’ll find the friendliest people in: